Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanRoy

9 feb 2009
    12
    0
    0
    #2681 MamaVanRoy, 21 jan 2013
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
    @Sus & Janna
    Heftig meiden!!
    gelukkig kunnen jullie hier jullie verhaal kwijt en zijn er vrouwen waarmee jullie er hier over kunnen praten.

aan alle zwangere onder ons: gefeliciteerd en geniet ervan.

aan alle nog nie zwangere: jammer dat het nog niet gelukt is maar geef de moed niet op.

@DMJ ijkt me erg moeilijk om je kind zo ziek te zien,
    roy heeft astma en bronchitis en als hij een aanval heeft dan vind ik het heel erg om hem dan zo te zien en als ik dan verhalen van je lees dan kan ik me een beetje voorstellen hoe je je voelt, heftig hoor 4de kuur al sinds sept.
    dikke knuf voor je.
    hoe gaat het nu met D?

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Sanny: is het allemaal gelukt vanochtend? Ben echt blij dat ik er vandaag niet door hoefde al is er hier (in Brabant) op een paar druppeltjes na vandaag verder niks gevallen. Ik wil lente!!:p

3. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    hallo allemaal...

Wat zie ik nu mamavan1 je gaat het huwelijksbootje in!! veel plezier met de voorbereidingen! laat je weten wanneer de grote dag gaat plaatsvinden?
    Zijn er ondertussen nog positieve testen bij mensen hier in handen geweest? Het is alweer even geleden volgens mij.
    @ hier Gister is ons meisje gedoopt. het ging echt vliegensvlug viering van 1/2 uur. Mahja dat vind ik ook wel fijn. Ook zegt J.aylin sinds kort PAPA.. Papa natuurlijk helemaal trots. Nu oefenen met het woord MAMA :)

4. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    DMJ: Hoe is het gegaan met je zoontje? Heeft ie veel last? Zo sneu. Het punt bij mijn zoontje is, dat hij helemaal geen klachten heeft, op de koorts na. Daarom geeft het verwijderen van de amandelen een beetje een dubbel gevoel (hij heeft geen klachten) Maar de kno arts geeft dus aan dat die koorts ook niet kan, en z’n amandelen toch wel erg groot zijn. Ik hoop dat je zoontje gauw opknapt, want ziek vanaf september is ook niks. Beterschap.

Beetjemama: Sterkte met je schouder!

MamaMarcella & mama van Roy: Welkom

Lovely24: Fijn dat het leuk was. Haha ik herken het. Als ik mezelf voorneem om te gaan shoppen voor mezelf, vind ik ook bijna nooit iets. Uiteindelijk toch geslaagd? Bij mij in de omgeving zijn er 2 meiden zwanger. Ik krijg nu wel ineens te horen, ben je ook zwanger:D Terwijl niemand weet dat we gestopt zijn. Het lijkt wel of ze weten dat we er voor gaan.

Sanny: Nog gefeliciteerd met jullie jubileum.

Mamv1: Wat leuk!!! Gefeliciteerd!

Foofer: Het zou natuurlijk gewoon kunnen. Ik heb het bij mij zoontje elke maand gehad, en toen ik er niet bewust mee bezig was, was het raak. Ik hoop dat het raak is voor je. Spannend nog een weekje

Avon: Succes met de aankomende ronde.

Lovely13: Gefeliciteerd met de doping van jullie meisje. Haha, wat leuk dat ze papa zegt.

Hier: Sinds gisteren heb ik wat last van m’n buik en sinds vandaag is het echt gemeen trekt helemaal door naar rug en lies. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat ik nu m’n menstruatie zou krijgen. Zit nu op dag 14 van m’n cyclus, dus het kan goed de eisprong zijn, als m’n cyclus gelijk goed is. Het kan ook gewoon ontpillen zijn natuurlijk. Nog 2 weekjes geduld.
    Verder ligt hier weer een gigantische pak sneeuw. Ik moest gisteren werken, en ik glibberde naar huis. Er was nog niet gestrooid en zelfs op de snelweg was het glas. Ach, ik vind het wel leuk, maar het mag van mij ook wel weer wat mooier weer worden met het zonnetje;)

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    mamav1 geweldig nieuws gefeliciteerd!!!!

Sneeuw ligt hier nu een heel pak geweldig leuk (als je thuis bent en niet naar werk hoeft met auto...). Ben nu net thuis vanmirgen glibber de glibber. Net met terug rijden geen last was alles mooi gepekelt.
    Straks na school misschien weer even met dochterlief de sneeuw in als ze wilt.

Vrijdag misschien even op school helpen en dan lekker slee mee dan lekker sleeen met de kids uit haar klas :D de juf ging er even over nadenken maar vond wel een leuk idee als er nog genoeg ligt....

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden
    we zijn weer thuis
    operatie van deylano is goed gegaan(ligt nu te slapen op me arm.... hij was vlak na de operatie gelijk me kereltje weer zoals ik hem kende voor hij ziek werd:d
    hij heeft alleen nu moeite met drinken maar is logisch

7. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    ♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde ♥:
    Mcm78 () * Heeft al een zoon ( ) *
    Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Nog in twijfel
    Lovely13 (26) * Heeft een dochter(13-04-2012) * Start rond Februari
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥:
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 15 januari 2013
    Angel77 (36) * Heeft al een zoon (09-12-2008) * 2e ronde na bbz * NOD: 16 januari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 1e ronde * NOD: 22 januari 2013
    Lilaa (25) * Heeft al een zoon (17-08-2011) * 3e ronde * NOD: 25 januari 2013
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * NOD: 26 januari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 30 januari 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*1e ronde* NOD: 4 februari 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 07 februari 2013
    Bibi26 (27) * Heeft al een zoon (8-2011) *1e ronde * NOD: 08 februari 2013
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 8 februari 2013
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een
    dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari 2013
    Littlewonder (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *NOD 11 februari 2013
    BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 2e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 7e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 13 feruari 2013
    Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) 1e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:

♥ZWANGER♥
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    MamaVanRoy ( )* Heeft al een zoon (15-12-2008) *? e ronde raak na mk * Uitgerekend: 30 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?

@MamavaRoy
    je staat erbij, ik weet alleen het aantal rondes niet.

@DMJ
    Hoe is het gegaan vandaag met jullie kereltje?? *edit* zie net je berichtje, Fijn dat het tot nu toe zo goed gaat. Het is te hopen dat hij er vanaf is!!

@L13
    gefeliciteerd met de doop van jullie meisje!

@sneeuw
    Nou er ligt hier sneeuw:D en we hebben er al uitgebreid van genoten. Echt genieten dat snoetje van Casper, dan de hond erom heen te dansen.

@hier
    vanavond er maar een rustige avond van maken.

8. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier weer de eerste werkdag gehad.
    Hoorde vandaag dat een collega zwanger is. Super voor haar natuurlijk. Maar nu wil ik echt nog meer!!! Ze is nog heel kort. Dus is spannend. Zou leuk zijn als we samen zwanger zijn.

@Dmj
    Dat is goed nieuws! Veel beterschap voor Deylano!

9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @nieuwe dames welkom! En mamavanroy zelfs al zwanger! Gefeliciteerd :)

@dmj wat fijn dat de operatie goed gegaan is en hij nu al laat zien weer bijna de oude te zijn. Maar ik dacht dat hij een paar nachtjes moest blijven, of was dat alleen als hij nog koorts zou hebben?

@lovely24 heel herkenbaar! Een vriendin van mij is nu ook zwanger, daarom zou het extra leuk zijn als het bij ons nu ook al raak zou zijn. Zijn we toch nog een tijdje samen zwanger :)
    Heb je tegen je collega gezegd dat jullie ook bezig zijn?

@lovely13 geweldig om voor het eerst papa te horen hè! Nu inderdaad nog even flink oefenen op mama zeggen, maar dat zal niet lang meer duren denk ik.

@mamsie86 nou ik blijf misselijk zijn en vandaag had ik bloed bij het snuiten. Eigenlijk heb ik dezelfde symptomen als bij mijn eerste zwangerschap. Maar ik weet ook heel goed dat het van ontpillen kan zijn. Moeilijk dus. Het gevoel is er in ieder geval nog wel :D
    Jou NOD staat op 14 feb, klopt dit wel? Dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat je niks voelt :D

@beetjemama klinkt heftig hoor, beterschap ermee en lekker rustig aan doen!

@hier vanochtend was wel grappig, ik kom op het werk en zeg tegen een collega dat ik al vanaf vrijdag last heb van een trillend oog, maar dat ik toch niet me ben ofzo (dat is mij ooit verteld dat dat van vermoeidheid komt). Zegt mijn collega: oh vervelend hè, ik heb dat maar 1x gehad en toen was ik zwanger!
    Ik moest wel even lachen in mezelf. Maar het lijkt me niet echt een symptoom wat erbij hoort..
    Verder lekker gewerkt. Vanavond alleen thuis dus lekker wat series kijken en op tijd naar bed :)

10. Lovely24

Ooh dat is wel grappig ja Foofer haha!

Ja deze ene collega is eigenlijk de enige die het weet. Dus ze zei al dat ik ook moest opschieten. Haha jaaa doe me best!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank je wel, de datum moeten we nog prikken hihi, maar dan kom ik hem zeker vertellen :D

Wat heeft je meissie een mooie naam! Die staat bovenaan ons lijstje! Alleen met dubbel N :D Leuk he als ze beginnen met woordjes zeggen :D

12. Janna

Janna Fanatiek lid

@mamv1: waaah, gefeliciteerd! Wat superleuk zeg!

@foofer: wat spannend zeg, met al die symptomen en zo'n gevoel. Ik hoop dat het raak is!

@sanny: o, sorry, dan heb ik het verkeerd onthouden. Er was hier wel iemand die momenteel aan het afbouwen was van medicijnen en die ook last had van klachten daardoor. Maar dat ben jij dus niet.

@dmj: wat fijn dat het allemaal goed is gegaan met de operatie en vooral dat je je kind weer terug herkent! Dat moet echt hoop geven, ook al weet je dat hij nu eerst nog moet herstellen. Ik hoop dat hij er snel weer bovenop is.

@hier: toen ik vandaag uit m'n werk was, was m'n dochter al thuis. M'n man heeft haar begin van de middag al op moeten halen uit het kdv, omdat ze koorts had. :( Ze is nu steeds aan het huilen. Zo zielig. Ik hoop dat we een beetje nachtrust krijgen vannacht, want mijn man trekt het echt niet met z'n pfeiffer om een gebroken nacht te hebben, maar ik moet morgen gewoon werken! :(:$

13. Lovely24

Oh vervelend Janna :(
    Zal duimen voor een goede nacht!

14. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Och heden wat sneu voor jullie
    Tis dat jullie te ver weg wonen, anders had je haar zo hier naar toe mogen brengen...
    Het zit jullie ook niet mee zeg.

15. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames...
    Zo Deylano ligt weer plat....
    Zat even zostraks met open mond hem aan te kijken hij had ineens trek.... dus heb hem 3 danootjes gegeven en ja hoor meneer eet gewoon alles vrolijk op zonder te huilen of een kik te geven...
    Echt meiden ben ZO BLIJ dat dit achter de rug is en dat ik me heerlijk ventje ermee terug heb gekregen *als jullie eens konden zien hoe ik zit te stralen* zelfs bij de kleinste woordjes wat hij er nu alweer uitkraamd , moet ik toch ineens ondanks dat ik mij de hele dag sterk heb gehouden,,, toch even een traantje weg pinken:D

@janna
    sterkte meid...
    hoop dat je kleine snel weer koortsvrij is...
    hoorde per toeval vandaag dat griep etc heel erg heerst!
    *dikke knuf*

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    foover grappig zeg je weet het over 9 dagen zeker :d

dmj wat fijn dat hij zo snel na operatie opknapt zeg. hopelijk blijft het nu zo. oh heerlijk aan genieten van hem nu dus :D

17. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    mamvan1 wat leuk dat de naam ook op jullie lijstje staat! Ik vind J.aylinn ook heel mooi. Maar mijn man wilde heel graag met 1 N. Je hoort de naam niet zo vaak dus ik vind het wel ideaal. Ben niet van de namen als Emma en Daan. :)
    DMJ beterschap met je kleine mannetje!
    L24bedankt voor de felicitatie! Wat leuk dat je collega zwanger is! Misschien lopen jullie straks wel samen met een dikke buik!
    Janna Wat rot zeg! hopelijk is jullie meisje gauw beter! Het komt altijd allemaal tegelijk lijkt het wel. Heb je geen fam. die een nachtje kunnen/willen oppassen? Dat jullie even kunnen bijtanken...

18. Lovely24

@Lovely
    Leuk om de verschillende smaken qua namen te zien zo.
    Ben nu al benieuwd naar alle toekomstige broertjes en zusjes namen hahah...
    Dat wordt nog wel een uitdaging hier. Meisjes naam heb ik wel in mijn hoofd , al is VL nog niet om. Maar een jongensnaam. Zo moeilijk! Heb gewoon geen ene naam waarvan ik denk wow! Dit is hem.

Heb nog even de tijd :p

19. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

wel alles gelezen maar het is zoveel dat ik niet meer weet waarop te reageren:)

daylano : fijn dat de operatie goed is gegaan en dat hij trek had! dat is een goed teken;)

wat betreft symptomen..pff een rollercoaster hier;)
    het hele verhaal:) of er iets zinnigs uit te halen valt:p maar waarschijnlijk zal het wel ontpillen zijn;)

ik heb eind december mijn stopweek gehad en gewoon mijn periode gehad. daarna weer begonnen aan een nieuwe strip.
    omdat ik door allerlei redenen het idee had zwanger te kunnen zijn na 3 pillen weer gestopt. daarna getest en negatief.
    daarna wederom een menstruatie gehad alleen dit keer heel heftig met veel pijn en helderrood vers bloed zegmaar:)
    dit was 1 januari dat dat begon.
    op 9 en 10 januari viel het me op dat ik erg veel cervix slijm had heb ik nromaal aan de pil nooit.
    heb op 11 januari laat in de middag last gehad van flinke steken rechts onderin mijn buik ( zeer pijnlijk ) dus ervanuit gegaan dat dat mijn eisprong was, s'avonds rond middernacht nogmaals flink last gehad.( diezelfde ochtend 12 januari geklusd ) daarna nog de hele dag last gehad van een zeurderig gevoel en de dag erop ook nog iets en in de avond was het weg.
    verder niet meer bij stil gestaan.
    tot ik vrijdagnacht wakker werd met een ongi gevoel duurde een minuut of 10 denk ik:( niet heel erg maar toch vervelend. weer in slaap gevallen en zaterdagochtend vroeg nog een keer gevoeld en eind van de ochtend.
    dus dacht al oke, lijf van slag ik krijg mijn periode maar dus niet want heb nu nergens geen last meer van behalve die 2 dagen dat het af en toe iets trekt/zeurt als je er heeeel goed op gaat letten, maar alleen rechts en niet in mijn hele onderbuik zoals die nacht:(
    hoort dit allemaal bij ontpillen??
    heb hier de eerste keer dat ik stopte met de pil voor mijn eerste zwangerschap geen last van gehad en toen ook direct keurig een cyclus van 28 dagen.
    nu is het alleen lastig in te schatten of de eerste menstruatie in de stopweek nu dag 1 is, of de tweede na die 3 pillen waar ik nu vanuit ben gegaan:(
    verder wat "last" van iets gevoelige tepels, maar niet storend.
    en af en toe iets misselijk, niet heel erg maar het valt wel op, gister na het eten wel echt misselijk.
    even op een rij
    22-12 laatste kunstmatige menstruatie
    26-12 met de strip begonnen
    29-12 met de strip gestopt
    1-1-13 menstruatie
    11/12-1-13 eisprong gevoeld?
    nod uitgaande van kunstmatige menstruatie 18-01-13
    nod uitgaande van menstruatie 1-1-13 is dan 29-01-13
    nod uitgaande van 14 dagen na eisprong 25-01-2013

lekker duidelijk he:p
    maar ik ben het wel ff kwijt:)

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    DMJ wat fijn dat de operatie goed is gegaan! Verwen hem maar lekker!

Knuff!

Deel Deze Pagina