@all Bedankt voor alle felicitaties! :d Het was zaterdag de 19e en de wekker ging om 4:30. Ik zag dat J niet naast me lag te slapen, dus dacht misschien op de bank in slaap gevallen. Gebeurt wel vaker hihi. Ik ging me klaar maken voor de kranten.. Het was inmiddels 4:45 uur en toen ik de slaapkamerdeur open deed zag ik wakkerende lichtjes. Dus ik naar beneden en daar zag ik nog meer kaarsjes staan. Dus hij komt op me af en zegt: Ja ik weet niet zo goed hoe ik dit moet doen, en loop er al tijd mee rond hoe ik het het beste kan doen.. Ik had zoiets van Huh? Maar goed toen vroeg hij me dus ineens ten huwelijk! En ik geloofde het eerst niet, maar hij zei kijk ook maar in je agenda op de dag van vandaag. Dus ik kijken en daar stond het ook hihi. Nou dat had ik echt niet verwacht van hem omdat hij nooit wilde trouwen! Maar goed ik heb natuurlijk JA gezegd
Ik reageer morgen eventjes op iedereen, zie net dat het 1 uur is, en ik moet er om half 5 weer uit hihi. Oeps!
hey dames zo ben heerlijk uitgeslapen de operatie heeft Deylano echt goed gedaan hij heeft geslapen tot 09:15 Wat voorheen altijd 04:30 of zelfs vroeger was.... En gelukkig heeft hij nergens meer last van ....hij zit zelfs nu al dat hij broodje wil eten hahaha @mamv1 beetje laat maar super tof joh.... Zo heb ik afgelopen jaar me vriend ten huwelijk gevraagd.....wij gaan dit jaar ook trouwen,, voor zover het nu lijkt gaan wij in de supermaanden,,, aangezien ik een zomerse jurk heb uitgezocht en ook al thuis heb haha
Leuk Leuk trouwen! Ik kan zo weer trouwen hahaha....maar goed.. ik had het overigens ook heel anders gedaan dan nu denk ik we hebben een top dag gehad hoor, uber luxe en alles er op en eraan, maar ik ahd het waarschijnlijk nu klein en lekker intiem gehouden... ooow smelt alweer weg als ik aan mijn jurk denk hihi... zoonlief was ook zo schattig met zijn pakje aan
Dmj, hoe doe je dat dan als je dan zwanger bent? Met je dikke buik in die jurk? Wij zijn 3 jaar geleden ook getrouwd, super mooie dag gehad. Eind mei, alles stond net in bloei, mooi weer, mooie jurk, man in kostuum van zijn werk(werkt bij defensie) was echt mooie dag. Foofer, ja heb mijn nod op 14 februari, zie mijn cyclus'rijtje', niet erg regelmtatig. Ben daarom maar uitgegaan van de langste cyclus. Maar denk nu mn ei al vroeg gehad te hebben. Heb geen ovutestjes gedaan dus weet het natuurlijk niet zeker maar dacht m op 12 januari gehad te hebben. Dan zou ik nu toch wel wat moeten gaan voelen als het nu raak zou zijn!!
@mamsie das een voordeel van de jurk hij kan groter en kleiner gezet worden ( ik heb zelf maat 40 maar kan de jurk ongeveer in die zin oprekken dmv touwtjes aan de achterkant tot maat 44/46 )
@dmj: gelukkig maar, want dat vroeg ik me ook wel af. Wat fijn trouwens dat Deylano zo opknapt! Wat moet dat een opluchting zijn! @nancy: geen idee, ik heb zelf nooit ontpild. @avon: Ja we hebben we een beetje pech momenteel, maar we moeten er maar het beste van maken! Groningen is idd een beetje te ver om een nachtje langs te brengen, maar lief aangeboden! De nachten zijn hier trouwens niet het grootste probleem, want ze slaapt 's nachts behoorlijk goed. (Ze wordt elke nacht wel minstens een keer wakker, maar na een paar keer jammeren (of een paar minuutjes) wordt ze meestal vanzelf weer stil.) 't Is meer dat we er overdag soms allebei te veel door heen zitten om haar aandacht te geven, terwijl ze die natuurlijk wel nodig heeft. Gelukkig kon ik vandaag iets eerder weg uit mijn werk. Mijn leidinggevende had begrip voor de situatie en heeft gezorgd dat een collega mij aan het eind van de dag zou vervangen, zodat ik naar huis kon. Dl had de hele dag nog weinig geslapen, dus Ml was opgelucht dat ik er was en is kort na mijn thuiskomst op de bank in slaap gevallen. Na een tijdje heb ik geprobeerd dl in bed te leggen en gelukkig ging zij toen ook slapen, dus het was wel even rustig, waardoor ik nog wat werk kon doen. @babynamen: Daar houden wij ons nog maar niet mee bezig. We gaan ons er wel druk over maken tegen de tijd dat ik zwanger zou zijn. En dan moeten we ons ook echt DRUK maken, want wij hadden er bij onze dochter ook al grote moeite mee. Eigenlijk is de naam die ze nu heeft de enige naam waar we het over eens waren. We hebben nooit een reserve naam gehad voor een meisje. Voor een jongetje hebben we zelfs helemaal nooit een naam gehad: alles dat ik leuk vond, vond hij niks aan en andersom. Gelukkig was het een meid!
♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥ Aftellen tot eerste ronde ♥: Mcm78 () * Heeft al een zoon ( ) * Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Nog in twijfel Lovely13 (26) * Heeft een dochter(13-04-2012) * Start rond Februari Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend Al begonnen ♥: Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 15 januari 2013 Angel77 (36) * Heeft al een zoon (09-12-2008) * 2e ronde na bbz * NOD: 16 januari 2013 Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 1e ronde * NOD: 22 januari 2013 Lilaa (25) * Heeft al een zoon (17-08-2011) * 3e ronde * NOD: 25 januari 2013 Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * NOD: 26 januari 2013 Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 30 januari 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*1e ronde* NOD: 4 februari 2013 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 07 februari 2013 Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 8 februari 2013 Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari 2013 Littlewonder (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *NOD 11 februari 2013 BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 2e ronde * NOD: 12 februari 2013 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 7e ronde * NOD: 12 februari 2013 Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 13 feruari 2013 Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) 1e ronde * NOD: 14 februari 2013 Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013 Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: ♥ZWANGER♥ PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013 Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013 Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013 MamaVanRoy ( )* Heeft al een zoon (15-12-2008) *? e ronde raak na mk * Uitgerekend: 30 augustus 2013 Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013? Mijn NOD eruit gehaald. Vriendlief wil ineens eerst van alles uitpraten, oplossen blablabla. Weet niet waar ie het ineens vandaan haalt, maar voorlopig geen brusje hier. Meld me ook meteen af voor dit topic. Even geen zin meer, sorry. Veel geluk allemaal dames!
@bibi Vervelend meis....sterkte en dikke knuf!! en logisch meid....maar wel jammer....misschien en hopelijk kom je later weer!!
Beterschap voor alle zieke en opknappende kindjes, mama's en papa's. Best een behoorlijke ziekenboeg hier lees ik. @bibi: wat naar, heel veel sterkte de komende tijd! @mamv1: wowww gefeliciteerd, echt super leuk en romantisch! Hier ook een beetje een ziekenboeg. Kleine uk is zondag heel hard gevallen tijdens het spelen en heeft nu een flinke scheur/snee in z'n lip, zo sneu! maar ja, komt wel weer goed, hij heeft er gelukkig weinig last van. Verder is het een erg drukke maand voor mij wat betreft werk, veel vergaderingen en overleggen waar ik bij moet zijn die buiten mijn werkdagen vallen. Behoorlijk balen dus, maar gelukkig is de maand alweer bijna voorbij. Verder wat betreft ronde 2, deze week als het goed is mij eisprong. We hebben nu in ieder geval om de dag seks, maar meestal dagelijks.. ben benieuwd dus.. *duim duim duim*. Mijn vriend wil het nu ook zo ongelofelijk graag, hij is er misschien nog wel enthousiaster over dan ik. En daar geniet ik op mijn beurt weer van. We proberen er wel wat minder bewust mee bezig te zijn dan vorige maand, misschien dat ik daarom ook niet zo erg actief ben deze ronde. We'll see what happens..
@Bibi wat sneu voor jou, Ik hoop dat jullie er samen uit komen en straks alsnog voor een brusje kunnen gaan!!
Meiden sorry dat ik weer zo'n poos afwezig ben geweest maar er is veel gebeurd in de tussentijd. Vorige week do had ik de eerste echo en tot onze verbazing en eerlijk gezegd ook tot onze schrik zag mijn huisarts 2 vruchtzakjes zitten 1 met een met een kloppend hartje en 1 leek hem leeg. Pff spannend het kon nog een tweeling worden, t kon een tweeling zijn geweest waarvan 1 in een zeer vroeg stadium is gestopt met ontwikkelen of t kon een windei zijn. Leeg vruchtzakje altijd al leeg geweest. Vanmgn een echo gehad in t ziekenhuis, gelukkig klopte t ene hartje prima en t tweede zakje is echt leeg. De kans is zeer klein dat dat nog veranderd. Pff toch wel opgelucht dat t er 1 wordt en dat daar alles goed mee is! Helaas ben ik vreselijk beroerd en geef ik heel de dag over, de gynecoloog gaf aan dat mijn lichaam meer hormonen aanmaakt omdat die denkt dat t er twee worden en dat dat mij nog eens extra beroerd maakt. Hopelijk slinkt t tweede vruchtzakje snel en voel ik me dan weer wat beter! Ik ga ff proberen terug te lezen wat ik allemaal heb gemist!
@ bibi... Volgens mij zitten we in het zelfde schuitje... Hier zegt hij ook ineens dat we er nog eens goed moeten over nadenken.. We hebben 1 ronde gehad en ik ben alweer in de stress volgens hem. Omdat ik niet on word ondertussen al 4 nega testen heb gedaan.. En hij zegt dat 1 kind ook fijn is. We hebben een vrolijke blije meid en het kan ook anders zijn.. bla bla... en hij wil absoluut niet dat ik me weer zo druk ga maken als voor/tijdens de IVF en zwangerschap.. Hij zegt laat het maar weer even rusten we kijken over een half jaar wel verder.. Zeker ben ik dankbaar dat we al 1 gezonde kleine hebben, en zij ik tijdens de zwangerschap dat het echt bij 1 bleef dit is toch wel even een tegenvaller.. Maar we zien het wel over een tijdje..Ik weet het ook niet meer.
@bibi sterkte, hoop dat jullie eruit komen en snel weer voor een brusje kunnen gaan. @ lovely, hier is het juist andersom manlief is er 200% zeker van dat we voor een tweede gaan ( en gaan we stiekum ook ) alleen ik heb soms nog mijn twijfels vooral praktische zaken ( 2 op 1 kamer bijvoorbeeld ) en hij heeft zoiets van dat zien we dan wel, en iedereen om ons heen zegt vroeger lagen ze met zijn vieren op 1 kamer maargoed, na vanalles gevoeld te hebben, werd ik vanacht wakker met vreselijke krampen en lage rugpijn uit bed gegaan en bij het toiletbezoek wat roze bloed en veel slijm aan het papiertje niks met plassen, dus dacht mijn menstruatie was begonnen al zou dat te vroeg zijn. ibuprofen ingenomen en na een half uurtje zwakte de pijn af en ben ik weer gaan slapen. vanmorgen ook nog wat roze op het toiletpapiertje geen buikpijn meer gelukkig. maar dus net moest ik naar het toilet is er niks meer geen spoortje. normaal als ik menstrueer dan is alles rood ook bij het plassen..lekker vaag dus. misschien even tijd nodig om door te zetten nod uitgaande van kunstmatige menstruatie 18-01-13 ( dan zou het dus te laat zijn ) nod uitgaande van menstruatie 1-1-13 is dan 29-01-13 ( dan zou het vroeg zijn ) nod uitgaande van 14 dagen na eisprong 25-01-2013 ( dan is het ook te vroeg )
Lovely en Bibi, balen van jullie mannen die nog even willen wachten. Maar uitendelijk moet hij wel achter je staan want je hseb elkaar hard nodig tijdens de zwangerschap! En het is iets wat je met zn tweeen beslis en elkaar's keuze moet respecteren. Hopelijk kunnen jullie over een tijdje toch weer lekker aan de klus. Nou Nancy, ik vind het in ieder geval wel hoopgevend klinken! Hopelijk deze ronde raak! Misschien was het wel de innesteling! Suz79, gelukkig dat er in ieder geval 1 hartje klopt! Hopelijk voel je je snel weer een beetje beter. Hier voel ik voorlopig nog niet veel. Zit nu op dag 23.. Kleine meid is niet lekker, er komt een hoektandje door. Ze slaapt slecht, veel huilend wakker. Vannacht maar een zetpilletje gegeven..vind het zo zielig dat ze zo pijn moet hebben om tandjes/kiesjes te krijgen..zucht..
naar he die tandjes, kleine hier kreeg er ook altijd vreselijk de dunne van innesteling had ik nog niet eens aan gedacht zou dat echt kunnen met zoveel pijn! en ik zit nu 12 dagen nadat ik mijn eisprong heb gevoeld en het zou wel heel bizar zijn, bij de eerste hebben we er bijna 2 jaar over gedaan. edit : net een beetje bruinig slijm bij het afvegen ( was grote boodschap sorry dus had verwacht dat ik nu wel wat meer bloedverlies zou moeten opmerken ) snap er niks van