Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @L13
    Dat is idd balen dat je man twijfels heeft maar je moet er wel samen achter staan.

@Nancy
    spannend!!

@mamsie
    Casper had met de tandjes nooit zoveel last maar met de kiezen wel (hangerig, diarree, koorts, niet willen eten e.d.)

@Hier
    Zoonlief is ziek. We zijn de halve nacht met hem bezig geweest. Hij is snotverkouden en heeft koorts. Vandaag maar is extra verwennen.

2. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja nu vind ik het inderdaad ook wel spannend:)

begin nu wel weer wat krampjes te krijgen;) ibuprofen uitgewerkt:(
    nou ja hou het wel ff in de gaten, hoe lang kan een innenstelingsbloeding duren hihi.

3. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou krampen zijn weer terug maar net op het toilet weer helmaal niks!!
    Daar word je toch helemaal simpel van??
    Heb maar weer een iboprfofen ingenomen...

4. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou net een stukje wezen lopen en nu bij afvegen toch wat meer bloed en ook wat helderder rood dus denk dat het ondanks de rare en vroege start toch gewoon mijn menstruatie is hoor? of het moet weer binnen een paar dagen stoppen...
    normaal was ik altijd een goeie 5 dagen ongi, dat moet neem ik aan nu met de pil ook zo zijn??
    maar ach aan de andere kant ook wel fijn aangezien net met de pil gestopt ben. een lf van 12 dagen moet lang genoeg zijn lijkt mij.

5. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames!

Ik wil ook graag mee schrijven hier.
    Wij zijn op dit moment bezig voor een tweede kindje. We hebben al een dochter.

2 jan is mijn laatste menstruatie begonnen. ik denk vorige week ergens mijn ei gehad te hebben, en nu heb ik sinds vrijdag krampen/steken in mijn onderbuik en ben ik maandag en dinsdag ziek geweest, koorts achtige verschijnselen, maar geen koorts. Gister was ik de hele dag duizelig, en een weeig gevoel in mijn buik, vandaag gaat het weer beter.

Het hoeft natuurlijk niets te zeggen, het kan altijd twee kanten op, maar toch zet het je wel aan het denken :D.

Verder zit ik nu in mijn - we zien het wel- modes.

Lijkt me leuk om hier wat ervaringen uit te wisselen, en hopelijk word 2013 een vruchtbaar jaar!!

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @ Kowalski
    Welkom en hopelijk is het snel raak voor je!

7. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    ja inderdaad ik vind sowieso dat we er allebei achter moeten staan. Ik ben ook wel heel tevreden met 1tje hoor. we zien wel hoe het loopt. Misschien denkt hij er over een jaar wel anders over.

8. Janna

Janna Fanatiek lid

@lovely en bibi: wat balen meiden.

@lovely: wat voor twijfels heeft je man dan nog?

@kowalski: welkom!

@avon: zielig he, die zieke kindjes. Hoe gaat het nu met Casper? Hier heeft ons meisje ook nog steeds koorts. Nu al drie dagen. Zit een beetje te twijfelen of ik morgen de ha zal bellen. Je hoort altijd dat je na drie dagen koorts met zo'n kleintje langs de ha moet, maar ik heb eigenlijk het idee dat ze gewoon moet uitzieken. (Hoesten en snotverkouden, dus zal wel een virusje zijn.) Of moet ik toch langs de ha, omdat het iets anders zou kunnen zijn?

9. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Bibi
    Balen dat je man ineens van gedachte verandert is. Lijkt me erg lastig :(

@Janna
    Doe wat je gevoel zegt. Desnoods vraag je de assistent even.
    Mijn dochter heeft wel eens 2 weken steeds koorts af en aan gehad.
    Uiteindelijk naar de dokter maar er was niks.
    Gewoon je gevoel volgen.

@Hier
    Niks bijzonders :p
    Wil nog steeds een broertje of zusje voor L. & VL ook haha
    Verder gewerkt en nu lekker weekend!

10. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Kowalski
    Welkom!

11. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    ben er een tijdje tussenuit geweest, i.v.m. mijn werkreis naar Zuid Soedan. Ben gisteren terug gekomen (na een reis van 38 uur aan een stuk!!). Erg veel beleefd.
    En het goede nieuws is: nu nog een week malaria pillen doorslikken, dan twee weken de troep uit mijn lichaam laten verdwijnen, en dan mogen we gaan klussen! Ben nu ook net ongi geworden, dus komt allemaal goed uit: vanaf de volgende ronde gaan we d'r eindelijk voor!
    Hoe is het hier met iedereen...nog geen tijd gehad om helemaal terug in te lezen... maar ga vanaf nu weer volgen hoor :)

12. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    DMJ: wat fijn dat de operatie goed is gegaan!!! :)

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    mcm78 welkom terug ja ongie en dan beginnen aan de eerste roden succes meid!

L13 en bibi, minder dat je man er nu even neit meer achter staat. Maar ja net wat de andere zeggen julliemeoten er beide 100% achter staan voor een kindje.

Kowalski welkom hier en hopelijk snel een posi test succes meid.

Suz, gelukkig klopt het andere hartje wel, hopelijk beseft jou lichaam dat er nu toch echt maar 1 ontwikkeld dat je minder last van je hormonen krijgt en je dat een stuk beter gaat voelen.

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @mcm
    Welcome back:D
    @thnx ben zelf ook erg blij dat het goed is gegaan :D
    is echt me mannetje weer zoals ik hem kende voor hij ziek werd en hij heeft sinds vandaag de grote praat uit haha! en alles is nee:pmaar wel doen haha

15. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @dmj: bizar om te lezen hoe snel die kleintjes opknappen na zo'n operatie zeg, wel echt heel fijn voor jullie. Hoe is het slapen vannacht gegaan?

@mcm: jeetje wat een lange reis zeg, hoe zal wel kapot zijn geweest. Ben je alleen gegaan of gingen je man en zoon mee? Lijkt me toch wel moeilijk om ze zo'n tijd achter te laten. Super fijn dat je nu ook eindelijk kan beginnen!

@lovely13: jeetje, jij ook al. Wat heeft de twijfel veroorzaakt? Heel heftig, hoop dat jullie er snel uitkomen.

@hier: vrij weinig bijzonder te melden. Vandeweek zei ik nog dat ik er deze ronde minder bewust mee bezig wilde zijn, toch werd ik nieuwsgierig (controlfreak!). Eergisteren en gisteren dus een digitale ovulatietest gedaan. Gisteren kreeg ik een lachend gezicht (heel motiverend trouwens) dus gisteren aan de slag en vandaag en morgen staan ook op het programma ;)

Hoe staan jullie mannen/vrienden er trouwens in? Hier is hij veel enthousiaster dan bij de eerste, vertelt ook vaak dat hij het zo graag wil en zo.

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @Nancy
    Kan het zijn dat het gewoon darmkrampen zijn??

@kolwaski
    Welkom!

@janna
    Hier gaat het alweer een stukje beter met Casper en hoe is het bij jou? Ben je nog bij de ha geweest?

@mcm
    welkom thuis/terug!!

@suz
    Zal idd schrikken zijn als je ontdekt dat een vruchtzakje leeg is. Hopen dat jullie kindje goed blijft zitten.
    Bij mijn bevalling van Casper kwamen we er ook achter dat er in de placenta nog een tweede placenta zat (eigenlijk hetzelfde verhaal)

@kip
    We zijn er hier allebei wel mee bezig alleen ik uit het wat meer dan W. Ik probeer me wel vaak in te houden om het er niet constant over te hebben.

17. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

@avon haha ik heb precies hetzelfde hier. Mijn man heeft er ook weer super veel zin in, maar hoeft er niet heel de tijd over te hebben. Maar dat is denk ik typisch voor de man :D hoe is het nu met je zoontje, goeie nacht gehad?

@kip lekker aan de klus dus! Enjoy ;)

@mcm welkom terug en succes met de eerste ronde!

@kowalski welkom!

@bibi en lovely wat klote zeg! Hopelijk draaien ze snel bij :)

@hier uhm.. Ik heb vanochtend al een keer getest ;). Geen streep op te bekennen, maar ik ben ook erg vroeg hihi. Heb nog steeds de vlagen misselijkheid. Ga zondag weer een keer testen. Echt zo bizar, gister kwam mijn zoontje bij me liggen (met zijn hoofd op mijn buik!) en zegt baby!! Vandaar de vroege testdrang :D
    Verder ben ik vandaag lekker vrij. Moet nog even bedenken wat ik ga doen met m'n menneke.

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @mcm, wat voor werk doe je dat je zulke verre reizen moet maken? Succes met klussen:p

@kip, hier was mn man al enthousiast voor een tweede toen dl nog maar een paar maanden oud was! Hij kan niet wachten en vraagt steeds of het niet beter is als we 'nu'ook gaan klussen hahaha! Ik heb het echt een hele poos afgehouden en nu mag het van mij wel komen..ben er nu klaar voor zeg maar!

19. lovely13

lovely13 Actief lid

4 okt 2012
    140
    0
    0
    brabant...
    yes de duivels zijn er..over 5 dagen weer aan de pil. Heb een goed gesprek met manlief gehad. ik ben eigelijk ook wel een beetje opgelucht! ik merkte mn man er ook nog helemaal niet aan toe is. En ik moet zelf maar eens gaan nadenken of mijn gezinnetje niet al compleet is. Heb eigelijk weinig zin in al die onzekerheid en stress weer rondom de medische behandelingen... Soms moet je naar je verstand luisteren ipv naar je hart. Ik zou nog wel 5x zwanger willen zijn, het is zó speciaal! Maar ik ben al blij dat ik het toch 1x heb mogen meemaken.... Ik ga jullie verlaten nu.. Mocht de drang /wens over een tijd nog veranderen zien we het dan wel weer. Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger worden/bevallen van een gezond wondertje! Wil/kan iemand me van de lijst afhalen?? Veel liefs Monique

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @lovely13 zo te lezen een wijze beslissing! Wie weet begint het bij jullie beide over een tijdje oprecht te kriebelen. Jammer dat je niet meer meekletst, maar ook weer heel begrijpelijk! Geniet van je meisje.

Deel Deze Pagina