Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Gefeliciteerd Sanny!!

Succes morgen Meis!

2. Janna

Janna Fanatiek lid

@sanny: gefeliciteerd meid! Ben je al een beetje aan het idee gewend.

@meis23: Veel succes morgen met de operatie!

@lovely: Wat fijn dat jullie meisje zich wat beter voelt. Voelen jij en je vriend zich ook al beter? Mijn meisje heeft vorige week ook vier dagen koorts gehad. Zo zielig hoe beroerd ze was. Ik ben gelukkig niet ziek geworden want ik kán helemaal niet ziek worden! Heb er de tijd simpelweg niet voor!:$;)

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    ♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde ♥:
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon (05-01-2011 ) *Begint februari/Maart.
    Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥:
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 1e ronde * NOD: 22 januari 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*1e ronde* NOD: 4 februari 2013
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 8 februari 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 8 februari 2013
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een
    dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari 2013
    Littlewonder (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *NOD 11 februari 2013
    BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 2e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 7e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 13 feruari 2013
    Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) 1e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 24 februari 2013
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ??? februari 2013

♥ZWANGER♥
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    MamaVanRoy ( )* Heeft al een zoon (15-12-2008) *? e ronde na mk * Uitgerekend: 30 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?
    LiLaa (25) *Heeft al een zoon (17-08-2011) * 3e ronde * Uitgerekend: 06 oktober 2013
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober

4. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Hi dames
    @Sanny
    gefe:D:D
    @ hier na HA gweest ... en zoals ik al zei dat ik het vermoedn had dat ik een longonsteking had ,,, klopt!
    dus zit weer heerlijk aan de prednisolon en antibiotica:S:S:(

5. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Ladies,

Ik had me aangemeld voor dit groepje omdat ik er dit jaar weer helemaal voor wilde gaan, maar eigenlijk weet ik het allemaal niet zo goed meer. Vandaar dat ik me van de lijst heb gehaald.

Gefeliciteerd aan alle zwangere dames en ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe en aan de klus dames heel veel succes en dat jullie maar snel zwanger mogen zijn.

6. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Gefeliciteerd:D

7. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    Wauw Sanny, wat super! Gefeliciteerd!!

@lovely: jeetje wat balen dat je juist nu ziek bent, beterschap!

@meis23: succes met de operatie morgen.

@hier: weer last van de bekende wachtbankkwaaltjes, probeer me er maar niet zoveel van aan te trekken.

8. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Goedemorgen vanuit de ziekenboeg :p

Ik ben nog snot verkouden maar verder voel ik me wel wat beter.

Gisteren had ik steeds wat buikpijn dus ga er vanuit dat dat misschien mijn eitje was. VL voelt zich helaas steeds slechter dus het is er niet echt van gekomen zegmaar....
    Misschien vanavond... maarja dan is het misschien al te laat..
    Nouja baat het niet, schaadt het niet natuurlijk. Haha.
    Maandag hebben we nog wel 'geklust' (was echt sexy. Niet dus hahaha)

Dusja ga er vanuit dat het een verloren ronde is... maar wie weet gebeurt er een klein wonder.

Hoop het zo...

Nou mag zo weer beginnen om 7.30 dus ga verder. Fijne dag allemaal!

9. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Komt dit door wat je in de tussentijd hebt meegemaakt?

Ik hoop dat je je fijn voelt bij deze keuze....en dat het je rust brengt.
    Geniet maar lekker van je kleine.

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Dank voor de felicitaties iedereen!

@ DMJ: balen dat je longontsteking hebt zeg! Voel je je alweer ietsje beter?

@ Meis: hopelijk gaat de operatie vandaag goed!

@ Lovely: dat soort kleine wonderen gebeuren dus... hihi, succes! :D En ook nog beterschap!

@ Angel: Jammer dat je afscheid neemt. Heel veel sterkte verder!

@ Kip: spannend, weer op de wachtbank! Vervelend van de kwaaltjes!

@Janna: is je dochtertje weer helemaal beter nu?

Hier: het begint langzaam door te dringen dat er weer iemand in m'n buik komt wonen, hihi. Hoewel het natuurlijk nog zó pril is... er kan nog van alles misgaan natuurlijk. Helaas heb ik veel mensen in m'n omgeving bij wie het juist bij te tweede eerst een keertje misging en daarna pas goed. Ik probeer dus nog niet teveel te hopen.

We zijn ook onwijs aan het dubben wanneer we het onze ouders enzo gaan vertellen. Ik ga het weekend van 9 en 10 feb carnaval vieren bij m'n beste vriendin in Limburg (2 jaar niet kunnen doen ivm ziekte en zwangerschap, dus we hadden ons helemaal verheugd op weer eens stevig feesten, haha) en ja, het is natuurlijk wel raar als ik ineens geen bier drink dan (en de antibioticasmoes daar gaat ze geheid doorheen prikken, want die smoes hebben we allebei al te vaak gebruikt :D) en de 23e heb ik eerste stafbijeenkomst van m'n zomerkamp van 10-17 augustus. Dan ben ik dus 31 weken zwanger en de kans is groot dat ik niet mee kan, maarja, moet ik dat nú al gaan aangeven? Er kan nog van alles misgaan... Twijfel, twijfel... Ik heb stiekem al wel gekeken waar de ziekenhuizen in luxemburg zitten en hoe duur zo'n meeeegadik luchtbed is, waar ik riant op zou kunnen slapen, haha en mijn taak is de hele week het boodschappenbusje besturen (en de boodschappen doen samen met m'n beste vriend) En zo'n busje rijdt wel heel relaxed. Je zit lekker hoog en niet zo dubbelgevouwen als in sommige auto's.

Nou ja, ik twijfel nog maar even verder....

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    @ PCOmama: leuke uitgerekende datum heb je! Mijn vader én m'n broertje zijn op die dag jarig! :D

12. MamaVanRoy

9 feb 2009
    12
    0
    0
    Wat een week heb ik gehad, ik was gigantisch grieperig, excuus voor de afwezigheid. Nu eerst even alles bijlezen!

13. Janna

Janna Fanatiek lid

Goh, bestaan er nu ook al kwaaltjes die niet door een zwangerschap, maar door het wachtbankje veroorzaakt worden? ;):p:D

@sanny: tijdens de stafvergadering van die vakantieweek zou ik er nu nog niks over zeggen. Ze kunnen over drie maanden heus ook nog wel iemand anders vinden om de boodschappen te doen hoor! En tegen die tijd kun je ook beter inschatten of je misschien toch mee wilt/kunt!
    Met carnaval begin februari lijkt het me gezien de omstandigheden wel iets moeilijker - zo niet onmogelijk - om het geheim te houden... Misschien maar gewoon aan het begin van het weekeind vertellen dus... Ik weet dat de meeste mensen het eerst aan opa's en oma's, dan aan andere familie en beste vrienden en dan aan overige vrienden willen vertellen. Maar in de praktijk is dat gewoon niet altijd heel handig. Bij een vriendin van mij wisten al haar collega's het het eerst, om de simpele reden dat ze de op haar werk iedere keer boven de pot hing, dus ja, dat ging opvallen... ;)

@hier: Mijn meisje is wel weer beter, behalve dat ze nog snipverkouden is. Ze is vanmiddag een keertje naar het kdv. We zagen vorige week al aan komen dat we haar toch de hele week niet konden brengen en hebben toen één dag geruild. Daar was ik wel aan toe, want ik ben zó moe. :( Nu ben ik dus vrij en is zij toch daar. Ik ga nu eerst ff wat relaxen, misschien een dvd-tje kijken ofzo, en daarna ga ik keihard aan de slag in huis.

14. MamaVanRoy

9 feb 2009
    12
    0
    0
    dat was idd ff schrikken, hopelijk voel je je snel beter en kun je snel genieten van je zwangerschap.
    hoe gaat het nu met je?

15. sus79

sus79 Lid

21 dec 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, voor degene die ook zwanger zijn gefeliciteerd! Ik hoor maar weinig van de zwangere op dit forum.

Voor alle zieke, beterschap. En alle meiden op t wachtbankje, ik duim voor jullie!
    Helaas voel ik me nog steeds erg beroerd en futloos. Geef 3 a 4 x per dag over en ik weet dat ik niet mag klagen maar t valt niet mee. Zeker niet met zo'n kleine boef in huis! Maar ik probeer er niet aan te denken en toch gewoon te werken en mijn ding te blijven doen. Gelukkig neemt manlief bijna alles over in huis! Ik hoop dat t niet weer tot de 20e week (of langer) duurt.

Groetjes

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Hallo Dames

Nog steeds wat kwakkelende dames hier lees ik.

@Dmj
    slaat de kuur al aan?

@sus
    Vreselijk dat je zo misselijk bent zeg.

Nou van klussen is niet veel gekomen maar goed Sanny geeft ons hoop hihihi

17. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Nou, operatie zit erop. Alles is goed gegaan. Als de pijnstilling is ingewerkt dan fleurt hij helemaal op. Maar als dat weer uitgewerkt is stort ie weer in. Ben blij dat het achter de rug is, en hopelijk is de pijn gauw minder.

18. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Heej meiden, ik lees nog wel mee hoor, want ben zo benieuwd of er al nieuwe zwangeren bij zijn. Gefeliciteerd meiden die er bij zijn gekomen! Enne die lijst moet snel langer worden hoor.
    Echt actief meekletesen zal ik hier niet echt doen denk ik, ik merk dat ik met hele andere dingen bezig ben, dus als jullie me van de lijst willen halen snap ik dat goed hoor.
    Maar ik blijf jullie volgen!

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik moet mij toevoegen bij Lootje, ik lees wel mee, maar ben ook inderdaad met andere dingen bezig... en niet alleen met mijn zwangerschap maar gewoon thuis/werk etc etc... maar de lijst wordt langzaam maar zeker ook langer dus dat is goed om te lezen! :D

20. MamaVanRoy

9 feb 2009
    12
    0
    0
    dmj: beterschap hopelijk knap je snel op

sanny: gefeliciteerd, geniet ervan

Deel Deze Pagina