♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥ Aftellen tot eerste ronde ♥: Mcm78 (34) * Heeft al een zoon (05-01-2011 ) *Begint februari/Maart. Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend Al begonnen ♥: Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*1e ronde* NOD: 4 februari 2013 Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * NOD: 8 februari 2013 Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 8 februari 2013 Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari 2013 Littlewonder (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *NOD 11 februari 2013 BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 2e ronde * NOD: 12 februari 2013 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 7e ronde * NOD: 12 februari 2013 Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 13 feruari 2013 Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) 1e ronde * NOD: 14 februari 2013 Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013 Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 2e ronde * NOD: 17 februari 2013 Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 24 februari 2013 Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ??? februari 2013 ♥ZWANGER♥ PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013 Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013 Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013 MamaVanRoy ( )* Heeft al een zoon (15-12-2008) *? e ronde na mk * Uitgerekend: 30 augustus 2013 Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013? LiLaa (25) *Heeft al een zoon (17-08-2011) * 3e ronde * Uitgerekend: 06 oktober 2013 Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer eens heb mn NOD datum toch maar weer op 29 dagen gehouden, vandaag mn eisprong volgens 25 dagen maar denk het niet niks wijst er op. Wat een hoop zieken hier geweest en nog zeg Gelukkig hier (nog) niet. En hoop het ook eigenlijk niet want gaan volgend weekend naar Disneyland Parijsdus hopelijk niet met zieken. Sanny Gefeliciteerd meid!! Wat een topnieuws en met maar 1 keer wat een geluk! Lees meestal wel mee maar weinig tijd om te reageren. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend. Vrijdagmiddag visite, vrijdagavond visite, zaterdagmiddag naar de stad manlief heeft een nieuwe winterjas nodig en zondagmiddag verjaardag van manlief. Lekker druk dus! Meiden op de wachtbank ik zal duimen!
Nou, in tegenstelling tot mijn vorige bericht heb ik helemaal niet keihard in huis gewerkt, maar de hele middag op de bank gezeten. Ik had gewoon geen puf om aan de slag te gaan. Lekker vroeg naar bed dus!
@Sanny Ja dat soort wonderen gebeuren inderdaad wel Dat heb jij bewezen haha! Wie weet... doe het je graag na hoor
Sanny wat betreft de datums is het zo en zo wel grappig hoor moet ik zeggen... Ik ben rond 13 augustus uitgerekend, nou dan is mijn man jarig...ik had in okt een miskraam dat was de ronde hiervoor zeg maar...toen was ik dus zwanger, en uitgerekend op 9 juni...is geboortedag van onze zoon haha... dus dat was ook heel erg leuk geweest hihi..voor mijn zoon wat minder denk ik! Janna lekker toch gewoon even helemaal NIETS DOEN.... doe ik zo vaak...heeeeeeeerlijk geniet er maar lekker van!
Hey dames thnx voor het beterschap wensen... medicijnen slaan goed aan en voel me al stukken beter (op de benauwdheid en hoofdpijn na) pff moet nog meer dan week op wachtbankje zitten en word nu al gek... haha
lekker toch Janna middagje bankzitten die ik ook wel eens hoor! Hier, zit op dag 31 en niet zwanger en nog geen ongi..zucht..om moedeloos van te worden!
Och heden zeg, jouw geduld wordt wel enorm op de proef gesteld met die lange cyclus van jou. @hier Vanmorgen lekker bezig geweest in huis. straks nog een wasje draaien. Voor Casper maar een hoestdrank gehaald hij blijft hoesten. W.b.t. de pukkeltjes die worden niet minder. dit weekend nog aankijken anders maandag de ha bellen.
Wat is het hier maar rustig. @ Mamsie; wat enorm vervelend dat je zo lang moet wachten.... kan me goed voorstellen dat je er gek van wordt! @ Avon; hopelijk worden de pukkeltjes snel minder!
hier onverwachts een dag thuis... dochter ziek geworden pff. heb de 2de was al aan staan. morgen ga ik weer werken en blijft dochter even bij opa.
hey dames @hartediefje beterschap met de kleine! @hier gaat wat beter hoest al stukken minder nu druk bezig in huis morgen verjaardag en daarna mag ik eindelijk weekend vieren haha en vanaf volgende week weer 32 uur werken:S zie er nu al tegenop maar ja moet voor stage
Heey meiden! Wil me ook graag bij jullie voegen.... vanaf dinsdag gaat mn staafje eruit en dan gaan we ervoor... Ik heb zelf pcos ... dus we zullen zien hoe alles verloopt Wil iedereen heel veel succes wensen Xxx
@Fryskfamke Spannende tijd! Hopen dat het toch allemaal een beetje voorspoedig zal gaan. Heeft het bij je zoontje lang geduurd?
Hoi meiden, Het is hier inderdaad rustig, zoals Beetjemama al zei Gisterenavond kwam ik sowieso niet op ZP, eerst zag ik dat er onderhoud was en daarna kwam ik er helemaal niet meer op. Maar vanmorgen gelukkig weer wel Wij zijn vanmorgen naar een indoor speelparadijs geweest. L. vond het heel erg leuk, ze heeft lekker gespeeld. Ze begint ineens wel een mutsje te worden, van de week merkte ik het al aan iets. En nu zat ze in de ballenbak, komt er een papa van een kindje bij zitten, gaat ze ineens heel zielig doen, en steekt haar armpjes omhoog hahaha! Ze heeft echt de hele middag geslapen daarna Ik zit denk ik op het wachtbankje, als het goed is woensdag mijn eisprong gehad. Heb dinsdag en woensdag ook wat steekjes gevoeld dus hoop dat het klopt. Ondanks dat we hier allemaal ziek waren toch nog wel wat kansen benut dus duimen dat het genoeg was!! Gelukkig zijn we allemaal wel weer aardig opgeknapt.
Hee lovely Ja best spannend weer. Zou eerst aan de pil... maar we kiezen voor de foliumzuur hihi! We zijn met onze zoon ruim een jaar bezig geweest zie dat julle al een dame hebben? Hoe oud is ze? Kon er gister idd ook niet op komen! Haha hatsjoe en kuchel tussen door komt vast goed bij jullie voor jullie ook spannend duim met je mee!
Onze dochter is van mei 2011, dus nu net 20 maanden. Ben er nu wel echt klaar voor! Wilde eerst steeds nog even wachten, maar ze lijkt nu ineens zo snel groot te worden dat het me zo leuk lijkt om een broertje of zusje voor haar te krijgen.
hoi meiden, ik zou me ook graag bij jullie willen voegen. Wij gaan ook voor een tweede. Afgelopen dinsdag is mijn spiraaltje eruit gegaan. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Dit zou ons tweede kindje worden. groetjes
Oke 4 maandjes ouder als onze mup dus... leuk zeg! ! Het lijkt mij ook zooooo gezellig! Vind het ook nog wel spannend hoor hihi! ! Welkom joan!! Zie dat onze kindjes bijna even oud zijn jullie ook veeel klus plezier
Hey meiden, even ego bericht hier Omdat jullie 'graag' ook van de zwangere lezen kom ik maar even iets graag droppen hahaha... Vandaag hadden we een gesprek in het ziekenhuis ivm switchen van VK...weet niet of je het verhaal kent, maar hier de link! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/417606-wisselen-vk-toch-niet.html We kregen vandaag dus een 'extra' echo...altijd fijn haha... maar goed toch nog met knikkende knietjes heen ondanks dat ik over de 12 weken heen ben.... anyways..wij gingen NIET voor de combi test..dat hadden we immers samen besloten... maar de vk vroeg het toch..ik zeg stellig NEE, manlief zag ik twijfelen... Dus ik zeg, wat wil je nou?! Hij zo ja ik weet het niet... dus die vrouw zo...moet ik anders even weg gaan? Ik zo neuh dat hoeft niet, zo zijn wij hahaha... maar doordat manlief twijfelde heb ik de knoop doorgehakt en gezegd huppa kee doe maar! Nou 1 voordeel, maar liefst 30 min naar een spartelende, jumpende baby mogen kijken haha..nu al stront eigenwijs want werkte echt niet mee... was zo aan het jumpen dat ze de baby niet goed in beeld kreeg..haha... maar nekplooi was goed, 1,38 dus dat is prima! Ook liet ze het NUB zien...en ik dacht toch echt al een pieletje te zien... nu ben ik dus helemaal nieuwsgierig voor 11 februari hahaha... want dan gaan we naar Dr. Papa toe om het geslacht ook te ontdekken... Dus vandaag, 30 min beebje gezien, bloedgeprikt, en effe 156 euries moeten betalen pff hahaha...dat deed me nog meer verdriet whoehahaha... maar ja het is niet anders, als ik daardoor twijfel van manlief kan wegnemen doe ik het graag... Ik kan de echo inscannen mocht je de baby willen zien...het is echt mega gegroeid al .. de lange benen zijn goed aanwezig En nog meiden die binnenkort mogen testen?!?!
Pcomam! Wat fijn zeg dat de echo er goed uit ziet ben heeeel nieuwsgierig! !! Gooi er op zou ik zeggen!!!