Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    frysfamke, onze kindjes zijn inderdaad bijna even oud Welke dag is jouw zoon zijn verjaardag? Jij zit nu ook in de eerste ronde voor een tweede kindje? Spannend weer he!

PCOmama, wat een fijn berichtje van je zeg. Heerlijk om je kleintje zo druk bezig te zien. En wat fijn dat de nekplooi goed was. Ha ha, en jij denkt dus een jongetje? ;) Ben benieuwd of je gelijk krijgt. hi. Enne, ik wil die echo foto wel zien!

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou wacht he, ga het even inscannen :D

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Joan
    Welkom!!

@PCO
    Fijn dat alles goed was!!

4. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @joan
    Martijn is van 16okt weekje verschilbdus hihi... zit nog niet in een ronde eig hihi moet dinsdag naar de ha :) ja echt spannend

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Hier ben ik ook weer :D Het is hier momenteel erg druk. We hebben er weer een 2e hond bij. Een kleine X Franse Bulldog van 1,5 jaar. En die vraagt nogal wat aandacht. Maar hij is zo schattig! :D Hij is geen kinderen gewend, maar het gaat nog steeds super met K. Gewoon goed in de gaten houden, en daar corrigeren waar nodig is. En K. moet ook leren dat niet alles kan, wat hij bij Diesel wel kan..

Iedereen alvast een fijn weekend! Hier moet ik morgenochtend nog ff krantjes doen, en dan heb ik ook weekend :D

@alle nieuwe
    WElkom!!

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    lovely24, dank je wel. Zit jij nu in de eerste ronde voor een brusje? En die kleine meisjes worden inderdaad in één keer groot he. Ik vind het ook erg snel gaan.

fryskfamke, wat leuk dat ze precies een week schelen. En dinsdag dus het staafje eruit. Sorry, had het wel gelezen maar niet helemaal opgeslagen.

mamv1, wat leuk een hond erbij. Waar hebben jullie hem vandaan? Want hij is 1,5 jaar toch? Kan me voorstellen dat het wel wat druk is nu. hi. Succes ermee ;).

7. Lovely24

@Joan
    Wij zitten nu in ronde 2.
    Verwacht rond 13 februari mijn NOD te hebben.

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    PCOmama, super dat alles helemaal goed was en jullie lekker lang naar jullie moppie hebben kunnen kijken. Ik denk dat je man stiekem daarom twijfelde, hij kon er vast geen genoeg van krijgen!:)

Vanavond weer testje gedaan maar hartstikke negatief, laat die ongi maar komen. Voel me toch al belabberd; heb het heel de dag steenkoud, begin verkouden te worden en voel me zoooo moe! Daarbij moet ik heel het weekend werken en maandag avond er ook nog achteraan.. dus..wie wil er met me ruilen?:p

Hebben jullie trouwens dat bericht gelezen van die meid die overleden is van het forum?! Ze was net zwanger, en mama van een dochter..ze had toch niet met ons meegekletst?

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hier is ie dan!

Bijgevoegde bestanden:

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Mamsie, op welke dag zit je nu dan? Nog geen tekenen van ongie dan?

Mamv, leuk een hondje erbij...is wel pittig he dat hij/zij al 1,5 is of niet?

11. Lovely24

@Mamsie
    Balen die onzekerheid!

Nee sorry, ik wil absoluut niet met je ruilen!
    Ben er gelukkig net een beetje vanaf haha :p
    Succes de komende dagen!!

Ik heb het wel gelezen, vreselijk zeg :(
    Hier heeft ze niet mee gekletst...

12. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    Hoi allemaal

Ook wij gaan dit jaar beginnen aan een tweede frummel
    we weten ook nog niet wanneer omdat we de boven verdieping gaan verbouwen om een kamer extra te kunnen creëren maar aan de offertes te zien kunnen we aan de slag :D maar eerst eind april op vakantie
    dus denk dat we maand mei/juni gaan beginnen ;)
    We hebben al een zoontje van bijna 6 dus zal super gaaf voor hem zijn
    aan gezien hij veel vraagt naar een broertje of zusje hihi

Meiden veel succes en hopelijk allemaal snel zwanger

13. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    He leuk, nog meer dames! :) Gezellie!

wat gaat de tijd hard zeg... weer een week voorbij...pfff...Ben eindelijk een beetje bijgekomen van mijn jetlag. Toch besloten nog maar een cyclus te wachten; mijn ei komt volgens mij vroeg deze maand (al sinds woensdag tekenen van vruchtbaarheid), en dan zit het wel heel dicht op de malariapillen... dus dan wordt het maar eind februari dat we EINDELIJK kunnen gaan beginnen. Ben het wachten heel erg zat!

14. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @fryskfamke & Joan & frummel
    Welkom en succes .

@l24
    Fijn dat jullie weer opgeknapt zijn, enne hopen dat ondanks de griep het gelukt is .

@pCO
    Fijn dat de echo en deze onderzoeken goed zijn en wat een prachtige echo. Heeft de toekomstige broer de echo al gezien?? en wat vond ie ervan??

@mamv1
    Ohh leuk nog een bullie erbij gelukkig is de al zindelijk dus dat gedoe heb je niet. Foto??

@mamsie
    Nog steeds niets joh, had je de vorige keer ook van die lange cyclus?
    Ik heb het ook gelezen van haar en het is vreselijk, eigenlijk zijn er nu 2 tegelijk overleden.

@huize avon
    Vandaag richting twente voor een verjaardag, eerst mag vl uitslapen (die kwam tegen 3.30u vannacht thuis van het feest van hun carnavalsvereniging). Hoewel ik ook veel heb wakker gelegen van een beklemmend gevoel aan mijn rechter arm.

15. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Joan, welkom en succes!

Mamsie, jammer van die onzekerheid. hoop toch een positieve test voor je!

Pcomama, wat een mooie echo! Voel je je verder goed?

Mcm: Begrijpelijk dat je het wachten zat bent, als jullie dan besloten hebben om er voor te gaan. nog even :)

Hier: Met zoontje gaat 't wel goed. Had verwacht dag hij meer pijn zou hebben, maar het valt gelukkig mee. Met wakker worden is z'n keel droog en dan klaagt hij wel. VErder ben.ik heel trots op 'm, hoe hij het doet.

Maandag NOD hier, al dagen verschillende keren buikpijn alsof het door gaat breken. M'n borsten lijken wel balonnen en zijn zo gevoelig. Je lichaam kan je zo voor de gek houdenm dus wel zullen zien.

16. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Avon, ja zoonlief is er helemaal vol van haha..hij kan niet wachten totdat de baby er is haha.... we gaan maar een afstreep kalender maken...had ik al voor Euro Disney en dat is in mei whoehaha...en dat vond ie al Kapotlang (hoe hij dat zegt) duren...nou plak nog maar een paar maanden erbij sweety hahah....

Meis23, ja voel me perfect...geen kwaaltjes eigenlijk, wel nog zo nu en dan moe maar gaat beter dan 2 weken geleden

Hier vandaag ook verjaardag van mijn twee lieve nichtjes...zijn de kids van mijn zus...de een was 28 januari jarig en de andere 1 februari... de oudste gaan we vertellen dat ze mee mag op vakantie met ons naar Euro Disney ...we hebben een Doornroosje jurk gekocht incl tiara en dan een kalender gemaakt...ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden :D

17. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ PCOmama; wat een goed nieuws ! En prachtige echo!!

@ Mamv1; gefeliciteerd met jullie nieuwe hondje! Wij krijgen ook over een paar maandjes een puppy erbij.

@ Mamsie; echt super vervelend dat de ongesteldheid maar niet doorkomt!

@ Hier; 7 feb. naar de kinderarts om te praten over de MRI van Nora, hoewel daar volgens mij niets uit is gekomen. Maar vraag wel ons dossiër op.
    Nog 9 dagen voor mijn NOD....ik begin erg ongeduldig te worden, ik hoop het zó erg! Maar bij Nora had ik echt super veel symptomen, volgens mij al in de eerste week na de bevruchting zowat...en nu eigenlijk niets. Dus ben er bang voor.

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Reageer even niiet uitgebreid. Heel de nacht liggen woelen in bed. Van de koorts,wat heb ik me beroerd gevoeld! Nu nog niet lekker maar ietsje beter. En..tadaaa..ben ongi geworden,dus de zwanger worden pillen helpen wel degelijk!

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    mamsie86, owww vervelend dat je zo beroerd bent. Wel fijn dat je ongie door gekomen is. Op naar de volgende ronde.

PCOmama, wat een mooie foto! Lekker van genieten.

Beetjemama, ik heb niet alles terug gelezen. Jullie praten al een tijdje et elkaar. Maar waarvoor had Nora een MRI scan?
    Nog 9 dagen. Wat duurt het wachten lang he.

meis23, voor jou wordt het spannend! Was je zoontje ziek?

mcm78, waar waren jullie heen op reis? Jammer dat jullie nu toch nog een maand moeten wachten. Maar wel verstandig inderdaad.

Frummel, welkom. Is het een flinke verbouwing die jullie gaan laten doen?

Hier gaat het goed. Nu afwachten tot ik een beetje in mijn vruchtbare periode zit. We zijn in ieder geval al aan het oefenen ;). Vandaag naar Ballorig geweest. Was erg leuk. De kleine meid is uitgeput.

Ik moet morgen ook werken. Eigenlijk echt geen zin in. Moet ik maandag weer 6.00 eruit.

20. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Joan: Zoontje z'n keelamandelen zijn er uit gehaald:) vandaar! Oh wat leuk ballorig, dat vind onze man ook helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina