Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

#2881 Janna, 3 feb 2013
    Laatst bewerkt: 3 feb 2013
    Aangezien kippie vertelde dat ze zo lang voor haar nod testte, was ik benieuwd wat haar nod was, maar ik moest een behoorlijk stuk terug om de lijst te vinden. Ik heb hem dus even naar voren gehaald, en meteen geupdate aan de nieuwste ontwikkelingen! ;) Je moet alleen je uitgerekende datum nog ff invoeren kip!

Wel gewaagd trouwens, om vijf dagen vóór je nod te testen!

2. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Jeeeeeei Gefeliciteerd!!!!
    Ik hoop dat je nare dromen nu wel verdwijnen!!!

@Pcomama
    Ik vind het wel prettig als ook de zwangeren gewoon mee blijven schrijven. Dat verbreed de gespreks onderwerpen. En we zijn natuurlijk allemaal heel benieuwd hoe het met jullie gaat.

Hier een lekkere hangdag van gemaakt. speelplek van Casper uitgebreid met een tafeltje zodat hij dan aan kan spelen.

3. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Wannabemom24; ja klopt, ik heb dit vorige maand ook gehad. Vanaf een paar dagen na de eisprong totdat ik ongesteld ben geworden. Waarom, geen idee?!

@ Kip; Gefeliciteeerd!!!! super nieuws!

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou ik blijf ook zeker lekker kletsne hoor meiden :D promis alles drop ik hier gezellig mee.... haha..

Oooow KIP!! GEFELICITEERD!!!

5. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Hey ladies!
    @kip
    Gefe meid !!!
    @hier ff beetje rustig geweest afgelopen dagen ,,, aangezien ik echt doodziek was... heb af en toe wel een beetje mee gelezen maar had echt totaal de puf niet om te reageren....
    Nog paar daagjes en mag ik testen:D ... deze maand totaal geen symptomen nou ja zijn me niet opgevallen dan (vind je gek als je doodziek bent...) haha
    @Deylano
    die is gelukkig volledig hersteld van de operatie van bijna 2 week geleden klaagt af en toe nog om zijn oortjes maar dat zal er vast wel bij horen :)

Zag dat er ook een paar nieuwe ladies zijn
    zal mij nog ff voorstellen
    ben DMJ 24 jaar en heb een zoon van 17-12-2010(Deylano)en inmiddels in de 7e ronde voor een brusje
    En uiteraard Welkom en hoop voor jullie dat het snel raak is!
    sorry als ik iemand ben vergeten

6. Frummel2

Frummel2 Actief lid

1 feb 2013
    246
    0
    0
    @kip gefeliciteerd!!! Zo leuk geniet lekker

Jullie mogen mij ook op de lijst zetten mei of juni beginnen we ;)

Thanx alvast voor iedereen een spannende tijd hihi lekker veel
    voorpret :D

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Gefeliciteerd:D

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Goedemorgen meiden,

Kip gefeliciteerd!!! Super zeg.

Dochter nog steeds ziek. 1 dag koorts vrij geweest en sinds annacht weer terug.
    Ze blijft vandaag dus nog thuis bij opa, gaat niet naar school.

9. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @pco mam !!
    Wauw wat een prachtige echo zeg :D !! En idd die beeeeentje ! een modelletje :D !!! super !

@kip!

Wauw geweldig meid !! Gefeliciteerd ! heb nog niet eerder de kans gehad om te reageren... ff paar dagen afwezig.. en wat is er weer lekker gekletst !!! weet nog toen ik voor het eerst zwanger was... droomde ik ook dat ik moest testen... vaag he !

AAaah wat zijn er veel ziekte mensjes he !! voor iedereen in de ziekenboeg !! Beterschap !!

Bedankt iedereen voor het warm welkom !

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Gefeliciteerd, Kip! Het onderste lijstje wordt steeds langer. Leuk!

En Janna, goed dat je de lijst weer opgesnord hebt, hihi. Ennuh, gewoon blijven spuien als je het even niet meer ziet zitten hè! Ik ben dan wel geen 'lid van het eerste uur' maar ik denk dat ik namens veel meiden spreek als ik zeg dat dat juist is waar een forum voor gebruikt kan worden! En ook al blijven de knuffels meestal virtueel, ze zijn niet minder gemaand natuurlijk!

DMJ, fijn dat je weer opgeknapt bent en dat Deylano goed herstelt! Nu aftellen tot de testdag!

Hartediefje, sterkte met je zieke dochtertje!

Frummel, leuk vooruitzicht om in mei/juni te beginnen. En wat een grootse kluspannen voor in huis! (als vrienden het nu over klussen hebben in hun nieuwe huis ofzo, moet ik steeds aan dat andere klussen denken:D)

Avon, leuk hè, zo'n tafeltje. Steven heeft er ook eentje en is nu eindelijk groot genoeg om zelf op het stoeltje te gaan zitten :) Wij hebben het op de plek van de box gezet en waren helemaal blij met de ruimte die vrijkwam, haha. Alleen bedacht ik laatst dat als de tweede er is, de box natuurlijk ook weer opgebouwd moet worden :D Maar m'n vriend zei al dat we Steefs tafeltje dan voor de achterdeur kunnen zetten, want aangezien die de sleutel heeft kwijtgemaakt, kan die deur toch niet meer open, dus die gebruiken we al een jaar niet meer. (door de keuken kunnen we de tuin nog in hoor :D)

Wannebemom, nog steeds bruinverlies?

PCOmama, ik herken wat je zegt (al heb ik zelf nooit in de MMM gezeten) Ik schreef voor m'n vorige zwangerschap steeds in van die NOD-topics mee en daar waren ook veel meiden bij wie het allemaal niet zo makkelijk ging. Ook in m'n omgeving zijn er verschillende stellen met een grote kinderwens, maar tot nu toe geen succes (of het loopt mis :( ) Ik durf haast niet te gaan vertellen dat het bij ons in één keer raak was... Maar goed, laat ik eerst maar afwachten of het goed blijft gaan. Ik zit op de wc elke keer te speuren of ik geen bloed zie.

Beetjemama, klinkt vreselijk om de hele dag door misselijk te zijn. Hopelijk wordt het bij mij niet zo erg. Tot nu toe is het wel te doen. Soms lijkt het wel wat op wagenziekte. In de lift op werk is het nu heel erg (ik werk op de 8e) vooral als we vaak stoppen op andere verdiepingen en achteruit rijden in de trein of de bus is ook echt geen goed idee meer. Maar verder is het meer duizeligheid dan misselijkheid vandaag.

Ik denk trouwens dat ik carnaval toch maar over ga slaan en zoals Janna een aantal dagen geleden al zei: dan vertel ik het nieuws al wel aan m'n beste vriendin, maar verder houden we het stil. Ze woont toch heel ver weg en ik weet dat zij haar mond wel houdt. Ik zie op tegen de treinreis naar Roermond en vind om eerlijk te zijn carnaval vieren zonder biertjes ook echt minder leuk (soort van kinderachtig, I know, maar zo voel ik het) en daarbij merk ik dat m'n hoofd er ook even niet naar staat. Ik ben nu meer bezig met welk peuterbed we gaan kopen voor Steven, omdat hij straks naar een nieuwe kamer zal verhuizen. :D

Nou, ik denk dat m'n collega's het wel leuk vinden als ik nu weer iets nuttigs ga doen, haha. Ik was ook al te laat vandaag. Gelukkig een rustige ochtend met alleen m'n eigen to do-lijstjes en om 14u pas weer een workshop waarvoor ik van alles moet klaarzetten en regelen.

Fijne dag allemaal!

11. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sanny !

Wat spannend zeg ! een hele verandering ineens weer he... zo van ledikantje naar een peuter bedje Schattig !! ik snap je gevoel wel hoor.. biertjes horen toch wel een beetje(boel) haha bij carnaval.. al kennen wij dat hier niet.

toen ik net een paar weekjes zwanger was ( 8 wk ongeveer) heb ik ineens bloed en stukjes(SORRY) verloren ! maar alles was gelukkig onschuldig.. maar ben me nog nooit zo kapot geschrokken

Iedereen zal het super voor jullie vinden meid :D ! geniet er maar lekker van :D !

12. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    #2892 meis23, 4 feb 2013
    Laatst bewerkt: 4 feb 2013
    Wat hebben jullie veel geschreven meiden, kan het niet bijhouden hoor

Wannabemom, hoe is het met bruinverlies? Ik heb vorige week dinsdag (7/8 dagen na vermoedelijke eisprong) 1 malig bruin/roze verlies gehad. Maar begrijp bij jou dat het aanhoudt. Ik weet niet wat dat is.

Janna, ben het met je eens hoor. Gezellig blijven hoor, meiden.

Kip: Gefeliciteerd!! Wat leuk.. De positieve testen vliegen om de oren;)

Avon: Leuk een tafeltje voor je zoontje. Wij hebben het hier ook, maar ons zoontje vind dat niet echt interessant. Speelt hij er ook echt aan?

DMJ: Al wat meer opgeknapt? Spannend, bijna testen.

Frummel: Wat een leuke banner. Haha schot in de roos!

Hartediefje: Altijd zo rot als de kindjes ziek zijn. Beterschap.

Fryskfamke: Ik heb jou denk ik nog geen welkom geheten. Bij deze!

Sanny: Ben je een beetje gewent dat je zwanger bent? Wij willen ook van de zomer voor ons zoontje een peuterbed. Hij is nu 25 maanden en zolang hij er nog niet uitklimt, kan hij er nog prima in;) Neem je dan een peuterbed waar je ook nog zo’n verhoging op kan zetten, zodat hij er niet uitvalt? Weet even niet hoe het heet, haha.

Hier, vandaag m’n NOD nog niks bespeurd. 2 dagen last van m’n borsten gehad, maar dat is gisteren weggetrokken en zijn nu alleen wat donker van kleur. En 7/8 dagen na vermoedelijk eisprong 1 malig bruin/roze afscheiding.
    Ik heb zo nu en dan wel soort gelijke ongesteldheidsbuikpijn, maar dan net weer anders. Een beetje zeurderig. Als m’n menstruatie donderdag er nog niet, waag ik er een testje aan. Aangezien dit de eerste ronde is na het stoppen met de pil, kan m’n cyclus ook langer zijn.

13. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    kip Gefeliciteerd meis!! :)

Sanny nu gelukkig vanaf gisteravond niks meer. Maar was 2 dagen terug ook een dag en toen begon het smiddags weer.

@ carnaval normaal vier ik het ook maar dit jaar gaan we naar Disney ook erg veel zin in! En je hebt gelijk zonder bier is er geen hol aan ;)

Hartediefje Beterschap met je meisje!

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

wat is er veel gekletst zeg! Ga vast een aantal dingen vergeten. Sorry daarvoor alvast.

Voor alle zieken, beterschap. Vervelend hoor! Hoop dat julli esnel weer opknappen.

Kip, Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat goed.

Ik vind dat er bij carnaval inderdaad wel drank hoort. Dat draagt wel bij aan de sfeer, ha ha.

Ik vind het inderdaad ook gezellig als de meiden die zwanger zijn gewoon mee blijven kletsen.

@frummel, dat is inderdaad een flinke verbouwing. Zal vast erg mooi worden. Succes ermee. En dan in juni/juli voor een tweede. Leuk vooruitzicht.

Meis23, voor jou een spannende tijd nu dus. Zou het erg knap vinden als je tot donderdag kan wachten :D.

DMJ, voor jou ook spannend. wanneer ga jij testen?

hier alles rustig. Ik ben ook niet echt lekker en mijn dochter is verkouden. Gaat goed!

Mag ik ook op de lijst? Joan1984, 28 jaar oud, eerste ronde voor tweede kindje. NOD is op 28 februari.

groetjes

15. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @meis
    Wauw spannend zeg... hoop het met je mee ! Bedankt voor je welkom :)

@Joan
    Bah nog niet opgeknapt dus ! nog maar meer beterschap jullie kant op !

Hier: Martijn denkt steeds dat hij in het circus zit.. pffff over de banken heen lopen en springen... hij weet dat het niet mag ! vind het af en toe dood eng.. hij is al eeen paar keer er vanaf gevallen... maar schijnt geen indruk te hebben gemaakt. brr morgen is het zover mn inplanon eruit !! iemand hier ervaring daar mee?

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey dames
    nou heb vanmorgen maar een testje er tegenaan gegooid....
    heb foto even bewerkt aangezien het streepje niet goed zichtbaar op de foto wou....

oordeel zelf....;)
    ben zelf wel posi erover alleen heb eig nog 4 dagen dus ben voorzichtig blij
    Me ticker klopt niet hoor me nod is 8 feb haha!

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Dmj voorzichtig gefeliciteerd meid!

18. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    djm, ik vind hem er ook positief uitzien. Ook vanuit hier alvast voorzichtig gefeliciteerd.

frysfamke22, nee klopt. Nog steeds niet beter Maar neem ook niet de tijd om uit te zieken ofzo. Heb 24 uurs dienst gehad en morgen ook weer een lange dag.
    Wat kunnen die kleintjes gevaarlijk doen he. Ik hou ook vaka mijn hart vast als mijn dochter weer over de bank rent. Of in haar stoel klimt ed.

19. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @djm
    Ik zeg ook posi.. :D ! morgen ochtend nog ff?

@joan
    jeetje heftig zeg !! pas je wel een beetje op jezelf? hoeveel uur werk je ? morgen weer naar het CB ! drukke dag dus morgen haha ! ben benieuwd hoe lang ect hij nu is :D

20. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    ♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde ♥:
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon (05-01-2011 ) *Begint februari/Maart.
    Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥:
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*1e ronde* NOD: 4 februari 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 8 februari 2013
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een
    dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari 2013
    Littlewonder (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *NOD 11 februari 2013
    BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 2e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 7e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 13 feruari 2013
    Mamsie86 () * Heeft al een dochter (29-11-2011) 1e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 2e ronde * NOD: 17 februari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 24 februari 2013
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ??? februari 2013
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * NOD: 28 februari 2013

♥ZWANGER♥
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    MamaVanRoy ( )* Heeft al een zoon (15-12-2008) *? e ronde na mk * Uitgerekend: 30 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?
    LiLaa (25) *Heeft al een zoon (17-08-2011) * 3e ronde * Uitgerekend: 06 oktober 2013
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: ??? ???

Deel Deze Pagina