Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Pff, dames...sorry dat ik jullie er mee lastig val, maar ik moet het even van me afschrijven. Ben zó kwaad nu!

Ik heb een collega (mannelijk) gehad waar ik werkte, die mij heeft ingewerkt. Ongeveer van mijn leeftijd etc. etc.
    Hele lieve knul, die heel goed weet dat ik 100% voor mijn vriend ga, al meer dan 9 jaar met hem samen ben en meer van hem hou dan waar dan ook van. Oftewel, heel duidelijk dat er never nooit iets in zal zitten. Maargoed, hij is verder gewoon aardig, lief type... We chatten nog wel eens en hij stuurt wel eens een sms om te vragen hoe het gaat enzo. Nou heb ik op msn nog eens met hem gesproken en ik heb blijkbaar in een zin iets gezegd van 'lieverd, daar moet je je niet druk om maken' ofzoiets. Kan de zin niet terugvinden, dus iets in die richting.
    Mijn vriend flipt daar helemaal van uit?! Omdat ik hem lieverd noem.

Is hij nu werkelijk de enige die níet doorheeft dat ik hem never nooit zal verlaten voor een ander?

Kan me zó kwaad maken om die jaloezie he. Slaat toch werkelijk nergens op. Hij doet alsof ik webcamsex gehad heb ofzo...pff. Wat vinden jullie daarvan? Ik begrijp dat ik misschien beter geen lieverd had kunnen zeggen, maargoed, dat is op geen enkele wijze verkeerd bedoeld!

2. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Zo daar ben ik weer
    Gisteren gezellig een vriendin op bezoek gehad en gisteravond lekker vroeg ons bed ingedoken dus niet kunnen reageren.

@dmj & babette Gefeliciteerd!!!!

Ik moet deze ronde denk ik overslaan ik ga er niet van uit dat het raak is. Ik zie idd wel heel veel 1e/ 2e/ ronde raak. wij gaan ronde 8 alweer in zucht.... Soms vraag ik me af of het ooit wel gaat lukken. (sorry heb ff zware 5 minuutjes)

3. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Dmj: Wauw.. Ik zie wel 2 streepjes hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd.. Morgen zal die test wel knallen dan. Haha

Lovely: Het zal inderdaad wel leuk zijn als jullie samen zwanger kunnen zijn. Een collega van mij is ook zwanger, 3,5 maand. Moet oppassen dat het niet gaat opvallen dat wij ook bezig zijn Nog een weekje voor je kan testen. Succes!

Babette: Gefeliciteerd! Ik zie toch echt 2 streepjes hoor. Ik herken het wel een beetje om ’t forum bij te houden hoor. Ik denk er ook niet altijd aan. Maar vind het toch wel gezellig en iedereen leeft zo mee.

Beetjemama: Wat vervelend van de woordenwisseling met je vriend. Ik hoop dat jullie erover hebben kunnen praten? Dat lieverd was misschien niet zo’n beste actie, maar er wordt toch niks mee bedoeld. Misschien zit hij niet lekker in z’n vel, jullie hebben heel wat meegemaakt, en viel hij nu over het woordje ‘lieverd’ en was dat de druppel?

Avon: Ik hoop dat het gauw raak is. Begrijp best dat je even baalt.

Hier: Nog steeds geen menstruatie. (Had ik nou maar wel eerst de echte menstruatie afgewacht na het stoppen met de pil haha) Ik weet natuurlijk niet hoe m’n cyclus is. Bij m’n vorige zwangerschap was m’n cyclus 28 dagen en ronde 4 39 dagen, verder allemaal 27 of 28 dagen. Ach ja, het zegt niet zoveel. Herken wel de buikpijn die ik toen voelde toen ik zwanger was, maar ik ga er toch nog van uit dat m’n lichaam me in de maling neemt. Ik heb wel al 2 dagen niet warm gegeten, het smaakte helemaal niet. Ik hoop dat ik tot donderdag kan wachten met testen:D

4. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Oeh twee lichte streepjes en een paar dames die bijna kunnen testen... spannend allemaal!

Avon: shit is het hè, als het langer op zich laat wachten. Niet te lang in de put blijven zitten hoor. Komt een keer goed!!

Beetjemama: irritant dat je je vriend niet aan z'n verstand kunt brengen dat het woord 'lieverd' niet altijd meteen een soort liefkozing is. Je kunt dat woord toch op allerlei manieren gebruiken? Ik bedoel, ik zeg het ook vaak tegen leerlingen/kampdeelnemers die ik juist helemaaaal niet lief vind, maar die iets doms doen ofzo, of vreselijk in de weg staan o.i.d. Haha. 'Lieverd, als jij nou eens lekker buiten gaat zitten, kunnen wij hier verder met koken'
    Zat je vriend iets anders dwars? Of was hij heel moe, of of of... nou ja, ik weet niet. Kan me voorstellen dat het je frustreert!

Hier: ik ben zoooooooooooooooooooooo moeeeeeeeeee.... Kan me ook helemaal niet concentreren op m'n werk en aangezien m'n 3 kamergenoten er nu niet zijn en niemand me op de vingers kijkt, zit ik dus gewoon op zp... foei!
    Gisteravond had Steven ineens 39.4 koorts. Hij was al jengelig toen ik 'm ophaalde bij het kdv en de leidster zei dat hij een paar keer gehuild had zonder dat ze een directe aanleiding kon ontdekken. Ik denk dat hij zich gewoon niet lekker voelde en als je 'm dan even bij je neemt, kalmeert hij wel.
    Hij at wel gewoon goed, maar werd 's avonds een aantal keer huilend wakker (zei m'n vriend, ik had toneelrepetitie) toen ik zelf naar bed wilde gaan, lag hij weer hard te huilen, dus toen hebben we 'm toch maar een zetpilletje gegeven. M'n vriend had 'm even bij ons in bed genomen (dan valt Steven bovenop m'n vriend in slaap, heel lief <3) en uiteindelijk heeft hij tussen ons in geslapen. Was wel handig want hij schrok wel even van het enorme onweer om een uur of 5, maar toen konden we hem snel kalmeren. Nu is hij bij oma en opa en het gaat goed. Ik krijg steeds smsjes :)

Misschien ga ik wel een uurtje eerder naar huis. Kan ik nog een tukkie doen voordat m'n mannen thuiskomen :) Heb de afgelopen weken zo vaak overgewerkt dat het wel mag, vind ik...

Groetjes!

5. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @foofer
    Zou het idd even in de gaten houden.... verlies je echt elke keer na jullie geklus bloed?

@babette,
    Deze test lijkt erg op de test die ik toen had van de apotheek... je kan ook altijd nog de testen van de kruidvat proberen... maar ik zie ook echt een 2e streep Spannend :D !!!!!

@beetje mama
    ik herken het heel erg hoor... ik ben ook een persoon die snel lieverd tegen iemand zegt... maar dat heeft niks met liefde te maken... maar ja hoe leg je dat nou aan een man uit he ..lastig he..

@avon

Tuurlijk komt het :) ik had dat zelfde gevoel toen we inmiddels al bij de gyn waren pffff je kan je echt elendig voelen he ! de methode om de dag al geprobeerd? dat werkte bij ons toen wel ;)

@ sanny
    kom idd maar lekker even tot rust ! je hebt het vast nodig... aaah zielig koorts :( lief he als ze daar toch aan denken.. dan voel jeje zelf ook prettiger !

@meis
    Spannend zeg ... zolang er niks is... hihi hoop het met je mee :D gelukkig zijn we al dinsdag he :D dus komt vast goed hahah !

@hier
    vanmorgen naar de huisarts geweest, daaaaag inplanon ! :D

en met onze grote kanjer naar het CB geweest :D inmiddels al 85,5 cm en een gewicht van 11,703 ! hij doet het dus prima :D

6. Wish87

Wish87 Lid

30 dec 2012
    10
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

bij deze meld ik me ook aan :)
    wij willen dolgraag een 2e kindje, maar ook hier gaat het niet zo snel....:(

7. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Heey Wish,|

Welkom ! balen zeg dat het niet zo lukt! begrijp dat jullie al even bezig zijn? dat dat het spoedig mag lukken voor jullie !

8. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Babette & Dmj
    Zit nu op de laptop en dan zie ik bij beide toch wel een streepje...
    Spannend!

@Avon
    Oh meid dat kan ik me helemaal voorstellen.
    Zelfs ik wordt er een beetje onrustig/ongeduldig van als ik zie hoe snel er al meiden zwanger zijn hier en ik zit pas in ronde 2!
    Kan me helemaal voorstellen dat je even een baal momentje had.

@Beetjemama
    Ja lastig...
    Hoop dat het inmiddels weer een beetje gezellig is ;)
    Kan er niet veel over zeggen, hier een man die echt helemaal niet jaloers is eigenlijk.

@Sanny
    Hoop dat je nog even lekker hebt kunnen bij slapen vanmiddag ;)

@Fryskfamke
    Fijn dat hij weer helemaal goed gekeurd is :D

@Hier
    2e dag gewerkt, nog maar 1 dagje te gaan :D
    Zo dochterlief in bad doen en lekker op tijd naar bed, morgen een dagje kdv en we moeten 7.30 beginnen dus weer vroeg eruit!

9. Lovely24

@Wish
    Welkom :)

10. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Meis; nee achteraf denk ik 'misschien niet de beste woordkeuze', maar de reactie vind ik nogal overdreven. Hij lijkt verder niet echt ergens mee te zitten ofzo,.

Ik duim heel hard voor je dat je een posi test zal krijgen!

@ Sanny; ja precies... zo gebruik ik het inderdaad ook! Maar toch viel het verkeerd blijkbaar. Net zoals je bv kan zeggen 'lieve schat, ....' als je ergens juist niet blij mee bent.

Wat vervelend dat je zo moe bent en super rot dat je kleine koorts had! Gelukkig heeft hij toch nog lekker kunnen slapen.

@ Fryskfamke; ben blij te lezen hier dat ik niet de enige ben! Ik voelde me al achterlijk dat ik het op die manier gebruikte...maar blijkbaar is het een vrouwending? Mijn vriend is dan meteen bang dat ik een 'verkeerde indruk' achterlaat op die manier.

@ Wish; welkom!

@ Lovely; lijkt me wel fijn als je vriend niet zo jaloers is. Maar van de andere kant vind ik het ook wel heel lief dat hij het is, dat betekend alleen maar dat hij heel veel van me houdt en me niet kwijt wilt. Maar af en toe kan ik zijn nekkie wel omdraaiien haha.

@ Hier; nog wat geruzie gehad...maar ondertussen is het weer gezellig. Hij is nu naar een vriend, dus ik heb lekker een mij-avondje.

11. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @beetjemama,

haha ja een vrouwending... heb dat met vriendinnen ook snel hoor.. moest wel een beetje lachen om je reactie hihi het was zo herkenbaar

mannen snappen dat niet ... dus snap zijn reactie wel ! fijn dat alles nu weer gezellig is ! hier ook een rustige avond ! mijn mannetje is naar een vergadering ... kleine man in dromenland !! heeeeerlijk :D

@lovely
    sterkte morgen vroeg !! mag morgen ook weer werken na 3 daagjes vrij ! hihi ! hoe is het nu bij jullie verder ?

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Haha.. ja lach maar om me! :p
    Nouja, dat is het verschil tussen mannen en vrouwen he. En hij denkt als een man, dus hij verwacht ook dat de andere man in questie het dus anders op zal (kunnen) vatten als dat ik het bedoel (omdat ik een vrouw ben). Hoezo complex!

Fijn dat het daar lekker rustig is!

13. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    haha ja.. vrouwen komen van venus... en mannen van mars he ;)

ik zat klaar voor mn favo progr... 4 handen op 1 buik... maar helaas het komt er niet voor... dan maar de herhalingen zien... die ik nog niet gezien had ;) pfff mn arm doet wel een beetje zeer :'( arme ikke hahaha

14. Lovely24

@Fryskfamke
    Jaaa ik zat ook al klaar. Maar helaas :(
    Dan maar proberen om vroeg naar bed te gaan :p

Zei ik gisteren ook al, en vanmorgen werd ik voor de wekker al wakker, 5.30 ofzo dus zou niet zo'n slecht idee zijn maarja voor je het weet is het altijd al weer laat :p

15. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lovely
    vanaf 4 april komt babyboom er weer voor ! vond het wel erg jammer dat het er niet voor kwam !! haha ja dat roep ik ook elke avond ;) maar helaas komt er nooit van hahahah !! hup naar bed jij :p

16. Lovely24

@Fryskfamke

Ja, dat kijk ik ook altijd graag ja!
    Eigenlijk alles wat met zwanger zijn & baby's te maken heeft :D

Als VL binnen komt en wat zegt en ik reageer niet is het altijd "Oh je zit zeker weer iets over baby's te kijken"

17. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    Ben er ook weer!

@beetjemama: haha, wat grappig.. ik zeg ook heel vaak 'lieverd' of 'lieve schat'. Eigenlijk nooit zo bij nagedacht of dat bij mannen verkeer over kan komen. Agh, anders zegt mijn blik genoeg ;) wel balen dat hij er zo jaloers op reageert, zou indd proberen of het als lief te zien ( in de zin van hij zou het dus heel erg vinden als het daadwerkelijk zo was, een soort bevestiging).

@nieuwe meiden: welkom!

@testen: ohhh wat spannend voor jullie meiden, ik meen indd ook een streepje te zien. Duim duim duim

@hier: vanochtend weer even een testje gedaan, en die was alweer flink duidelijker, ik ben zo vreselijk blij! Het besef begint nu een heel klein beetje te komen. Probleem bij mij is wel dat onzekerheid al snel om de hoek komt kijken, haha... het is ook nooit goed. Verder beginnen de eerste klachtjes een beetj te komen, ik ben verschrikkelijk moe en ben (heel raar) veel aan het boeren, terwijl ik dat normaal gesproken juist helemaal niet kan.
    We hebben besloten om het voorlopig voor iedereen nog geheim te houden, alleen een hele goede vriendin van mij weet het. Vrijdag ga ik moeders voor moeders denk ik bellen en volgende week vrijdag de verloskundige, zin in!

18. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    Ohh.. ik ben trouwens 18 oktober uitgerekend! :)

19. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lovely
    hihi ja ik ook hoor heerlijk! Neem ook elke donderdag tienermoeders op hihi mijn mannetje vind het ook wel prima ;)

@kip
    echt super fijn voor jullie! Je kan je ook via internet aanmelden voor mvm he top dat je mee gaat doen :)

20. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Mijn vriend vraagt zich altijd af waarom ik zo'n dingen altijd kijk haha.

Deel Deze Pagina