@nieuwe meiden: welkom! @frysfamke: je vroeg een paar dagen geleden of er meer meiden ervaring hebben met klouterende circusartiesten... Nou, mijn meisje kan er ook wat van. Ze is een paar keer van de bank gevallen en we zien nu wel dat ze voorzichtiger is bij de rand van de bank. Ze kan ook zelf van de bank af: dan gaat ze op haar buik liggen en doet ze netjes haar voetjes eerst naar beneden. Maar toch probeert ze nog steeds vanaf de armleuning naar een kast die een stukje verderop aan de muur hangt te klimmen. Ze kan trouwens ook al helemaal zelf de trap beklimmen! En nog rap ook! @dmj: gefeliciteerd! @foofer: al bij de ha geweest i.v.m. het rare bloedverlies? @avon: Ik snap wel wat je bedoelt over meiden die de 1e/2e/3e ronde al zwanger zijn. Maar dat is natuurlijk ook wel logisch: dit topic ging over meiden die in dit nieuwe jaar zwanger wilden worden. Voor de eersten bij wie dat gelukt is, was het dus een van de eerste ronden. Er zijn ook nog zat meiden in de "al begonnen lijst" bij wie het nog niet raak is. Bij hen zullen er dus meer rondes nodig zijn. Deze meiden hadden gewoon geluk. Toen wij voor onze dochter bezig waren, duurde het ook een jaar voor het raak was. Ook dat is normaal. Daar is verder geen reden voor. Het betekent ook niks en hoewel het niet leuk is, zou ik proberen me er ook niet te veel door laten ontmoedigen! @beetjemama: Ik zou er persoonlijk via internet wel mee oppassen! Ik herken wel dat je "lieverd" of "schat" als vrouw op verschillende manieren kunt gebruiken. Ik zeg ook wel eens "lieverd" tegen leerlingen. Maar dat zijn dan nog kinderen/pubers. Tegen een volwassen man zou ik het niet snel zeggen. Bovendien blijkt meestal uit de context en toon dat het juist een beetje sarcastisch is (dat iemand inderdaad net vreselijk in de weg loopt ofzo). Via internet is dat echter moeilijker over te brengen. Het kan dus makkelijker verkeerd geïnterpreteerd worden. En wat dat betreft vind ik de logica van je vriend heel legitiem: dat hij als man dit anders opvat dan vrouwen, en dat de kans dus aanzienlijk is dat die vriend het ook verkeerd opvat, omdat hij het opvat als een man. Ik denk dat mannen beter kunnen inschatten hoe andere mannen een geschreven tekst zullen opvatten, dan vrouwen dat voor mannen kunnen inschatten. Ik realiseer me dat ik geen idee heb wat je precies gezegd hebt en in welke context, dus ik heb verder geen oordeel over of je iets verkeerd gedaan zou hebben of niet, maar ik denk wel dat je vriend een punt heeft. (Al is heel boos worden misschien niet de beste reactie.) @sus79: Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik kan me nog wel van mijn zwangerschap herinneren dat ik me ook zo beroerd heb gevoeld. Vervelend hoor! Lukt het je een beetje om je rust te pakken? Wat betreft je vraag hoe het hier gaat: op zich redelijk. Het wisselt een beetje van dag tot dat. Ik heb een beroerde zaterdag t/m maandag gehad. Gisteren en vandaag is het te doen. Hopelijk morgen ook. Verder vooruit kijk ik niet.
@sus Bij de eerste was ik na 2 rondes al zwanger dus mag helemaal niet klagen. @janna Het zijn momentjes dat het flink balen is maar het gaat nu weer oke hoor @nieuwe Dames Welkom!! @kloutereren Wil die van mij een dagje lenen??? vensterbanken, stoelen, tafels e.d allemaal al uitgeprobeerd. @hier toen ik uit bed kwam voelde ik me kip lekker en een uur later flink beroerd op de toilet, kwam er van boven en onder weer uit en een uur later weer niets aan de hand .
hey dames... ik denk dat het toch weer loos alarm is geweest vandaag getest en kon geen streepje bespeuren... pfff wacht nu nog 2 daagjes af en anders weer op naar de 8e ronde alweer...
@avon: o gelukkig! En wat betreft het klauteren: jouw zoontje zal wel meer klauteren dan mijn meisje, maar die is ook al veel ouder! Mijn dochter is nog geen 14 maanden, kan nog niet eens zelf los staan of lopen, maar klimt wel helemaal naar boven de trap op, en wil van de bank naar de kast overklimmen! En ook favoriet: in het bakje van de loopkar staan. Trots dat ze dan kijkt, terwijl ze gevaarlijk kleine stukjes naar voren of achteren rolt! @dmj: he, wat balen.
@ Janna; nee dat begrijp ik ook zeker! Daarom zeg ik ook, hij zal het inderdaad van een mannen-perspectief zien, net zoals degene tegen wie ik het gezegd heb. Dus ik vind dat hij al het recht heeft om mij daar op aan te spreken en uit te leggen waarom hij vind dat ik dat niet moet doen. Alleen boos worden, vind ik dan weer níet terecht. Ik heb iets gezegd in de context van 'lieverd, maak je niet zo druk' of 'lieverd, het komt wel goed' ofzoiets. Een beetje bemoedigende zin. @ Dmj; ik duim toch nogsteeds voor je!!
@janna nee heb er geen last meer van gehad. Ga er maar vanuit dat het aan mijn hormoonhuishouding ligt. @dmj wat raar zeg! Ik vond je streep vrij duidelijk. Heb je wel met ochtendurine getest? Op welk moment van de dag had je de eerste test gedaan? @sus79 spannend vrijdag de echo! Hoe laat mag je? Balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt, hopelijk duurt dat niet al te lang meer. Was je bij de eerste ook zo beroerd? @sanny veel plezier met het vertellen! Ga je het nog op een speciale manier zeggen? @avon hoe is het nu? Alles nog binnen kunnen houden? @hier dit weekend komen mijn neefjes logeren. Erg veel zin in! Ben zo benieuwd hoe mijn zoontje daarop gaat reageren 's ochtends, hij is namelijk helemaal weg van zijn neefjes zo schattig. Verder lekker veel klussen deze week
@dmj HUH wat vreemd Ik vond die test ook vrij duidelijk. maar als het echt loos alarm is: wat ongelooflijk balen zeg Ik hoop voor je natuurlijk dat je gewoon hartstikke zwanger bent. @janna Als ze nu al zo bezig is dan staat er nog wat voor je te wachten @foofer Nu niets meer aan de hand voel me weer kip lekker. snap het nog steeds niet waar het van kwam. Vandaag maar wel even rustig aan gedaan met eten en drinken.
Hier ff snel in het kort reageren...... zooooo niet handig met de tab... @janna denk dat je de totale tekst iets door elkaar heen hebt gehaald hihi want was benieuwd of er dames ervaring hadden met het verwijderen van de inplanon maar ja dat klouteren..... dat gaat hier ook spaans af en toe... zal zo wel ff een foto plaatsen hoe ik meneer gister aantrof! @dmj nou jaaaaa snap er niks van! Balen zeg! !!!!! @sanny hoe waren de reacties??? Spannend!! Hihi
@foofer: nou, jij hebt een paar gezellige dagen voor de boeg! @avon: ja, daar zijn wij ook bang voor! Hoewel het ook wel weer heel grappig is om te zien wat ze allemaal onderneemt en probeert. @frysfamke: o dat kan! Ik moest een paar dagen bijlezen, dus dan lees ik wel eens te snel, waardoor ik dingen net niet helemaal juist opvang... Ik had beetjemama ook al verkeerd begrepen. Met implanon heb ik geen ervaring. Maar ben wel benieuwd naar die foto. (Al ga ik die dan pas morgen bekijken, want ik duik nu mijn bed in!)
Zal hem morgen ook pas kunnen plaatsen want krijg um via de foon er niet op ... maar geeft niks hoor!!! Slaap lekker ladys! Ik ga ook knuffie
hey ladies best balen ja ik ga morgevroeg nog keer testen is ie dan alsnog weer nega dan zal het helaas dan wel zo zijn.... en wat betreft die andere test hij was idd superduidelijk! dus vat het ff zelf ook niet meer ik zal jullie verder op de hoogte houden...
@avon jeetje!! dikke boefjes die kleintjes ook... wat ben ik blij dat ik de schutting planken verticaal heb...
zo wat een hoop terug te lezen... :/ Is me niet helemaal gelukt, maar toch ff reactie dmj: wat een onduidelijkheid! Niet leuk zeg. Vond de test ook wel vrij duidelijk, maar wat raar dat je dan nu nega test. Echt raar. Avon: wow... dat is inderdaad wel een klauteraar! kon hij ook weer naar beneden? Kip87: gefeliciteerd! Janna: hoe is het met jou en je man nu? Gaat het allemaal nog een beetje? Lastig hoor! Frysfamke: sorry ook geen ervaring met implanon. Beetjemama: ben het met je eens, boos worden heeft in zo'n geval nou niet echt zin. Maar hier zou het ook een teer punt zijn, mijn man heeft nogal wat littekens uit een eerdere relatie, waardoor hij dat soort dingen ook altijd zwaarder opvat dan nodig. Ben vast veel vergeten... sorry! Hier: toch besloten te wachten dus, en vind het een beetje lastig om hier dan mee te schrijven. Wil ooooooook!! Gelukkig op mijn werk veel afleiding (nieuw project enzo, erg interessant). Dus hopelijk gaat de tijd snel tot deze ronde voorbij is en we eindelijk kunnen beginnen...
Avon heerlijk toch! Joaquin, heeft dat ook een keer gedaan, maar het zijn een paar boefjes hoor! Dmj, was het een predictor????
Even snel, reageer later verder. Dmj: Wat balen zeg. Hoe was de test vanmorgen? Avon: Wat een geweldige foto zeg, haha. Hier: Vanmorgen getest, negatief! M'n cyclus neemt dus een loopje met me. Toen ik 3 geleden stopte met de pil, was mn cyclus bijna altijd 27/28 dagen de eerste 3 maanden in iedergeval.Toen slikte ik 10 jaar de pil. Ach ja, we gaan op naar ronde 2!! Laat de menstruatie maar komen
@mcm Hij kan ook zelf weer naar beneden klimmen alleen hebben we daar toen niet op gewacht. Een buurman zag het koppie boven de schutting uitkomen en die heeft het er nog steeds over. Inmiddels houden de buren ook vaak een oogje in het zeil als Casper in de tuin loopt.