Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@kip87
    Mwah, voel me er niet echt schuldig om. Zij heeft er ook niks aan als ze zo is (lijkt mij haha).
    Moet zeggen dat ze na onze vakantie een hele fijne periode had. Lief spelen en vooral ook lang lief spelen. Maar de laatste weken kan ze erg vermoeiend zijn. Steeds bij me hangen aan die bank terwijl ze totaal geen schoot kind is dus dat werkt niet. Ze wil alleen maar dingen die ze niet mag enzo.
    En krijgt ze haar zin niet gaat ze met haar hoofd bonken.

Kortom; een kleine driftkikker waar ik (nu al) mijn handen vol aan heb haha

2. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @mannen
    PFFFFFFFFFF Wij wonen nu vanaf dec 2009 in dit huis en toen zijn natuurlijk de plinten van de muur gehaald ivm schilderen. Vandaag na bijna 3 jaar :$ zijn ze er weer aangeschroeft.

@bedtijd.
    Nou is het soms aftellen tot het 19.00u is en Casper naar bed gaat want dat laatste uurtje kan ie soms heeeel eneverend zijn. Ik voel me daar niet schuldig om hoor.

3. Lovely24

Huis;
    Hier ook nog steeds kleine dingen die afgemaakt moeten worden.
    Maar goed ik heb totaal geen handige man thuis dus ben of op mezelf aangewezen of mensen om ons heen.

Nou ik zit klaar voor Boer zoekt vrouw :p
    Vond het normaal nooit zo'n boeiend programma maar had toen toevallig in Spanje de eerste aflevering gezien omdat er verder geen andere zender was haha dus wilde weten hoe het verder ging.

4. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik zit ook klaar voor boer zoekt vrouw, pas de tweede serie bzv die ik volg, maar ik zit er helemaal in.

Nog eventjes over huizen: ons huis staat nu te koop en nu zijn we pas de laatste dingetjes aan het afmaken (lees: trap verven, een kozijn verven, de welbekende plintjes in de slaapkamer). Zucht..

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Oh super!
    Ja ik zag het net :D Zeker leuk!! hihi

6. Janna

Janna Fanatiek lid

:D:D:D

Zo herkenbaar!

Ik hou meer van klussen dan mijn man, dus ik moet altijd het initiatief nemen, wil er wat gebeuren hier in huis. Voor mijn dochter kwam, deden we het dan samen, dus dan is het wel gezellig en omdat ik doorwerkte, bleef hij ook werken (voelde zich bezwaard om het mij alleen te laten doen). Maar nu moet er altijd één van ons op de kleine letten, tja, dan moet hij het dus alleen doen. Of ik volgende week dus... (Zal ik hem eens laten zien hoe het ook kan!:p)

Wat beteft schuldig voelen als de kleine slaapt... Nou ik ben alleen maar blij als ze slaapt! Heerlijk. Even tijd voor mezelf. Of mijn werk. Of mijn huishouden. En niet omdat ik niet van haar hou, of het niet fijn vind dat ze er is, maar ik ze is gewoon een hele verantwoordelijkheid en als ze slaapt, valt dat gevoel even weg.

Nou meiden, ik ga naar bed. Lekker vroeg erin. Van de week zal ik wel minder op zp reageren, want door de weeks heb ik veel minder tijd.

7. Lovely24

Welterusten Janna!

Morgen zal ik er ook niet veel zijn. Misschien even in me pauze. Moet werken tot 17.00 en om 18.30 weer vergadering.

8. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ik kruip er ook zo in. Heb een heerlijk weekend gehad. Genoten van ons gezinnetje.
    Morgen begint het geregelde leven weer.
    Eerst morgen vroeg met Casper naar het CB. nog 3 x en we zijn er voor het laatst. Wel jammer want het is daar wel gezellig.

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook boer zoekt vrouw zitten kijken :)

Nu nog effe hier en rond 22 uur lekker pitten!

Kleine probeer ik van 19 uur naar 20 uur te trekken. Hopelijk slaapt ie dan 's morgens ook een uurtje langer ;)

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Jiz
    Lekker dat jullie vandaag eventjes langer door konden slapen tot 7:30

@PCOmama
    Een puppy is idd heel erg vermoeiend. Maar het komt goed!

@avon
    Wauw 4 uurtjes! Das snel! (Ik dacht dat de mijne al snel was hihi)

@anticonceptie
    Wij hebben het nooit (5,5 jaar) met iets gedaan. Nu pas na de bevalling wel. eerst 10 maanden pil maar werd daar depressief van dus nu met condooms!
    Ik hoop niet dat eht weer 25 maanden duurt..

@Janna
    Misschien komt het nog wel dat ze appelmoes lekker gaat vinden.

@PCOmama en mama-in-love
    Ik snap jullie reacties helemaal!! Dan had ze maar anticonceptie moeten gebruiken!! Maar dat ding?.. brrr
    Ik heb de link ook niet bekeken..

@mijn leeftijd
    Ik ben 26 :D

@Jiz
    Dat hebben we hier ook wel eens, dat we dan blij zijn dat K. op bed ligt omdat hij de hele dag niet te genieten was..

@Janna
    Fijn dat het toch nog gelukt is met het klussen van je man :D

@PCOmama
    hahahaha heel erg herkenbaar dat lamp verhaal :D

@Jiz
    Zal wel aan de leeftij liggen denk, hier ook alleen maar dingen doen die niet mogen, en zodra ik het woordje NEE zeg is het brullen..

@huisjes
    Wij wonen hier nu 3 jaar (huurhuisje) en we zijn nu weer alles aan het opknappen :D

@all die naar bed gaan
    Trusten!

11. Lovely24

Hoii!

Niet gekletst vandaag?? Iedereen druk aan het werk? :D
    Hier net thuis. Zo even eten en terug voor vergadering.

Fijne avonddd!!

12. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    Haha, het is duidelijk maandag. Hier de hele dag gewerkt, morgen zowat de hele dag overleg. Agh ja, hoort erbij hè.

Gisteren goed gesprek gehad met manlief, super fijn! Nu even verder met koken ;)

13. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @Jiz: werkse nog vanavond!

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hey Ladies, ja was er wel de hele dag, maar vond het niet zo fijn om tegen mijzelf aan te kletsen ;)

Lekker gewerkt allemaal vandaag? Ik niet, mag zo direct weer even verder bikkelen....eerst met de pup naar de cursus toe!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden

Hier ook hele dag wat druk geweest.. Vandaag voor de intake geweest bij de kaakchirurg. En de datum is bekend! Op 11 december gaat mijn gebit eruit!! Onder volledige narcose. Vandaar dat we pas in Januari beginnen voor een 2e kleintje, zodat ik eerst veilig pijnstillers kan gebruiken enz.

Zouden jullie willen stemmen op mijn foto :D
    http://www.zwangerschapspagina.nl/images/buiken/201211/275wekenzwanger.jpg

Alvast bedankt!

16. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Jiz,
    Je bent niet de enige hoor...las je eerste twee berichtjes :)
    Wij gaan er waarschijnlijk ook in januari weer voor!
    Ons dochtertje is dan 1,5 jaar.

Spannend!!!

17. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

@iedereen.

Hallo mama's!!

Graag klets ik af en toe met jullie mee. Wij hebben een klein handenbindertje van 16 maanden. En we vinden het inmiddels tijd voor een tweede!!!

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@jiz
    Veel succes met vergaderen!

@kip
    Is af en toe wel fijn he, een goed gesprek! Hier vanmiddag weer over de kinderwens gesproken :D

@pcomama
    Succes bij puppycursus.

@Mumm
    Welkom, en wij gaan er in januari ook voor :D

19. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @PCOmama: jij ook nog werkse ;) wat voor pup hebben jullie trouwens? Wij willen graag een hond als we verhuisd zijn, maar het kiezen van een ras is nog best moeilijk.

Was van plan om vanavond gezellig met z'n tweeën op de bank een filmpje te kijken, was alleen even vergeten dat VI op televisie is :( avondje surfen op internet dan maar.

Vannacht hebben we trouwens iets gedaan wat een beetje tegen ons principe in gaat, maar ons ventje was zó aan het huilen dat we hem uiteindelijk maar even tussen in hebben gelegd. Meneer sliep echt direct en ik vond het toch wel een heel schattig gezicht toen ik mijn ventjes nog lekker samen zag slapen in het grote bed toen ik naar mijn werk ging. Nu ervoor zorgen dat dit geen gewoonte wordt. (a)

20. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag MUM!

Kip, hier ook VI erop, maar dat is standaard, maandag en vrijdag en dan hebben we nog de deal gemaakt....ja ja (alle AJAX wedstrijden mag hij zien, en alle wedstrijden van Barcelona en Real Madrid via sport1 ofzoiets) pfff ..... maar goed als het aan hem ligt kijkt hij alle wedstrijden van de hele wereld haha... dus vond dat ik een aardige deal had gemaakt!

Wij hebben trouwens een Labrador...geweldig ras met kinderen, maar dan moet je ze wel eerst temmen hahaha.... daar zijn wij dus druk mee bezig...handenbindertje dus!

Onze zoon heeft ook heel vaak tussne ons in gelegen hoor, en we kunnen hem ook gewoon in zijn eigen bed leggen...wij hebben zelfs bijna altijd op 1 dag in het weekend de kleine man tussen ons in liggen, vinden wij ook heerlijk hhaha...

Mijn man had vandaag toch iets :) hij heeft echt behoefte aan een kindje die met hem gaat lezen, en spelen ...onze zoon doet echt zijn eigen ding...gaat wel met papa stoeien, gamen, en dan educatieve dingen lezen/schrijven enz, maar knuffelen, kusjes geven en bijv. een verhaaltje voor laten lezen door papa zit er niet in! Hij baalt daar enorm van... hij trekt enorm naar mij toe, op de een of andere manier, want ik ben best wel streng...maar goed hij ziet papa ook als de clown zeg maar.... ik zo ja dan moeten we maar net zo lang doorgaan totdat we een dochtertje hebben haha....want het schijnt dat zij wel bij papa's in de broekzak kruipen toch? Of ervaren jullie dat niet zo, mama's van dochters?

Dus manlief is nu ook om, en zegt echt doe mij dan maar mooi drie dochters erbij whaha....

Deel Deze Pagina