Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Jeetjr meiden, wat is er veel gekletst haha.

Pcomama, wat een mooie uitslag.

Beetjemama, spannend nog 3 dagen. Voel je al iets?

Fryskfamke, lijkt me heftig wat je zoontje heeft. Tenminste het idee dat iets niet helemaal goed is. Gelukkig gaat het goed.

Sanny, gelukkig dat de test donkerder werd. Snap de onzekerheid wel.

Lovely, spannend!

Marlous, fijn weekend:D

dmj, nog een getest?

Sorry als ik iemand vergeten ben. Lukt moeilijk op.de telefoon.

Hier, nog steeds geen menstruatie en gisteren een negatieve test. Zit nu op dag 32. Ik kan niet meer doen, dan afwachten. Maar goed, hoop wel dat het gauw doorkomt, want wil ook wel verder. haha

fijn weekend allemaal

2. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Hey meiden
    nou was loos alarm hoor
    ongi heeft zich vandaag aangemeld
    pfff frustrerend.....

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Dmj balen zeg

Thnx meide!

Fryske, nee nog niet nu kuurtje voor drie dagen maandag moet minder zijn zo niet word verlengt.

4. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @dmj
    Verdorie :( echt balen zeg ! knuffie voor jou !

@hartendiefje !
    Hopelijk slaat het kuurtje snel aan !!

@meis
    Succes met afwachten !

@hier
    Buikpijn !!! voelt als ongi buikpijn... wie weet zet het toch door ... dan is het er sneller dan verwacht :D ! we zullen afwachten :)

5. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ach meid wat erg.....en ja het is mega frustrerend (* i know)
    Ook van mij een dikke knuf!!!!!

6. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    Woww.. er is vandaag echt heel veel geschreven zeg! Waar zal ik beginnen? ;)

@Frysk: jeetje, wat heftig zeg voor zo'n kleintje. Gelukkig doet 'ie het goed, hopelijk krijgt hij er in de toekomst ook niet veel meer last van.

@marlous: erg is dat hè, als je je eigen baan niet leuk vindt. Herken het van een van mijn vorige baantjes. Gelukkig heb je nu weekend! :D

@sanny: haha, nog steeds aan het testen? Gelukkig een positieve uitslag. Ik wil maandag weer een test doen, inderdaad gewoon voor de geruststelling. Ik twijfelde al aan mezelf, maar het is normaal dus? :p

@mvm: daar ga ik zeker aan mee doen, ik denk dat ik me vanavond ga inschrijven. Een vriendin van mij is nu zwanger (na 2,5 jaar), mede dankzij pregnyl. Voor mij is het dus een principe kwestie geworden.

@dmj: wat erg voor je zeg en wat verwarrend, heel veel sterkte!

@hier: vandaag niet veel bijzonders gedaan, vriend is een beetje ziekjes dus lekker rustig aan gedaan. Nu lekker bankhangen. Ik woon in het westen, dus hier vieren we ook geen carnaval.

7. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Oh wat balen Dmj :(

8. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!!

Leuk om zoveel berichtjes na 1 dag te lezen :)
    Nu hopen dat ik genoeg heb onthouden met reageren :D

@ovenschotel het was best lekker, had de tomaatvariant. Vond het even naar kots ruiken, maar toch geproefd en tja het is lekker maar ik ga het niet nog een keer maken

@mvm vorige keer had ik niet meegedaan omdat wij op vakantie waren en het dan nog maar voor een paar weekjes zou zijn. Nu zou ik daar wel aan meedoen. Mijn twee zussen zijn ook met hormonen zwanger geworden.

@dmj ik vind het echt raar hoor, moet je hier nu spreken van een vmk? Je test was toch duidelijk positief.. En het is echt je ongi? Balen hoor, knuffel!

@janna Hey wat goed om te horen dat je je al 3 dagen fijn voelt!! Echt
    super!! Hou vast dit gevoel :)

@fryskfamke wat leuk dat je het hier naar je zin hebt. Moet zeggen dat iedereen ook wel lekker blijft plakken en gezellig veel kletst. Jij komt in ieder geval erg spontaan en vrolijk over!

@marlous Hmm niet lekker in je vel zitten met je baan is klote hè, kost je dan inderdaad veel energie. Kun je in het bedrijf niet naar een andere functie solliciteren? Of een gesprek met je leidinggevende?

@lovely24 wat niet is kan nog komen, jaja we blijven positief! Succes op de wachtbank!

@sanny ik herinner me nog dat ik met 5 tot 8 weken heel veel buikpijn had. Je darmen maken plek en dat kan een hoop gerommel geven. Als je je zorgen maakt gewoon even de vk bellen. Daar zijn ze voor :)

@hier een erg druk weekend voor de boeg, maar wel leuk ; kapper, oppassen, ziekenbezoek, vrienden komen eten en naar de carnavalsoptocht. Oh ja en tussendoor nog klussen ;):D

9. Janna

Janna Fanatiek lid

@sfersocytose: nog nooit van gehoord! Ff gegoogeld, maar betwijfel of dat het bij mijn dochter is. Ze komt niet verder niet over alsof ze bloedarmoede heeft. Na dat halve uurtje gaat het prima en slaapt ze de rest van de ochtend niet. 's Middags slaapt ze gewoon 1,5 tot 2 uur, dus niet extreem lang. Ook op het kdv vinden ze haar een actieve dreumes. Misschien is het meer zoals bij de kindjes van Avon en lovely, dat ze gewoon in een fase zit, waarbij ze het af en toe nodig heeft.
    En naar de ha heeft niet zo veel zin, die vindt volgens mij nu al dat ik veel te vaak bij d'r op bezoek komt... :(

Als ik het goed begrijp erft het dominant over en hebben jullie dus 50% kans dat een kindje het krijgt. Lijkt me lastig om voor een kindje te gaan en zwanger te zijn en dan steeds te hopen dat het kindje het niet heeft.

@marlous: slaapzakje langer aanhouden is hier niet echt een optie. Als ze wakker wordt, wil ze NU eten en ik kan haar moeilijk met slaapzak en al in de kinderstoel zetten. (En op schoot of op de bank wordt echt een bende met pap.)

@dmj: wat balen zeg! Ik moet zeggen dat ik het niet had verwacht, na je verhalen en de foto's van je testen! Wat een domper... :(

@hier: Ik zat vandaag echt bordevol energie! Ik heb echt het gevoel alsof ik wakker geworden ben! Het is echt zo'n opluchting om even die continue neerslachtigheid niet te voelen. Ik voel me echt herboren. Ik denk niet dat het zo blijft en dat ik de depressie voor dit jaar achter de rug heb, maar alleen al zo'n dag ertussen is fijn en het geeft weer moed dat mijn lichaam blijkbaar ook weet dat we richting de lente gaan.
    (Hmm, als ik deze alinea lees, komt het bijna manisch over... :):D)

10. Janna

Janna Fanatiek lid

@foofer: volgens mij heb jij dit weekeind helemaal geen tijd om te klussen! :p

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Nou hier maak ik graag tijd voor :D

12. Janna

Janna Fanatiek lid

:D :D :D

Edit: geen idee waarom ie m'n smileys niet pakt... :(

Edit2: Ah, toch nog! :) Geen idee waarom eerst niet en nu wel, maar wat ik niet begrijpt, sla ik maar over...

13. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @foofer
    bedankt voor je lieve complimenten hihi! wauw echt een druk weekendlang a ! had je al wat leuks in gedachten voor bij de kapper? enne suc6 met nog tussendoor klussen haha pas op met de drank straks wil het niet hihi ;)

@janna
    ieder kind is anders :) en denk ook niet dat ze het heeft hoor...
    als het na haar slaapje beter gaat dan lekker doen toch! van slapen groeien ze zeggen ze toch altijd hihi
    heerlijk zn dagje tussen door om je even heeerlijk te voelen! .

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Grappig dat je over drank begint. Bij mijn zoontje heb ik daar niet op gelet en had zelfs in de derde week (dus een week na mijn eisprong) veel gedronken in het weekend en toch gelukt.
    En nu.. Zit ik er wel aan te denken om niet te drinken tijdens eisprong/innesteling. Hoe denken jullie daarover? Het kan toch eigenlijk wel gewoon?

15. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Wil ik net even snel in de reclame van de voice reageren gaan de cavia's in protest (maar die zijn snel te paaien met brokken en groente;))
    Maar goed.....
    Ik let daar nooit op, nu moet ik toegeven dat ik nooit meer dan 2 glazen wijn per dag drink (en dan ook niet dagelijks)

Jammer dan dat die HA dat denkt.
    Geniet jij maar lekker van de dagen dat jij je top voelt en dan mag je van mij manisch over komen hoor!!;)

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey girls
    thnx voor de knuffels:D
    is idd heel verwarrend allemaal dus weet niet of ik moet spreken van een vmk of niet...
    vanmiddag ook HA erover gesproken , kijken het nog 2 maandjes aan nog niet gelukt zeg maar dan gaan we kijken of we op een andere manier oid zwanger kunnen raken....hoe en wat weten we nog niet en eerlijk gezegd wil ik daar ook nog niet echt mee bezig zijn....
    pfff kon et maar zo zijn netzo als me Deylano ..... lekker klussen ,er totaal niet mee bezig zijn met zwanger raken.....en dan plotseling een posi test in handen hebben
    maar goed het is toch anders nu je voor een 2e gaat je bent er toch meer bewuster van....
    maar goed zullen zien.... over 2 week komen we in wat rustiger vaarwater,,, heb dan me examen van school gehad en onze ''lieve'' buren zijn dan ook eindelijk verhuisd dus hebben we daar dan ook geen last meer van ,, van hun pesterijen ed.
    @reageren op iedereen
    kga vandaag even op niemand reageren....even geen behoefte aan (sorry daarvoor)
    morgen zal ik alles bij lezen en antwoorden ed!

17. Janna

Janna Fanatiek lid

Haha, ja doe ik hoor! Heb vandaag onwijs veel gedaan. Bij Ikea een kast gekocht, in elkaar gezet en spullen erin gedaan en ook nog andere dingen opgeruimd. Ik heb echt de hele dag gevlogen. Voel me nu ook wel moe, maar anders moe. Niet terneergedrukt, maar echt lichamelijk, meer voldaan.

En ik drink eerlijk gezegd sowieso bijna nooit, want ik vind veel alcoholische dranken simpelweg niet lekker, (bier en wijn vind ik bijvoorbeeld niks), dus ik let er verder niet op.

Toen wij voor onze dochter aan het proberen waren, dronk ik in de wachtweken altijd theïnevrije thee. Ik weet dat je best een beetje mag, maar ik drink echt sloten thee op een dag, dus vond dat toch wel een prettig idee. Achteraf denk ik wel eens dat het me vooral het gevoel gaf dat ik er in zekere zin controle op had, en dat ik dat prettig vond omdat ik er verder geen controle op had dat het nog niet raak was. Ik weet dus nog niet of ik dat deze keer weer ga doen. 't Was soms wel een gedoe, want ik hou niet van groene thee, rooibosthee en kruidenthee... ;)

18. Janna

Janna Fanatiek lid

@dmj: dit was de 7e ronde toch? Best opvallend dat je ha over twee ronden al wil kijken of er mogelijkheden zijn in het medische circuit. Ik dacht altijd dat ha-en pas na een jaar verder gingen kijken, maar blijkbaar wisselt dat een beetje per ha.
    Heel begrijpelijk trouwens dat je vandaag even niet wilt reageren hoor! Even lekker rustig aan doen en aan jezelf denken!

19. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @janna
    klopt idd normaal doen ze het na een jaar pas dat ze je de medische mallemolen in willen hebben, maar aangezien me 1e zwangerschap ook niet zonder hakken en stoten is verlopen...wil hij toch dat ik iets eerder heen ga zodat ik in die zin ook even helemaal doorgelicht word(wat ik in juli vorig jaar ook aan had gegeven bij hem toen ik die miskraam heb gehad dat ik graag in die zin nagekeken wou worden omdat mij lichaam bij de bevalling extra veel te voorduren heeft gehad)
    en aangezien ik ook na de bevalling ineens met heel wat ''probleempjes'' lichamelijk zit.
    dus in mijn ogen des te eerder des te beter .....

20. Janna

Janna Fanatiek lid

Ah, vandaar. Nou, gelukkig dat je ha het serieus neemt en bereid is daarin mee te werken en jullie eerder door wil sturen. Er zitten er ook tussen... :( Zo heeft een vriendin van ons PCO, met werkelijk maar twee eisprongen per jaar, maar nee hoor, ze moesten gewoon eerst een jaar zelf proberen en dán mochten ze pas naar de gyn! :$ En dat terwijl ze al 33 was en het om hun eerste kindje ging! Gelukkig is ze nu hoogzwanger, maar wel pas na twee jaar mmm!

Deel Deze Pagina