@janna ja idd daarom ben ik ook superblij met me HA ,luisterd altijd ,is niet te beroerd om in zijn''vrije'' tijd bijv savonds oid je te bellen om te vragen hoe het gaat enzo, en dat van je vriendin ,, vervelend dat ze pco heeft , en sommige artsen kun je dan wel wurgen..... ik zal nu op bedje gaan ik spreek jullie allen morgen weer Knuf en trusten all x
@ Sanny; kan me je onzekerheid goed voorstellen! Maar geniet lekker van de posi testjes! @ Avon; Wiwat? Haha. @ Frysk; oh okee, ik had er eigenlijk nog nooit van gehoort. Wel super dat er nu al bijna geen tekenen meer te vinden zijn! @ Marlous en Avon; vieren ze bij jullie ook carnaval? Wij wonen in limburg, daar is ook carnaval. Heb er een hekel aan, maargoed. Met een kleintje is de optocht wel leuk! @ Frysk; ja ik hoop maandag weer nieuwe zwangeren! Hoop dat ik daar ook bij zit hihi. @ Meis; behalve rommelende darmen heb ik eigenlijk nergens last van. Dus heb er niet zo'n vertrouwen in. Maar hoop het zóó erg! Rot voor jou zeg...dat afwachten. Niets ergers dan moeten wachten. @ Dmj; dat vind ik nou echt super k*t om te horen zeg!!! Pff, vind het zo erg voor je. Hopelijk echt super snel raak nu, het is je gegunt. En begrijpelijk dat je niet op iedereen gaat reageren nu. Hopelijk is dat rustige vaarwater voor jullie een mooi begin om toch zwanger te worden. @ Janna; wat is theïne? Ik drink ook redelijk wat thee.... En wat ontzettend rot voor die vriendin van je. Dan voel je je toch ook niet serieus genomen zeg. Gelukkig dat ze nu lekker zwanger is!
Hoi! Net terug van schouwburg en bijkletsen met vriendinnen. Ik heb m'n mond kunnen houden Ik heb wel snel alles gelezen, maar wil nu eigenlijk wel m'n bed in. Dus wederom geen uitgebreide reacties, sorry! DMJ, wel supernaar dat je nu ongesteld bent Ik denk dat ik er nog wel wat testjes tegenaan gooi de komende weken. En die zeggen natuurlijk ook niet altijd alles... Bij een vriendinnetje was een eerste vroege echo gewoon goed, maar bij de termijnecho bleek dat het hartje niet meer klopte. Maar dan is niet ineens al dat HCG-hormoon uit je lijf, dus ik denk dat je in zo'n geval toch positief zou testen... Ik hou dus nog steeds een grote slag om de arm. Test van MvM-mevrouw was ook positief. Ze was onwijs aardig en zei ook dat die stekende pijn al door het verslappen van banden kan komen, omdat dat door hetzelfde hormoon komt. Ik kreeg m'n cadeautje ook meteen trouwens. Een mooie badcape. Heel blij mee, want ik had gehoord dat de cadeautjes veranderd waren in alleen maar sieraden en die draag ik eigenlijk niet (ja, zo'n Noosa-armband, maar verder haast nooit iets) maar ondanks dat wilde ik toch weer graag meedoen, hihi. Dus ik was heel blij verrast hiermee! Ik duik nu m'n bedje lekker in. Trusten!
Ha dames, goedemorgen! Dmj,, reageer maar wanneer jij wil, snap dat je daar even geen zijn in hebt. Jullie hadden het over carnaval, dus ik dacht: laat ik voor de zekerheid en restje doen. Hij is licht, maar er staan 2 streepjes! Streepje is en streepje toch, ook als hij licht is? Zou meteen raak zijn dus, heel raar hoor, daar was ik echt niet vanuit gegaan...! Sorry voor de meiden waar het even tegenzit, vind dat heel dubbel, kom net binnen waaien en meteen bingo. Maar heb voor de zekerheid de rosbief laten liggen. Ben echt en beter in de waar, straks maar even een clearblue halen...
Gefeliciteerd Marlous!! Hier een twijfel. Ik heb vandaag al getest (en ik vraag mezelf af waarom we ons allemaal zo gek maken met te vroeg testen, maar het is zó onmogelijk om het niet te doen). Ik heb bewust echt die 5 minuten niet gekeken, dus na 5 minuten op het testje gespiekt en een héél licht streepje. Maar ik ben dus bang dat ik straks toch gewoon ongesteld wordt ofzo..net als Dmj.
Het is de dag van de lichte streepjes...! Ik twijfelde vooral omdat mijn ongesteldheid zo raar was, deed me ineens denken aan die van n. Zo maar even een clearblue halen, dat staat een termijn op
Ja ik twijfel om zo'n clear blue te halen vandaag, of om toch maar af te wachten tot dinsdag 1 dag na mijn NOD en dan nog eens te testen.. Zometeen eens overleggen met vriendlief. Pff, maak me zo druk hierom! 'Stel je voor ik ben zwanger' 'Stel je voor ik ben helemaal niet zwanger'. Alle gedachten zijn angstaanjagend!
hey meiden @meiden die gaan testen hoop voor jullie allemaal een posi test! @beetjemama hoop voor jou echt dat het raak is , is jou zeer zeker gegunt! @hier Gelukkig weinig last van ongi normaal altijd erge krampen enzo maar nu eig helemaal niet....erg vaag... Verder vandaag naar me kleine broertje die is vandaag 16 geworden dus straks ff internet afstruinen voor een scooter verder vanavond er even heerlijk op uit met me mams.... weer na de bingo,, weet klinkt saai maar is altijd super gezellig
@ Dmj; ik vind het super lief van je dat je zo voor mij hoopt, terwijl je zelf net ontzettend teleurgesteld bent. Dankjewel! Knuffel voor jou! Ik hoop het zó erg... Maar hoop echt voor jou dat je super snel een posi test in je handen hebt en dat deze ook posi BLIJFT! En heel veel plezier op de verjaardag en met bingo !
Dank je dmj,, hopelijk voor jou ook snel een echte positieve test! Ik heb geen idee wanneer mijn nod zou moeten zijn, maar ben voor de kerst gestopt, dus denk dat hij al geweest is
Wauw Marlous en Beetjemama! Een licht streepje! Een teststreepje kan alleen maar ontstaan als er hcg in je urine zit. Aangezien hcg in het begin wordt gemaakt door het embryo, is er iig een bevruchting! Nu nog hopen dat ze blijven plakken! @marlous: bedoel je dat je voor de kerst gestopt bent met de pil? Dat is al best lang geleden, dus ik zou idd denken dat je nod dan al geweest is. Maar eerlijk gezegd weet ik daar niet zo veel van, want ik was zelf niet aan de pil. @beetjemama: Het kán wel hoor, niet testen voor nod! Toen we voor mijn dochter begonnen heb ik de eerste ronde voor mijn nod getest. Negatief. Ik was toen hevig teleurgesteld en verdrietig. Ik merkte dat ik de spanning alleen maar meer opvoerde voor mezelf, door voor mijn nod te willen testen. Ik heb mezelf toen voorgenomen om nooit meer te testen, voor ik overtijd was. Dat gaf mij een stukje rust, want ik had een heel regelmatige cyclus, dus testen was eigenlijk nooit nodig. Ik heb - behalve toen ik écht zwanger was van mijn dochter - maar één keer "onnodig" getest, omdat ik vijf dagen over tijd was. Die was negatief, maar ik denk zelf nog steeds dat dat misschien een vmk is geweest, omdat ik nooit zo veel te laat ben, en omdat ik me die maand ook echt zwanger voelde. Lang verhaal, maar mijn punt is dat niet voor nod testen voor mij juist een stukje zelfbescherming is. @dmj: begrijp ik het nou goed dat jij een scooter gaat kopen als verjaardagscadeau voor je broertje?! Wat een enorm cadeau! Wel lief hoor, maar wij zijn in mijn familie toch wat kleinere cadeau's gewend, dus ben heel erg verbaasd. Gefeliciteerd in ieder geval en veel plezier bij de bingo! (Ik hoor wel vaker dat dat erg gezellig kan zijn. )
@janna nee ga niet alleen voor hem een scooter kopen hoor , leg wat geld bij , samen met me ouders , oom etc... hahah ben echt niet gek om zelf zon dure scooter voor hem te kopen haahaha @beetjemama geen dank hoor ,,bedoel jij moet verder zonder je meisje en ik heb me kereltje nog gewoon dus eigenlijk mag ik niet eens zeuren!
Ben inderdaad voor de kerst gestopt, maar toen was ik eerst nog ongesteld en ik heb voor n altijd en lange cyclus gehad, precies 5 weken. En nu werd ik half ongesteld na 6 weken, dus durfde er niet te veel op te hopen. Het kan ook eerst weer op gang moeten komen, maar nu begon ik toch wat herkenbare kwalen te krijgen. Beetje mama, je hebt nu al en streep en je nod is maandag? Klinkt toch positief! Je hebt toch ook van die vroege testen? Of heb je die ook gedaan? Heb voor de zekerheid de clearblue in huis, hoef alleen nog niet te plassen... Grmbl Ben de sporen aan het afbouwen bij n, ze is het er nog niet helemaal mee eens. Er komt nog veel geluid uit haar kamer...
@marlous: hoe oud is n en waarom wil je de speen afbouwen? En hoe bouw je af? Gewoon niet meer geven? Ik zit er hier ook wel eens aan te denken. Een enkele keer raakt ze haar speentje kwijt en dan valt ze zonder ook in slaap. Dus dan denk ik: het zou af te leren moeten zijn. Maar ja, meestal als ze haar speentje kwijt is terwijl ze gaat slapen, is het huis te klein...
DMJ: Wat balen joh! Ik zag een duidelijk streepje. Gefeliciteerd met je broertje! Veel plezier bij de bingo, ik ga ook weleens. Heel burgenlijk, maar gezellig Fryskfamke: Is het al doorgezet? Hoe zit het met je cyclus? Sorry weet het even niet meer. Kip: Mooie banner Janna: Fijn dat je je goed voelt. Foofer: Gezellig zo'n druk weekend. Plan nog wel even gezellige tijd in voor jullie zelf Ik drink zelden, alleen met feestjes en dan drink ik wel gewoon. Niet extreem, maar een mixje. Beetjemama: Ik hoop van harte dat het positief is en dat van de week de test positief knalt. Het is jullie zo gegund. Ik zal duimen. Marlous: Ik zie 2 streepjes. Voorzichtig gefeliciteerd! Hier: Het hele huis al schoon, wasjes gedaan en ramen gezeemd. Vriend is naar z'n werk en zoontje ligt te slapen. Hier niks te bekennen van de ongesteldheid, ook geen klachten die ik normaal wel dagen van te voren heb. Als het echt nog dagen uitblijft, gooi ik er eind van de week nog een testje tegenaan. Bij m'n vorige zwangerschap toen we gingen proberen, heb ik helemaal niet hoeven ontpillen, terwijl ik 10 jaar de pil slikte. Cyclus was best regelmatig met af en toe een maand een uitschieter. Nu slik ik de pil 2 jaar en ben 5 dagen overtijd. Afwachten