Dank je meiden! Heb de clearblue nu ook gedaan, hij zegt duidelijk zwanger! 2-3 weken heb nu een hele dikke grijns p mijn gezicht en een vette kriebel in mijn buik! N is ruim 1,5 en heeft de speen alleen in bed. Maar ze had er een aan en koordje en één aan een knuffel. Die aan het koordje heb ik nu weg gedaan. Die aan de knuffel ben ik nog niet aan toe het liefst wil ik haar zonder speen laten slapen, maar eerst maar rustig aan hieraan wennen. Ga manlief maar eens een beetje inlichten, die heeft dienst tot morgen vroeg...
Whoeee Marloes!!! Wat goed.. Gefeliciteerd!!! Foto Zoontje 25 maanden heeft hier ook nog een speen. Wel alleen in bed. Had mezelf voorgenomen om vanaf z'n tweede verjaardag af te bouwen. Hij gebruikt 'm alleen om in slaap te vallen en dan ligt ie naast 'm in bed.
Wil je nou werkelijk zeggen dat wij eerder op de hoogte zijn dan de vader in spe? Hier hetzelfde verhaal, behalve dat mijn dochter net 1 is en ik nog geen leeftijd in gedachte had om af te bouwen.
Haha, ja dat scheelt weel een jaar. Ik denk dat het even doorzetten is, en dat het 'gewoon' gewenning is. Ik wil dat hij er binnenkort wel af gaat, want je begint het wat aan de tandjes te zien. Dat vind ik zo jammer!
@ Dmj; zeker mag jij zeuren! Kom zeg... het is hoe dan ook niet leuk om iedere rond weer teleurgesteld te zijn, of je nou al een kindje hebt of niet @ Foto; van de 2v5 test kreeg ik geen goede foto. Waar je in het echt wel een licht streepje zag, werd het op de foto te wazig om nog goed te kunnen zien. Kon het niet laten dus heb nog een CB digital test gedaan vanmiddag en daar stond Zwanger 1-2 wk. Dus 2-3 weken zwanger..dat kan goed kloppen gezien ik over 2 a 3 dagen pas 4 weken zou zijn. Nu hopen dat we uberhaupt de eerste 12 weken doorkomen! En dan heb ik het nog niet over de zorgen daarna Maar we zijn heel gelukkig hiermee! Het is een begin!
Janna,, ik had duidelijk een andere uitslag verwacht, anders had ik morgen wel getest als hij thuis is. En ik vertrouwde de eerste test ook niet, haha! Vandaar dat jullie de primeur hebben, haha! Heb een shirtje met "grote zus" gekocht boodschap is nog niet doorgedrongen, dus als hij thuis komt heeft n dat shirt aan Speen, tja het is gewenning, maar n houdt hem de hele tijd in, dus die tandjes gaan er ook naar staan. Nu dus alleen nog die knuffel, maar helemaal zonder wordt echt ellende, dus daar wacht ik nog even mee...
Marlous! Haha leuk zo'n shirt! Ja, inderdaad, hier valt het gelukkig mee. Dus ga het binnenkort maar eens proberen bij hem. Ik merk dat het soms bij ons ook gemak is, daar zijn we al vanaf. stapje voor stapje. Beetjemama, Yeeeeh! Wat ontzettend goed. Ik begrijp dat je erg onzeker bent, maar wil je toch van harte feliciteren! Probeer te genieten. Sneeuwt het bij jullie ook zo? HIer een grote vlokken, het is alleen een natte bende. Jammer voor de carnavalsoptochten.
@beetjemama toppie ben blij voor je ga heel hard voor je duimen dat het een plakkertje blijft gefe meid
Hoi meiden, kom eens even koekeloeren! Sorry voor mijn 'enorme schandalige' lange afwezigheid Ten eerste wil ik Beetjemama feliciteren met het goede nieuws! Meid het is je zo gegund en ik zal voor je duimen dat deze lekker lang blijft zitten! Natuurlijk ook alle andere meiden die inmiddels positief getest hebben van harte! Ook voor jullie hopelijk plakkers! De rest, ook jullie is het gegund Heb de afgelopen weken wel steeds wat mee gelezen, maar daar bleef het eigenlijk vooral bij. Heb me echt honds beroerd gevoeld en functioneren was een hele opgave. Nu ik de 12 weken gepasseerd ben, merk ik dat de misselijkheid, duizeligheid, hoofdpijn en buikpijn steeds meer afneemt en ik weer wat kan genieten van mn dagen en vooral van het eten, mn zwangerschap en ook echt van mn gezinnetje. Ik ga proberen wat vaker te buurten hier
Hee, Jerami! Ik opende het forum, zag bij de laatst geposte reactie jouw naam staan en dacht: "heee, daar is ze weer!" Wat fijn dat je nu de ergste klachten van het eerste trimester hebt gehad! Het is zo moeilijk genieten van je zwangerschap als je je zo beroerd voelt...
@ Jerami; dankjewel! En super dat je je nu wat beter begint te voelen. Ik weet hoe ontzettend beroerd je je kan voelen! Ben benieuwd of ik dat nu ook weer krijg... @ PCOmama; dankjewel! Wij zijn echt zó blij..maar ook wel een beetje voorzichtig natuurlijk. Het kan nog zó makkelijk mis gaan. Vooral de eerste 12 weken dan, over de periode daarna moeten we maar niet te veel nadenken. Vind het wel super om te zien hoe blij mijn vriend is. Hij wilt het nu nóg meer dan de vorige keer. Toen ik zei dat ik een heeeel licht positief testje had, kreeg hij een lach van oor tot oor en zei meteen 'ja?!' Zo lief haha.
Super dat je vriend zo reageert! Hier was manlief compleet overdonderd, geloofde het bijna niet Jevani, we 'kennen' elkaar nog niet, gefeliciteerd! Fijn dat je je beter begint te voelen, zo te lezen heb je een lastige start gehad.
@beetje mama Wat Ongelooflijk fijn dat de test positief is !!!!!! Gefeliciteerd. @marlous Ook voor jou gefeliciteerd! @jerami Fijn dat je je beter gaat voelen. @hier Ben bekaf, Casper heeft me werkelijk compleet leeg gezogen vandaag dus ik zal morgenavond weer uitgebreid reageren.