Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @marlous & Beetjemama !!
    Is het nog niet eens maandag en daar zijn de eerste testen alweer :D wauw geweldig gefeliciteerd meiden !!!! :D :D :D :D

@dmj
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je bro :) veel plezier bij de bingo :D hoop dat je lekker veel prijs hebt :D

@meis
    nee nog niks doorgezet , haha ja goeie vraag .... ik hoop dat alles snel op gang komt zodat ik er een beetje inzicht in heb... aangezien ik niet zo vaak een eisprong heb (pco) maar wie weet zit er snel schot in :D vandaag lekker gepoetst ! goed bezig !!5 dagen overtijd??? SPANNNNNNEND !!

@HIER
    vandaag lekker gewerkt .. dus vandaar dat ik er niet was vandaag..
    hoop dat ik niemand vergeten ben.. gister officieel ''onveilig'' geklust :p dus ja we zijn begonnen haha !

2. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Beetjemama: Wat fijn! Hoera! Ik duim hard voor je mee dat het goed gaat! :)

Jerami: wat rot dat je je zo naar hebt gevoeld! Fijn dat het nu beter gaat, en dat je echt van je zwangerschap en gezinnetje begint te genieten!

Marlous: woehoe!! Gefeliciteerd!

Meis23: ha onze zoontjes zijn even oud. :) Wij hadden hier precies hetzelfde voornemen: vanaf 2 geen speen meer, maar hebben het ook nog niet voor elkaar. Verder hetzelfde: alleen om in slaap te vallen in bed. Willen er wel van af, maar moeten even verzinnen hoe. en bovendien zijn we hier ook voorzichtig aan aan het beginnen met zindelijkheidstraining, durf niet zo goed alles tegelijk aan te pakken.

Janna: fijn dat je je goed voelt! En dat je man weer rustig aan aan het werk is, hopelijk een echte stijgende lijn! :)

Heb vast mensen overgeslagen...jullie kletsen zo veel! ;)

Hier: zit hier te pms-en tot en met. Beetje vreemd, want moet pas over 10 dagen ongi worden, maar ben me toch een partijtje chagrijnig, en heb echt in geen tijden zooooo'n zere boobies gehad. Ging vanmorgen hardlopen: AUW! (en dat met mijn bescheiden a-cup haha). Volgens google kan dat, pms zo ver van te voren, dus dan ga ik het daar maar ophouden (want wat op internet staat is waar, hahahahahaha!). Misschien dat die malariapillen de boel in de war hebben geschopt of zo dat het deze maand echt superheftig is. Hopelijk snel beter (en hopelijk korte ronde dan deze keer, kunnen we gaan beginnen)!

3. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Oh, haha, idd dingen vergeten...

DMJ: gefeliciteerd met de verjaardag van je broer. Wat een gaaf kado geven jullie hem :)

Frysfamke: druk aan het werk dus vandaag. Veel klusplezier!

4. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mcm
    auwwwww :( niet leuk !!
    wat fijn dat je hier even komt :) we zullen je wel ff van je chaggiebui af helpen :p !!! eeeuuuhm Malaria pillen?? ben hier nog niet zo lang dus je maakt me nieuwsgierig....

5. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoop gemist weer zie ik!!!

@Marlous & Beetjemama
    Beide gefeliciteerd!
    Hoop voor beide dat het allemaal goed zal gaan!

@Dmj
    Gefeliciteerd met je broertje!

@Meis23
    Volgens mij zegt de duur van je pil niet zoveel inderdaad.
    Hier bij L. ook na stoppen met de pil (na zo'n 7 jaar) meteen zwanger en nu werd ik het na 35 pas voor het eerst.

@Jerami
    Dat is lang geleden!
    En alweer ruim 12 weken zwanger!

@Speen
    Las iets over spenen.
    Mijn dochter heeft ook een speen, maar alleen in bed.
    Ze weet ook echt dat ie daar hoort en altijd na het slapen mag ze hem bij het verschonen en daarna legt ze haar knuffel in bed met speen en is het "Dag speen".
    Echt een standaard ritueeltje want doe het nou niet anders, want dan is ze woest :p

Maar goed, ik ben allang blij dat ze hem alleen in bed heeft en dat ook tot nu toe heel goed doet.

Ben dus nog niet bezig met afbouwen. Denk dat ik dat pas na haar 2 jaar zal proberen, als ik er ook wat meer met haar over kan praten enzo.

@Hier
    Hier ook de hele dag druk geweest.
    Vanmorgen wezen sporten, daarna langs mijn schoonouders geweest, met VL en L. naar de eendjes geweest om brood te voeren.
    Eind van de middag met mijn moeder, vriendin en haar moeder naar de film geweest (Verliefd op Ibiza, leuke film!) en daarna lekker uit eten geweest.

Nu thuis.... ben lekker de slaapkamer in gedoken met laptop want VL zijn PS3 is kapot! En aangezien hij er nogal aan gehecht is (lees: verslaafd) loopt hij alweer te zeuren om een nieuwe natuurlijk. Of een via marktplaats, maarja ik ben nooit zo optimistisch wat dat betreft (rommel van een ander kopen) dus ik had geen zin in discussie dus ben lekker naar bed gegaan :p

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    WOHAHAHA, hier dus ook de PS3 kapot!! En sjaggie dat ze zijn..manlief en zoonlief! De WI U is er ook, net zoals de PSvita, Portable playstation, nintendo DS en de gewone WI...maar neee die PS3 moet terug! Pfff verwende zeikerds...ze krijgen hem mooi niet! :p

7. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Frysfamke: ja, was half januari voor mijn werk naar Zuid Soedan, en moest dus malariapillen slikken. Is ook daarom dat we nog moeten wachten met proberen... eigenlijk wilden we er in November al voor gaan, maar toen hoorde ik net over die reis, en zwanger worden/zijn mag niet als je die troep slikt. Beter dan malaria natuurlijk, maar toch wel frustrerend ;)

Game systems: mijn man heeft zijn xbox via kijiji (Canadese marktplaats - trouwens best grappig als je bijd e contactgegevens kijkt is het ook echt gewoon marktplaats in Nederland :) ) , en die is er echt de koning te rijk mee, dus het kan op zich wel hoor tweedehands, als je goed kijkt wat je koopt en het even test voordat je het meeneemt ;).

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Whoehaha, manlief en iets 2e hands! Nou dat gaat er bij hem niet in hoor ;) hij heeft ook geen andere 'dure' hobby's...enkel dat elk jaar rond de feestdagen er weer een nieuw spelcomputer wordt aangeschaft...hij is van de gadgets zeg maar ;) Zelfs wat de baby betreft! Hij is niet wijs hoor... maar vind dat geweldig...nou de baby krijgt bijv een super de luxe baby foon.... kan van alles... maar goed WAT MOET JE ERMEE! maar jaa..manlief wilde het zo graag hebben hihi.. dus hij zoekt het maar uit....

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemorgen!

Ojee, mannen en hun gadgets.... Hier valt het mee, maar manlief is meer van de kleding en andere mooie dingen...

Zuid soedan klinkt spannend, wat doe je voor werk?

Fryskfamke het begin is er! En het kan zomaar raak zijn! :D

Ga maar eens en meisje uit bed halen, manlief komt zo thuis!

Daarna carnaval, we hebben optocht vandaag. Eens kijken hoe ik er alcoholvrij vanaf kom :)

10. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Mcm
    Ja ik weet opzich wel dat het goed kan hoor.
    Zijn vorige PS kwam van marktplaats. Die deed het langer dan deze!!
    Maar de manier waarop. Hij is dan zo impulsief. Moet allemaal meteen..

@Hier
    L. wordt nu wakker. Vroeger dan de afgelopen dagen maar is niet erg.
    Ga onze spulletjes zoeken kunnen we even gaan zwemmen.
    Is alweer te lang geleden (vakantie in september)

11. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Jeetje wat babbelen jullie door zeg.hihi.
    Ik heb vanmorgen rond 5:00 test.
    En er staat licht een 2e streepje.
    Spannend...

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Iedereen; dankjulliewel voor de felicitaties!

@ Mcm; wat vervelend dat je zo veel klachten hebt nu. Hopelijk snel ongi en gaan met die banaan!

@ Lovely24; wat grappig dat je dochtertje zo'n vast ritueel heeft met haar speen. Wel goed hoor! Is wel heel duidelijk voor haar op die manier.
    Zo te horen had jij een hele leuke dag gehad! Lekker hoor!!
    En vervelend dat je vriend sagrijnig is omdat de PS kapot is. Mannen?!
    Zwem ze!

@ PCOmama; jouw mannen klinken érg verwend hihihi!
    Wel leuk dat je zegt dat hij niet wijs is hahaha.

@ Littlewonder; dat klinkt al goed!!! Een kleine voorzichtige gefeliciteerd voor jou!

@ Hier; Nogsteeds een beetje onwerkelijk dat ik zwanger ben. Van de ene kant erg optimistisch dat het dit keer gewoon goed gaat. Van de andere kant een beetje bezorgd, alleen al voor de eerste 12 weken. Maar dat heeft niets met Nora te maken.

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    BeetjeMama, dat klopt hoor :) uber verwend eigenlijk...maar goed....haha, ik heb zo mijn grenzen hoor ;o)

Wij gaan nooit uit of naar de kroeg of weet ik veel wat...wij werken eigenlijk veel en hebben hard gewerkt naar het punt waar we nu ongeveer zitten zeg maar.. en zijn nog niet klaar hoor haha, maar we hadden een soort van droom die wilde wij verwezenlijken en het lijkt de goede kant op te gaan. We genieten daarom erg veel daarvan, mede onder het mom, zolang het kan, doen we dat lekker. Maar manlief heeft dan een 'dure' hobby wat dit soort dingen betreft...ik ben meer van de kleding, extensions hahaha.... en lekkere vakanties...en dat zijn onze dingetjes waar we enorm van kunnen genieten.. ja ik weet het, kan soms verwend overkomen, maar we weten ook heel goed hoe het is om met heel weinig rond te komen en blijven daarom altijd met beide voetjes op de grond staan. Zoonlief weet ook heel goed, werk je niet dan kan er ook niets gedaan worden etc etc. Dus ja....we hebben nog enkel 1 wens en dat is dat we ooit ons eigen woning kunnen laten bouwen... en hopelijk gaat ons dat lukken in 2014/2015 en daar focussen wij ons ook heel erg op..dan hebben we werkelijk alles wat ons hartje ons begeerd ... ah ja het is een mooie droom zullen we maar zeggen en het zou mooi zijn als je zoiets kan verwezenlijken...maar goed ieder zijn ding niet waar :D

Wat je 'angst' betreft, hadden wij hier ook heel erg hoor.. die 12 weken kademzz leken wel een eeuwigheid te duren, maar goed ik ben er nu overheen en sleep mij no door naar die 20 weken echo haha...dus het is altijd wel wat ben ik bang...

14. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @speen afleren; Hier heb ik altijd gezegd dat mn zoontje met 2 jaar van de speen afgaat. Vond het altijd een vreselijk gezicht, kinderen van 3 jaar of ouder die de hele dag met een speen in lopen en de boel afbreken als ze hem niet hebben.
    Hij is 1 dec. 2 jaar geworden en op 5 december heeft hij al zijn spenen in zijn schoen gestopt om mee te geven aan sinterklaas. De volgende ochtend zat er een leuk cadeautje in zijn schoen. Hij heeft 2 avonden gevraagd naar zijn speen, maar na het uitgelegd te hebben was het goed.
    Nu scheelt het bij ons dat hij met 1½ overdag al zonder speen sliep, dit was puur toeval, maar hij sliep net zo makkelijk zonder speen. Op het kdv lukte dit alleen nog niet omdat hij dan iedereen wakker maakte met zijn gegil. Maar na 5 dec. 1 lijn getrokken met hun en daar heeft hij ook maar 1x naar zijn speen gevraagd en daarna totaal geen problemen meer.

15. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ PCOmama; mooi dat jullie zo naar een droom toeleven. Ik hoop voor jullie dat deze snel in vervulling mag gaan!

En ja, de 12 weken zijn altijd spannend. En daarna zullen we inderdaad naar de 20 weken echo toeleven. Vervolgens zal het een mijlpaal zijn als we de 25 weken redden, omdat we dat met Nora nog niet eens gered hebben. Van daar naar de 30 weken, 34 weken (dan is de kans op hersenbloedingen niet meer groter dan bij 40 weken), 35 weken, 36 weken.... Ik denk dat het vanaf daar echt per week zal gaan.

Maar iedere dag die erbij komt, is weer een dag! Ik zit al op 3 weken en 6 dagen! Nog maar 8 weken en 1 dag en dan zitten de eerste 12 weken er al weer op haha. Gaan een laaaaaange 8 weken worden haha.

@ Jerami; knap van je zoontje dat hij zo makkelijk daarmee om ging! Dan hebben jullie het hem vast heel goed uitgelegd.

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

Jeetje wat is er veel gekletst zeg. Ik heb geprobeerd om te reageren op iedereen maar ben bang dat me wel het één en ander ontglipt is. Verder moet ik zo ook werken (24 uurs dienst) dus heb geen tijd om helemaal terug te lezen. Maar als ik nu niet reageer loop ik wel heel ver achter. Sorry als ik belangrijke dingen vergeten ben.

Nou, hier gaat hij:

DMJ, nog gefeliciteerd met je broertje. Wat een leuk kado om te geven zeg. Hoe vond hij het?

Meis23, jeetje al 5 dagen overtijd. Dat is lang. Heb je helemaal geen drang om te testen? Of heb ik iets gemist. Het was zoveel om bij te lezen. Wel spannend hoor. En dan ook nog zo aan het boenen.

Marlous, Jaaaahh, ik zie de streep ook Marlous. Gefeliciteerd! Wat een leuke manier om het te vertellen aan je man. Ben benieuwd hoe hij gereageerd heeft? Zag hij het gelijk. Ha ha, en wij de primeur.

Jerami, wij kennen elkaar nog niet. Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. wat rot dat je je zo slecht gevoeld hebt hoop dat je vanaf nu gewoon lekker kan gaan genieten.

Avon, wat vervelend dat Casper je zo moe gemaakt heeft. Hoop dat je inmiddels weer opgeladen bent?

loveley24, druk dagje gehad gisteren. Wel met leuke dingen allemaal. Ha ha, hoe is het afgelopen met de ps3? Heeft hij al een nieuwe? Verstandig om je dan even terug te trekken. hi. Veel plezier met zwemmen vandaag.

mcm78, wat vervelend dat je zo een last hebt van pms'en zeg. Zou dat echt te maken kunnen hebben met de malariapillen? Ik hoop met je mee dat het een korte ronde is en jullie snel kunnen beginnen! Rot dat je nu moet wachten terwijl jullie er zo klaar voor zijn.

frysfamke, spannend hoor dat jullie nu echt begonnen zijn. Veel klus plezier de komende tijd ;).

littlewonder, klinkt wel goed. Vanuit mij ook voorzichtig gefeliciteerd.

Beetjemama, wat een goed nieuws dat je zwanger bent. gefeliciteerd. En wat lief hoe e man reageerde. Kan me voorstellen dat je een beetje bezorgd bent. Die eerste 12 weken zijn toch erg spannend. Misschien neemt dat gevoel wat af als je de eerste goede echo hebt gehad.

Hier is alles nog rustig Wel aan het klussen maar volgens mij nog geen ei gehad.

x

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi!
    Er woest echt heel veel gekletst! :D

Voor degenen die positief (of lichtpositef) getest hebben: Gefeliciteeeeeerd!! Hopelijk zijn het plakkers deze keer!

@speen afleren: daar moeten wij zo langzamerhand ook aan beginnen. Hij heeft hem nu nog in bed en in de auto, maar als ik met de bus ga, heb ik er ook altijd eentje bij me. Ik vind het voor m'n medereizigers zo vervelend als hij in een jengel/gilbui terecht komt. Gebeurt gelukkig niet zo vaak, maar toch...

@spelcomputers. M'n vriend is van de xbox en vorig jaar met m'n verjaardag had ik er zo'n kinect-ding bij gevraagd. Dat je met bewegingen kunt spelen. Maar ik heb 'm maar één keer gebruikt, haha. We moeten allemaal dingen in de woonkamer verplaatsen voordat we dat kunnen doen, omdat er een minimale afstand tot de tv moet zijn en onze woonkamer is vrij smal, dus da's lastig. Binnenkort maar weer eens doen, haha.

@jerami: welkom 'terug' Fijn dat je je weer beter voelt. Ik hoop dat het hier over een paar weken ook weer beter gaat, maar ik zit nog niet op de piek van het HCG-hormoongebeuren, dus het zal eerst nog wel erger worden, voordat het weer minder wordt.

Zo, nu gooi ik er snel een wasje in en dan ga ik weer naar beneden. Ik zou alleen even checken hoe laat de kinderboerderij open is vandaag, maar ging ook stiekem even op ZP :D Ze zullen zich wel afvragen waar ik blijf nu...

Fijne dag in de sneeuw allemaal!

18. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @lovely
    voorzichtig gefe ik zie een 2e streepje!

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ff tussendoor, ik zie hem ook! Voorzichtige gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina