Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Joan; bij de zwangerschap van Nora gingen we ook wat positiever er naar toe leven toen we de 8 weken echo gehad hadden. Die man zei ons toen dat met een mooi kloppend hartje en een mooi groeiend embryootje, ging de kans op een miskraam opeens van 10% naar 1%. Dus dat gaf ons toen wel een beetje rust. Hopelijk nu weer!

@ Sanny; veel plezier op de kinderboerderij!

@ Littlewonder; zo zag die van mij ook ongeveer uit! Denk toch echt dat we je van harte mogen feliciteren!!! Ik heb voor de zekerheid zo'n CB digital erbij gedaan, die geeft gewoon 'zwanger' aan. Kan niet mis gaan haha.

@ Dmj; hoe voel jij je nu?

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dat is een streepje!! :D

3. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lovely
    wauw ziet er gezellig uit dat dagje van jou :D ooh die film lijkt me ook zo leuk !! wat kunnen ze piepen dan he... als een kind in een speelgoedzaak;) !! veel plezier met zwemmen :D

@mcm
    aah op die manier ! had al zn vermoeden dat je niet hier in nederland was gebleven, klinkt best spannend :p ! mogen jullie nu starten dan?

@marlous
    haha ja het kan wel :p al ga ik daar nog niet zo snel van uit :) we doen het als we er zin in hebben zegmaar ;) dus ga nog niks bij houden verder :)

@joan
    Dankje wel meid :D !! vond het best wel spannend haha zo gek...

@littlewonder
    Ik zie um ook :) ook vanaf deze kant gefeliciteerd ! maar om 5:00 :p goeiemorgen zeg ;)

@sanny
    hahah ik las bij jou ! er wordt wel heel veel geketst hahaha :p las vast weer wat ik wou lezen :p wat lief dat je niet zonder ons kunt :p !! veel plezier op de kinderboederij !

@hier
    Het sneeuwt hier aan 1 stuk door... ben benieuwd hoelang het door blijft gaan... buienradar beloofd nogal wat haha :p

@dmj
    Hoe gaat het nu met je schat?

4. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden
    voel me wel redelijk
    voelde me in die zin wel erg K*t gisteren maar heb gelukkig nu weer de knop om kunnen switchen naar de posi kant en we gaan er de komende maand gewoon weer voor:D
    en voordeel is nu dat onze ''lieve'' buren waarmee we ruzie hebben nu druk bezig zijn met verhuizen , dus voor ons ook stukken minder stres!

5. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Als iemand weer waar het lijstje is pas ik me zelf even aan.

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @little wonder
    Gefeliciteerd!!
    Moeten alleen wel de lijst nu veranderen met zoveel kersverse zwangeren.

7. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @dmj
    dus de vlag mag uit bij jullie! lijkt me vreselijk om ruzie te hebben
    met je buren! fijn dat jullie weer met goeie moed verder gaan!

@lijstje
    jaaaaaa moeten het idd maar snel aan passen want er klopt
    natuurlijk niks meer van

8. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    speelt er hier ook iemand toevallig wordfeut?? lijkt me erg
    leuk om het ook met jullie te spelen hihi :)

9. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Dmj
    Je bedoelt Littlewonder :p

Hahaha over de PS3!

Ik was toen degene die zei van joh haal maar een nieuwe. Hij had toen die oude nog.
    En ben ook niet zo moeilijk verder want hij maakt eigenlijk geen geld op verder.

Na wat speuren is de goedkoopste nieuwe rond de 200 euro. Nog steeds veel geld maarja... dan doe ik liever dat dan een 2e hands.
    Dus ik laat hem nog even zweten maar zal wel goed komen :p

Het was inderdaad heel leuk gisteren.
    We zijn net wezen zwemmen. L. vindt het echt zo geweldig. Wat een waterrat.
    Uiteindelijk kon ik haar met een ijsje het water uit lokken :D hahha!

@Littlewonder
    Ook al zo spannend!!! Voorzichtig gefeliciteerd. ..zie ook wel iets.

Ik wil oook! Ga denk morgen ff testjes halen in me pauze.
    Als ik niet ineens ongesteld wordt.... duimduimduim

10. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Zal de lijst zo even opzoeken!

Dochterlief zit even een filmpje te kijken via de laptop ;)

11. littlewonder23

@love24.ik voel me prima hoor.
    Alleen last van een rommelige buik.
    En krapjes.
    Meer niet

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Nou, de opleving was helaas van korte duur. Wat ik op zich ook wel had verwacht, want het is nog wel erg vroeg in het seizoen. Ik voel me iig weer net zoals eerst. Ik wil het liefst onder de wol kruipen en me verstoppen. :(

Maar goed, ik heb drie (!) goede dagen gehad. Gelukkig had ik toen zo veel energie, dat ik veel in huis heb kunnen doen, dus het huis is weer enigszins aan kant. Dat scheelt, want het voelt altijd helemaal zo beroerd als je in een bende zit en weet dat je allerlei achterstallig werk hebt, maar geen energie hebt om er wat aan te doen. En ook gelukkig dat mijn man zich vandaag redelijk voelt, zodat hij wat dingen in de verzorging van ons meisje op zich kan nemen.

@PCOmama: Als jullie zo hard werken, waar haalt jouw man dan de tijd vandaan om op al die apparaten te spelen?! :$;):D

@dmj: fijn dat je de knop weer om hebt weten te zetten! Dat herken ik heel erg van toen we bezig waren zwanger te raken van onze dochter. (Duurde een jaar.) De eerste dag of twee dagen van mijn menstruatie was ik altijd best teleurgesteld en verdrietig, maar dan na twee dagen ofzo ging inderdaad die knop om. Die tijd had ik gewoon even nodig om het te verwerken.

13. Janna

Janna Fanatiek lid

♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde
    ♥:
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon (05-01-2011 ) *Begint februari/Maart.
    Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥:
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*1e ronde* NOD: 4 februari 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 6e ronde * NOD: 8 februari 2013
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een
    dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari 2013
    Littlewonder (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *NOD 11 februari 2013
    BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 2e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 7e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 13 feruari 2013
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 2e ronde * NOD: 17 februari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 24 februari 2013
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ??? februari 2013
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * NOD: 28 februari 2013
    Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) 1e ronde * NOD: 1 maart 2013
    missds (31) * Heeft al een dochter (29-09-2011) 4de ronde * NOD: onbekend onregelmatige cyclus

marlous (31) * Heeft al een dochter * 2e ronde * NOD: onbekend

♥ZWANGER♥
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    MamaVanRoy ( )* Heeft al een zoon (15-12-2008) *? e ronde na mk * Uitgerekend: 30 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?
    LiLaa (25) *Heeft al een zoon (17-08-2011) * 3e ronde * Uitgerekend: 06 oktober 2013
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: ??? ?

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Heb de lijst ff naar voren gehaald. Jullie moeten je eigen dingen zelf maar even aanpassen, want ik ben even het zicht kwijt op wat er allemaal aangepast moet worden.

15. littlewonder23

Ik kan helaas niet instellen op me iPad ivm kleurtjes.

Ik zou graag bij zwanger gezet willen worden.
    Littlewonder23(24)heeft al een dochter(2009)1e ronde.uitgerekend 23 oktober 2013.

16. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Marlous: ik werk voor een non-profit organisatie die zich inzet voor het verbeteren van de veiligheidssituatie voor mensen in landen waar net een gewelddadig conflict is geweest (of in sommige gevallen nog is). Dus wij trainen bijvoorbeeld politie mensen in mensenrechten. Ik ben een research analyst, en was in Zuid Soedan voor een analyse van wat mensen zelf nu als veiligheidsproblemen zien, en wat ze als oplossingen zien.

Lovely24: oh haha, ja dat is inderdaad wel handig, als je even niet zo maar meteen NU iets (zeker een PS3) van mp plukt, maar eerst even goed kijkt. Is hij nu een beetje bijgetrokken? Goed dat je een 'goedkope' nieuwe kan vinden!

Littlewonder: he wat gaaf, ik zie ook een streep: gefeliciteerd!

Jerami: wat knap dat je zoontje gewoon zo zijn speentje heeft gelaten voor wat het was! Hier is meneer er echt heel erg aan gehecht, dus ik voorzie nog wel wat drama's. Wordt nog leuk, want volgende maand moet hij naar de tandarts (doen ze hier een keer per jaar vanaf dat ze 1 zijn) en die gaat er vast wat van zeggen...

PCOmama: zo wauw, dat is inderdaad wel een hele verzameling zeg!! En geen tweedehandse dus voor jullie... Misschien even met Lovely overleggen? Die lijkt een goedkope nieuwe te hebben gevonden haha! ;)

Janna: he bah wat vervelend dat het geen blijvende verbetering was voor je! Daar zou ik ook van balen. Dan weet je dat het ook anders kan, en is het twee keer zo rot dat het niet loopt. Sterkte meid! Fijn dat je man vandaag even wat dingen kan overnemen.

DMJ: Dikke knuff voor jou meid. Respect dat je er weer zo positief in kan staan. Ik ga duimen voor de volgende ronde!

Hier: ben geloof ik iets minder chaggo opgestaan :). Baal daar altijd zo van, op sommige dagen kan ik zelf al niks met mezelf beginnen, laat staan dat mijn man dan weet wat ie met me aanmoet... Blijf mezelf dan vertellen dat ik gewoon normaal moet doen, maar de hormonsters lopen dan echt met me weg soms. Boobies nog wel enorm pijnlijk, maar zal ook wel wegtrekken. Vanmiddag krijgen we mijn zwager, schoonzus en hun twee kids op bezoek, gezellie!

17. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Mcm78 moet jij niet ook eens een testje gaan doen?

littlewonder23 gefeliciteerd!!

Het is nu 10 dagen geleden dat ik de griep heb gekregen en ben nog steeds niet opgeknapt..schiet echt niet op! Voel me nog steeds brak en heb geen energie. Lig zo'n beetje de hele dag op de bank..bleghh ik wil voorjaar!!

18. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Jerami, Wat vervelend dat je je zo beroerd gevoelt hebt. Gelukkig kan je nu dan gaan genieten.

Avon, hopelijk heeft een goede nacht je wat op kunnen laden. Ik herken het wel hoor. Soms zit er hier ook een dag tussen dat ik denk, pfff.

Fryskfamke: Ik hoop dat je cyclus een beetje wilt vlotten en dat het gauw mag lukken.

MCM: Ja, bijna even oud. Scheelt maar een paar daagjes. Zo is jullie zoontje al zo vlot met zindelijkheid. Wow wat goed! Die van ons geeft wel aan als hij moet, maar dan is het al gebeurd. Ach, het komt vanzelf.

Lovely: Ja, inderdaad. Het is gewoon afwachten. Veel zwemplezier vandaag.

Marlous: Veel plezier vandaag!

Littlewonder: Voorzichtig gefeliciteerd.

Beetjemama: Ik hoop dat je gauw toch wat kan genieten, al zal dat niet meevallen.

Joan: Ik heb donderdag getest, maar die was negatief. Het blijft wel kriebelen om te testen ja. :)Verder heb ik al dagen gigantische rugpijn (maar rugpijn is mij bekend) en duizelig. Ik hoop dat de menstruatie gauw doorzet. Werkse vandaag en klusze.

Janna: Ik hoop dat je gauw weer een paar goede dagen hebt.

Dmj: Succes met de volgende ronde. Fijn dat je er weer positief tegenaan kan kijken.

Mamsie: Beterschap.

Hier: Duizelig, erge rugpijn en wat lichte buikpijn. Zou het dan toch doorzetten?! Ik hoop er dan maar op. Vandaag doen we niet veel, zometeen misschien nog even naar het park.Verder een beetje aanrommelen.

19. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mamsie86: denk het niet. Zit nog een dag of 7/8 voor mijn NOD, en bovendien hebben we het deze maand niet geprobeerd (omdat het dus niet kon met de malariapillen), dus is het erg onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou zijn. Niet geprobeerd is trouwens bij ons periodieke onthouding, dus er is een hele kleine kans, maar het lijkt me echt eigenlijk onmogelijk. Denk echt meer dat het pms is, heb ik vaker, alleen deze maand erg heftig. Beterschap trouwens, rot als je je al zo lang niet fit voelt.

Meis23: we zijn hier maar heel voorzichtig aan het beginnen hoor, gewoon met hem aan het idee laten wennen. Hij geeft het aan als hij gaat (maar dus ook op het moment zelf), maar hij wilde eerst echt helemaal niks weten van potjes enzo, dus we hebben het er gewoon vaak met hem over, en nu durft hij af en toe op het potje te zitten. Kleine stapjes werken bij hem vaak het beste, dus het gaat hier ook vast nog lang duren hoor, haha! Sterkte met de duizeligheid en rugpijn, niet fijn :(

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Littlewonder, gefeliciteerd!

Hier weinig geklust deze maand dus verwacht ook niks bijzonders :)

Deel Deze Pagina