Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik ben thuis... Bah en dan morgen weer vroeg op, maarja nog 2 dagen te gaan en dan is het voor mij weer weekend!
    De weken vliegen echt voorbij zeg!

@Mumm84;
    Leuk! Welkom!

2. Lovely24

Heb van de week natuurlijk mijn laatste pil in genomen.
    Volgens mij wordt ik nu langzamerhand 'ongesteld' dus ben heel benieuwd of ik dan over 28 tot 30 dagen netjes ongesteld wordt :)
    Hoop het natuurlijk wel!!

Zat alleen te denken om het in het lijstje achter mijn naam te zetten als in ontpillen...alleen heet het natuurlijk geen NOD want het is de bedoeling dat ik wel ongesteld wordt hahaha!

3. Lovely24

@kip87
    Ach, ik begrijp wel dat het gebeurd hoor.
    Hier hoef ik dat dus echt niet te doen. Mijn dochter heeft in de eerste weken wel eens bij me geslapen maar nu blijft ze echt niet liggen.
    Aan de ene kant wel handig, zo kan ze er niet aan wennen :)

@Voetbal
    Ohhh ook voetbalmannen bij jullie dus?!
    Hier ook hoor, vreselijk :p
    Of het is Sport 1, Eredivisie en anders is het wel FIFA13 op de PS :p
    Gelukkig is het niet elke dag hoor.

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @Voetbal
    Ohhh ook voetbalmannen bij jullie dus?!
    Hier ook hoor, vreselijk :p
    Of het is Sport 1, Eredivisie en anders is het wel FIFA13 op de PS :p
    Gelukkig is het niet elke dag hoor

Nou hier wel! Verschrikkelijk! Dus die van jou ook al aan de FIFA13 PFFF..;)

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier zitten we crime night te kijken op rtl 4 :D Dus CSI en Bones. Mijn mannetje houd gelukkig niet van voetbal

@kip
    Het is ook behoorlijk frustrerend als hij maar blijft huilen, fijn dat hij tussen jullie in in slaap viel. Ach na deze ene keer zal het niet een gewoonte worden.

dat lukt hier niet als wij hem bij ons in bed leggen, want dan gaat hij spoken, en alles van de nachtkastjes afhalen. Toen hij jonger was ging hij wel tussen ons in slapen, maar dan niet een hele nacht.

@PCOmama
    De dochter van vrienden van ons trekt heel erg naar haar vader. k heb het zelf ook, ben ook een papa's kindje :D

@Jiz
    Spannend! Hopelijk word je gewoon netjes ongesteld.

6. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hallo!

Zo, gister heel de dag geklust (hoho dames, in huis he ;) ) en vandaag gewerkt. Net m'n favo serie Grey's Anatomy gekeken :)

@Mum welkom! Ben je al wel gestopt met de pil (of wat voor conceptie dan ook)? Was je snel zwanger van de eerste?

Ik heb vandaag foliumzuur gekocht :D Kunnen we maar alvast mee beginnen toch!
    Ohh ik wil het echt van de daken schreeuwen dat we er weer voor gaan in het nieuwe jaar. Maar het blijft toch het leukste als we het weer als een complete verrassing kunnen vertellen. Ben nu al na aan het denken over hoe we het nu kunnen zeggen.
    Erg he?! :D

7. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha, ja dat vertellen....er ligt hier al maanden een longsleeve klaar met de tekst incl. voetballetje ' Ik krijg versterking' en of mensen dat dan begrijpen is een tweede haha...maar toch..het is maatje 122/128...dus het kan nog...

*ZUCHT* het was zo mooi geweest, hij paste het shirt zeer zeker in oktober :(

aiks, een pijnlijk momentje dit...bah jakkie!

Het is ook echt niet eerlijk, kan nu ook op dit moment geen 'ei' spotten...het had nu al moeten zijn als ik een normale cyclus had gehad (in hoeverre ik dat kan zeggen met mijn PCOS) Maar had vanaf april t/m september een cyclus van 33/34 dagen....en ik kon aan mijn afscheiding heel goed zien wanneer het knuffeltijd was met manlief...maar nu :( zit op dag 20/21 ofzo...en er niets te traceren nog...zucht ben weer terug bij af ben ik bang....

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@vertellen
    Nog geen idee hoe of wat.. Al wil ik het nu toch misschien wel proberen voor me te houden tot 12 weken. De vorige keer gelijk met 4 weken verteld.

@PCOmama
    Dikke knuff!!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier stap ik zo de fiets weer op om de krantjes te doen :D Maar daarna kruip ik weer lekker mijn bedje weer in.
    Heb voor de rest geen afspraken staan vandaag, moet alleen ff te bloedprikken om 13:30 int ziekenhuis.

Tot later.

10. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @mamv1: zo, jij bent helemaal vroeg zeg! Knap hoor, doe je dat iedere dag?

@PCOmama: jeetje, confronterend voor je zeg! Hoop zo dat het snel raak is voor jullie.

@foofer: Jeej, foliumzuur gekocht. Haha, grappig hè hoe 'blij' je daar al mee kan zijn. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 30 november/1 december naar de etos mag ;) ik ga tegen één vriendinnetj vertellen dat wij weer aan de slag gaan. Zij heeft zelf ook een zoontje (nu 4 maanden) dus met haar praat ik gewoon ook wat vaker over baby's.

@mamv1: ik kijk zelf ook altijd CSI en Bones, geweldig. Van gisteren heb ik ze opgenomen, dus die zal ik vandaag ergens wel gaan kijken. Kijk jij ook altijd criminal minds op woensdag?

@Jiz: voor jou ook weer spannend dat je met de pil gestopt ben, hopelijk zit je gelijk in een goede cyclus. Is dat vorige keer ook zo geweest?

Ik ga mezelf maar even omkleden en naar mijn werk, zucht.. Bijna weekend voor mij in ieder geval.

11. Lovely24

@mamv1
    Dankzij jou zie ik nu dat Bones dus alweer begonnen is met nieuwe afleveringen! Heb ze dus maar even gedownload net. Heb er nog 4 tegoed.
    En jeeetje wat vroeg! Doe je dat vaak in de week?

@Foofer
    Spannend hoor!! Ik ga vanaf 1 december slikken denk.

@kip87
    Ik was bij L. meteen na de pil zwanger dus denk dat ik dan een goede cyclus zou hebben anders. Hoop nu dus ook dat dat zo is.
    Ben wel bang om ongesteld te worden hierna. Had er altijd wel erg last van.

Vertellen;
    Ik hoop dat het lukt om het tot zeker 10 weken voor ons te houden. Vorige keer wisten onze ouders het ook al meteen eigenlijk. Weet niet waarom ik het nu langer wil maar goed zo heb ik het nu in me hoofd.

Nou meiden! Ik ga werken. Fijne dag. Werkse of kletse :p

12. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @hond.
    hier hebben we een asielhondje (middenslagje,kruising herder met ???????) Ze was al een jaar toen wij haar kochten dus de puppytijd was voorbij. Een schatje en super met kinderen pikt alles van Casper.

@sinterklaas
    Vorig jaar voor het eerst echt sinterklaas gevierd. De kodootjes uipakken interseerde hem niet zo maar de gezeligheid daarom heen wel. Daarnaast zijn we naar de intocht hier in het dorp geweest dat vond hij wel leuk. Dit jaar weer, alleen is de intocht op zijn verjaardag. Dus moeten we even kijken he we het gaan regelen.
    Sinterklaas vieren we bij mijn schoonfam. omdat mijn fam tever weg wonen.

@voetbal
    Vriendlief heeft zijn hele leven zelf gevoetbald en wij gingen elke zondag trouw mee naar het veld. Nu besloot hij vorig jaar te stoppen omdat hij steeds vaker moets afzeggen. Nou ik vind het helemaal niet erg. De zondag staat weer in het teken van het gezin in plaats van voetbal. Voetbal kijken doet hij niet zo veel gelukkig das als hij een keer wil kijken doe ik daar niet moeilijk over.

@het grote nieuws vertellen
    Als we zwanger zijn krijgt Casper een Trui aan met de tekst "ik ben stoer want ik wordt grote broer!) en die mag hij dan showen aan fam.
    Toen we zwanger van hem waren hebben we de opa"s en oma een beer gegeven en gevraagd of ze erop wilde passen tot hij geboren was.
    Hier hebben we het gelijk verteld was toen 3 weken zwanger.

@hier gaan we zo even bij de buurvrouw op de koffie. Haar man heeft vorig jaar (op mijn verjaardag :$) zelfmoord gepleegd. En vandaag zou hij jarig geweest zijn. wordt weer een zware dag.:(

Ik heb ook nog even een foto toegevoegd van ons gezinnetje incl hond. Foto is van afgelopen augustus.

Bijgevoegde bestanden:

13. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben nu vrij en ik kan rustig jullie berichtjes doorlezen, wat is er veel gekletst kan het niet meer bijhouden! hahaha:D
    De fotoshoot is afgelopen zondag weer niet doorgegaan, ze had per ongeluk een dubbele afspraak. Dus het wordt nu 2 december! 3x is scheepsrecht!:D

@Foofer, thanx voor jou tip! Ik ga het app'je zeker downloaden, want ik weet weer niet zo goed wat ik vanavond ga koken. Maar ik moet zeggen ik heb de laatste veel zin in hollandse pot. Ik houd zelf erg van de surinaamse keuken( heb surinaams bloed, mijn man is nederlands), maar de laatste komt er niet zo van.;) Wat kook jij het liefst??

@ Kip87, babymoves komt vanuit Amerika, het schijnt daar echt een rage te zijn. Hier wordt het pas in Nederland gegeven en mijn schoonzusje geeft les, maar echt super leuk, de kinderen genieten er echt van! Het leuk is ook ze zijn met leeftijdsgenootjes. Kijk maar op Studio Jols: bewegen voor baby, dreumes, peuter en kleuter.

@ Jiz, wat goed dat je nu gaat ontpillen:D, het komt nu wel steeds dichterbij! Ik start 1 december ook met foliumzuur.
    Vandaag over 55 dagen mogen wij met z n allen starten! Werk ze Jiz!!

@ Voetbalmannen, hier heb ik er ook een hahaha, het is de samenvattingen kijken iedere zondag, VI op vrijdag en maandagavond en tussendoor de wedstrijden kijken op tv. Hij heeft geen eredivisie hihi:p Hij leert onze zoon nu echt ook balletje trappen en hij doet het nog ook haha

@Sinterklaas vieren, dat hebben wij vorig jaar ook gedaan, maar hij had het nog niet helemaal in gaten van wat er allemaal speelde. Hij was wel erg bang voor zwarte piet, we hebben daar ook een foto van gemaakt. Zag je inneens zijn pruillipje aaahww:p

@het grote nieuws vertellen, doen wij echt na 3 maanden, denk dat ik het wel na 10 weken aan onze familie vertel en aan mijn vriendin die nu ook zwanger is, maar ik vertel er zelf niets over van dat wij bezig zijn (althans klussen) hahaha

@Avon, dat is wel een super leuk idee om het zo te vertellen of aan te geven aan de familie!!:D:D
    Sterkte zo voor als je op bezoek gaat naar jouw buurvrouw!! Dikke knuffel!

@Mum, van harte welkom!!

@mamv1, wat ben jij vroeg wakker zeg!! Je hebt helemaal gelijk om terug te gaan naar je warme bedje! Respect!

14. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    @avon, wat een leuke foto! Echt een leuk gezinntje zijn jullie!:D

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Avon, leuke foto! Heftig van de buurman zeg! :(

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Voetbal: Hier geen voetbalman :) Af en toe kijkt ie een stukje maar hij vind het gezelliger als we samen op de bank iets kijken ipv hij alleen voetbal, want dan ga ik iets anders voor mezelf doen ;)

17. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mama-in-love, zo is het! Is toch veel gezelliger samen bankhangen en naar een goeie film of programma kijken. Wij zijn trouwens wel filmverslaafd haha. Voordat wij N. kregen gingen wij bijna iedere week naar de bios, maar nu kijken we gezellig lekker thuis en tja voetbal is er gelukkig niet elke dag! :p

18. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    ♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥
    Aftellen tot 2013:
    Jiz (24) * Heeft al een dochter (21-5-11) *
    Mama4life () * Heeft al een zoon *
    Bubble84 () * Heeft al een zoon (29-04-2011)*
    Bibi26 () * Heeft al een zoon *
    Vgg () * Heeft al een zoon *
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-11) *
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (8-9-2011)*
    Foofer () * Heeft al een zoon *
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-11) *
    Mamv1 () * Heeft al een zoon (21-05-11) *

Al begonnen:
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007)* 1e ronde na mk NOD: 21 november 2012 *
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-10) * 5e ronde NOD: 24 november 2012 *
    Mama-in-love (30) * Heeft al een zoon (jun '12) * 3e ronde NOD: 2 december 2012 *
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    Weesje24 () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    MamavanRoy () * Heeft al een zoon * 2e ronde * NOD:
    Happy83 () * Heeft al een dochter * 2e ronde * NOD:

19. Lovely24

@Avon
    Wat een leuke foto!!

@Bubble
    Nou het zit je niet mee zeg met die fotoshoot! Dan moeten het wel super mooie foto's gaan worden 2 december. Zo lang heb je moeten wachten :D
    Zeker spannend om al te ontpillen. Voelt toch al een beetje of we echt begonnen zijn met iets.
    Ben heel benieuwd....

@Hier:
    Kleine meid ligt al te slapen, morgen nog een dagje werken en dan gaat ze gezellig mee. Dus dat is wel makkelijk :)
    Daarna eten we bij schoonouders (scheelt mij weer een dag koken joehoeee :D:D)
    Vandaag & gisteren al bij mijn moeder gegeten hahah!

Nou wij gaan gtst kijkennnn!

20. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve ontvangst!

Wij hebben een kleine meid die de hele dag 'papa' roept. Ook als ik alleen thuis ben met haar. Ik vind t niet altijd leuk om te horen en kan me wel voorstellen hoe jouw man zich voelt.
    Ik denk...en hoop..dat t een fase is :)
    Mijn dochter roept op zaterdagochtend om 7 uur ook papa en dat komt mij wel goed uit ;)

Deel Deze Pagina