Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Avon & Lovely & Wannabemom24; ik duim voor jullie!!

@ Eisprong; dat heb ik ook. Nooit iets gevoelt, maar nu na de bevalling heb ik toch wel het idee dat ik het voel. Voelde deze maand op dag 16 stekende pijn in mijn onderbuik, links. Dus zou goed kunnen.

@ Janna; lijkt me echt verschrikkelijk, zo'n winterdepressie! Dikke knuf!

@ Degene die mijn hondje zo lief vinden... nog ééntje dan! Onze vliegende Gremlin!

Bijgevoegde bestanden:

• Flips8.jpg
      Flips8.jpg
      Bestandsgrootte:
      60,9 KB
      Weergaven:
      4
  2. Janna

Janna Fanatiek lid

@lovely: gek he, dat je in je dromen zo met zulke dingen bezig kunt zijn?! Ik heb soms ook echt de bizarste dromen. Mijn man lacht zich vaak een breuk als ik hem vertel wat mijn onderbewuste die nacht weer heeft bekokstoofd! :):D

@wannabemom: troost je: hier in Nederland heerst er vanalles, dus de kans is groot dat jullie ook snipverkouden zouden zijn geworden als je hier was gebleven! :p Dan kun je maar beter de verkoudheid + de eurodisney-ervaring hebben! :D Maar 't is idd wel zielig als ze zichzelf zo wakker hoesten. Mijn meisje heeft de laatste dagen ook een nare hoest en heeft gisteren ook koorts gehad. Je merkt 's nachts echt aan haar dat ze veel onrustiger slaapt.

@beetjemama: thanks voor de knuf! :) En wat een coole foto! :D

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Heel leuk Beetjemama!

Welterusten meiden!
    Morgen weer laatste dagje werken voor mij :)

4. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey ladies
    jullie kennen deze vast al ...
    denk stuur hem ff :p:D
    @hier ZH met deylano geweest , klaagde steeds over zijn oren,, alles blijkt gewoon goed te zijn , hij is gewoon koppig:p

PULCINO PIO - Het Kuikentje Piep - YouTube

5. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Ze vond de parade en de poppen heel leuk alleen vond wel dat ze er nog een beetje te klein voor was de attracties zijn toch snel te eng. Er was een supermooie vuurwerkshow zaterdagavond maar toen sliep ze lekker in dr buggy. Denk dat wij over een paar jaartjes pas weer gaan.

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Nou dames, hier is al een test gedaan.... : NIET ZWANGER.

Nu maar hopen dat de ongi zich snel aandient.

7. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    :( wat balen zeg!! Vind het echt heel jammer voor je!

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wat balen zeg!

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Nee wannebemam niet getest ook geen ongie of klachten ervan te bekennen. Vrijdag ga ik wel testen als nog niet ongie ben. Ben ziek dus symptomen kan ik nu toch niet onderscheiden ervan.

10. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

jammer.:(

11. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

ik had en heb nog steeds klachten.
    en ben ook verkouden haha.
    dus kan nog alle kanten op.

12. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Beetjemama@puppy, wat een snoetje!!! Mooi horo een pup en een kindje erbij. Dan is jullie hond niet jaloers J
    Flying dog… geweldig! Zal ons hondje eens showen, die kan er ook wat van :D

Lovely hoe is het met je NOD…?

Avon… ennnn….?
    Lees nu dat ie niet zwanger aangeeft… jammer!

Janna, wat zal dat elk jaar een gevecht zijn voor jou… Het is een spagaat, voor je lijf zou je naar de warmte moeten, maar je gevoel houdt je hier. Vaak op vakantie in de winter als dat kan? Gelukkig gaan we langzaamaan weer naar het voorjaar! En ik hoop op een lange nazomer, want we hebben dan allemaal verlof :D

Wannabemom Leuk Disney, willen we ook nog graag heen, maar met uk 2 denk ik dat het wat langere termijn wordt :D
    Ach gossie een zieke meid. Beterschap!

@dmj… koppig… tja dat hebben wij thuis ook wel eens, haha! Gelukkig niets aan de hand.

Hier naar de ha geweest voor een nieuwe neusspray voor mijn allergie en hooikoorts. Blij mee :) Heb het de hele dag echt koud! Ik dacht dat je het warm kreeg van zwanger zijn…?

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ons hondje :)

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Rennend in de sneeuw

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hihi wat een leuke hondjes zie ik allemaal voorbij komen! Wij hebben geen huisdieren. Hou dr eerlijk gezegd niet zo van, van die haren en huis wordt vuil en je moet m steeds uitlaten:p

Avon, balen zeg!

Lovely, wanneer ga jij weer testen?

Hartendiefjes88, spannend zeg..hopelijk ben je gewoon zwanger! En beterschap nog!

Hier voel me eindelijk weer een beetje opknappen. Heb voor het eerst sinds 2 weken geen koorts meer. Voel me wel moe en heb weinig energie, is niet fijn voor mn dochtertje maar probeer toch zoveel mogelijk met dr te doen. En denk dat mijn 'ei' nog moet komen dus wie weet hebben we toch nog kans deze maand! Merk wel dat nu er zoveel zwangeren bij zijn dat ik ook heeeeeeel graag wil haha!!

16. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Avon: ah wat jammer! Dan maar snel ongi inderdaad en op naar de volgende ronde...

Kan het verder even niet zo goed bijhouden... druk op mijn werk, manlief iedere avond dienst deze week en ziek jongetje (enorme rothoest, hij is er de hele nacht van wakker geweest... gisteren had hij ook koorts, arm ventje). Ben beetje kapot...

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    mamsie fijn dat je weer wat bent opgeknapt. ben je net op tijd fit voor je ei :)

Hondjes zijn heel leuk hoor, maar je moet inderdaad wat vaker stofzuigen en een paar keer per dag er uit. Dat is niet erg, behalve als het regent, of waait of koud is... :D

mcm lekker dutje doen met je zoontje? Hopelijk knapt hij snel op, kan jij ook een beetje bijtrekken :)

heb vanmiddag borrel op het werk, volgende week borrel en afscheidsetentje, dus heb ik maar aan mijn bazin gevraagd of ze een 0.0 biertje mee wil nemen ;) Het kan maar gezegd zijn. gelukkig was ze erg enthousiast. Ga ervan uit dat uk2 blijft zitten en als het niet zo is, kan ik het gewoon vertellen.

18. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Lovely: Jammer. Heb je inmiddels al weer getest?

Hartediefje: Spannend hoor! Hoop op een positieve test.

Beetjemama: Wat een lief hondje zeg. Ken deze ras niet.

Avon: Wat jammer zeg. Had het jullie erg gegund na al die rondes. Ik had bij zoontje ook nog steeds het idee niet zwanger te zijn en ongesteld te worden. Toen toch positief getest. Dus je hoeft inderdaad geen symptomen te hebben.

Janna: Hoe gaat het nu? Hier schijnt het zonnetje heerlijk, hopelijk voel je je dan wat beter.

Wannabemom: Wat leuk Disney. Wij willen ook graag gaan, maar dan als zoontje iets ouder is. Hij is trouwens wel helemaal gek op Minie en Mickey Mouse. Voor jou ook spannende dagen.

DMJ: Ooh verschrikkelijk dat liedje he:D In het begin moest ik er zo om lachen. Zoontje wilt continu papapiep;) horen. Gelukkig is er niks met je zoontje z’n oren. Is hij helemaal opgeknapt verder?

Marlous: Ook al zo’n leuk hondje:D Ik ben zelf met honden opgegroeid, maar moet er nu zelf niet aan denken. Misschien over een aantal jaar;) Voel je je verder goed? Geniet van je alcoholvrije biertje haha.

Mamsie: Gelukkig knap je wat op, het valt niet mee niet lekker te zijn en dan ook nog zorgen voor een kindje. Hopelijk heb je een goede ronde deze keer.

Hier: Inmiddels op dag 37. Nergens last van, alleen die rot rug en sinds vandaag pijn in baarmoeder vermoed ik. Ga het weekend denk ik weer testen als de menstruatie toch nog uitblijft, als ik het volhoud. Terwijl ik het gevoel heb dat m’n cyclus gewoon door de war is en ik niet zwanger ben. Verder vandaag even bij een vriendin geweest, heeft net haar 2e kindje gekregen. Zooo lief.

19. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    He he eindelijk zie ik wat bloed.

En ja je hebt wel last van haren maar ik zuig elke dag. Het is met name in de zomer erger (verlies van wintervacht) maar dan zitten we toch veel buiten.

Bij deze show ik ook graag onze lieve viervoeter.
    (kruising duitse herder X ??)

Bijgevoegde bestanden:

20. Janna

Janna Fanatiek lid

@marlous: ja, is niet leuk, maar het is niet anders. Vaak op vakantie, en dan dus ook met een verre bestemming, zit er helaas financieel niet in. De ene keer in Athene is ook meteen de enige keer dat ik ooit gevlogen heb. :)

Wij hebben ook geen huisdieren, om dezelfde redenen die mamsie aangeeft. We hebben een keer een weekje in het huis van vrienden gezeten, toen zij op vakantie waren, om op hun katten te passen. Hartstikke leuke beesten hoor, veel lol mee gehad, maar ik werd echt gestoord van alle haren. En ze zaten OVERAL. Toen we thuis kwamen en ik de was ging doen, moest ik eerst alles uitkloppen, maar dat hielp niet genoeg, dus toen heb ik met de hand alle haren verwijderd. Ik heb toen tegen mijn man gezegd, dat als ik ooit een keer huisdieren wilde, dat hij mij dan moest herinneren aan dat moment. Verschrikkelijk.
    (Bovendien moeten wij niet aan zulke dingen beginnen, omdat ik in de winter echt de energie niet voor heb voor zulke, niet noodzakelijke, dingen.)

@mamsie: wat fijn dat je eindelijk weer aan de beterende hand bent. Het heeft een tijd geduurd zeg!

@mcm: veel sterkte. Het kan inderdaad zo druk zijn als je er (veel) alleen voor staat en je kind ook nog eens ziek is. :( Hopelijk slaapt hij vannacht een stuk beter en kan jij dan ook vroeg je bed in duiken.

@meis: lief he, die pasgeboren kindjes! Een vriendin van ons is deze week bevallen van een dochter. Ik heb vanochtend een kraamcadeautje gekocht. Een heel lief setje in de uitverkoop. Wat zijn die kleine maatjes dan klein! Zo bizar om te bedenken dat mijn dochter daar ook ooit in paste! :$ Ik ben vanochtend met haar bij het cb geweest en ze is gewoon al weer bijna 80 cm! Maar goed, binnenkort snel op kraamvisite. Ik denk dat ik dan ook wel weer wil! :);)

Deel Deze Pagina