Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Huisdieren, hier hebben we nu nog 1 hond een bouvier. Er lopen 6 katten rond, heb ook nog 2 vissen.

2. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Ik vind dieren ook heel leuk, maar wel van een ander. Wij passen ook weleens op een hond. Wat een haren, niet nornaal. Lekker van die korte steekhaartjes. Als je alles in huis gedaan hebt, kan je weer opnieuw beginnen. Ik ben wat leefbaarheid echt makkelijk, maar die haren vind je na weken nog terug.

Wij hadden vroeger een maltezer leeuwtje, daar merkte je niks van. Ik bedoel af en toe een bolletje wol:D.

Janna: Oh ja, ik sta ook versteld dat zoontje die maat toen had. En ik maar zeggen '' die van mij was echt niet zo klein''.. Echt wel!! :).. Dan wil je toch spontaan weer :)

3. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @beetjemama
    Wauw wat een beauty Zeg !! prachtig kopje :D !!

@avon
    Balen zeg :( !! maar gelukkig is de ongi er dan inmiddels ook.. ook al zn mooie hond !

@littlewonder
    Morgen mvm ! spannend zeg :D Top dat je er aan mee doet !

@marlous

Heeft mn kruikje zn werk dus niet gedaan :( JAMMMMMER !! ;)
    jullie ook al zn schatje :D lief hoor ! Zag idd je foto al bij WF :)

@mamsie
    Wat fijn dat je weer begint op te knappen ! heeft lang geduurd zeg pff arme jij !!!

@Huisdieren
    Wij hebben 3 katten. ! meer dan genoeg dacht ik zo hahahah ;)

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    kom ook weer ff binnenvallen..

Zag een aantal zwangeren, gefeliciteerd!
    Ook een aantal zieken, beterschap!

Hier zelf ook ziek... Flink aan de snotter, maandag en gister koorts.. Enorm zere nek en keel... De koorts is gelukkig weg tot nu toe, de rest heb k nog steeds last va helaas...

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wbt huisdieren, hier wonen momenteel twee katten..

6. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@fry ja,vindt ik ook.dank je wel.

@huisdieren we hebben en poes. 3 vissen. En een konijn.

7. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hallo allemaal,

Ik loop alweer heel wat bladzijdes achter. Gisteren weer een lange dienst gehad dus geen tijd om te reageren. Wel gezellig hoor dat het zo druk is hier.

avon, wat fijn dat je vriend weer thuis is. Kan je weer lekker slapen ;). Ik ken dat wel hoor, ik kan ook nooit slapen als mijn man weg is. hi.

@buren, wat vervelend dat jullie dat soort buren hebben zeg. Wij hebben daar gelukkig geen last van.

meis23, ik was van mijn dochter de tweede ronde zwanger.

Marlous, spannend 8 maart. Leuk vooruitzicht! Gaan jullie je kindje zien.

Beetjemama, wat fijn dat jullie zo in de zwangerschap staan. En inderdaad goed om even in gesprek te gaan met de gyneacoloog. Het lijkt me wel voor jullie prettig om meer controles te hebben. Maar hoe ik je verhaal begrijp dan is er geen verklaring voor dat je zo vroeg weeen kreeg en is het 'pech' geweest? (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven en hoop dat ik je met mijn woordkeus geen pijn doe!). Ik vind het prettig te lezen hoe open je bent over je meisje! Heel knap van je.
    Wat een super schattig hond zeg! Mooi beestje. Leuk dat jullie nog een puppy krijgen.

PCOmama, wat leuk dat jullie een dochter krijgen!! Gefeliciteerd. Enne, ik wil die echo's ook wel zien. Zal je als vriendje vragen.

frysfamke, met mijn dochter gaat het weer beter. Ze begint weer aktief te worden ipv alleen maar op schoot te willen hangen. Mijn ei is gisteren geweest, dus toch niet op valentijnsdag.

mam, wat bizar zeg zo een bemoeizuchtige buurvrouw. Heeft zelf zeker geen leven.

lovely24, toch als er na afleestijd een streepje staat is wel bijzonder toch? Meestal blijven ze gewoon wit. Tenminste bij mij wel. En zolang je nog niet ongesteld bent. Misschien over twee dagen weer proberen?

Hartediefje, wat spannend zeg. Ik zal ook voor je duimen.

Avon, wat jammer dat de test negatief was. wel fijn dat je inmiddels ongesteld bent geworden. Kan je op naar de volgende ronde.

Janna, wat vervelend weg van je winter depressie. Kan me voorstellen dat je dan een verhuizing overweegt. hoop dat je er snel weer bovenop bent. Lijkt me lastig om het te leren accepteren van jezelf. Wel fijn dat je man je er zo goed in steunt.

wannebemom, Die verkoudheid heerst echt erg. denk dat niemand er aan ontkomt waar je ook geweest bent. hi. Beterschap voor je meisje. wel leuk hoor disney!!

mamsie86, gelukkig voel je je weer beter worden. Hopen dat je het ergste achter de rug hebt. En nog even snel aan de klus dus. Succes.

hier heb ik gisteren mijn ei gespot, ha ha. Voor het eerst met ovulatietestjes bezig geweest. Ik heb mijn NOD dus de 26ste denk ik ipv de 28ste. Nou we zullen zien.

x

8. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @joan
    dat is fijn om te horen ! heb je zelf ook iets meer vrijheid he ! ik heb nog nooit een ovulatietest gebruikt haha :p goed geklust rond je ei?
    hoop dat het snel raak mag zijn :)

9. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    ja ze kan nu weer lekker spelen. hi. Daarvoor wilde ze alleen maar op schoot zitten.
    We hebben zeker flink geklust rond mijn ei. Ik ben ook benieuwd of het nu helpt. Hi, merk wel dat we door die ovulatietestjes tijd hebben gemaakt om te klussen ookal waren we eigenlijk moe. Dus dat heeft alvast als voordeel gewerkt. Ach, we zullen zien. Zou leuk zijn.

10. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha dames, nou het biertje smaakte wel hoor. Niemand vroeg wat, tja dan zeg ik ook niks ;)

Ons hondje verhaart in de zomer wel veel, dat klopt.we stofzuigen elke dag en ik ben blij met onze houten vloer. Katten worden het niet, daar zijn we allebei allergisch voor...

Avon, toch ongesteld, jammer, volgende ronde beter...

Frysk, kruikjes zijn altijd fijn, of ze nu echt helpen of niet ;)

Hier lekker od bank, manlief kijkt voetbal... :)

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Pcomama mooie echo trouwens! Ben nu heel nieuwsgierig naar onze eerste...!

Joan, fijn dat je meisje weer wat beter is!

12. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hé meiden,

Ga zo even reageren.
    Heb vandaag niet getest. Had nog 1 testje liggen dus denk kan hem beter morgen doen.

Nog niet ongesteld, wel vanmiddag wat steken in mijn buik... dus laat morgenochtend weten of er goed nieuws is of niet ;)

Verder heb ik weer lekker weekend! Morgen lekker een dagje niksen denk ik!

13. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @joan
    haha super ! als we weer een tijd bezig zijn ga ik ze misschien ook wel eens gebruiken, met onze zoon ook nooit gebruikt... omdat ik toch niet wist wanneeer ik het ongeveer moest gebruiken...

@hier'
    voel me al een paar dagen niet zo happy in mn buik, steeds buikpijn, vandaag veel steken onderin mn buik !! en het rommelt als een gek pfff ongi kom nou !!!!

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lovely
    Spannend meid ! zal heel hard voor je duimen ! en hoop morgen 2 streepjes te zien !! :D !!

15. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Avon
    Oh balen meid :(
    Laat het dan maar komen inderdaad! Dit is ook niks..

@Meis
    Heerlijk naar zo'n pasgeboren babytje :D
    Ik zeg dat ook altijd, dat ik me niet kan voorstellen dat L. ook zo klein was!

@Joan
    Wel fijn dat je meteen je ei gespot hebt ;)
    Spannend!!

@Diertjes/hondjes etc
    Hoop hondjes voorbij zien komen :p
    Vind ze wel leuk hoor.....bij een ander :D
    Tuurlijk bij zo'n kleine puppy smelt ik weg, maar heb er verder niet zo veel mee.
    Wij hebben ook geen huisdieren...

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Gelijk maar mijn banner weer aangepast.

VL ligt naast me snotverkouden. Hopen dat hij ons niet aansteekt. Zoonlief en ik zijn er net vanaf.

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Goedemorgen dames,

Hier een negatest toch even getest dus wachten op ongie.
    Ben benieuwd hoelang het dan duurt tot ongie word.

18. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @Hartendief
    Wat balen zeg, hopen dat je heel snel ongi wordt.

19. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @hartediefje balen zeg! Weet je ook zeker wanneer je je ei hebt gehad? Misschien is je NOD wel later? Als het niet zo is dan ben je hopelijk snel ongi, kun je snel verder met de volgende ronde!

@avon jij toch ongi geworden :(. Ga extra hard voor je duimen deze maand!

@joan veel klus plezier ;)

@zwangeren misschien leuk om bij ons lijstje te vermelden wanneer je eerstvolgende afspraken zijn? Kunnen we daar ook mee naar toe leven :) hoe gaat het met jullie? Ben je misselijk, moe, of juist niks van te merken? Begint jullie buik nu bij de tweede sneller te groeien?

@lovely heb je al getest? :D ben zo nieuwsgierig en het is niet eens voor mezelf :D:D

@marlous wat leuk dat je baas zo positief reageerde!

@beetjemama aanhhh echt een schatje! Ik ben dol op honden, maar wij kunnen er helaas geen aanschaffen omdat het hondje dan anders ruim 9 uur alleen zit. Dat vind ik een beetje zielig :)

@zieke pff wat zijn er veel mensen ziek hè?! En het duurt ook zo lang. Ik ben sinds gisteren ook ineens verkouden geworden. Allemaal beterschap!!

@hier lekker een dagje vrij. Moet nog even bedenken wat we gaan doen vandaag. Denk even naar mijn moeder (die komt vandaag uit het ziekenhuis, had een dubbele longontsteking).

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    ♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ (4) :
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon (05-01-2011 ) *Begint februari/Maart.
    Sprokkel (36) * Heeft al een dochter (28-05-2011) *Begint januari
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥ (14) :
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*1e ronde* NOD: 4 februari 2013
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *1e ronde * NOD: 10 februari 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 7e ronde * NOD: 12 februari 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: 13 feruari 2013
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 2e ronde * NOD: 17 februari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 24 februari 2013
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * NOD: 28 februari 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ??? februari 2013 (cyclus van slag)
    Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *1e ronde * NOD: 1 maart 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 8e ronde * NOD: 6 maart 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 1e ronde * NOD: ?
    Missds (31) * Heeft al een dochter (29-09-2011) 4de ronde * NOD: Onbekend (onregelmatige cyclus)

♥ZWANGER♥ (11) :
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    MamaVanRoy ( )* Heeft al een zoon (15-12-2008) *? e ronde na mk * Uitgerekend: 30 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?
    LiLaa (25) *Heeft al een zoon (17-08-2011) * 3e ronde * Uitgerekend: 06 oktober 2013
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober
    BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013?
    Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013
    Marlous (31) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: ?
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: ?

Even weer het lijstje naar voren gehaald :)

Deel Deze Pagina