Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Heey meiden hier ben ik ook weer eens.
    Even teruglezen:

@ Lovely24 lekker zeg een avondje uit! Lekker laat geworden ook hier af en toe ook nog ff stad in heb het wel nodig soms ff lekker dansen. Alleen niet als ik zwanger ben ;)

@ Hartediefje bij jou ook spannend meid wanneer had je voor het laatst getest?

@ hier vandaag lekker veel op visite geweest met ons moppie. Ze is gelukkig weer een beetje opgeknapt zeg pff heeft een week geduurd dat ze amper tot niks heeft gegeten. Zag dr buikje echt kleiner worden hopelijk gaat ze nu weer lekker eten.
    Ook nog steeds niet ongi maar heb vrijdag een test gedaan en die was witter dan wit dus het mag van mij wel doorzetten hop naar de volgende ronde.
    Hier nu ook Obese kijken en Divorce dat heb ik vorige week helaas gemist!

Fijne avond girls!

2. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @beetjemama
    oooh heerlijk meid! klink als een heerlijke dag :)
    hier was het vooral grijs buiten!!

@mcm
    hmmm vaag meid... heb je dit vaker gehad?
    hoe voel jij je verder??

@lovely
    hihi was net of ik mn eigen dag las.. hier ook voor
    obese en daarna divorce... alleen lig ik er lekker bij!!
    en ligt alles bij ons in de kast ipv op bed haha

3. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @wannabemom
    wat fijn dat jullie meid weer wat opgeknapt is!
    ons mannetje heeft sinds gister koorts..
    wat kunnen ze dan zielig zijn he! jeetje nog niet
    ongi joh!! pff hoop dat je woensdag toch positief test!

4. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Hier ook obese aan het kijken!

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Weet je zeker dat het gemiddelde 6 mnd is? Ik dacht dat het gemiddelde 1 jaar was?

6. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb dit gemodder sinds mijn zoontje dus iedere maand... kan bij mij tussen de 2 en 5 dagen duren met bruine prut voordat ik echt ongi word. Superirritant. En heb dus een cyclus van een dag of 26/27. Heb het vorig jaar aan de ha gevraagd, maar die vond het niet zo alarmerend. Heeft me toen wel doorgestuurd naar een gyn voor de zekerheid, die me ook zat aan te kijken van 'ja waar komt u nu eigenlijk voor?', en toen besloot dan toch maar een echo te laten maken, waar ik vervolgens nooit meer wat van gehoord heb :-/ (dat doen ze hier in Canada wel vaker: wij bellen alleen als er iets mis is). Dus ik weet het ook niet... maar stiekem maak ik me er wel zorgen over, dat het niet goed zou zijn voor het zwanger worden vooral... piekeraar die ik ook ben.

7. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Ja dan zijn ze echt zielig de eerste dagen was het echt een zielig vogeltje en wilde tot voor dagen terug alleen maar op de bank en bij dr mama hangen. Handig als je je huishouden ook nog moet doen ;) Maar ook wel lekker hoor dat gekroel en lekker tegen me aan dat doet ze niet zo veel meer. Veel beterschap met jullie mannetje!!

8. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja hangt geloof ik ook weer van je leeftijd af... in "What to expect when you're Expecting" (zwangerschapsbijbel van noord-Amerika) staat dat het voor een vrouw van 25 gemiddeld een half jaar duurt. Maar hoe ouder je wordt, hoe langer het duurt. En tja, ik zit nu ook al op de 34 (in mei 35)...

9. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Volgens mij is tussen de 6 en 12 maanden een beetje het gemiddelde...

Ben ik de enige die het raar vind dat die meid van obese zomaar even gaat scheiden (van een wat mij toch wel een hele lieve vriend lijkt) zonder er ook nog maar iets voor te proberen? En dan nu opeens ook alweer een nieuwe liefde?
    Snap zo'n dingen niet... die knul blijft bij haar, ook al weegt ze 140 kilo en heeft hij al 2 jaar geen seks met haar kunnen/mogen hebben en zij gooit gewoon even de handdoek in de ring. Vind dat echt sneu voor die knul hihi. Of zijn dat weer de hormoontjes?

10. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Beetjemama
    Ja ik denk dat er dan wel veel meer gebeurt moet zijn. Anders is het wel heel hard ineens.
    Wij zien natuurlijk maar een uur wat een heel jaar duurt. En dan nog de geschiedenis ervoor weet je ook niet echt.

Je hormonen ;) haha

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Wannebemom donderdag ochtend... Voor het laatst getest.
    Heb ok nergens last van ofzo, alleen nig zware verkoudheid en hoofdpijn die komt en gaat. Verder voel ik mij prima.
    Ja energie die ver te zoeken is... Maar heeft dochter ook sinds ze goed ziek is geweest dus dat is echt van de griep denk ik.
    Ach we gaan het zien.

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Lovely; Ja dat is misschien ook wel zo. Maar toch. Haha. Vind het sneu.

@ Hartediefje; het blijft spannend he!!

13. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook obese aan het kijken. Ze ziet er al heel goed uit zeg! Echt knap hoor. Denk wel dat zij psychisch nog veel te verwerken heeft. En ja, vind het ook sneu voor die jongen, maar ja je weet niet hoe hun relatie echt is geweest.

14. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ja ze ziet er een stuk mooier uit nu! Echt knap.

En de relatie.. ja, dat weet je inderdaad niet het. Kwam in ieder geval niet op mij over als een verkeerde knul. Dan vind ik het altijd zo snel zielig haha.

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Beetjemama, dat blijft het zeker tot ik duidelijkheid heb...

16. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo 4 pagina's bijgelezen:p
    vandaag heerlijk anderhalf uur te paard het bos in geweest!
    was zulk lekker weer met he zonnetje erbij:)
    begin van de avond nog een pendeluitslag gehad dat ik nu zwanger zou zijn van een jongen;) dat is dus de derde pendel die februarie zegt...maar vanavond al wat lichte buikpijntjes en wat last van mijn onderrug en ook wal bloedverlies, dus denk dat ik morgen ongi word:)
    ach ja:p

17. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Nancy, heerlijk met de paardjes het bos in! Ik mis het wel hoor... sinds ik zwanger was van Nora heb ik niet meer gereden! Ga wel nog daarheen om de paardjes te poetsen en stallen te doen enzo. En vorige keer lekker meegewandeld met uitrijden met een ander meisje.

Maar dat heerlijk door de bossen wandelen en bergen op galloperen enzo, dat mis ik echt super erg!

Ik hoop voor je dat je niet ongi gaat worden!!

18. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was ook heerlijk! Heb ik ook lang moeten missen hoor.
    Met mijn eigen kon ik niet naar buiten.

Nou ben er toch bang voor, vanmorgen bij het afvegen toch weer ietsje bloed.
    In order geval niet zo'n buikpijn zoals de vorige keer! Eigenlijk helemaal geen buikpijn!

19. Lovely24

@Nancy
    Hoop dat je gewoon lekker niet ongesteld wordt!!

@Hier,
    Voor de verandering maar een testje gedaan, hahaha!

Maar was de laatste die ik nog had liggen hoor :p

Heb nu een rijtje van 3 met licht, donker en donkerst. Dus voor nu, ben ik blij :p

Ga L. uit bed halen en dan komt mijn moeder haar zo halen, hopen dat ik nog een kans zie om even snel te bellen om 9.00 naar de VK.
    En dan zo werken tot 18.30 vandaag, en daarna bij mijn moeder eten.

Tot vanavondddd!
    Fijne dag :D

20. Lovely24

Oh nee he :(

Hé, ik wilde de lijst opzoeken om even snel te kijken in welke ronde je nou zat, maar je staat er nog niet op?!

Deel Deze Pagina