Ik hoop het voor je Dmj! Kan iemand mij van de lijst met zwangeren afhalen aub? Het is niet goed hier....
Echo is woensdag pas... Had al wat last van buikpijn/steken in mijn onderbuik vandaag. Voelde me er al niet gerust op. Ging me omkleden en was net van onderbroekje aan het wisselen en stond dus in mijn blote kont en voel zo wat naar onder lopen. Dus mijn hand eronder en zat onder het bloed... Ik weet gewoon niet meer wat ik nu moet... Ik wil nogsteeds zó graag een kindje, maar het lijkt er gewoon bijna op dat het er niet in zit. Wéér een harde klap in mijn gezicht. Ik vraag me af hoeveel klappen ik nog kan hebben.
Ik ben degene die hier het eerst begonnen is met de term "scheve verhoudingen". Ik bedoelde die echter puur rekenkundig/statistisch: dus dat het grote aantal zwangeren procentueel gezien niet overeenkomt hoe weinig het er volgens de statistieken moeten zijn. Ik realiseer me nu dat mensen dat misschien anders hebben opgevat. Sorry! Nog een keer voor de duidelijkheid: heeft er niks mee te maken dat ik met scheve ogen naar zwangeren kijk! @dmj: Eerlijk gezegd denk ik dat het tijd wordt om de ha eens een bezoekje te brengen! Je had toen zo veel symptomen en was zo lang overtijd, dat ik echt dacht dat het raak was. Toen een licht positieve test, gevolgd door negatieve test en een raar verlopende menstruatie en nu dit?! (Som ik dat zo goed op?)
Beetjemama. Wat naar, weet je zeker dat het niet goed is? Je hoort wel vaker dat bloedverlies wel eens voorkomt toch.... Dmj.. Hoe lang ben jij "ongesteld" geweest dan? Was het ook niet anders dan normaal?
@beetjemama: wat erg voor je! Maar ga alsjeblieft niet denken dat het er niet in zit voor jou! Je bent eigenlijk iedere keer in vrij korte tijd zwanger geraakt. Wat het ook is dat er nu mis is, het zal iets anders zijn dan dat er tijdens de zwangerschap van Nora mis was, want het gaat fout in een heel ander stadium. Het lijkt me dus stom toeval. Dikke pech en heel vervelend, maar toevallig, dus ik denk niet dat je er iets achter moet zoeken. En inderdaad: als het echt een mk is, dan moet het doorzetten. Zet het echt door? Ik heb in het begin van mijn zwangerschap van mijn dochter ook een flinke bloeding gehad, zo dat de ha al sprak over een mk, maar het bloeden stopte dezelfde dag en het zette niet door. Bij een mk moet er vervolgens een menstruatie optreden, die meestal heftiger is en langer aanhoudt dan normale menstruaties.
@ Nancy; nouja zeker weet ik het niet, omdat ik geen arts ben en niet in mijn buik kan kijken. Maar ik had zo'n behoorlijke veeg (beetje slijmerig) bloed aan mijn vingers, dat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat je zo veel bloed kan verliezen en dat het dan alsnog goed zit. En ik wil mezelf geen valse hoop geven, dus voor mijn gevoel is het einde oefening. Edit; ik bloed nogsteeds wat en blijf buikpijn/krampjes houden... dus ben er bang voor.
@beetjemama: Toen ik dat bloed verloor met 5.3 wk, ben ik meteen naar de wc gegaan en daar had ik al een bloedvlek van meer dan 10-15 cm in mijn spijkerbroek. Het bloeden is daarna ook nog even doorgegaan, maar al snel werd het donkerbruin bloed. Ik had geen steken of krampen.
Dat is het vaak juist. Op het moment dat je verder geen buikpijn/steken/krampen hebt, kan je nog hoop hebben. Dan hoeft het niet persé mis te zijn. Maar op het moment dat je dat wél hebt én bloedverlies... heb je toch weinig kans.
@ beetjemama ooh nee hoop het niet voor je meis gun het je zo van harte. En jij wordt ook ooit mama meis echt! Hopelijk is het toch niet wat je denkt! Ik duim.. @ dmj oooh wat spannend meid hoe kan dat ineens was je vorige menstruatie niet heftig ofzo en hoelang was je toen al overtijd? Wie weet hoelang je al zwanger bent! @ hier nog steeds niet ongesteld... Ga denk ik morgen nog maar eens een testje er aan wagen alleen ben zo bang voor weer een omo test! En hebben we deze maand ook niet heel veel geklust in de dagen.
Ja, als je ook buikpijn/steken/krampen hebt, zou ik er ook niet meer op durven hopen dat het nog goed gaat komen. Wat vervelend en verdrietig. Hoe is je vriend er onder?
Mijn vriend kan het even niet meer aan en is weg gegaan (nadat ik zei dat hij dat best mocht doen). Dus die moet nog even rustig worden. Hij heeft het gewoon gehad met alle ellende en ziet het even niet meer zitten.
hey meiden.... ik ben 4 dagen ongi geweest ( en voor mijn gevoel niet meer of minder dan normaal) had verder geen pijntjes ed ,,, alleen verloor wel kleine stolsels...sorry voor de details.... @janna jou opsomming klopt. daarom snap ik er zelf ook niets meer van! Ik wacht nog tot woensdag dan ga ik CB doen en ongeacht wat die zegt ga ik dan ook een afspraak maken voor gyn wil hoe dan ook weten wat er aan de hand is met me lichaam... @beetjemama dikke knuff voor jou hoop echt van harte dat alles goed blijft gaan!
Beetjemama: jeetje ja, dat klinkt wel heel eng, buikpijn, bloedverlies... bah wat naar! Kan me je gedachtes heel goed voorstellen, maar dit soort dingen liggen echt niet aan jou!! Hoe rot het ook is, ga dat alsjeblieft niet denken. Wat ontzettend rot, weer zo'n klap in je gezicht...
@beetjemama!! ♥ ooooh neee wat gebeurd er allemaal ik moet alles even door lezen maar moest eerst even op jou reageren! kan je niet eerder een echo krijgen ? hoop dat het als nog goed blijft gaan! dikke knuffel voor jullie!