Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mirjam: welkom!

Lovely: wat leuk, dat ze je eerder ingepland hebben voor de echo! :) Weer iets minder lang wachten :)

Foofer: oeh spannend, klinkt wel alsof het innestelling zou kunnen zijn, en die dunne afscheiding had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook, alleen dan geloof ik wel ietsje later (vanaf mijn NOD of zo). Ga voor je duimen!

Hartendiefje: oh kan zo lastig zijn om bv op gang te krijgen (weet ik uit ervaring). Wat goed dat het langzaam maar zeker lukt. Ga voor je duimen, dat je morgen een posi testje hebt! Vervelend zo die onzekerheid!

Frysfamke: haha, zo schattig he, als ze ineens ontdekken dat ze ook nee kunnen zeggen ;) Lief! En ach die kiezen he... hier heeft zoonlief er nog 4 te gaan...

Joan: je verwacht dus niet zo veel deze ronde? Nou duim toch even voor je hoor!

Dreamer: zo dat is irritant van die testen... Pfff... wat heb je daar nou aan?

Wannabemom: zo dat is inderdaad niet leuk, cyclus zo van slag. Hopelijk dan maar snel ongi (of alsnog een posi test natuurlijk ;) ).

Hier: hard gewerkt vandaag. Dus ga even lekker bijkomen vanavond. Gisteravond van mp een buffetkast gekocht, helemaal in onze stijl (jaren 50), die gaat manlief vanavond ophalen. Leuk!

2. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Nou lieverds... het is helaas toch een miskraam.
    En het is raar om te zeggen, maar ik ben opgelucht!

We hadden maandag avond al naar het ziekenhuis gebeld voor de zekerheid en die zeiden dat we langs konden komen, maar dat ze waarschijnlijk niets konden zien/zeggen. Dus we hadden zoiets van, we wachten wel tot woensdag dan.

Gisteravond werd het erger en kreeg ik veel meer pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik (eisprong deze keer ook links gevoeld) dus dat maakte me wel ongerust. Dan denk je toch alweer aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofzo...dus dat vond ik geen prettig idee. Uiteindelijk toch besloten naar het ziekenhuis te bellen en die zeiden dat ik maar even langs moest komen. Om 09:10uur op het ziekenhuis en uiteindelijk om 00:40uur weer thuis.

Eerst een arts die even wat op mijn buik geduwd heeft enzo en daarna eindelijk doorgestuurd naar de verloskamers voor een echo. Ook nog even bloed afgenomen voor de HCGwaarde. Duurde een eeeeeeuwigheid en toen eindelijk de echo. Er was al geen vruchtje meer te bekennen. Eierstokken vond ze er prima uitzien en HCG was veel te laag dus ze zei dat het duidelijk een miskraam was.

En gezien we al bang werden voor een BBZ (hoewel we wisten dat die kans niet zo heel gigantisch is) was het een opluchting om te horen dat het 'slechts' een miskraam was. Je begint toch al alle ergste scenario's in je hoofd te halen, stel ze moeten je eileider of iets verwijderen... enz enz. Dus met dit nieuws waren we zo waar nog blij ook! Kon veel erger.

Achteraf gezien denk ik dat ik het vruchtje direct verloren ben de eerste keer dat ik bloed voelde. Ik dacht altijd dat je eerst ging bloeden e.d. en uiteindelijk het vruchtje verloor, maar volgens mij is het bij mij met de buikpijn direct eruit gekomen (de enige keer dat het echt aanvoelde alsof er iets uit mijn baarmoeder gevallen kwam).

Nu dus gewoon weer naar poging 3!
    Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes!!

3. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje,dus toch...
    heel veel sterkte.

4. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    beetje mama, wat erg zeg! dus toch mis. sterkte. hoop dat het bloeden snel over is.

5. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    knuffel!!

6. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Dankjulliewel...

Nog even fink gehuild met mijn moeder en met mijn vader... en nu met een portie zelfmedelijden op de bank, met een kopje thee en troost-chocolade...

We komen er wel... het wordt ons alleen niet zo makkelijk gemaakt.

7. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    begrijpelijk hoor, het was jullie zo gegund.
    maar ben ervan overtuigd dat er nog steeds een wondertje ergens wacht op jullie!

voor nu lekker zelfmedelijden hebben hoor, niks mis mee..

8. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ja nu eerst eens even lekker naar de puppy uitleven! Zaterdag gaan we kijken bij het nestje, dan zijn ze 4 weekjes... En dan 4 weekjes verder kunnen we hem ophalen! Dus dat is wel weer leuk om naar uit te kijken. En dan even lekker van de pup genieten en als we weer zwanger worden, dan zien we het dan wel weer!

9. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Beetjemama: wat verdrietig allemaal! Maar wel gelukkig dat het geen BBZ was. Doe het lekker rustig aan hoor, zelfmedelijden is helemaal geoorloofd in zo'n situatie. En ik vind het knap dat je je al op iets anders richt! Leuk, puppy kijken zaterdag. :) Dikke knuff!

10. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Jullie komen er zeker! Komt echt allemaal goed, alleen nu zit je in een dip en dat heeft ook weer tijd nodig om het een plekje te geven. Je bent nu wel weer snel zwanger geraakt dus het zal waarschijnlijk echt niet heel lang duren voordat je weer een positest hebt!
    Leuk dat jullie zaterdag bij het nestje gaan kijken!

Hier, weinig bijzonders, denk dat ik zo rond mn eisprong zit dus zijn lekker aan het klussen om de dag:)
    Zo even wat schoon maken en als dl wakker is even naar de Action om cadeautje te kopen voor een jarig neefje(4jr). Mn dochter die begint nu steeds beter te lopen en vindt dat ook heel interesant alleen het gaat nog zooo langzaam want ze staat steeds stil om om zich heen te kijken, of naar de lucht te kijken of er nog 'vovels' zijn:)

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Joan, was met pasen of Pinksteren , met een krat bier op klimduin dom zitten zuipen met je klasgenoten… Klinkt heel banaal, maar was toen echt heel gezellig!

Beetjemama, wat een drama… Je hoort veel over tussentijdse bloedingen, maar dit klinkt wel heel naar! Hopelijk heb je vandaag wat duidelijkheid en zit er nog een vruchtje…
    Lees verder, dus toch een miskraam… Je klinkt er nuchter onder. Veel sterkte meid!

Dmj, wat een verhaal! Heb je nog een test gedaan?

Lovely, goed geregeld haha!

Mirjam 87 welkom!

Mijn verjaardag, tja... ik ben de hele dag beroerd geweest... Manlief had oppas geregeld om uit eten te gaan... Maar ik kon de lunch niet eens binnenhouden.. De hele dag misselijk, diarree en uiteindelijk ook spugen... Lag om 6 uur op bed... :(

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ja we zijn gewoon super opgelucht dat het geen BBZ is. Moet er niet aan denken ook nog een eierstok/eileider kwijt te raken!

We komen er vast wel... maar er liggen iets te veel beren op de weg.

Gelukkig wel redelijk vruchtbaar hier blijkbaar, gezien we nu in 1 keer zwanger zijn geworden en in 2 keer. Dus hopelijk duurt het nu ook niet heel lang!

Alleen mijn lichaam moet iets minder goed worden in dingen eruit werken en iets beter worden in dingen binnen houden!

@ Marlous; ik ben een behoorlijk nuchter persoon. Maar moet zeggen dat het verdriet toch helaas regelmatig de overhand krijgt van de nuchterheid. En als ik dan weer uitgehuild ben bekijk ik het weer nuchter. En dan weer een dip etc etc. Beetje wisselvallig dus.

Wat ontzettend rot dat je verjaardag zo gegaan is zeg! Wat balen! Toch nog gefeliciteerd!

13. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeh love puppy's:D wat voor ras? dat is wel weer een leuk vooruitzicht!

hier ook niet veel bijzonders, denk dat ik nog echt aan het ontpillen ben;)
    waar ik vorige maand echt 5 dagen krom gelopen heb van de pijn tijdens mijn menstruatie, nu amper last gehad, alleen de eerste dag iets ( maandag ) en ben er nu al weer vanaf:D gisteravond stopte het ineens en vanmorgen nog iets maar daarna niks meer;) ik teken ervoor 2 dagen ongi:p

14. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Petit Brabancon. ;)

15. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat stoer!! hoe kom je daar nou zo op..zie je niet heel vaak
    in het black en tan zijn het net van die mini rotweilertjes:p

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    In Men in black zat ook zo'n hondje! Of vergis ik me nu? Die was hilarisch :D

17. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    wat een schatje! en wat een leuk vooruitzicht :)
    En ik duim voor je dat het nu weer zo snel zal gaan :)

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Beetjemama dus toch helaas sterkte!
    Puppy leuk, mooi iets om naar uit te leven.

19. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Beetjemama sterkte met weer een verlies meid! Dikke knuffel van hier!
    Leuk dat jullie een nieuwe pup krijgen wel een foto plaatsen als je gaat kijken he!

@ Hier dag 33 en nog niet ongesteld

Hartediefje hoe is het bij jou nog getest?

20. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    beetjemama, leuk dat jullie nu in ieder geval naar een puppy uit kunnen kijken. Daar krijgen jullie het vast druk genoeg mee.

Marlous, nou banaal. Zijn dingen die je doet he als puber, hi. Ik vind had op die leeftijd zeker mee gedaan. Ha ha. Leuk dat je er goede herinneringen aan hebt.

Hier krijg ik toch last van klachten. Heb pijn in mijn buik, beetje duizelig en afgelopen twee dagen in de ochtend een beetje misselijk totdat ik gegeten heb. maar het voelt zo anders dan bij mijn dochter dus weet het niet zo goed. Misschien doordat het mijn eerste ronde is na het verwijderen van mijn spiraal? Nou ja, moet nog even geduld hebben. Wel spannend hoor.

Vandaag naar de 9 maanden beurs geweest Mijn dochter had er niet zoveel geduld voor en eigenlijk vond ik er voor haar leeftijd niet zo veel leuks meer. Jammer.

groetjes

Deel Deze Pagina