Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ja wel getest, gewoon nega... Dus nig steeds onzekerheid helaas...
    heb wel soort van rommelig gevoel in buik net of darmen aan het rommelen zijn maar das echt niet zo.

2. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    BeetjeMama, wat supersip dat het toch echt mis was (maar inderdaad wel fijn dat het geen BBZ was!) Knap van je dat je je lekker op iets in de toekomst focust. Ik weet niet precies hoe Petit Brabancon-puppy's eruitzien, maar sowieso schattig natuurlijk!

Marlous, jammer van je verjaardag! Ben je inmiddels wel weer een beetje opgeknapt?

Dames op het wachtbankje: succes met geduld oefenen nog!

Mirjam: welkom!

Ehh...
    Oh ja, iemand vroeg hoe m'n leidinggevende reageerde: ze zei: ik wist het al! Laatst had ik blijkbaar een outfit aan waarin je een beetje een buikie zag en toen dacht ze: 'het zou me niks verbazen...' Dus toen ik de deur van haar kantoor achter me dichttrok toen ik binnenkwam, wist ze zeker dat dat m'n nieuws was, haha. Ze vindt het heel leuk voor ons. Ze is een paar jaar jonger dan ik en zit midden in een vriendinnen-babyboom, dus ze leeft wel leuk mee (de vorige zwangerschap ook)

Nu ga ik lekker nog even een tijdschriftje lezen in bed en daarna slapen. Morgenavond is er Stukafest in Leiden. Allemaal kleine voorstellinkjes in studentenkamers. Superleuk! Wij gaan eerst naar iets met muziek, dan theater en als laatste cabaret. Heel veel zin in, maar de laatste ronde begint pas om 22.30u, dus daarna ben ik wel dood denk ik. Even 'voorslapen' dus!

Groetjes!

3. Janna

Janna Fanatiek lid

@beetjemama: Wat een verhaal. Maar eerlijk gezegd hebben dacht ik het al wel, op basis van wat je schreef. Ik hoop dat jullie even je zinnen kunnen verzetten en dat de pup daarin wat afleiding geeft.

@de rest: ik ga even niet reageren want ik ben daarvoor te moe en niet helemaal in de stemming. Ik duik dus lekker mijn bed in.

4. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Nancy; We hebben we al 1 en mijn broer heeft er ook al 2. Zij hadden een kennis met eentje en iedereen die er eentje ziet is natuurlijk gelijk verkocht!
    We gaan kijken voor een zwarte, we hebben nu al een rode. 1 van beide lijkt ons wel erg leuk. Maar is nog even afwachten of het een langhaar of gladhaar is, we willen wel perse en gladhaar.

@ Marlous; In Men in Black zit een mopshondje... die zijn niet zo zeldzaam haha.

@ Janna; ja wij verwachtte het ook al! We gingen gewoon uit van een miskraam. Maargoed, op het moment dat je super veel pijn en steken krijgt aan één kant, word je toch wel even onzeker!

@ De rest; allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes en knuffels enzo!

@ Sanny; de pup waar we voor gaan: (is nog de vraag of het een gladhaar wordt, anders gaan we alsnog voor een rode). Hier is hij ong 3 weekjes.

Bijgevoegde bestanden:

5. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @beetjemama
    he meis toch knuffie!! was er al bang voor !!
    oooooooh wat een schattig hondje!!! me ♥ puppy's hihi
    ja wie niet haha! had je al een naam in gedachten?

zal vanavond ff proberen om alles weer bij tr houden
    ben op mn werk en vind het niet handig met de foon
    vandaar :)

fijne dag gewenst voor iedereen!!

6. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Pupke gaat Noedel heten.

7. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ben ik ook weer :p
    Even bijlezen!

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Beetjemama Leuk, Noedel, en wat een poppie!
    Ah, het was dus een mopshondje. nou die vond ik ook best leuk :D

Ha Lovely, tot straks!

Heb vanavond een etentje, ben benieuwd, het is een afscheid van collega's. een kookworkshop. ben ik blij dat ik een goede dag heb :) Anders kon ik meteen weer rechtsomkeert naar huis... :p

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Sanny, bedankt dat je het vraagt, ja vandaag is een goede dag. Het is elke ochtend een verrassing...

Fijn dat je leidinggevende zo reageerde, lekker positief!!

Leuk stukafest, veel plezier! Hier hebben we dat ook in Nijmegen, erg grappig!

10. Lovely24

Allereerst @ Beetjemama
    Ik vind het echt zo rot voor jullie,
    Dat je ook dit nog moet mee maken, hoeveel kan je nog hebben inderdaad!
    Gelukkig kun je er hier goed over praten (wat ik dan merk ervan) en er zullen nog zeker wel wat dipjes gaan komen, maar ik hoop gewoon zo dat je over een jaar gewoon met een baby rondloopt!!!

Fijn dat je je nu even kan bezig houden met de nieuwe puppy!

@Mamsie
    Haha wat grappig! :D
    'Vovels'...hier zijn het trouwens 'Ogels' :p

@Joan
    Ik heb geen spiraal gehad, dus heb daar geen ervaring mee!

@Hartendiefje en wannebemom
    Oh wat wordt jullie geduld vreselijk op de proef gesteld zeg.
    Wat een onzekerheid! Niet leukk!

@Sanny
    Leuk dat zo positief reageerde.
    Mijn leidinggevend weet het inmiddels ook al, en ik ben nu natuurlijk de 2e die het heeft verteld en wij zullen ook een aantal weken tegelijk met verlof zijn, maar daar heb ik niks van gemerkt dat ze dat eventueel lastig zou vinden.
    Ze reageerde juist heel positief.
    Gelukkig hebben wij ook 2 vaste inval collega's dus dat komt helemaal goed tegen die tijd.

@Marlous
    Gelukkig dat je je beter voelt, veel plezier alvast :D!!

11. Lovely24

Zooo ben weer bij :D

@Hier
    Gisteren laatste dagje gewerkt, was echt moe s'avonds.
    Geen idee of het door de zwangerschap komt, maar goed ben lekker op tijd naar bed gegaan.
    Vanmorgen even met L. richting de stad gegaan, dacht ga op de fiets en dan daar dus lopen.
    Ze heeft het me vandaag niet makkelijk gemaakt, wilde niet bij de winkels naar binnen en is een aantal keer gewoon op de grond gaan zitten om bijvoorbeeld te gaan huilen :p
    Maar goed,
    Heb het weer overleefd, en nu ligt ze lekker te slapen.

Ojaaa.. nog even een (laatste!) testje gedaan. CB zegt nu 3+ dus wat HCG betreft gaat het de goede kant op.

Ik droom alleen echt veel de laatste tijd, word er helemaal gek van. Ook over miskramen enzo... Heel vervelend!
    Ben blij als ik over 2 weken een hartje zal gaan zien!!

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Oh bah oh bah: mijn dochter heeft gisteren in de auto overgegeven. De hele maxi cosi (groep 1) zat onder. En stinken! Echt smerig. Het probleem is een beetje dat ik die geur er niet uit krijg. Heb de bekleding en riemen voor zover mogelijk eraf gehaald en op de hand gewassen. Ligt nu op droogrek naast de verwarming, dus dat komt wel goed. Maar die stoel zelf heeft enorm veel gleufjes en openingen. Overal zat gedroogde kots, maar die was met enige moeite wel te verwijderen. Die zurige lucht blijft echter. :( Heeft iemand dit wel eens gehad? En vooral: wat is de gouden tip om 'm weer lekker fris te laten ruiken?

Ik ben trouwens gisteren op kraamvisite geweest (daar waren we naar onderweg toen het "incident" zich voordeed ;)). Dat kindje was 11 dagen oud. Echt nog zo klein. En licht. Ik tilde het op een gegeven moment uit haar bedje, omdat pa en ma even bezig waren en zij lag te huilen. Het kind schoot zó de lucht in! Alsof ik helemaal niks vast had! Wat een verschil met mijn dochter zeg! :$

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ooooh jakkes Janna, dat is smerig...! Kun je het niet in bad doen, of ruim afspoelen? Heb echt geen idee... Een emmertje in de auto plaatsen, voor het geval dat...?

Ik zie het trouwens helemaal voor me, zo'n vliegende baby :p Maar wat een verschil dan he, met de 10 kilo van je eigen kindje :D Wel leuk, kraamvisite, lekker pruttelen met zo'n kleintje :) :)

14. Lovely24

@Janna
    Oh Janna, wat viessss :(
    En sneu voor je dochter! Was ze niet lekker, of was het eenmalig?
    Ik heb niet echt een tip voor je eigenlijk...

Klein he die baby's...
    Had het gisteren ook op me werk, liep rond met eentje van zo'n 11 weken op me arm. Toen dacht ik nog dat is lang geleden dat ik met mijn dochter nog zo op 1 arm ermee kon lopen alsof het niets was :D

15. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    achgossie arm kind en arme jullie!
    kan je niet soppen met allesreiniger met een lekker luchtje?

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    haha, nee dan krijg het aan mijn rug :D N. hangt nog wel altijd op een heup, maar daar zit ook meer steun :D

17. Janna

Janna Fanatiek lid

Geen idee wat de oorzaak was. Ze heeft dat nog niet eerder gehad. Tenminste, niet in de auto. Ze heeft wel eens dat ze heel erg moet hoesten en dat het dan zo erg wordt dat ze gaat overgeven. Nu hoestte ze wel één keer, maar niet zo heel erg, dus of het daar door kwam? Ze is verder op zich niet ziek ofzo. En voor wagenziekte vond ik haar eigenlijk weer veel te kwiek. Toen we uit de auto stapten en ik haar bij die mensen op de grond zette, begon ze heerlijk te spelen met alle kraamcadeautjes voor de baby! :D

Sopje allesreiniger heb ik idd al geprobeerd. Het is wel minder geworden. Ik laat 'm nu maar gewoon ff staan. Misschien dat de geur vanzelf nog minder wordt door het luchten.

En het pruttelen met de baby was inderdaad leuk. Het is best leuk om even voor zo'n kleintje te zorgen als ze alleen maar lief ligt, niet blert en je jezelf niet voelt alsof je al weken geen nacht langer dan 3 uur achter elkaar geslapen hebt. ;)

Ik heb m'n dochter trouwens ook vaak op mijn heup zitten.

18. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
  19. Janna

Janna Fanatiek lid

Thanks voor de tip! Zal hem in mijn achterhoofd houden. Ik ga eerst maar eens afwachten of het helpt als ie gewoon staat te luchten. Gelukkig hoeven we vandaag niet weg met de auto, dus we kunnen alle "onderdelen" nog even los laten liggen / staan. Het grootste probleem zit echter niet in de bekleding (die is echt op de hand gewassen in een bio-tex sopje, dus dat komt vast wel goed), maar het "frame". Gewoon het zwarte plastic dus.

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @beetje mama Sterkte! En wat is Noedel een schatje!!

@Janna Pff lastig om zo'n zure lucht weg te krijgen. Ik denk dat het luchten al wel veel zal gaan doen. Succes!

@Lovely24 heerlijk om die 3+ te zien! Nogmaals gefeliciteerd :) Nu lekker uitleven naar de komende vk afspraken en echo's :)
    Misschien dat je nu droomt van miskramen doordat je dat nu leest van beetjemama? Kan veel doen bij je 's nachts.
    Hoe voel je je verder eigenlijk? Misselijk/moe?

@Marlous Ben jij tot nu toe alleen in de ochtend misselijk geweest of juist heel de dag? Het is te hopen dat je vanavond lekker kunt genieten! Veel plezier alvast, wat een leuk afscheidscadeau!

@Sanny haha waar wij vrouwen allemaal wel niet op letten! Is je buik al zo erg zichtbaar dan?

@Hartediefje wat een onzekerheid voor jou, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Vandaag nog verandering?

@hier ..hihi ik heb vanochtend al getest :D Kon het niet laten..
    Heb op allerlei manieren de test bekeken en mezelf overtuigd dat er een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje stond. Ja ja.. maak jezelf maar lekker gek. Ik denk ook dat mijn NOD later is (zondag of dinsdag) dan in mijn onderschrift staat. Daarom ga ik zaterdag of zondag maar weer eens testen. Sinds vandaag ben ik af en toe misselijk (na het eten) en heb weer veel ongikrampen. Nog steeds de melkachtige afscheiding. Er zit helaas niks anders op dan nog even te wachten :)
    Maar oooooooooohhhh wat is dat moeilijk!!! :D:D

Deel Deze Pagina