Sanny76, wat fijn dat je baas zo goed reageerde. positief!! Stukafest, nog nooit van gehoord. In ieder geval veel plezier. Klinkt wel leuk. Beetje mama, wat een dotje zeg! Echt super cute...... Ik ben helemaal verliefd. En leuke naam. Marlous, veel plezier vanavond. Wat gaan jullie koken? Nog last gehad van de kookgeuren? Lovely24, fijn dat jouw baas ook positief reageerde. Enne, handig dat jullie al inval hebben die jullie diensten over kunnen nemen.Wat goed dat de test nu al 3+ aangeeft. Geeft vast een goed gevoel. En wat betreft je moeheid. Hoop dat het maar 1 dagje was. Janna, wat vervelend dat de geur zo blijft hangen. Zielig voor je meisje ook maar zo te lezen is ze verder niet ziek. Gelukkig maar. Hoop dat de geur vervaagd als het even staat. En leuk hoor zo een lief kleintje vasthouden. Kan me voorstellen dat het ene stuk lichter is als jouw meisje. wat kan je dan een verkeerde inschatting maken. ha ha, zie het ook al voor me. Foofer, je dacht een streepje te zien? wat spannend. heb je een foto? moeilijk he zo op de wachtbank. Ik heb ook getest vandaag. ook super vroeg en ik zie ook een tweede streepje. zo spannend. zondag ga ik een digitale test doen. dat voelt echter vind ik ipv een streepje. gewoon duidelijk het woord zwanger zien staan, dat geloof ik het. groetjes
Ik zie het streepje staan! Wat snel l! (gezien je banner dat je pas over 6 dagen kan testen). Mijn test lig al in de prullenbak. Je moest de test ook iets te veel kantelen/lichtval opzoeken om iets te zien. Dus gewoon negatief haha. Maa voor jou alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Heb een deel bijgelezen, dus hoop niet dat ik iets vergeet.bhaha. Janna, wat vervelend dat je meisje alles onder heeft gespuugd. Gelukkig is ze verder niet ziek. Kan je niet een sopje maken met wasmiddel/verzachter en nog even boenen Lovely, herkenbaar hoor!! Als ik zoon mee aan de hand mee neem edn winkel in, wilt hij ook altijd anders dan ik wil. Fijn dat de test 3+ aangeeft, geeft toch een wat fijner gevoel. Toch nog eerder een echo. Wat leuk!! Sanny, leuke reactie van je bazin. Zie je maar dat ze het gauw genoeg zien haha. Beetjemama, ow, toch mis gegaan. Nogmaals veel sterkte. Wat een lief hondje en wat een leuke naam. Nu kunnen jullie hier even naar uitkijken. Foofer, een licht streepje?! Wat spannend zeg. Heb je een foto? Ik duim voor je. Joan, jij maakt het ook al zo spannend. Ik zie echt wel een licht streepje. Ben benieuwd wat de digitale test zegt. Duim voor je. Marlous, wat verveldnd dat je op je verjaardag zo rot voeldr. Veel plezier vanavond. Avon, hoe is het met jou? Dmj, en met jou? Hoe staat het met de positieve testen. Ben je al wijzer? Hier, niet heel veel bijzonders. Druk aan 't werk, en niet zoveel tijd om mee te schrijven. Nu lekker wat dagen vrij. Het duurdt hier nog even voor mn volgende nod, maar het verlangen wordt steeds groter. Ik wil ooook!! haha. Geduld word meestal beloond
@beetjemama aaaah noedel haha hoe kom je daar zo op ! liep net door de kamer.. ff testen met roepen... noedel HIER @marlous Hoe was jullie etentje? heb je de luchtjes wat kunnen verdragen? @lovely lekker aan je moeheid toegeven meid ! gaat vast snel beter @janna ieeuw ! zou je die hoes niet gewoon in de wasmachine kunnen doen? en op een rekje laten drogen? @foofer ik hoor het wel vaker dat ze nog ver voor de nod al een positieve test hebben zou zeggen plaatsen die foto daar houden we hier van haha !! @joan zou idd over een paar daagjes nog eens een test er tegen aan gooien het begin is er @dmj meid wat is het stil vanaf jou kant ! we zijn nieuwsgierig
hey meiden, sorry beetje erg drukjes gehad afgelopen dagen aangezien ik over minder dan een week examen heb voor school....Eindelijk! gister getest met een digi CB , maar Helaas Niet ZWanger.... jammer maar helaas....
@dmj niet???? nou zeg balen !! oooh spannend zeg ! waar doe je examen in ? Suc 6 @hier voel je helemaal niet fijn de laatste dagen bah , hang nu ook op de bank een partij misselijk te zijn.. nog steeds niet ongesteld geworden .. heb al dagen het gevoel dat ik begin te vloeien... maar daar komy dan iets heel anders uit dan bloed (sorrrrry) slijm... veeel slijm !
Dmj, balen zeg!! Succes met je examen. Fryskfamke, wat vervelend! Het klinkt wel hoopvol. Hoe staat het met testen, al gedaan? Sorry als ik er over heen gelezen heb. En mocht het de griep zijn, beterschap!
even heel snel een ego berichtje, want ik moet zo naar mijn werk en dit weekend ben ik pas zondag weer thuis. ik heb vanochtend weer getest en weer een licht streepje!n. mijn man zag hem ook! ik zal zondag een foto uploaden, dat ga ik nu helaas niet meer redden. @dmj echt heel raar hoor, heb je nog wel een kvk test gedaan, misschien is je hcg nog te laag voor een digitale?
foofer, dank je wel. Ik ben ook nog wel voorzichtig hoor. Hoop zondag op een duidelijke test. Wat goed dat je nu wel echt een streepje ziet en je man ook (meestal zijn die toch wel wat kritischer ). Spannend ook hoor voor jou. Ben benieuwd naar de foto. Wanneer ga je nu weer testen? Ik was inderdaad erg vroeg. Maar kon me niet inhouden. Janna, thuis zie ik het streepje beter. Dan hoef ik niet te turen zeg maar. Nou ja, afwachten verder. Frysfamke, ik ga zeker nog een test doen. Ha ha, er liggen er al twee met indicator klaar en nog een kruidvat. Jouw klachten klinken ook wel veelbelovend zeg. Wanneer ga jij er een testje tegen aan gooien? Wanneer verwacht je je ongesteldheid? meis23, lekker dat je nu een aantal dagen vrij bent. Geniet er van! Wanneer moeten jullie aan de klus? DMJ, wat een rot nieuws meis. Wat balen zeg. Maar inderdaad misschien was je HCG nog te laag voor een digitale? Anders nog een kruidvat testje proberen? Want die ene was wel duidelijk. Nou ik ga zo weer naar mijn werk. Vannacht echt een slechte nacht gehad omdat mijn dochter de hele tijd wakker werd/bleef. Pffff en vanochtend ook gewoon om 7.00. Ben echt kapot en moet vannacht door tot half 1. Geen leuk vooruitzicht. Hoop dat ik het red. x
@meis griep is het zeker niet.. heb afgelopen dinsdah een test gedaan... maar dacht nog.... vast te vroeg want toen was het precies 3 week geleden dat het staafje eruit is gegaan. .. @foofer waaaauw spannend meid!! fijn weekend en tot zondag ben echt benieuwd naar de foto :-D @hier gister nog ff geklust ... maar dat was me toch ff pijnlijk daarna niet meer hoor.. een rare pijn in mn onderbuik. . ik zou ff wat werk verrichten hahaha herkent iemand dit??
@joan werkse meiss!! komt vast goed hihi ja mn ongi... lastig haha geeeeen idee balen van je nacht !! zal maandag nog weer eens testen of dinsdag ? wauw je pretpakket ligt al klaaar hihi!!
Foofer, jee wat spannend zeg!! Ik ben heel benieuwd naar de test. Fijn weekend. Joan, wat vervelend dat je.meisje zo in de weer was. En dan ook nog door tot 00.30u. Ik hoop dat de dag een beetje vlot verloopt. Wat maak jij lange dagen! Ik weer m'n cyclus niet precies, als het 38 blijf is m'n eisprong pas zondag over 2 weken. Maar we doen gewoon regelmatig gezellig.. Als het wel weer normaal 28 dagen zou zijn is m'n eisprong donderdag. Ach we zien wel. Fryskfamke, nou toch veelbelovend dus. Ik ga voor je duimen en hopen op een positieve test. De pijn die je aangeeft herken ik wel, toch het samentrekken van de baarmoeder? Ik m'n zwangerschap had ik 't ook, niet echt fijn!
Ik heb alles gelezen, maar ik heb even niet de behoefte om overal op te gaan antwoorden, sorry! Ik was vandaag uitgerekend.....
@beetje mama dacht er nog aan idd heel begrijpelijk meis sterkte.. ♥we zullen aan jullie denken ♥ @meis nou dit voelde echt niet fijn!! net ofik iets in mn buik een mes ofzo... geen idee hoe dat voelt haha maar was even heel pijnlijk met bewegen
@Joan Hmm...ik zie nog niks, maar als ik er echt lang naar kijk weer wel...? @DMJ Ooh balen!!! @Fryskfamke Klinkt spannend allemaal, kan alle kanten op denk ik... Ben benieuwd, zal duimen voor je @Foofer Spannend!!! @Beetjemama Sterkte vandaag!!!
Heel egoistisch toch even een berichtje hier weer van mij. Even van me afschrijven! Ik had voor vandaag gepland om naar mijn baas te gaan, moest mijn pasje nog inleveren. Rond mei zou ik ongeveer weer aan het werk kunnen en ik wilde sowieso nog even met mijn baas praten en toch weer eventjes daar zijn. Van te voren al veel gehuild en met diep in en uitademen de moed bij elkaar geraapt om toch langs te gaan. Hij had me nog amper een hand gegeven en ik barst in tranen uit. Ik zag gewoon al de medeleven in zijn ogen en dat is voor mij genoeg om te gaan janken. Hij zei meteen dat ik me nergens voor hoefde te schamen enzo...we hebben even een lege vergaderkamer opgezocht om rustig te kunnen praten. Was wel fijn om dat te doen, ondanks dat het heel zwaar was. Vooral op deze dag (met afspraak maken geen rekening gehouden met de datum). Hij leefde echt met me mee..dat was wel heel lief. Ik heb hem het fotoalbum van Nora laten zien, met allemaal foto's en tekst erin. Hij was er echt van ondersteboven. Hij vond het erg heftig, maar toch ook mooi. Op een gegeven moment zelfs tranen in de ogen. Hij vind het ook verschrikkelijk. Zegt ook '22 jaar en dan al dit moeten meemaken'. Was toch fijn om even te praten en dat ik weet ik veel hoe vaak in janken uitgebarst ben, tjeh...dat zij dan maar zo. Hij wil me in ieder geval graag terug hebben daar, dus dat is heel fijn!