Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties. Tja, ik dacht reageer eerst op alle anderen. Vond het een beetje lastig om het nieuws te brengen dat ik zo snel zwanger ben omdat er hier ook meiden zijn waarbij het al wat langer duurt, en die aangegeven hebben het soms moeilijk te vinden om te lezen dat het bij anderen zo snel lukt.

Mijn man moest het even laten bezinken. Die had het nog niet verwacht omdat ik ook zo vroeg heb getest. Maar hij vind het erg leuk en is erg blij ermee. Hij heeft nu ook een app op zijn telefoon en is al druk in zijn hoofd met de verbouwingen ;).

mcm78, dat is flink aanpoten zeg zo een rapport in zo een korte tijd schrijven. Het klinkt wel heel erg interessant. Succes met tempen. Hoop dat je snel je ei vind.

Janna, wat leuk dat jij al zo een shirt hebt. Ha ha. Goed voorbereid. Ik wil er ook één gaan kopen Vind ze erg leuk.
    Klinkt druk op je werk zeg. Maar goed om te horen dat je depressie een beetje de goede kant op gaat.

oh en fryskfamke, stomme aktie van me. Maar er stond ook dat je van plan was flink wat werk te verrichten dus ik nam het even te letterlijk :). Wel vervelend dat je er zo een last bij had. Hebben jullie daarna nog eens geklust? En, ging dat wel goed? Ik herken het zelf niet. Het klinkt trouwens wel alsof jij ook best wat klachten hebt die op een zwangerschap kunnen duiden.

groetjes

2. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    Goedemorgen meiden, ik ben op de achtergrond nog aanwezig hoor. Wil vandaag proberen om op iedereen te reageren (vanmiddag of vanavond).

@beetjemama: jou wil ik alvast heel veel sterkte wensen, zo vreselijk wat jullie allemaal mee moeten maken. Dit zijn van die momenten dat woorden te kort schieten..

Vanmiddag dus m'n best doen om te reageren. De reden dat ik daar helaas nog niet eerder aan toe ben gekomen is dat ik werkelijk de hele dag kotsmisselijk ben, zo anders dan bij de eerste. Het enige dat af en toe helpt is tegen de misselijkheid in eten.. Kortom, doodmoe en ik lig iedere dag om 19.30 op bed, weinig tijd om te forummen dus.

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Janna
    Ja het is inderdaad wel een beetje standaard zo'n shirtje.
    Maar dan denk ik, voor ons toch niet, wij hebben dat nog nooit gedaan dus dan is het voor ons nieuw :p

Zag bij de Rainbowbasics een shirtje met 2 voetjes erop en dan stond er Hoera, ik krijg een broertje of zusje!
    Die vond ik wel erg leuk, dus die ga ik bestellen denk ik.

@Hier
    Gisteren (weer) een feestje gehad, normaal heb ik weken niks, en nu ineens 2 weken achter elkaar.
    Mijn vriendin heeft zeker wat door, wilde niks drinken en ook niet proeven van haar nieuwe drankje :p
    Heb het nog niet toegegeven maar ze heeft het echt wel door denk! Was wel gezellig, wel laat me bed in dus vanavond op tijd.

Nu even wat aan de was doen denk ik, en dan vanmiddag nog even langs mijn vriendin (vandaag is ze echt jarig) met L.

Ennnn...toen vroeg me schoonzus of ik mee ging sushi eten vanavond!
    Gelukkig ga ik niet vaak met haar dus weet ze niet wat ik heel lekker vind :D Ga ik gewoon voor de vega sushi enzo.
    Heel het internet afgezocht, bij de VK staat dat sushi WEL mag, mits het vers is.
    Nu ga ik er aan de ene kant vanuit dat het vers genoeg is bij Sumo, maar ik durf het dan toch niet aan om een stukje zalm sushi te nemen.
    Ook al vind ik die zoooooooooooooo lekker!

4. Lovely24

Trouwens even over MVM,
    Ik heb bij mijn dochter niet meegedaan, puur omdat ik er gewoon niet aan gedacht heb.
    Nu begon de ass van de VK erover of ze mijn gegevens mocht doorgeven, en ze bleef er zo over doorgaan dat ik volgens mij ja heb gezegd..
    Aan de ene kant was ik het niet van plan, en daar heb ik eigenlijk geen goede reden voor.. :)

Klopt het dat ze met een 06 nummer bellen? Ben wel 3x gebeld van de week trouwens...
    Als ze morgen weer bellen, neem ik wel op. Want ik voel me toch een beetje schuldig als ik het niet doe.
    En anders neem ik zelf wel contact op.

5. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Joan; gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws! Super hoor!

@ Mcm; ja gister puppy gekeken! Ze zijn allemaal zó schattig. Het is nog even afwachten of onze 1e keus gladhaar wordt of niet. Het is bij de meeste pups nog niet helemaal duidelijk. Dus nog even spannend! Maar over ongeveer 4 weekjes krijgen we de kleine mups hier! Dus wel lekker iets om naar uit te kijken.

Ik hoop dat het tempen succesvol voor je gaat zijn!

@ Hartediefje; gefeliciteerd met je vader!

@ Frysk; lief van je dat je naar me vraagt! Het gaat hier wel beter nu! Probeer weer positief te blijven en ben nu maar eerst eens aan het wachten tot het bloeden stopt...anders kunnen we nog niet verder hier.

@ Kip; dankjewel.
    En wat ontzettend balen van die misselijkheid. Dat is echt verschrikkelijk he!

@ Lovely; ik zou ook geen sushi durven eten. Je weet nooit zeker of het écht vers is.... beter het zekere voor het onzekere nemen denk ik dan!

@ Hier; zo'n 15cm sneeuw hier.. ik ga eens lekker met hondje naar buiten, hoop dat hij er in kan lopen haha.

Vanmiddag komen mijn ouders en mijn schoonouders op bezoek. Heb gister lekker cupcakes gemaakt...zometeen nog even mooi versieren met witte en chocolade glazuur.

6. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @joan
    hahaha geeft niks ;) ik klus alleen in bed;)
    even later deed het niet meer pijn :)

@beetjemama
    fijn dat het weer wat beter met je gaat
    het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd nu
    15 cm!!! dan woon je niet bij mij in de
    buurt.. hier ligt niks :p !! jMmmmmrr anders
    had ik ff zn lekkere cakeje bij je gehaald :D

7. Janna

Janna Fanatiek lid

#3547 Janna, 24 feb 2013
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
    @joan: Haha, heerlijke mannenreactie, met een app en verbouwingen...
    Overigens heb ik dus nog niet zo'n shirt: ik was er voor aan het kijken, maar ze hadden 'm niet. Als ze hem wel hadden gehad, had ik hem trouwens ook niet gekocht hoor, want welke maat moet ik hebben?! Ik weet niet wanneer ik zwanger zal worden (er van uit gaande dat het uberhaupt lukt), dus ook niet in wat voor maat ze t.z.t. zal zitten.

@KIP!!! :D Leuk dat je er weer bent! Wat balen dat je je zo beroerd voelt. Ik heb me tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook zo beroerd gevoeld (wk 7-25). Dat was echt doffe ellende, dus ik weet wat je doormaakt. Sterkte meid!

@lovely: hee, dat klinkt ook leuk. Wat is de link daarvan?
    Als je niet mee wilt doen met mvm, moet je dat gewoon zeggen hoor. Ik zou dan wel even voor jezelf bedenken waarom je dat niet wilt. Ik vind het zelf altijd een beetje zonde als mensen dingen niet doen, gewoon omdat ze er niet over nagedacht hebben. Een onbewuste keuze om iets niet te doen is echter ook een keuze. Dan kun je m.i. beter bewust kiezen. (Tenminste, als het om belangrijke dingen gaat.) Ik heb er bij mijn dochter wel aan mee gedaan, maar ga een volgende keer denk ik niet meer meedoen. Ik vond het toch nog wel een behoorlijk gedoe. Bovendien stinkt dat conserveringsmiddel zo en ik was de vorige keer al zo beroerd...! Die geur iedere keer maakte het er echt niet beter op!
    Het kan zijn dat ze met een 06-nummer bellen, maar dat hoeft niet. Hangt er net vanaf welke consulente je hebt.

Edit: laat de link maar zitten, heb 'm al gevonden! Is inderdaad leuk! Je kunt ook de tekst aanpassen en alleen het plaatje laten staan. (Even bij mijn favouriten gezet!)

@beetjemama: bij ons ligt er maar een miezerig klein laagje. :( Lukte het een beetje met je hond in de sneeuw?
    Veel plezier met je ouders en schoonouders! Die cupcakes vallen vast in de smaak!

8. Lovely24

@Janna
    Ja leuk he?!
    Ik vond juist de tekst wel leuk, weer wat anders dan grote zus.

Ja over MVM,
    Dat is het juist ik heb geen reden. Gewoon geen zin ofzo, dus dat vind ik zelfs van mezelf dat dat geen goede reden is :p
    Als ik het al bij mijn dochter gedaan zou hebben zou ik het misschien niet doen, omdat ik dan toch het gevoel heb mijn bijdrage al geleverd te hebben.

Ik wacht morgen even af of ze bellen en anders contact ik hun morgen.

9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik lees zo even bij en dan zal ik reageren. Eerst even snel de foto's van mijn testjes :D Het is nog een licht streepje, maar ik heb de eisprong toch goed gevoeld en mijn NOD zou aanstaande dinsdag zijn.
    Ik ben benieuwd of jullie ook iets zien :D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

10. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lovely
    ik heb toen ook mee gedaan aan mvm en vond het
    ook best pittig.. vooral in de morgen pff... omdat ik
    echt tot 16 weken moest kokhalzen bij elk vreemd luchtje
    maar ik zou het een volgende keer zo weer doen :) maar dat
    is natuurlijk voor iedereen persoonlijk ... Toch top dat je mee gaat doen

11. Janna

Janna Fanatiek lid

't Zijn wel tuurtestjes, maar op die van vandaag zie ik in ieder geval wel een streepje! Bij die erboven twijfel ik -eerst denk ik hem te zien en daarna weer niet. De bovenste zie ik niet.

Maar goed, die van vandaag dus wel! Ik zeg gefeliciteerd! :)

12. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @foofer

de onderste test van vandaag zie ik duidelijk hoor :D
    kijk op dit moment op de telefoon.... maar vind um duidelijk zat
    gefeliciteerd !!!!!

13. Lovely24

In de onderste zie ik ook een streepje hoor!
    Gefeliciteerd alvast :D

14. Lovely24

♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ (2) :
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥ (15) :
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 2e ronde * NOD: 17 februari 2013
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 24 februari 2013
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * NOD: 28 februari 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ??? februari 2013 (cyclus van slag)
    Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *1e ronde * NOD: 1 maart 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 8e ronde * NOD: 6 maart 2013
    Yasmin84 (28) * Heeft al een zoontje (02-07-2012) * 1e ronde * NOD: 9 maart 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 8e ronde * NOD: 13 maart 2013
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * NOD: 16 maart 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*2e ronde* NOD: 24 maart 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 1e ronde * NOD: ?
    Missds (31) * Heeft al een dochter (29-09-2011) 4de ronde * NOD: Onbekend (onregelmatige cyclus)
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: ?? maart 2013
    BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 1e ronde na mk * NOD:

♥ZWANGER♥ (9) :
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 18 oktober 2013
    Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 23 oktober 2013?
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: ?

Afspraken ♥ :
    14-02: Littlewonder23, MVM
    22-02: Kip87, MVM
    28-02: Sanny76, intake VK
    05-03: Sanny76, eerste echo
    07-03: Lovely24, eerste echo
    08-03: Marlous, intake en eerste echo VK
    14-03: Kip87, intake en eerste echo VK
    18-03: Littlewonder23, intake en eerste echo VK
    20-03: Lovely24, intake en termijn echo VK

15. Lovely24

Lijstje omhoog gehaald,
    Was weer even zoeken!

Lilaa, Sprokkel & MamavanRoy zijn al een tijdje niet geweest,
    Heb hem dus even opgeschoond...

16. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ik heb weer alles bijgelezen:p
    ik krijg het niet voor elkaar om alles te onthouden en op te regaeren:)

wel weer 2 zwangeren!! gefeliciteerd:D
    en voor de meiden die ongi zijn geworden..op naar de volgende ronde;) hier de rode duivels weer voorbij duswe zien wel weer wat deze maand brengt;)

Vorige week een lichte discussie gehad met manlief, omdat ie vond dat ik er teveel mee bezig was:( ja je gaat natuurlijk op je lijf letten..ik temeratuur niet. gebruik geen ovutesten en klus niet "gepland".
    Hij zit nog steeds van ik zou heel blij zijn als het zo is..maar ik ga het niet opzoeken:(
    en ik heb dan zoiets van ja, maar als we geen anticonceptie meer gebruiken zoek je het toch bewust al op??? of zie ik dat nu verkeerd...
    word daar zelf erg onzeker van want begrijp nu niet helemaal wat hij bedoelt:(

beetjemama, fijn dat het nu weer een beetje gaat,

Ik las iets over een ondergespuugde kinderstoel:$ yakkie:)

Zwangerschapskwaaltjes zag ik ook voorbij komen, erg vervelend..zelf bij de eerste nergens last van gehad, maar kan me voorstellen dat het niet fijn is!! maar ach het is voor een goed doel:D

MVM heb ik toen ook niet aan meegedaan...ik vergeet nogal snel iets:) dus niks voor mij om daar ook nog aan te moeten denken elke keer;)

het lijstje, volgens mij zou iemand mij erop zetten, maar zie me er niet tussen:p nu reageer ik ook niet dagelijks:)

17. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    ♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ (2) :
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥ (15) :
    Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013
    Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 2e ronde * NOD: 17 februari 2013
    Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD:
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * NOD: 28 februari 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ??? februari 2013 (cyclus van slag)
    Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *1e ronde * NOD: 1 maart 2013
    Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 8e ronde * NOD: 6 maart 2013
    Yasmin84 (28) * Heeft al een zoontje (02-07-2012) * 1e ronde * NOD: 9 maart 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 8e ronde * NOD: 13 maart 2013
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * NOD: 16 maart 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*2e ronde* NOD: 24 maart 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 1e ronde * NOD: ?
    Missds (31) * Heeft al een dochter (29-09-2011) 4de ronde * NOD: Onbekend (onregelmatige cyclus)
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: ?? maart 2013
    BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 1e ronde na mk * NOD:
    Nancy82 ()*Heeft al een * 1e ronde * NOD: ?

♥ZWANGER♥ (9) :
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 18 oktober 2013
    Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 23 oktober 2013?
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: ?
    Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*2e ronde* Uitgerekend: 05 November 2013

Afspraken ♥ :
    14-02: Littlewonder23, MVM
    22-02: Kip87, MVM
    28-02: Sanny76, intake VK
    05-03: Sanny76, eerste echo
    07-03: Lovely24, eerste echo
    08-03: Marlous, intake en eerste echo VK
    14-03: Kip87, intake en eerste echo VK
    18-03: Littlewonder23, intake en eerste echo VK
    20-03: Lovely24, intake en termijn echo VK

Heb je erbij gezet Nancy. Even nog de aanvullende gegevens doorgeven dan pas ik het nog wel aan voor je.
    Mezelf bij zwanger neer gezet :D

18. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de felicitaties!
    Op de foto's zijn streepjes altijd slechter te zien dan in het echt.
    Elke dag zijn de streepjes donkerder geworden en mijn man ziet ze gelukkig ook haha. Daarnaast heb ik ook nog volop symptomen dus ik beschouw het als zwanger. Tuurlijk ga ik de komende dagen nog wel meer testen voor een donkerdere streep en de CB test natuurlijk!

Gek genoeg is het allemaal nog wel onrealistisch, we moeten echt even wennen dat ik zwanger ben. We kunnen het gewoon niet geloven dat het weer in de tweede ronde gelukt is! We zijn zo blij!!
    Ohh ik gun het jullie allemaal ook zo erg!!

@joan gefeliciteerd!!!!

@Avon ik had nog niet op je gereageerd, maar ik begrijp heel goed dat je even afstand neemt. Met dus wel het risico dat je veel pagina's moet inhalen ;). Er niet mee bezig zijn is ook zo moeilijk! Zeker als je al een aantal rondes verder bent. Succes weer de komende ronde!

@Beetjemama hoe was het bij je puppy? Heb je al lekker met hem mogen kroelen? Hoe is het verder met het bloeden? Begint het al een beetje te stoppen of was het al gestopt?

@Lovely24 als je er geen zin in hebt dan toch gewoon niet? Ik snap dat best hoor dat je daar niet op zit te wachten. Ik heb bij m'n zoontje ook niet meegedaan, mede vanwege een lange vakantie en omdat ik toen nog niet goed wist wat het inhield. Ik wil me nu wel gaan inschrijven, maar dat komt vooral omdat mijn zussen hormonen nodig hebben gehad. Ik denk dat je dan sneller overtuigd bent.
    Maar vooral geen dingen doen waar je geen zin in hebt! Je hoeft niemand te overtuigen met een goede reden.

@Janna Zo te lezen zit je nog regelmatig in heftige/drukke periodes. Hoe gaat het met je man? Hebben ze eigenlijk een termijn gegeven wanneer de pfeiffer moet gaan afnemen?

@fryskfamke ik dacht dat jij het erover had dat je pijn aan je onderbuik had? Klopt dat? Ik had tijdens mijn eisprong echt 3 dagen last van m'n onderbuik! En dan deed het ook af en toe zeer tijdens de sex. Blijkbaar is dit vrij normaal en noemen ze dit ovulatiepijn :) Heb je verder nog symptomen zoals afscheiding?

@kip87 geen verontschuldiging nodig hoor, wij begrijpen dat als geen ander :)
    Ik was tot 14 weken misselijk, ik voel nu al de vlagen misselijkheid opkomen, dus ben er bang voor.. Beterschap en kleine beetjes eten. Ze zeggen dat het heel erg helpt om voordat je uit bed stapt iets van een cracker of beschuitje te eten! Altijd het proberen waard toch :)

@wannabemom ik ben heel benieuwd of de pillen gaan werken. Succes!

@mcm oooww spannend de eerste ronde!! Succes en veel plezier :)
    En ook succes met je opdracht! Klinkt stressvol, maar dan kun je wel je gedachte verzetten ;)

@lovely groot gelijk dat je er een aantal mensen van de lijst af hebt gehaald. Volgens mij kunnen er nog wel een paar af, maar ach ze zitten niet in de weg. ;)

@hier gisteren naar Sister Act geweest, wat een leuke musical!! Echt humor en leuke muziek. Een aanrader dus :)
    Verder wat gewinkeld en bedacht hoe we het leuke nieuws kunnen gaan brengen aan iedereen. Dacht aan cupcakes versieren met de uitgerekende datum, blauwe en roze muisjes etc.

19. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi..zal ik hem afmaken, had het wel ergens ingezet:p
    mama van een dochter 23-09-2007
    ronde 3. nod 16 maart

En lekkker genieten nu!! we gunnen het elkaar allemaal denk ik, en ja je kunt het nu eenmaal niet plannen;)
    ik heb er bij de eerste ook bijna 2 jaar over gedaan, dus ik verwacht ook niet dat het nu heel snel zal gaan, maar daarom ben ik niet minder blij voor de mensen waarbij het wel gelijk lukt hoor;)

oeh sister act lijkt me echt geweldig!!
    ik ben gisteren naar La The voices geweest, was ook erg leuk weer:)

20. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @foofer
    klopt was echt een naar iets... net of er iets in mn buik zat ofzo?
    had toen idd mega veel slijm... en naar mijn idee wordt
    dat nu wat minder. ... grappig om te zien met jullie
    zoon ronde 2! en nu met brusje weer ronde 2 !!
    leuk zeg!! cupcakjes zijn helemaal hot haha !!

@nancy
    zo voel ik dat ook :) vind het voor de meiden
    waar het juist snel bij lukt en dat hun een" lijdensweg"
    bespaard wordt :)

Deel Deze Pagina