@mama-in-love En nog heerlijk gewandeld naar het dorp? @pcomama Werkze!! @Lootje Spannend!! Ik ga voor je duimen! @hier De kleinste kamer is nu helemaal leeg op een paar dingen na. Die moeten naar zolder, maar dat kan pas na de renovatie.. Dus nog eventjes wachten..
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot 2013: Jiz (24) * Heeft al een dochter (21-5-11) * Mama4life () * Heeft al een zoon * Bubble84 () * Heeft al een zoon (29-04-2011)* Bibi26 () * Heeft al een zoon * Vgg () * Heeft al een zoon * Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-11) * Lootje (28) * Heeft al een zoon (8-9-2011)* Foofer () * Heeft al een zoon * Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-11) * Mamv1 () * Heeft al een zoon (21-05-11) * Mumm84 (28) * Heeft al een dochter (07-07-2011) * Al begonnen: PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007)* 1e ronde na mk NOD: 21 november 2012 * Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-10) * 5e ronde NOD: 24 november 2012 * Mama-in-love (30) * Heeft al een zoon (jun '12) * 3e ronde NOD: 2 december 2012 * Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: Weesje24 () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: MamavanRoy () * Heeft al een zoon * 2e ronde * NOD: Happy83 () * Heeft al een dochter * 2e ronde * NOD:
@Lootje Wat spannend!!! Inderdaad de kans is klein....maar je weet maar nooit! Misschien ben je de 1e zwangere wel hier
Jaa ik ook wel, maar we wachten het rustig nog even af! hihi Dat is zo, dat het sneu is voor de papa's, maar dit is vast een fase. Zometeen gaan ze alleen naar de papa's haha. Maar bij ons is het ook 50/50 als wij buitenhuis zijn
Zoooooo wat een dag heb ik gehad! Ik schrok dus om 7.19 wakker en ik moest, jawel, om 7.30 beginnen!!! Shitttt!!! Snel eruit, vriendlief was dus ook te laat. Aangekleed, haar snel gedaan voor zover dat mogelijk was, dochter uit bed gehaald, aangekleed en weg. Was er om 7.50! Daar haar nog even te eten en drinken gegeven. Normaal gesproken niet zo erg, maarja moest openen dus me collega was alleen. Gelukkig was het nog niet zo druk. Toen van 9-13 een training gehad, en daarna pauze en toen dus van 14-16.30 op de groep gestaan, maarja dan kom je er niet lekker meer in. Dus ik ben zo blij dat het weekend is Oja, toen ging me dochter ook nog even eigenwijs doen door niet te willen slapen. Gelukkig was ze nog wel gezellig bij mijn schoonouders en ligt ze nu lekker te slapen. Heb net even gedoucht want ook daar had ik geen tijd meer voor vanmorgen, dus voelde me echt vreselijk de hele dag.
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot 2013: Jiz (24) * Heeft al een dochter (21-5-11) * Mama4life () * Heeft al een zoon * Bubble84 () * Heeft al een zoon (29-04-2011)* Bibi26 () * Heeft al een zoon * Vgg () * Heeft al een zoon * Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-11) * Foofer () * Heeft al een zoon * Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-11) * Mamv1 () * Heeft al een zoon (21-05-11) * Mumm84 (28) * Heeft al een dochter (07-07-2011) * Al begonnen: PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007)* 1e ronde na mk NOD: 21 november 2012 * Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-10) * 5e ronde NOD: 24 november 2012 * Mama-in-love (30) * Heeft al een zoon (jun '12) * 3e ronde NOD: 2 december 2012 * Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: Weesje24 () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: MamavanRoy () * Heeft al een zoon * 2e ronde * NOD: Happy83 () * Heeft al een dochter * 2e ronde * NOD: Lootje (28) * Heeft al een zoon (8-9-2011)* 1e ronde * NOD: Nou Lootje, ik heb maar de vrijheid genomen om je naar de groep 'al begonnen' te verplaatsen! Alleen je NOD moet je nog even zelf invullen! Lijkt me inderdaad een raar gevoel om onverwachts op het wachtbankje te zitten! Ik moet nog steeds wennen aan het idee dat ik theoretisch gezien over anderhalve maand zwanger zou kunnen zijn... @andere dames: ik ben weer bij met lezen. Ga verder niet reageren, want ben zo moe als een hond. (Hard werken deze week.) Ik wilde alleen even een teken van leven geven!
@Avon, jij heb geluk haha, vanavond is weer voetbal! Champions League! blehhh @mama-in-love, lekker buiten wandelen met de kleine meid. Vanavond zal ze lekker doorslapen, door de lekkere frisse lucht ) @namen, wij weten het wel als het een meisje gaat worden, maar voor een jongen weten wij het echt nog niet. Idd eerst zwanger worden! @lootje, Welkom!! Spannend zeg en ook leuk dat jouw man het spontaan zonder condoom wilde doen! Ik duim ook voor jou!! Mijn mannetje wil echt wachten tot januari, is ook logisch hebben wij ook iets meer zekerheid. Maar ik kan echt niet wachten gewoon haha @PCOmama, heel veel succes met het procesbeschrijving!!!
Oh ging nog over namen; Heb wel een meisjesnaam in mijn hoofd, maar jongensnaam niet eigenlijk. Maar heb geen lijstje ofzo hoor, vind er 1 of 2 leuk ofzo, maar nog niet echt Wow! Tijd zat nog
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot 2013: Jiz (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * Mama4life () * Heeft al een zoon * Bubble84 () * Heeft al een zoon (29-04-2011)* Bibi26 () * Heeft al een zoon * Vgg () * Heeft al een zoon * Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) * Foofer () * Heeft al een zoon * Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * Mumm84 (28) * Heeft al een dochter (07-07-2011) * Al begonnen: PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007)* 1e ronde na mk NOD: 21 november 2012 * Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 5e ronde NOD: 24 november 2012 * Mama-in-love (30) * Heeft al een zoon (jun '12) * 3e ronde NOD: 2 december 2012 * Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: Weesje24 () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: MamavanRoy () * Heeft al een zoon * 2e ronde * NOD: Happy83 () * Heeft al een dochter * 2e ronde * NOD: Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011)* 1e ronde * NOD:
Dank meiden! Ik was echt vergeten hoe het is om op het wachtbankje te zitten. De dagen duren laaang! Vraag me wel af waarom ik nu direct zo enorm hoop dat het raak is, aangezien de kans zo klein is. Ik had me juist voorgenomen wat meer ontspannen er in te staan, mislukt! Ow de lijst, zit op de tablet en als ik de lijst dan probeer aan te passen is het echt een puinhoop. Doe het wel een keertje als ik achter een computer zit. Wat leuk dat sommige van jullie al over namen gedacht hebben of zelfs al namen hebben! Daar kan ml echt nog niet over nadenken zolang er nog geen concrete zwangerschap is. En omdat ik graag samen daar over na wil denken, wacht ik dus nog maar ff!
hoi, ik begin in 2013 ook aan een tweede kindje! Voor hem word het de eerste Heb al een dochter van 2008. Ben zelf 24jaar.
@Lootje Snap ik wel hoor. Denk dat ik dat ook wel weer zal hebben. Ben nu al zenuwachtig of ik netjes op tijd ongesteld ga worden enzo door het ontpillen. @Queen Welkom! Zet je morgen op de lijst zit nu op me telefoon dan pakt die de kleurtjes niet
Oef, ik heb ook even geen puf om op iedereen te reageren, heb een druk dagje gehad. Maar nu lekker weekend, dus morgen ben ik weer van de partij! Slaap lekker iedereen voor straks!
Misschien een rare vraag, maar beginnen jullie gewoon met klussen en zien wel hoe, wat en wanneer. Of beginnen jullie gelijk met ovutesten , temperaturen enz. Ik zit eigelijks een beetje in twijfel om gelijk te beginnen met temperaturen.
@mamv1 Ik denk dat ik voor de ovu testjes ga. Heb ik bij L. ook gedaan Temperatuur heb ik niet zo'n verstand van.
Oh balen... had wel verwacht dat ze wat langer zou slapen omdat ze gister niet geslapen had overdag maar helaas....