@ Foofer; gefeliciteerd!! Duidelijk hoor! Je uitgerekende datum is precies 1 jaar nadat mijn meisje is geboren.. Puppy was super lief! Nog niet kunnen kroelen (pups nog niet ingeënt dus heel voorzichtige fokker). Maar was heel leuk om het nestje te zien en de pups te zien waggelen en omvallen en over elkaar heen kruipen. Bloeden is al minder, maar nog niet gestopt. Hoop dat het snel stopt.... @ Nancy; leuke foto! @ Mcm (en volgens mij nog iemand die het vroeg); de hond vind het prachtig! Tot zijn buikje in de sneeuw...en een pret! Morgen lekker naar de hei met hem (en nog een meid met een chihuahua haha). @ Lovely; fijn dat het leuk en lekker was! Rot dat je niet alles kon eten.. @ Sanny; taarten versier en bekleed ik altijd met fondant (lust geen marsepein). Cupcakes soms met glazuur en soms met fondant. Nu met witte glazuur en daaroverheen partroontjes e.d. met chocolade glazuur. En inderdaad nog 4 weekjes....kan niet wachten! Geeft weer even een lekkere afleiding. @ Rest; mijn laptop is leeg... dus ik ga vlug afsluiten! Totmorgen!
@ Sanny; klinkt als een hele leuke dag! Caffeïne is niet geweldig om veel binnen te krijgen als je zwanger bent, maar als je daar 1 dagje wat veel van binnen hebt gekregen is dat echt niet zo erg. Kan je echt niet vergelijken met 1 dagje gewoon alcohol drinken de hele avond ofzo. Vanaf nu gewoon niet meer te veel drinken dan is het prima! @ Nancy; vooral op een ruime kamer (waar ze een stukje uit elkaar kunnen liggen) vind ik dit echt geen probleem. Eigenlijk pas rond de leeftijd van een jaar of 8 gaan kinderen wel wat privacy willen en het op prijs stellen dat ze zichzelf kunnen terugtrekken op hun eigen kamertje. En huiswerk maken etc. Maar tot die tijd vind ik 2 kindjes op 1 kamertje echt geen probleem.
Sanny ja was erg gezellig allemaal. Hier toch nog test gedaan nega dis cyclus zal wel etg wisselen nog maar zo lange cyclus pffff
Nancy, Ik merk dat ook aan manlief, ik vertel wat ik voel en hij zegt dat ik er niet continu over moet praten. Verschilletje man/vrouw denk ik Hetzelfde was ook bij N. hij vond dat ik er niet zo mee bezig moest zijn, terwijl ik het heel logisch vond dat ik er de week voor mijn NOD heel erg druk mee was, het werd dan toch weer spannend Mijn oplossing was er wel over praten, maar dan met vriendinnen, op het forum, en af en toe met manlief. Leuke foto! Ben zelf niet zo LA fan, maar vind Gordon altijd wel goed om te lachen @samen slapen Hier gaat N ook samen op de kamer met uk2. We hebben ook maar 2 slaapkamers en zo lang ons huis niet verkocht is, hebben ze geen keus De eerste periode zal deze uk toch ook naast ons bed staan voor de nachtvoedingen en daarna gaan ze op een kamer (die groot zat is hoor!) Kip, hier ook heel misselijk geweest dus ik begrijp heel goed dat je er even niet naar staat om te reageren. Het hielp mij afgelopen week heel erg door zwangerschapskleren te gaan dragen, dan heb je geen elastiek of druk op de buik. Ben nog wel wat weeïg, maar niet meer zo erg Succes meid en heel veel sterkte, hopelijk zwakt het snel af! Foofer, van harte!!!! Ik zie de strepen wel hoor!!! Joan, van harte!!! Frysk, is het al zo ver? Lovely, als zij je kunnen garanderen dat de zalm niet uit een voorverpakt iets komt, mag je het eten, anders niet. Het zit hem in de vacuum verpakking Hoe was de sushi? Beetjemamam, genoten van de sneeuw met je hondje? Hier ook joh, een groot feest!!! Rennen door het park, dollen in de sneeuw, achter de sneeuwballen aan, en daarna compleet uitgeput in zijn mandje liggen snurken Mamsie, ik ga vaker uit eten dan manlief, maar ik heb ook meer vriendinnen die nog apart afspreken. De vrienden van manliefs kant, spreken we met stellen af. Ik spreek af op dagen dat manlief thuis blijft, of als hij dienst heeft spreek ik met vriendinnen thuis af. Als N. dan op bed ligt, koken en eten wij. Op dat soort dagen eet N wat eerder, anders eten we gewoon samen. We gaan ook wel eens samen op pad, dan passen mijn schoonouders op. Peuterbedje, we gaan binnenkort al eens rondkijken, N krijgt haar hele ledikant al van de plaats als ze een keer niet in haar hum is. Denk wel dat ze dan nog lekker in haar slaapzak blijft, ze kronkelt nog alle kanten op en ik wil niet dat ze onder de dekens terecht komt Lijst, ja hoor Lovely, je hebt gelijk. We kunnen de lijst wel ellenlang maken, maar dat is niet overzichtelijk. Je bent actief of niet en actief mag je op de lijst. Avon, hoi, leuk dat je er weer even was!! Janna, knuff! Sanny, wat een super avond! En het klinkt alsof je het voor de rest aardig verborgen hebt gehouden. Die cola, je mag wel wat caffeine, een paar kopjes/glazen per dag. Ik denk dat het wel meevalt, volgende keer pak je gewoon wat eerder een spaatje. Hartediefje, jammer dat je test nega was, je lijf stelt je wel op de proef Hier weer wat licht bloedverlies, roze bij afvegen zeg maar Zal blij zijn als we de echo hebben en uk2 er gewoon stevig zit
@marlous, ja dat zal het wel zijn... maar het is wel frusterend omdat ik nogal onzeker ben. Verder weet niemand het, dit omdat mijn ouders er niet achter zouden staan.. die vinden het niet verstandig in deze tijd een dat ze samen op 1 kamer gaan. Ze passen nu 1 dag in de week op. Nu alleen nog maar na school. Maar op een tweede willen ze dat ook niet meer. Geen probleem hoor, bij de eerste wouden ze het graag, maar anders had zij ook 1 dag naar de opvang gegaan.
@ Marlous; ja heerlijk genoten van de sneeuw gister! Hondje vindt het echt fantastisch. Vanmorgen ook weer heerlijk genoten, lekker met vroegere vriendin van me (en haar chihuahua) de hei in gegaan! Toch nog heerlijk gewandeld. Maar moe is hij nog niet! Mijn auto startte niet vandaag... dus even kijken zometeen als mijn vriend thuis is wat we nu gaan doen dan. Moet de auto morgen hebben voor boodschappen.
Je mag je onzekerheid ook hier spuien! En wat betreft samen op een kamer, ik ken kindjes die niet meer anders willen, ook als de zolder vrij is! Eigenlijk wel omgekeerde wereld, vaak hoor je: vroeger lagen ze altijd samen op een kamer. En jouw ouders staan er juist in deze tijd niet achter. Maaaarrrrrr.... het is jouw huis en jouw gezin! Dus ze mogen vinden wat ze willen, maar daar blijft het bij hoor! Ik heb een redleijk dominante vader met een uitgesproken mening. Daar kon ik nog wel eens van onder de indruk raken. Tegenwoordig niet meer, het is namelijk mijn gezin, niet dat van hem.
Haha, wat een onvermoeibaar beestje! Geweldig! @auto, kan door de kou komen... dan wil de accu soms niet... Succes, hopelijk krijg je hem snel aan de praat!
Foofer, ik zie van gisteren duidelijk de streep hoor. Gefeliciteerd! Leuk van die cupcakes en lekker Nancy, als je eenmaal begint om voor kinderen te gaan is het logisch dat je er mee bezig bent toch. Het is toch een stukje vrouw-eigen denk ik. Dat is hetzelfde dat het voor de man nog niet zo tastbaar is als het kindje nog in de buik zit, maar zodra het geboren is krijgen ze er meer gevoel bij. LA de Voices is niet zo mijn ding, zitten trouwens wel mooie liedjes bij. Gordon daar in tegen vind ik gewoon grappig, haha. Avon: Leuk dat je er weer even was. Succes met de aankomende ronde. Mcm, hoe heeft je zoontje geslapen vannacht? Niet uit bed gevallen? Hier ligt zoontje nog steeds in zn ledikant, probeert er (nog) niet uit te klimmen (afkloppen) dus voorlopig ligt hij er nog prima in zo. Fryskfamke, toch je ei waarschijnlijk dan! Worden spannende weekjes Ik hoop het voor je. Mamsie, wij proberen toch wel zo nu en dan dingen te plannen. Ik heb echt wel tijd voor mezelf nodig. Hij kan dan logeren bij oma of opa. Zo hebben we vrijdag een feestje en dan is hij bij opa. Ook doen we wel dingen met vrienden. Dan ga ik naar een vriendin en is vriend thuis, en als vriend weg wilt ben ik thuis. Lovely, heerlijk sushi! Ben er echt gek op. Als het inderdaad vers is kan het wel, maar ben je er niet zeker van maar niet doen. Die sushi rolletjes met komkommer vind ik heerlijk! Haha. Ben je er nog uitgekomen met Mvm? Ik heb het bij zoontje niet gedaan. Zaten met verhuizen en vond het niet handig. Bij een volgende zwangerschap maar eens over nadenken. Kip, wat vervelend dat je je zo naar voelt. Hopelijk duurt het niet zo lang en ga je jezelf snel beter voelen. Ik heb bij zoontje nagenoeg helemaal geen klachten gehad, dus ik ken het niet. Hopelijk is dat bij een tweede net zo, maar ik weet ook dondersgoed dat het wel zo kan zijn. Janna, hoop dat het gauw op je werk wat rustiger word, dat helpt ook niet echt mee aan je stemming. Als je dan gestrest bent lukt het al gauw niet meer om het positief te bekijken. Succes. Sanny, je gaat hard!! En die caffeine, van een dagje wat meer zal er niks gebeuren hoor. Ken een vriendin en dit had een cola verslaving in de zwangerschap. Het klinkt in iedergeval als een heel gezellig avond. Leuk van die solexen haha. Hartediefje, wat rot van je negatieve test en de lange cyclus. Hopelijk komt het gauw op gang en dan door naar de volgende ronde. Beetjemama, balen dat je auto niet start. Zo merk je wel dat je echt gewend bent een auto te hebben. Hoe gaat het verder met je? Marlous, Kan best een adertje zijn van het roze verlies. 8 maart moet je voor de intake toch? Spannend hoor! Hier, gisteren lekker wezen zwemmen. Zoon vind het geweldig, als een klein waterratje dobbert hij in het water met zn bandjes om. Haha zo leuk om te zien. Hij is totaal niet bang en zwom vanaf mn vriend zo naar mij. Fijn dat hij het niet eng vind, maar dan vind ik het toch ook wel een beetje eng. Verder niet zo heel veel, hoop mn ei te krijgen deze week. Dan is mn cyclus toch korter. Maar goed we gaan gewoon door en zien het vanzelf wel. Deze week weer onregelmatig aan het werk, feestje en afspraak met een vriendin. Probeer zo nu en dan wel even te spieken en te reageren
@ Marlous; ja echt onvermoeibaar! Hij heeft eventjes geslapen en nu is hij al weer een tijdje vrolijk aan zijn knaag-staaf bezig! Morgen gaan we even startkabels halen en dan proberen we het wel eens. Vandaag even niet, gezien de auto op een parkeerplaats staat met een berg sneeuw eromheen, dus die krijgen we er nu niet afgeduwd waarschijnlijk. Als straks de sneeuw een beetje gesmolten is dan proberen we het wel. Morgenvroeg gebruik ik even de auto van mijn vader om boodschappen te gaan doen en woensdagavond gaan we met mijn vriend zijn auto naar vrienden toe. Dus niet persé nodig nog gelukkig! Wat rot van dat bloedverlies... kan me voorstellen dat het je gek maakt! Beetje licht roze bloedverlies is gelukkig over het algemeen niets ergs! Hoe lang nog tot de echo? @ Hartediefje; balen van de test zeg!! Ik duim alsnog! @ Meis; lief dat je het vraagt. Gaat wel aardig goed hier nu! Ben hard aan het duimen dat het bloeden snel gestopt is.... En zwemmen met de kleine! Super.. lijkt me echt heerlijk!
Hoi meiden! @Marlous Ja klopt als het echt vers is mag het wel... Zal het wel eens een keer vragen daar, alleen ben ik dan weer bang, dat ze ja zeggen, maar het eigenlijk toch niet zo is Vervelend van het bloedverlies! Op naar de echo inderdaad! (Hier nog 10 dagen.....) @Meis Leuk! Zwemmen! Mijn dochter is ook echt gek op water @Hier Dagje gewerkt, ben nu echt zo moe! Zat net al een beetje in slaap te vallen op de bank. Maar dochterlief hield me wel wakker Heb haar net lekker op bed gelegd en ga er zelf maar ook niet zo laat in (denk ik )
@Meis Ja die met komkommer vind ik ook lekker! Maar vooral die met zalm... jammie! Okee genoeg over sushi, krijg alweer trek (verslaafd? nee hoor ) Nog steeds niet eruit over MVM, Inmiddels alweer 2 oproepen gemist van dat 06 nummer, Ze zijn wel volhoudend zeg Als dat het nummer is, maar denk het wel.
Waarom zou je het niet willen doen? (en dat bedoel ik niet aanvallend... ik doe het zelf bij een volgende zwangerschap ook niet).
@beetjemama ik ken je nog niet goed, maar toch doet het me wat om te lezen dat ik uitgeteld ben op de geboortedag van nora. Toch wel bijzonder! @marlous houd het even in de gaten en anders gewoon even de vk bellen. Geen buikpijn verder ofzo? @lovely ja hou maar op, ik krijg er ook weer zin in @nancy ik zou me er niet druk om maken, kinderen kunnen prima op 1 kamer. Ik deelde vroeger een kamer met mijn twee zussen, ik vond het heerlijk! @hartediefje balen dat de test weer negatief was, heb je ook nog geen symptomen van een aankomende ongi of iets? @hier lekker veel moe en af en toe misselijk. Vandaag was het streepje weer iets donkerder! vanavond lekker bankhangen!
fijn al die steunende reacties ik ben nou eenmaal een persoon die zich makkelijk laat beinvloeden en gevoelig is voor meningen van een ander en wat manlief betreft...hij wou altijd al graag een tweede, ik niet maar op de een of andere manier rammelen mijn eierstokken en ging het toch kriebelen, ondanks dat is soms ook nog wel eens twijfel.. en als hij dan ook nog eens reageert van oke we laten de natuur zijn gang gaan en hij zegt dat ie dolblij is als het zo zou zijn...maar hij gaat het niet opzoeken ja wat moet je daar nou mee Maar dat is ook e reden dat ik me hier weer aangemeld heb, dan kan ik toch ff mijn gevoel kwijt
hey dames ben er ook weer heel ff , druk aan de studie morgen me laatste schooldag en woensdag om 16:00 me examen... spannend maar sta er verder wel positief in ( voor degenen die het nog niet wisten ... ik doe een MBO opleiding voor in de schoonmaak) sommigen zullen wel denken schoonmaken kan toch iedereen maar daar verkijken mensen zich wel op... als ik me papieren haal dan mag ik straks ook eindelijk in ZH schoonmaken etc @ mijn buren.....waarmee we ruzie hebben zijn eindelijk verhuisd.... dus eindelijk rust in huize DMJ Wat is dat heerlijk zeg... gister zelfs al uit kunnen slapen tot half 10 ( overkomt ons normaal nooit!) blijkbaar hadden we dat gewoon nodig! @eisprong.... weer me eisprong gehad.... dus nu weer op het wachtbankje... alsnog morgen wel een afspraak bij HA omdat ik soms echt niets meer snap van me lichaam ..... @ladies die zwanger zijn Van harte !! en hoop me snel te mogen aansluiten aan jullie club @avon & Beetjemama hoesy nu meiden?? Sorry als ik mensen ben vergeten!
@Dmj Spannend! Succes alvast! Haha, ja ken dat wel. Ik heb soms ook het gevoel dat er wel een beetje te makkelijk wordt gedacht over mijn werk (kinderopvang). Gelukkig hadden we vandaag kijkochtend (waar echt bizar weinig ouders voor kwamen) en hebben we toch wel aardig wat complimentjes gekregen en hebben ze hun respect geuit voor wat we allemaal doen Dat is dan toch wel weer lekker! Succes bij de dokter! Laat je weten hoe het was? En fijn dat de buren weg zijn!!!