Hoi meiden! Alleen even gelezen. Gisteren en vandaag heel misselijk. Hopelijk de volgende keer weer een reactie op iedereen! Trusten!
@sanny wat vervelend zeg hoop dat je snel betere dagen heb zonder misselijkheid !! slaap lekker knuff
@nancy oke! hoe gaat zoiets bij paarden dan? of moet het echt vanzelf komen? hoop dat het veulentje snel geboren mag worden!
Ja, gewoon de natuur zijn gang laten gaan. Sommige dragen soms wel 4 weken overtijd. Maar 2 weken heel normaal hoor.
Dag lieve dames, ik wilde even zeggen dat ik me hier afmeld. Ik merk dat ik toch wat te veel op het forum zit en ik ben iedere keer zo lang bezig met bijlezen en op iedereen reageren, die tijd kan ik beter gebruiken voor andere dingen.... ik merk dat zelfs het huishouden eronder begint te lijden, dus dat is niet goed! Ik wens jullie allemaal een super zwangerschap toe ! Misschien kom ik nog wel een keertje spieken wie er allemaal zwanger is ondertussen... maar voor nu is het beter om hier niet meer te komen. Dikke knuf voor jullie allemaal! Jullie zijn super!
Lieve Beetjemama, we zullen je missen!!! Als het te veel tijd kost, snap ik het heel goed dat je je terugtrekt. Maar je bent altijd welkom om even langs te wippen! Veel succes meid, hopelijk komt er voor jullie ook een mooie zwangerschap met een heerlijk gezond kindje! Dat heb je wel verdiend!
@beetjemama wat ontzettend jammer!! we zullen je hier erg missen. laat je het ons wel weten als het geluk voor jullie zich meld dikke knuff voor jou! je bent een kanjer
Beetjemama, wie weet zien/horen we je nog een keer, en ik begrijp je keuze wel hoor. Hier vanmorge naar ballorig geweest met zus en schoonzus en kindjes. Super leuk maar super druk!! Lizzy lag binnen een halve minuut al te slapen in de auto! Twas voor haar de eerste keer, ze vond alles even prachtig, ze klimt overal op en in maar na een uur begon ze al moe te worden Straks naar mn werk, heb avonddienst tot 23.15 dus ik zal t ook wel weer zat zijn vanavond. Morgen en vrijdag lekker 2 daagjes vrij en dan het weekend weer werken.
Leuk mamsie! Hier heb je ook Ballorig maar je hebt ook de Jungle, dat is een stuk kleiner maar veel leuker (vind ik) voor haar leeftijd. Ze vind het helemaal geweldig, krijg haar nooit weg daar haha! Werkse vanavond!!
Joeeehoe! Vandaag weer de laatste dag gewerkt voor deze week! & ook 6 weken zwanger Nog een week tot de echo! Was wel vroeg hoor vanmorgen om 7.00 aan het werk Helaas kwamen de 2 kindjes die die opvang hebben niet opdagen, zwaar irritant Maarja kon gelukkig wel lekker op tijd weg. Vanavond als vriendlief thuis is, sporten... Heb maandag al afgezegd dus moet wel echt gaan ook al heb ik niet zo'n zin
@beetjemama: Ik vind het jammer dat je weg gaat. Ik ga je missen. @dmj: hoe ging je examen? @hier: nogal een rotdag, met als nieuw dieptepunt dat ik uit pure frustratie / boosheid de stortbak van de wc kapot heb geslagen... Er knapte gewoon echt iets. Maar nu kunnen we boven niet meer naar de wc. Al met al niet m'n beste dag van de week dus. Vanavond maar vroeg naar bed.
@beetjemama jammer meis maar begrijpelijk! @examen examinator was zeer positief... hij mocht niet veelzeggen in die zin maar liet wel doorschemeren dat het wel goed zat dus nu binnen 4 week bericht of ik geslaagd ben of niet...
Hee, wat fijn! Dan zal het vast wel goed zitten. En als je je diploma hebt? Heb je een specifieke baan op het oog? Ga je solliciteren?
ben van plan om te gaan soliciteren in de schoonmaak van ziekenhuis ,,,,aangezien ik aankomende week cursus vca ga doen ....
Goeiemorgen allemaal! @beetjemama wat jammer!! Maar ik begrijp het wel. Succes met zwanger worden en hopelijk kom je snel positief nieuws brengen. *knuffel* @dmj yes! Goed gedaan!! Nu nog even 4 weken wachten voor je papiertje. @sanny veel plezier bij de vk vandaag! Voel je je al iets beter? @lovely morgen wel je mvm test showen hè! @janna jeetje hoe heb je dt voor elkaar gekregen dan moet je wel heel boos zijn geweest. Gaat het nu weer een beetje met je? @lovely lekker gesport? Vaak voel je je wel een stuk beter als je toch geweest bent, dat heb ik tenminste altijd. Nog maar een weekje wachten ja! Spannend!! Zo bijzonder om weer zo'n klein wormpje te zien @mamsie86 ik zie dat je NOD morgen is! Wanneer ga je testen? heb je symptomen? @pcomama weet niet of je hier nog meeleest, maar hoe gaat het met je? Begin je al een buikje te krijgen? @hier ik word met de dag misselijker.. Net als bij mijn zoontje. Ik stel me er maar alvast op in dat ik weer flink lang misselijk ga zijn. Gisteren de vk al gebeld, de assistente vond dat ik er vroeg bij was. Who cares? Kan je toch maar alvast geregeld hebben krijg eerst een echo met 8 weken en met 10 weken de intake. Moet het formulier nog op gaan halen om een afspraak te maken voor de echo. Kan niet wachten om m'n kleintje te zien Morgen gaan we het aan mijn ouders vertellen en zaterdag aan mijn schoonouders. Ben benieuwd of ze iets vermoeden. Voor degene die moeten werken; werk ze!! Voor degene die vrij zijn; geniet ervan!!
Bedankt voor alle lieve berichten. Ik ga jullie ook missen hoor! Ik zal heel af en toe nog wel even binnenwippen bij goed nieuws ofzo Maar voor nu ben ik te veel hier en ik ben er ook te veel mee bezig daardoor. Voor vandaag goed nieuws, de vitrinekast (waar Nora's urntje en alles in komt) wordt zo geleverd. Allemaal heel veel succes met alles en dikke knuf!