@Foofer Jaja zal ik doen Toch wel weer spannend, hoe donker het streepje zal zijn enzo! Ja sporten is niet echt mijn hobby maar ik dwing mezelf echt 2x in de week te gaan. Nu even 2 slechte weken gehad met feestjes, etentjes en snoepen en dan ben ik alweer 2 kilo zwaarder. Ik weet dat ik straks in de zwangerschap zwaarder wordt (wat ik trouwens best lastig vind merk ik aan mezelf) Maar bij L. ben ik bij de 20 kilo gestopt met tellen en dat wil ik echt niet nog een keer. Bespreek het tzt wel bij VK.
Goedemorgen dames Hier nog steeds geen duidelijkheid... Ben er intussen beetje klaar mee mijn geduld raakt op Ik lees wel mee maar geen fut om te reageren is nu ook best veeel gekletst hier.
Hartediefje wat vervelend zeg die onzekerheid!! Niet eerder een lange cyclus gehad? Hier heb ik soms echt van die uitschieters. Om gek van te worden! dmj nu wachten tot de uitslag. Spannend hoor. Foofer vervelend dat je zo misselijk ben. Kan idd van het ergste uitgaan dan valt het uiteindelijk mee als het toch niet zo lang blijkt te zijn Leuk dat jullie het nieuws gaan vertellen! Lovely lekker aan het aftellen tot volgende week Goed dat je nog sport. Begin 2012 mee gestopt en niet meer mee begonnen Beetjemama zit hier nog niet zo lang maar fijn dat de kast vandaag komt. Hebben jullie eindelijk een mooi plekje in huis voor Nora* Geen testers vandaag??
♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ (2) : Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend Al begonnen ♥ (15) : Ducky (25) * Heeft al een zoon (01-06-2011) * 3e ronde * NOD: 14 februari 2013 Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 2e ronde * NOD: 17 februari 2013 Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*1e ronde* NOD: 24 februari 2013 Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * NOD: 28 februari 2013 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ??? februari 2013 (cyclus van slag) Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *1e ronde * NOD: 1 maart 2013 Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 8e ronde * NOD: 6 maart 2013 Yasmin84 (28) * Heeft al een zoontje (02-07-2012) * 1e ronde * NOD: 9 maart 2013 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 8e ronde * NOD: 13 maart 2013 Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * NOD: 16 maart 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*2e ronde* NOD: 24 maart 2013 Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 1e ronde * NOD: ? Missds (31) * Heeft al een dochter (29-09-2011) 4de ronde * NOD: Onbekend (onregelmatige cyclus) Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *3e ronde * NOD: ?? maart 2013 BeetjeMama (22) * Heeft al een dochter ★ (05-11-2012) * 1e ronde na mk * NOD: ♥ZWANGER♥ (9) : PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013 Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013 Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013 Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013? Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 18 oktober 2013 Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 23 oktober 2013? Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: ? Afspraken ♥ : 14-02: Littlewonder23, MVM 22-02: Kip87, MVM 28-02: Sanny76, intake VK 05-03: Sanny76, eerste echo 07-03: Lovely24, eerste echo 08-03: Marlous, intake en eerste echo VK 14-03: Kip87, intake en eerste echo VK 18-03: Littlewonder23, intake en eerste echo VK 20-03: Lovely24, intake en termijn echo VK Joan vandaan morgen weer testen mamsie86
Janna, balen dat je gister zo gefrustreerd was, en zonde van de wc. Hoe reageerde je vriend? Lovely, ik was er zelf ook nooit eerder geweest maar het is idd echt leuk!! Alleen Lizzy heeft er een handje van om alles in dr mond te stoppen en dat vind ik nou niet echt fris daar.. Joehoe, 6 weken alweer! Wat gaat dat hard zeg! En was die 20kg er de vorige keer ook weer afgegaan na je bevalling? Ik heb er even geen rekening mee gehouden dat deze maand korter is dus morgen mn NOD klopt niet helemaal. Ik denk dat ik volgende week een testje ga wagen maar ik heb totaal nog geen symptonen dus ik verwacht niks! Wij gaan volgende week midweekje naar Duitsland met zn 3tjes, aan de Moezel op park van Landal dus testjes in mn koffer De laatste dagen niet kunnen klussen ivm schimmelinfectie, beetje raar praatje misschien maar ik heb dat normaal nooit behalve als ik ergens een antibiotica kuur voor krijg. Had toch keelont. en voorhoofdholteontst. daar had ik een kuur voor gekregen. Dan is alles meteen een beetje uit balans en krijg ik daarna een schimmelinfectie. Tis nu weer bijna over, maar hoop niet dat ik daardoor mn eitje heb gemist
Zit nu eigenlijk op dag 24 van mn cuclus dus moet toch nog even wachten met testen! Op zn vroegst dinsdag, dan zit ik op dag 29.
mamsie okay nog even langer wachten dus hihi test mee in de koffer groot gelijk. He bah schimmelinfectie hopelijk ben je er snel vanaf. Hier aan het wachten op werk, al hoop ik het stiekum niet dat geroepen wrord... Dochter heeft vandaag maandafsluiting. En is al boos dat ik er de vorige 3x niet bij kon zijn.. Dus hoop zo dit keer wel, want ze zegt al elke keer je kan nooit want je moet altijd werken en geloof me dat komt best hard aan...
♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ (2) : Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend Al begonnen ♥ (12) : Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *1e ronde * NOD: 1 maart 2013 Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 8e ronde * NOD: 6 maart 2013 Yasmin84 (28) * Heeft al een zoontje (02-07-2012) * 1e ronde * NOD: 9 maart 2013 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 8e ronde * NOD: 13 maart 2013 Nancy82 ()*Heeft al een dochter (23-09-2007) * 3e ronde * NOD: 16 maart 2013 Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * NOD: 16 maart 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*2e ronde* NOD: 24 maart 2013 Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 3e ronde * NOD: 25 maart 2013 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ? februari 2013 (cyclus van slag) Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 1e ronde * NOD: ? Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: ? maart 2013 ♥ZWANGER♥ (10) : PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013 Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013 Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013 Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013? Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 18 oktober 2013 Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 23 oktober 2013? Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: ? Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*2e ronde* Uitgerekend: 05 november 2013 Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 5 november 2013 Afspraken ♥ : 28-02: Sanny76, intake VK 01-03: Lovely24, MVM 05-03: Sanny76, eerste echo 07-03: Lovely24, eerste echo 08-03: Marlous, intake en eerste echo VK 14-03: Kip87, intake en eerste echo VK 18-03: Littlewonder23, intake en eerste echo VK 20-03: Lovely24, intake en termijn echo VK
Dit was de laatste versie van het lijstje. Zet hem nu maar steeds bij mn favorieten Scheelt weer zoeken steeds haha! @Mamsie Ja het is er wel af, maar dat heeft dus wel heel lang geduurd. Al was ik vlak voor ik zwanger werd van L. al wel wat kilo's aangekomen dus ik zit nog steeds niet op een fijn gewicht. Pas ook de meeste kleren niet die ik voor L. droeg dus dat is soms wel vervelend. Maarja ook dat zit er nu voorlopig niet in, dus laat ze lekker in de doos
Beetjemama, hopelijk kom je af en toe langs en het liefst met mooi nieuws Krijg een brok in mijn keel als ik lees dat je een mooi plekje voor het urntje van Nora hebt maar wel fijn dat ze haar eigen plekje heeft. Och Janna, dikke knuff hopelijk voel je je vandaag wat beter Zijn er geen mogelijkheden om jouw depressie wat minder zwaar te maken? Behalve zonneschijn ? Dmj, super dat het zo goed ging! Foofer lastig die misselijkheid. Hopelijk zakt het snel En je kunt de afspraak maar hebben staan, toch? Lovely, ik wil ook je test zien hoor! Wow, 20 kilo? Ik was bij N 12 kilo aangekomen, maar ik ben misschien wat steviger van mezelf? Dat zeggen ze toch wel eens, dat als je zelf dunner bent, je in verhouding meer aankomt dan als je wat steviger bent? Hartediefje, knuff het is niet leuk zo. Hoop op snel duidelijkheid voor jou! Maandafsluiting, ik duim heel hard dat je er bij kunt zijn! Ik snap heel goed dat het helemaal niet leuk is dat je dat te horen krijgt..! Maar ja, er moet ook brood op de plank komen. Volgens mij is dit een oude lijst Ik zal eens zoeken want ik dacht dat er laatst al een was aangepast, met Joan zwanger erop. Oh , je had hem al gevonden Mamsie, misschien wacht je eitje wel op jullie uitje Kleren, ik pas gelukkig de zwangerschapskleren van N nog goed, zelfs een tikkie ruim, maar we moeten er ook nog even mee door dus dat is niet erg. Ik heb ook nog zat kleren die ik niet meer pas, van voor N. ik weeg weer hetzelfde, maar je lijf verandert toch, helaas! Ik heb ook niet de illusie dat ik ze straks nog ga passen Nu maar weer even werken, heb een goede dag
Hartediefje: Wat balen dat het nog steeds niet doorzet, dus na wat bloedverlies niks meer. Welke dag van je cyclus zit je nu? Ooh, ik zie dat je al meer dan 2 weken overtijd bent. Ik duim voor je en hoop nog steeds een positieve test. Lovely: Ik denk ook helemaal niet makkelijk over de kinderopvang. Het zegt al weer genoeg dat ouders erg tevreden over jullie zijn! Ik heb er ook respect voor om alles eromheen lopende te houden, met zoveel kindjes. Yasmin: Wat een leuk vooruitzicht met een nieuw huis. Wat voor huis hebben jullie gekocht? Succes! Mcm: Aah wat lief, zn grote jongens bed. Wat worden ze dan ineens groot he. Hopelijk komt gauw je eisprong. Ons zoontje werd gisteren 4 jaar geschat. Haha, hij is volgens mij wel lang voor zn lengte maar hij ziet er echt niet als 4 uit Joan: Wat sneu voor je meisje. Snap dat je je er rot over voelde, maar daar kan je op dat moment toch niks aan doen. Hoe is het met de misselijkheid en hoofdpijn, hopelijk gaat het wat beter. Lovely, morgen mvm , spannend zeg! Is ook nog wel fijn om een test te doen met een ervaringsdeskundige erbij Hoe ging het sporten? Toch wel een voldaan gevoel? Sanny: Hoe is het met de misselijkheid? Beetjemama: Wat jammer dat je weggaat, maar ik snap het wel. Kom maar nog eens langs als je daar behoefte aan hebt en ook gauw met mooi nieuws. Ik duim voor jullie! Is de vitrinekast al geleverd. Wat mooi een plekje voor Nora* Mamsie: Wat leuk ballorig! Heeft ze de nacht ook lekker geslapen. Ik merk dat het voor de kleintjes toch wel veel energie kost. Maar zo kunnen ook de energie goed kwijt. Vind het altijd zo leuk al die kinderen, die zoveel plezier hebben Geniet van je vrije dagen. Ik mag ook het weekend weer! En schimmelinfectie, wat rot. Heel herkenbaar hoor, ik heb er echt een aantal keer per jaar last van. Janna: Wat vervelend dat je jezelf zo voelt, het was gewoon even teveel allemaal. Voel je je al wat beter? Dmj: Wat fijn dat je examen goed ging. Ben benieuwd wat je uitkomst is. Leuk in het ziekenhuis werken, die contacten hou ik van Marlous: Fijn dat je een goede dag hebt vandaag, laten er maar meer volgen. Werkse. Wat zwangerschapskleding betreft. Ik droeg veel jurkjes met leggings. Ik had wel 1 of 2 broeken, maar verder lekker makkelijk hoor. Heerlijk een losse legging over die dikke buik! Fryskfamke: Hoe is het met jou? Nancy: Paardje nog steeds niet bevallen? Hier: Nog lekker 2 daagjes vrij. Vanavond met een vriendin uiteten en morgenavond een feestje. Het weekend weer aan het werk. Hier nog niks van slijm gezien (wat een vieze praatjes hebben we toch), dus eisprong is nog niet in aantocht. Nou ja, we zien wel weer. Fijne dag!
Marlous voor brood op de plank scheelt dat ik nog groot deel bij mijn vader woon Maar moet wel zelf alles betalen kwa onderhoud auto en dat soort spul verzekering enzo. Maar ja kans is al wat groter dat ik bij de maand afsluiting kan zijn... Belde werk net om te vragen hoe het ervoor stond, is erg rustig en word als laatste geroepen omdat ik nog voor deze maand (alleen deze dag dus) nog 28overuren heb staan.
meis23, positest vanmorgen nog x gedaan maar neits. En ik verloor inderdaad wat bloed met slijm... Maar dat komt en gaat nu nog.
@hartediefje heb je een foto? Heb je met hetzelfde merk getest? En zelfde plasje? Je maakt me wel nieuwsgierig hoor!! Mezelf net aangemeld voor mvm
Hartediefje: Zo naar die onzekerheid. Hoop dat het gauw doorzet en anders wil ik die positieve test Als ik veel moet terug schrijven doe ik altijd even in Word, kan ik het zo plakken. Jou stukje niet mee geplakt, Foofer. Alsnog dan Foofer: Als je je inderdaad instelt op het lange misselijk zijn, valt het misschien toch mee. Ik hoop voor je dat het niet zo erg wordt. Wat de afspraak bij de vk betreft, is toch alleen maar fijn als je weet wanneer je terecht kunt. Nog 4 weekjes, leuk!! Doen jullie het nog op een speciale manier vertellen?
Foofer ja heb met dezelfde getest 1x met clearing bleu omdat ik ging twijfelen maar ook die zij nietbzwanger. Heb wel foto ja maar geen idee hoe toe voegen via gsm
Nee weet ook niet hoe dat moet met je telefoon. Wilde het laatst ook doen, maar kwam er niet uit Maar was de eerste positieve test wel een duidelijk streepje? Misschien heb je nog te weinig hcg voor de digitale? @meis we willen het gaan vertellen met popcakes en cupcakes. Zal dit weekend er foto's van maken. Pff kan het echt niet meer voor me houden, wil het nieuws zo graag delen!
Hoi allemaal, Even kort vanaf werk Misselijkheid is nog wel aanwezig, maar als ik steeds kleine beetjes eet, is het wel te doen. Alleen wel vervelend om te eten als je helemaal geen trek hebt... Bij de vk was alles goed. HB in m'n bloed gemeten (is bij mij nog wel eens aan de lage kant, maar nu prima) en m'n bloeddruk was 100-55 ofzo, dus goed, dacht ik. Verder zo'n heel lange vragenlijst die we gingen doornemen en allemaal informatieboekjes over de prenatale screening, etc. Omdat ik nu 36 ben, zit ik in de 'verhoogde risicogroep' voor van alles en daar moeten we ons in verdiepen. Verder ging ze nog niet luisteren of voelen ofzo, dus nog niet veel wijzer. Ik vind het toch wel eng hoor, die eerste 12 weken Hoop heel erg dat alles goed is met de echo dinsdag! Ok, nu ga ik gauw broodjes halen voor m'n collega en mezelf. Druk dagje: aan het ein dvd middag organiseer ik onze maandelijkse lezing en daar moet ik nog van alles voor klaarzetten enzo en ik moet nog een stuk voor in de programmakrant van ons evenement 'Dag van de Haagse Geschiedenis' schrijven en 30 musea en andere organisaties achter de broek zitten, dat ze hun activiteiten voor die dag moeten uploaden op de site, want er staan er pas veel te weinig op... Vind het vervelend om een zeur te moeten zijn, hihi. Oei, toch nog een heel verhaal! Nu vlug naar de winkel!
Mamsie, in de mond stoppen doen ze allemaal hoor, das goed voor de weerstand Hartediefje, dat scheelt wel, dat je nog bij je vader woont. Heb je dan een soort lat-relatie? Als ik het mag vragen, hoor! Ben soms te nieuwsgierig Heb je wel positief getest? En daarna niet meer, wat een lastig verhaal En als je een cb haalt? Foofer, leuk, met cakejes! Foto!! Sanny, fijn dat de intake goed was. Dinsdag de echo dus, duim voor een mooi plaatje. Blijft ook altijd spannend, maar als je de 12 weken hebt gehad blijft het daarna weer spannend voor de 20 weken echo. Eigenlijk houdt het pas een beetje op na de bevalling Als je 36 bent, ben je dan verplicht om een vlokkentest en zo te doen, of is dat nog niet zo? Ik ben 32, dus val in een nadere categorie. Klinkt als ene leuke middag, veel plezier. En achter de broek aan zitten, dat hoort er nu eenmaal bij bij dit soort dingen, mensen zijn heel laks in het aanleveren van stukken en kopij./.. Heb er ook vaaaaaak mee te maken
@Marlous Ja ik weet het niet... Ben ook wel wat steviger van mezelf dus het kwam daar nog eens boven op Ga denk van het weekend is mijn zwangerschapskleding opzoeken, ben benieuwd hoe het straks zit, ruim of juist niet. Ben benieuwd...