Ahaa, goeie tip! Ik wilde het meteen uitproberen, maar de batterij van m'n telefoon is te leeg, dus hij wil geen foto's meer maken Oplader ligt boven, geen zin om te pakken, dus komt morgen wel, hahaha Ik slaap op m'n vrije dag lekker met Steven mee tijdens z'n middagdut en in het weekend vaak ook. Heeerlijk! (maar dat deed ik ook al voordat ik zwanger was, haha, hij ging pas doorslapen toen hij goed ging lopen, dus ik had nogal een laag energiepeil)
wat een mooie test lovely!! Hij knalt er idd af. Wat een fijn gevoel moet dat geven. Leuk dat je een wikkeldoek krijgt. Ik heb ook een armband die ik nooit draag en een schoudertas. avon, wat heerlijk lekker naar zandvoort. Geniet ervan. mamsie, ook al lekker er even tussenuit. Veel plezier en werkse dit weekend. En lekker vooruitzicht naar Corfu! Wij gaan naar italie, 15 dagen. Heb er echt zo een zin in. Heerlijk. Fijn dat het slapen verhaal en de worsteling met keuzes maken herkenbaar is. om 5 uur vanochtend heeft mijn dochter gewonnen en lag ze bij me. tja......ik wilde echt slapen. fryskfamke, wat balen dat je testen wit blijven. Misschien toch ont....... Maar als je zegt dat je je echt zo voelt als bij je vorige zwangerschap. Ik wist het eigenlijk ook al voordat ik testte dat het zo was. Nou, ik vind het spannend hoor! sanny, wat je zegt het hoeft niet perse iets met leeftijd te maken te hebben. ik heb het ook veel in mijn omgeving gehoord en maak me nu ook best druk erover. Die eerste twaalf weken zijn gewoon heel spannend. Maar snap je zorgen hoor! Ben benieuwd hoe het babyconcert was? En veel plezier met je vriendin! Leuk om weer even gezellig bij te kunnen kletsen. Weet zij dat je zwanger bent? Nancy, het veulen maakt het spannend!! Oh, wat erg van de vaatwasser!! Balen is dat he. Hoop dat ie snel gemaakt kan worden. Maar dat wordt zeker pas maandag? Ik heb gisteren de verloskundige gebeld. Ik heb daar 28 maart een afspraak en ik mocht ook gelijk voor een echo bellen. Daar heb ik 4 april een afspraak. Ben benieuwd. Spannend hoor! Maar wel leuk om ergens naar uit te kunnen kijken. Ik ben een dagje alleen want mijn man is aan het werk Ga straks maar naar de kinderboerderij met mijn dochter en even naar de bieb denk ik. Vanavond hebben we bedrijfsfeestje van mijn man zijn werk. Morgen komen er vrienden eten. Fijne weekend allemaal!
Goeiemorgen!! @lovely wat een mooie test!! Ik heb me donderdag ook aangemeld, ze komen aankomende donderdag. @nancy balen van je vaatwasser, snel iemand laten komen @sanny hier precies hetzelfde, ik slaap ook vaak mee alleen sliep mijn zoontje vanaf 7 weken al door, ik ben gewoon een lui ding @avon je zult het waarschijnlijk niet meer lezen, maar veel plezier dit weekend!! @fryskfamke wanneer is NOD dan? Ik was ook extreem vroeg met testen . Had ook hele herkenbare symptomen. Toch had ik al vroeg een tuurstreepje. Ik hoop dat je hier snel een foto neer zet @ janna fijn dat er weer een goede dag tussen zit. En goed nieuws voor jou, volgende week blijkt het 17 graden te worden . Ik hoop dat het iets voor je doet @ hier gisteren het leuke nieuws verteld aan mijn ouders, ze waren echt dolblij. En nog iets heel leuks, mijn zus blijkt ook zwanger te zijn!! Het is nog wel een licht streepje bij haar, maar je hoeft niet te turen. Vind het zo leuk, hebben we ook samen verlof Vandaag gaan we het mijn schoonouders vertellen. Vind dat zulke leuke momenten . Ik plaats vandaag nog wel ergens de foto van de cupcakes! Fijne dag/weekend allemaal! En op naar nog meer roze deze maand!!
@Foofer Leuk joh!! L. haar shirtje is binnen. Kan nu ook haast niet meer wachten om het te vertelleb. Maar mijn vader komt maandag thuis (hij vaart) dus dan is het wel zo leuk om toch nog even te wachten tot na de echo donderdag. Stop haar shirt in me tas, dan gaan we daarna als alles goed is gelijk door.
Foofer: wat leuk! Gefeliciteerd voor je zus. Ook leuk dat je ouders zo enthousiast waren. Lovely:leuk, shirtje binnen! Kan me goed voorstellen dat je nog even wacht met vertellen, tot je vader thuis is. Sanny: fijn dat je even iets minder misselijk bent. Heb je een beetje kunnen bijslapen afgelopen dag. Joan: klinkt als een leuk druk weekend! Veel plezier! Spannend, afspraken en echo gepland! Fryskfamke: wat apart zo die symptomen en dan toch witte testen... verwarrend en niet fijn! Nancy: en en, al veulen nieuws? Janna: ach meis, wat rot dat je je zo rot voelt. Wat een kracht trouwens ook; dat zou mij niet gelukt zijn . Hang in there! Beetjemama: zal je missen! Avon: hoe is het bij jou? Zit je nu op het wachtbankje? Ben vast mensen vergeten.... sorry! Hier: weer erg drukke week gehad, pff. Nu lekker weekend. En ik zit denk ik vanaf nu op het wachtbankje... alles wees op ei gisteren, en temp is ook hoger vanmorgen... Er kletsen hier trouwens bijna meer zwangeren dan mensen die zwanger willen worden nu...hopelijk zit ik snel ook bij het rijtje! Fijn weekend allemaal!
@lovely: is het shirtje mooi? (Kwaliteit stof, bedrukking goed gelukt?) @foofer: Wat leuk dat je ouders zo blij waren en dat je tegelijk met je zus zwanger blijkt te zijn! Dat lijkt me echt fantastisch! (Maar zal hier helaas wel nooit gebeuren...) Ben benieuwd naar de foto's van de cupcakes. Het wordt inderdaad ineens veel warmer binnenkort! Alsof de natuur ook vindt dat het nu lente is! @prenatale screening: het lijkt me dat ze je tot niks kunnen verplichten. Dat je recht hebt op extra screening, wil niet zeggen dat je dat ook móet doen. Ik zou me vooral afvragen wat je met de informatie wilt, als er een verhoogde kans is dat er iets niet goed is met het kindje. Afhankelijk daarvan zou ik besluiten of ik de screening zou doen of niet. Vanochtend deed mijn dochter zoiets leuks! Ze zat met mijn man op het kleed. Mijn man zat zo'n beetje op handen en knieën tegenover haar en kroop dan steeds plotseling als een tijger op haar af en riep heel hard "woah". Mijn dochter lag daarom steeds helemaal in een deuk. Na drie keer ofzo stond mijn man in de startblokken om het nog een keer te doen, maar ineens kroop zij heel hard op hem af en riep "waoh". Echt lachen joh! Zo schattig! We moesten allemaal heel hard lachen. Ik vind het ook echt zo'n bijzondere stap in haar ontwikkeling. Dit was de eerste keer dat ze niet alleen inzag "ok, jij maakt een grapje en daar kan ik om lachen", maar dat ze ook dacht "dat grapje dat jij maakt, dat kan ik ook maken!" Ze ligt nu te slapen. Ik ben benieuwd hoe ze straks reageert als ze wakker wordt, want we hebben vanochtend een kinderfauteuil gekocht en die heb ik net in elkaar gezet. (Straks misschien ook nog maar even de nieuwe stortbak ophangen, die we vanochtend ook hebben gehaald. )
Nou de vaatwasser is al 8 jaar oud, dus we gaan nog een poging doen, Maar ben bang dat het einde verhaal is En nog geen veulen nieuws. Die zit nog lekker bij mama Prenatale screening heb ik toen ook niet gedaan, had wel de keuze maar mocht het zelf bepalen. Nu zou ik het denk ik wel doen... puur omdat je nu een gezond kindje heb. Egoïstisch misschien, maar dat is meer een gevoel. Hier denk ik ook op het wachtbankje, vanaf woensdag weer een duidelijke verandering in afscheiding dus vruchtbaar slijm. Weet niet hoeveel dagen voor je eisprong dat begint...maar gezien de vorige cyclussen denk ik dat ik hem nu wel gehad heb.
@Janna Ja ik vind het echt een mooi shirtje. Viel me reuze mee. Heb er toen eens een van Simply colors gehad met haar naam erop maar vind deze veel mooier staan. Zal een foto in mijn album doen als ze hem van de week aan heeft. Wat grappig van je dochtertje! Ik kan ook zo trots zijn op zulke nieuwe dingen die ze dan ineens door hebben. Zo leuk!
@sanny Hoe was het babyconcert? grappig ik heb ook een vriendin in limburg wonen ! alleen is het voor jou wel iets dichterbij dacht ik zo ! @nancy' Spannend meid ! had het idd paar weken terug ook mega veeeel ! en ineens was het weg ... vast een goed teken toch ? have fun met klussen !! wat balen zeg van de vaatwasser maar idd 8 jaar.. denk dat ZE op leeftijd is en tijd voor een nieuwe @janna hahaha wat een grappen maker zeg !!! en hoe hangt de nieuwe stortbak? hoe vond de kleine de stoel?? foto !! ?? !! @hier we wachten hier rustig af wat komen gaat. ga nu echt naar bed.. ben echt super moe.. mn oogjes prikken, zal morgen uitgebreider reageren, slaap lekker dames !!! en tot morgen !!!!
@frysfamke: Ja, ze heeft echt humor! Volgens mij heeft ze de humor van haar vader. (Help! ) Ik smolt wel helemaal toen ik ze vandaag zo samen zag. De stortbak hangt nog niet. Ik wilde het tijdens mijn dochter's slaapje ophangen en daarna samen met haar boodschappen gaan doen, maar ze had koorts (gisteren ook al), dus toen wilde ik haar niet meenemen. Ik ben tijdens haar slaapje dus maar boodschappen gaan doen en daarna heb ik me vooral met haar bezig gehouden, want met 39 graden koorts ga je natuurlijk niet de hele middag vrolijk spelen... Gelukkig zei ml dat hij hem maandag wel op zal hangen. Zou wel fijn zijn, want het ik mis mijn wc boven: het is echt niet tof om 's nachts steeds naar beneden te moeten om te plassen. Maarja, het is mijn eigen schuld... De stoel vond ze heel leuk. Het grappige is dat er meteen heel goed op kon komen, maar dat eraf nog even moeilijk was. Begon ze ook bij te huilen en haar armpjes naar je uit te strekken, om aan te geven dat ze hulp wilde. Op de bank en onze stoelen is het juist andersom: ze kan er nog niet goed zelf op, omdat het te hoog is, maar kan er heel netjes zelf vanaf! Ze doet dat door op haar buik te gaan liggen en dan eraf te glijden. Helaas heeft ze daarvoor op haar eigen stoeltje niet zoveel ruimte, dus moet ze wel voorwaarts van de stoel af. (Snappen jullie het nog?! ) Dat vindt ze in ieder geval nog een beetje eng, al ging het eind van de middag al steeds beter! Enne, foto's heb ik inderdaad gemaakt, maar ik plaats nooit foto's van mijn dochter op internet, dus je zult het zonder moeten doen.
Hoi meiden! Wat een rust hier Ik ben blij dat ik morgen weer mag werken, want de komende dagen mogen snel voorbij gaan van mij. Op naar de echo! Heb er wel vertrouwen in, al roep ik mezelf nog wel eens terug, want stel dat het niet goed is...... Werkse voor degene die moeten werken morgen!
Janna: haha! Lovely: duim voor een goede echo! (kan me je terughoudendheid goed voorstellen hoor...! ) Hier: Mijn temp kaartje zegt nu dat ik donderdag al mijn ei had!? Dat is dag 11! Kan mijn bm dan wel voldoende opbouwen voor een eventuele innesteling? Hmmm....
foofer, wat fijn dat je ouders zo blij reageerde. En wat leuk dat je zus ook zwanger is! Lijkt me bijzonder om dat met elkaar te kunnen delen. Hoe reageerde de ouders van je vriend dat jullie het nieuws vertelde? lovely, leuk vooruitzicht donderdag. Eerst echo en dat met shirt richting vader . Nog een paar dagen. Ik hoop dat ze snel voorbij mogen gaan voor je. mcm78, succes op het wachtbankje. Ik heb niet echt verstand van temperaturen. 11 dagen klinkt mij niet als uitzonderlijk kort in de oren? Janna, wat leuk van je dochter en je man. Kan me voorstellen dat je smelt op zulke momenten. Hoe gaat het nu met je dochter? Is ze weer beter? Enne, succes met de stortbak. Hoop dat hij snel hangt en de wc weer in gebruik genomen kan worden. nancy82, ook succes op het wachtbankje. Ik hoop dat de vaatwasser, ondanks zijn 8 jaar, nog te redden valt. fryskfamke, nog steeds niks dus. Wat spannend zeg Wanneer zou je er weer een testje aan wagen? Hier gaat het goed. Ik ben alleen echt ontzettend moe en heb last van mijn borsten. Gelukkig heeft mijn dochter vannacht gewoon doorgeslapen. Heerlijk. En vandaag heb ik slaapdienst dus kan ik ook lekker doorslapen. Verder weinig te melden.
Ha meiden!! Lovely, ach misschien is het dit keer ook maar 12 kilo erbij Paste de zwangerschapskleren nog? Bij mij zaten ze gelukkig nog goed Vette test!! Wiehoe!! Minder goede conditie, hjet lijkt wel of ik de trap niet meer op kom..! Janna de zon schijnt!!! Wat heb je een lieve man! En geweldig, je dochter die je man nadoet Joan, de 17 maanden sprong, die kennen we! Maar N. heeft ook een hele tijd lopen spoken met slapen, jengelen, murmelen, overstrekken als ze in bed lag en dromen waar ze wakker van werd. Het schijnt iets te maken te hebben met het bewustzijn dat je kindje een eigen persoon is, en andere dingen heeft dan papa en mama. Daardoor kunnen dromen kennelijk confronterend zijn en slapen ze onrustiger. Maar als ze tandjes krijgt, kan dat heel erg pijn doen, N. heeft daar super veel last van gehad. Die kreeg ook elke keer alle 4 tegelijk. Boven, onder, kiezen en hoektanden, de hele ratteplan kwam dan met veel bombarie naar beneden zakken Arm ding, afgelopen zomer was het zo erg dat ze ook niet meer wilde tandenpoetsen, was het hele bekkie ontstoken. Vanaf toen zijn we elektrisch gaan poetsen, zal nooit haar hobby worden. Ben ook bang voor die laatste kiezen, en heel blij als ze er zijn Avon, lekker weekendje zandvoort! Hopelijk hebben jullie lekker genoten Mamsie, geniet ervan in Duitsland! Leuk, wij gaan in juni ook naar Corfu Ook net voordat N 2 is Nancy, ik typ veel op het werk, en lees in het weekend mee Zo regel ik dat, haha Sanny, het is ook wel fijn als je kindje tussen jullie in kan slapen! N doet dat niet, die begint te keten Dus als ze terug naar haar bed moet (ergens in de nacht of zo) dan jengelt ze nog even boos verder omdat ze dan weer haar zin niet heeft gekregen.. Tja, 5 uur is geen speeltijd! Foofer, gefeli met je zus, wat ontzettend leuk! Prenatale screening, vorige keer waren we al te ver, dat vond ik eigenlijk heel fijn. De beslissing was al genomen. Maar je hoeft het niet te doen. Het lastige is dat het een kans is, dus wat doe je als je een verhoogde kans hebt? Ik denk dat wij weer gewoon de 20 weken echo laten doen, die is toch ook heel concreet en spannend... Zoooo, nu maar eens aan het werk Hebben een spannend weekje, eerst de belastingadviseur, dan de makelaar en vrijdag echo Ben eigenlijk heel blij als het zaterdag is, dan si er een hoop duidelijk, haha!
♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ (2) : Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend Al begonnen ♥ (11) : Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *1e ronde * NOD: 6 maart 2013 Dmj () * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 8e ronde * NOD: 6 maart 2013 Yasmin84 (28) * Heeft al een zoontje (02-07-2012) * 1e ronde * NOD: 9 maart 2013 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 8e ronde * NOD: 13 maart 2013 Nancy82 ()*Heeft al een dochter (23-09-2007) * 3e ronde * NOD: 16 maart 2013 Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * NOD: 16 maart 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*2e ronde* NOD: 24 maart 2013 Wannebemom24 (26) * Heeft al een dochter (22-05-2011) * 3e ronde * NOD: 25 maart 2013 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 2e ronde * NOD: ? februari 2013 (cyclus van slag) Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 1e ronde * NOD: ? Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: ? maart 2013 ♥ZWANGER♥ (11) : PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013 Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013 Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013 Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013? Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 18 oktober 2013 Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 23 oktober 2013? Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: ? Foofer (30) * Heeft al een zoon (05-2011)*2e ronde* Uitgerekend: 05 november 2013 Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 5 november 2013 Afspraken ♥ : 05-03: Sanny76, eerste echo 07-03: Lovely24, eerste echo 08-03: Marlous, intake en eerste echo VK 14-03: Kip87, intake en eerste echo VK 18-03: Littlewonder23, intake en eerste echo VK 20-03: Lovely24, intake en termijn echo VK Zijn er nog meer afspraken? Dan zet ik ze erbij op de lijst.