Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Spannend Nancy!
    Blijf toch duimen voor je :p

2. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnx;) zo fijn die steun hier:D

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    zet m op Nancy:) alsof je het zelf in de hand hebt hihi!

Foofer, beterschap voor je kindje!

Lovely, ik heb ook een zwangerschapsbuik, alleen zonder baby;) Nee gekheid, ben best slank maar mn kleine babybuikje zal nooit meer helemaal weg gaan denk ik..maar ja wat wil je met een kind van 9pond en veel vruchtwater, dat komt nooit meer goed!

Hier, zit op dag 3. Man wilde alvast enthousiast klussen maar dat schiet niet op met tampon. Voel me vandaag weer wat beter gelukkig.

4. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen, hier vanmorgen wakker geworden zonder buikpijn!
    Was ervan overtuigd dat ik ongi zou zijn....maar tot nu toe nog niks.
    Neem benieuwd hoe het zich vandaag het ontwikkelen.
    Moet werken dus gelukkig even afleiding.

5. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Spannend nancy hoop dat de ongi weg blijft!

6. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en dat het wegblijft om de juiste reden hihi

7. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Dag lieve dames... ik kom hƩƩl even een korte update geven hier voor de dames die dit leuk vinden !

Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd! :D We zijn nu verloofd!
    En ik ben een prachtige witgouden ring met diamant rijker haha!

Het is de bedoeling om over een kleine 7 maanden te trouwen, op de dag dat we 10 jaar samen zijn! Dan zijn we 23 en 26 haha. :D

8. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Spannend NAncy, ik duim voor een positieve test!

Beetjemama, GEfeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wat spannend allemaal!!

Ik ga ook aan ' t werk. Fijn weekend!

9. Janna

Janna Fanatiek lid

@Mara: wauw, wat ziet die taart er mooi uit zeg! Echt leuk dat je dat voor je nichtje doet. Maar wat een enorme taart voor een kind dat 1 wordt! Toen mijn dochter 1 werd heb ik een appeltaart gebakken... Kregen ze soms heel veel bezoek ofzo?

@foofer: Zou op zich kunnen dat die twijfel een fase is, maar ik denk het eerlijk gezegd toch niet. Ik heb in vorige winters, als ik ook depressief was, wel vaker hetzelfde gedacht, maar toen heb ik mij altijd voorgehouden dat het door de negatieve gedachte en stemming kwam, dat ik daardoor niet helder kon denken en dus geen belangrijke beslissingen moet nemen, zoals een carriere-switch. Dit keer was het echter wel anders: iets in mij is echt geknapt. (Zo ongeveer rond het moment dat de stortbak van de muur kwam!;):p) Het voelt bijna alsof ik het niet eens zelf besloten heb, maar de beslissing gewoon gevallen is.
    Met mijn man gaat het trouwens weer iets beter. Hij heeft afgelopen week voor het eerst drie ochtenden gewerkt. En ondanks dat we gisteravond ook nog een afspraak hadden, is hij er vanochtend toch uitgegaan voor onze dochter en komt hij net binnen van het boodschappen doen. En nog is hij vrolijk. Het gaat dus echt de goede kant op!

@nancy: spannend altijd zo vlak voor je nod hĆØ? Maar ook heel onzeker. Ik vond dat zelf eerlijk gezegd nooit zo leuk: voelde me altijd een beetje wanhopig, zo van "het zal toch wel weer niet zo zijn"...

@beetjemama: WAAAAH, gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Maar over 7 maanden al trouwen... Dan mag je wel beginnen met het boeken van het gemeentehuis en de gelegenheden voor maaltijd(en), receptie en/of het feest. Al zal het schelen dat je niet in de drukste periode van het jaar wil trouwen. Daardoor zullen dit soort gelegenheden misschien iets minder snel vol zitten dan wanneer je in juni wilt trouwen.
    Hoe heeft ie je gevraagd? En kun je een foto posten van de ring?

10. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    nancy, jammer van de witte test maar we gaan er maar vanuit dat je te vroeg was. Ik had ook ongesteldheid krampen dat ik van mijn dochter zwanger was. Was er toen ook van overtuigd ongesteld te moeten worden. Ik hou dus hoop! Oh en nu is de buikpijn weer weg. Je houdt het wel spannend hoor. Wordt hier morgenochtend vast druk met iedereen die komt kijken hoe je test afgelopen is.

hartediefje wat een slecht nieuws zeg. en zo veel in een keer. sterkte!! Wat fijn dat het met je vader goed gegaan is. En wat zielig dat je dochter er zo op reageert. Hoop dat ze snel weer zichzelf wordt.

fryskfamke, wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt. op naar de tweede ronde.

dmj, wat een leuke foto. stoer mannetje hebben jullie.

mcm, wat goed zeg. ZWANGER gewoon!! GEFELICITEERD........

meis23, de misselijkheid heb ik nog steeds. Gisteren ook echt bijna tot overgeven gekomen. Gelukkig nog niet echt hoeven overgeven. Ik vind dat echt zo vies.
    Ben benieuwd over 7 dagen of je dan een positieve test hebt!! Ga voor je duimen.
    En van mij mag je op de lijst hoor :).

foofer, beterschap voor de mannen!!

mara, wat is je taart mooi geworden. Die is vast enthousiast ontvangen. Top!!

Ha ha, mamsie. Nou hij gaat er in ieder geval helemaal voor :)! Geweldig.

Beetje mama, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd. Hoe heeft hij je gevraagd? Had je het verwacht? Echt leuk voor je! Geniet van de voorbereidingen.

Hier gaat het zijn gangetje. Mijn dochter deed ik vanmorgen haar schoenen aan. Zegt ze: goed zo! En klapt in haar handjes voor me. Ha ha, fijn dat ze zo trots op me is.
    Mijn man is nu boodschappen met haar doen. Wel stil zo in huis hoor. Ben het alleen zijn niet meer gewend. Ik had vanmorgen weer diarree. Mijn man heeft het opgezocht en kan een zwangerschapskwaal zijn de eerste weken. Dan zijn de darmen van slag. Dit is echt al de derde keer in anderhalve week. Echt irritant. Mijn buik begint vooral in de avond uit te zetten. Kan mijn gewone broeken nog wel aan maar echt lekker zit het niet meer.

Lekker druk weekend hier. Gisteren met vriendinnen taart gemaakt. Vandaag naar mijn schoonzusje en haar vriend. Die wonen in Brabant, ongeveer anderhalf uur rijden voor ons. Dara gaan we ook eten en morgen gaan we naar een concert van Racoon. Echt zin in. Mijn dochter gaat dan bij opa en oma slapen. Maandag heb ik weer dienst dus dan blijft ze bij opa en ma. mijn man haalt haar op en ik zie haar pas dinsdagmiddag weer. Dat is wel lang hoor. Pfffff, kijk daar wel een beetje tegenop. Wordt ik maandag wakker zonder dochter thuis. Zo een gek idee.

Nou k ga even een boekje lezen voordat mijn man en dochter terug zijn. Even lekker ontspannen.

11. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Nancy; ja het moet zeker om een goede reden weg blijven :)

Beetjemama; van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Zo leuk die voorpret met alles plannen :) veel plezier ermee

Meis; werk ze

Janna; er komen 38 mensen vandaar zo'n grote taart :)

Joan; hoe is je tassentaart geworden? Was het leuk? Mijn zus was erg blij met de taart!

12. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Janna en Joan;
    Haha, ja is inderdaad niet zo heel lang meer. Maar we willen graag op die dag trouwen.
    We hadden wel het een en ander al gecheckt. De dag kan in ieder geval, die is nog vrij. En de feestzaal met buffet etc is ook al geregeld, die was ook nog vrij. En we hoeven pas 4 weken van te voren door te geven hoe we het precies willen en hoeveel personen er komen enzo.

We hebben het er samen over gehad en samen een ring uitgezocht (en ook al trouwringen hihi) dus ik wist wel dat het zou gebeuren. Maar hij heeft het stiekem zo geregeld dat het er op leek dat de ring pas komende dinsdag klaar zou zijn. Dus ik dacht dat we dinsdag de ring gingen halen. En opeens gaat hij afgelopen nacht, rond middernacht op zijn knieeƫn haha. Dus ik was alsnog verrast! :D

Ik zal kijken of ik een foto van de ring kan posten binnenkort!

13. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetjemama, wat leuk!Gefeliciteerd!
    Hier nog steeds geen ongi...
    Heb net maar wel een paracetomol ingenomen,
    Want bij elk inimiene buikpijntje loop ik naar de wc.

14. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen ongi!! Zelfs niet na een moeizame grote boodschap :)

15. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @beetjemama wat leuk!!! Gefeliciteerd!!
    Wat waren jullie al jong bij elkaar. Veel plezier met de voorbereidingen. :)
    Ik zat gister toevallig nog naar mij trouwfoto's te kijken, echt een super dag! Trouwen is zo gaaf :D
    Gaan jullie nog wel door met proberen? Dat wordt misschien zwanger trouwen :)

@nancy jij moet gewoon gaan testen :D;)

@mara hoe vond je nichtje de taart?

@joan veel plezier bij Racoon!

@janna wat goed om te horen dat het met je man al wat beter gaat!
    Als het geen fase is dan is het misschien weleens verstandig om na te denken wat je nog meer leuk zou vinden. Wel lastig hoor, zeker omdat je lesgeven zo leuk vind. Dan is het extra moeilijk om daar afstand van te moeten nemen. Of misschien een andere school waarbij ze anders omgaan met de overuren?

@hier met mijn man gaat het beter en mijn zoontje heeft net weer iets gedronken en een heel klein beetje gegeten. Zijn koorts is in ieder geval gezakt en hij wilde wel weer een beetje bouwen :D
    Vanochtend even snel naar de stad gegaan en mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht :$. Zat wel weer lekker ;):D
    Ik had er nog wel eentje liggen maar die is nog te groot bij mijn benen.

16. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaja;) morgenochtend:D

17. Janna

Janna Fanatiek lid

*proest* Dat heeft ook geen invloed hoor! :p Of je wel of niet ongesteld wordt is puur een hormonale kwestie. Al kan het hormoon progesteron wel invloed hebben op de darmen, waarbij die spieren verslappen en het allemaal wat moeilijker "doorloopt"... :D

@foofer: Ja, mijn leidinggevende zei ook al dat ik het eigenlijk eerst op een andere school zou moeten proberen. Ik werk in de bovenbouw op een heel kleine school, dus ik heb geen parallelklassen. Dan is het best wat voorbereidingswerk. Bovendien zijn er nog wat omstandigheden waardoor het op zich aannemelijk te maken is dat de werkdruk op onze school wel wat hoger is dan gemiddeld op andere scholen. Overigens zijn er bij mijn weten geen scholen waar ze anders omgaan met overuren. Je krijgt een aantal taken. In het taakbeleid is hoeveel uren je per schooljaar krijgt voor elke taak. Vervolgens moeten de uren van je taken gezamenlijk optellen tot je normjaartaak. Als je vervolgens meer of minder tijd nodig hebt voor je taken gebeurt daar niks mee. Zo werkt het altijd op scholen.
    Wat ik anders zou willen doen, weet ik echt nog niet. Gelukkig heb ik op zich nog even om er over na te denken. Mijn school gaat na het komende schooljaar sluiten. Volgend jaar is dus mijn laatste jaar op deze school, dus dan moet ik sowieso iets anders zoeken. Volgend jaar wil ik nog wel afmaken, want ik wil niet dat de leerlingen die nu in het voor-examenjaar zitten naar het eindexamen brengen. Dus zelfs als ik besluit om te stoppen met het onderwijs, dan zal dat pas volgend jaar zomer zijn.

Wat fijn trouwens dat het beter gaat met je mannen!

@hier: vandaag beetje nutteloze dag gehad. Ik had gewoon een slechte dag, dus ben vooral blij dat ie bijna voorbij is. Ik heb gelukkig nog wel een paar wassen kunnen draaien en wat was opgevouwen. Misschien dat ik zo nog even wat ga strijken. Van de week is eindelijk ons traphekje geruild (hadden we besteld via internet, maar er zat een fabrieksfout in), dus die heeft mijn man geplaatst. Dat is wel heel fijn. Nu kan ik boven gewoon met mijn dochter in mijn of haar slaapkamer, zonder dat ze ineens weg kan kruipen en van de trap kan vallen. Hij hangt gewoon tussen twee muren op de overloop, niet bovenaan de trap, dus ze kan gewoon op de ene helft van de bovenverdieping kruipen, zonder dat ze op de andere helft, waar de trap is, kan komen. Echt heerlijk!

18. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Beetjemama
    Gefeliciteerd!!

19. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ janna,:):D was meer dat ik dan had verwacht dat er mss wel iets van roze tevoorschijn zou komen;) hahaha

20. Janna

Janna Fanatiek lid

:D:D:D

Ach ja, zo durfde ik na het klussen ook nooit te poepen, omdat ik bang was dat ik alles er weer uit zou persen... :);)

Deel Deze Pagina