Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha

2. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Beetjemama: van harte gefeliciteerd met jullie verloving! Wat leuk zeg! Klinkt alsof jullie al een hoop geregeld hebben, wat een leuk vooruitzicht! :)

Nancy: dat was dus achteraf een van de tekenen voor mij - echt erg moeizaam naar de wc kunnen... Je houdt het wel spannend zeg... duimduimduim!!!

Janna:Fijn dat traphekje, wat kan dat soort dingen een verschil maken he? En lastig dilemma, als je eigenlijk niet happy bent in je huidge werk, maar ook niet precies weet wat je anders zou willen. Ook lastig als ze niet echt iets aan je uren kunnen veranderen. Ook jammer zo'n jammere dag. Morgen beter!! Knuff!

Foofer: lekker nieuwe broek :). Fijn dat je mannen weer wat aan de beterende hand zijn.

Mara: wauw wat een gave taart!! Mooi zeg... ben altijd zo onder de indruk van mensen die dat kunnen...ik heb echt twee linkerhanden wat dit soort dingen betreft...

Joan: zo klinkt als ene leuk weekend. Veel plezier bij Racoon!

Hier: beetje onzeker over alles. Heel blij met mijn positieve test, maar vind het nu ook wel superspannend. Heb geen andere testen in huis, dus kan niet nog een keer testen voor bevestiging. Heb voor mijn zoontje een miskraam gehad (werd pas gezien bij de termijnecho, en heb uiteindelijk een curettage gehad), dus wou heel graag dat ik de tijd ff 12 weken vooruit kon spoelen haha! Denk als maar dat ik niet genoeg symptomen heb, dus dat het toch wel mis zal gaan (en dat terwijl ik vanmiddag op de bank in slaap viel, dat gebeurt me echt nooit). Nou ja, als het misgaat kan ik daar verder toch niet veel aan doen, dus het is gewoon afwachten.

Verder gisteren met zoontje bij uroloog geweest (zoontje heeft/had een urineweg afwijking, kwamen we toen hij 8 weken was achter na 2 nierbekkeninfecties; is iets waar hij uit moest groeien). Uroloog was zeer tevreden, echo zag er prachtig uit, en we hoeven alleen nog terug te komen als hij onverhoopt weer een infectie mocht krijgen. Dus geen ziekenhuis meer voor hem, hoera!

3. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    Nou vanmorgen hier wederom een omowitte test:(
    Had toch eigenlijk wel goede hoop:( maar helaas

4. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @nancy hoe kan dat nou.. Klote zeg! Misschien later je ei gehad? In ieder geval nog geen bloed dus we geven de hoop nog niet op :)

5. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja geen idee;) ja zou kunnen maar dat kan dan hooguit 3 dagen schelen. .. hebben niet zoveel geklust:)

Ooh en weer een pendel gehad. ..eind maart begin april positieve test

6. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Mcm
    Herkenbaar meid.
    Kan me voorstellen dat het zo voelt, zeker als je al eens een miskraam gehad hebt.
    Dat heb ik dan niet gelukkig, maar toch blijft altijd een beetje die angst.
    Ook al heb ik een kloppend hartje gezien, ben toch een beetje zenuwachtig voor woensdag weer.
    Je weet het nooit...

@Nancy
    Nou zeg :(
    Balen joh!!

7. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovely, bedankt.
    ik weet het nu ook niet hoor, zou de ongi dan toch nog komen ondanks dat ik eergister echt krampen had, maar het niet kwam??
    was ervan overtuigd dat ik toen ongi zou worden;)
    nou ja we zien het wel

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Beetjemama ontzettend gefeliciteerd! Trouwen is echt te gek!

Verder hier even een dipdag.. N is echt 2 nachten lastig geweest, nu is ze weer vrolijk, krijgen manlief en ik bonje. Weer slecht geslapen dus... Terwijl N heerlijk heeft geslapen... Heb hem net gemaild, want hij heeft dienst, komt morgen thuis en dan moet ik meteen werken. Schiet dus allemaal niet op. Baal als een stekker, ik zou een lekker rustig weekend hebben...

Sorry voor mijn ego bericht, moest het even kwijt...

9. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Foofer; we gaan gewoon door ja, dat maakt het wel riskant... In het uiterste geval ben ik nu al zwanger en dan ben ik tegen die tijd 7 maanden (als ik dat haal en alles goed gaat)! Dus dat is niet ideaal haha.
    En in het slechtste geval ben ik een X aantal maanden zwanger en gaat het niet goed en moet ik bedrust nemen...dan kan het waarschijnlijk niet eens doorgaan. Dus het is een beetje spannend en afwachten, maar we hopen gewoon dat alles goed gaat!

Het is voor ons de perfecte datum, dus daar moeten we maar op gokken dan. En ik ga écht niet stoppen met proberen omdat ik anders dan zwanger ben! Liever een kindje dan trouwen, dus dat is dan maar pech gehad.

Fijn dat het wat beter gaat met je man en zoontje! Beterschap voor hun.

@ de rest; bedankt voor jullie felicitaties!

@ Mcm; gefeliciteerd met je posi test! Ik begrijp je onzekerheid wel hoor.. maar hoop toch dat je snel kunt genieten!

@ Nancy; wat rot dat de test niet posi was! Maar kan nog alle kanten op he, zolang je niet ongi bent geworden. Ik duim voor je!

@ Marlous; wat balen dat het niet zo lekker loopt bij jullie. En rot dat jullie geen tijd hebben om er even goed over te praten. Ik hoop dat jullie het snel uitgepraat hebben en het weer leuk hebben samen!

10. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nancy: ah meid wat rot! Hoe kan dat nou? Pfff...daar word je ook niet vrolijk van! Maar: geen bloed geeft moed, dus wie weet. Ik duim nog even door hoor!

Marlous: oh zo vermoeiend dat soort nachten. Helemaal als je er dan alleen voor staat! Dikke knuff voor jou, en sterke bij je dienst morgen.

Beetjemama: oh dat is inderdaad wel spannend allemaal zo. Ik ga voor je duimen dat het allemaal helemaal goed uitpakt! :)

Lovely: dank voor je lieve berichtje! :)

11. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @foofer
    Hoe is het inmiddels met je mannen? haha ik dacht ook nog ... dit is nogal een bescheiden reactie van je hahahaha ;) grapjurk

@meis
    haha ja dat zijn wij gewend met hem.. hij was vanmorgen vroeg haha half 9 ;) ja dat is voor ons vroeg :p !! balen zeg dat je zn pijn hebt steeds !

@mara
    WAUW !!!! wat een mooie taart !!! mmmmm krijg spontaan trek ;) !! jam jam !!!!

@Beetjemama
    Wauw gefeliciteerd meid :D :D :D !! fijne vooruitzichten !! :D !!
    tuuuurlijk willen we het weten ;) fijn dat je weer even hier komt kletsen !! mis je hier !!

@joan
    ja dat klopt ! je hoort het vaak.. of diarree of juist niet kunnen, druk weekend dus ! werkse morgen !! fijne dag gewenst !! en veel plezier bij racoon

@mcm
    super dat het nu goed gaat ! dat was wel schrikken zeg pff ! zo klein en dan al zoveel problemen he ! knuffie voor jou meid ! voor je het weet zijn die weken om :) wij slepen je er wel doorheen :D

@nanc
    ooooh balen zeg :( ik ging ook eerst kijken naar jou bericht :( maar helaas miss een late ei gehad? het kan allemaal :) blijf voor je duimen zolang er nog geen ongi is :)

@marlous
    ooooh arme jij :( *stuurt het zonnetje naar marlous toe om der op te vrolijken* :) dan zit ook echt alles ff tegen he ! gieren je hormoontjes lekker in het rond ;) of was mannetje echt onredelijk :p
    komt allemaal goed schatje !

@hier
    nog steeds best heftig ongi... het is dus lekker opgang hier ;)
    betekend toch dat mn lichaam zn werk goed doet toch ?
    Wat een triest weer buiten hier bah ! Fijne zondag allemaal !!

12. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @beetjemama groot gelijk, trouwen kun je plannen en kan dus altijd nog. Zo'n klein wondertje gaat toch wel voor :)

@fryskfamke hoelang is je cyclus nu geweest? Ik was bij mijn eerste echte ongi ook ruim 5 dagen heftig aan het bloeden. Geen idee of dat positief is :D volgens mij maakt het iet veel uit, maar je hebt in ieder geval een idee van je cyclus!

@marlous oef met ruzie weggegaan? Wij gaan nooit met ruzie weg, je weet tenslotte nooit wat er kan gebeuren. Dat is soms wel moeilijk hoor als je zo koppig bent als ik haha. Lekker uitpraten, jullie hebben weer even lekker er alles uit kunnen gooien ;) nu nog lekker even genieten van je weekend!

@mcm begrijpelijk dat je je wat meer zorgen maakt, zeker als je het al een keer hebt meegemaakt. Vaak hebben vrouwen toch al een voorgevoel of iets niet goed zit? Heb je dit gevoel ook? Succes en probeer te genieten.
    Fijn om te horen dat je niet meer naar het ziekenhuis hoeft!!

@hier de mannen zijn weer opgeknapt gelukkig. M'n zoontje is nog wel erg moe, maar hij eet wel weer en houd het binnen! Fijn, even rust met de was ;)
    Net me nog even rot geschrokken. Ik ging naar de wc en zag wat bruine afscheiding in mijn onderzoek zitten. Dus ik meteen vegen en plassen, ging het over naar echt bloedverlies!! Ik huilend van de wc afgegaan en meteen de vk gebeld. Volgens haar klonk het alsof er een bloedvaatje gesprongen is (gister namelijk gezellig gehad met mijn man ;)) en vanochtend druk wezen poetsen. Verder geen buikkrampen ofzo, dus we gaan van het positieve uit! Kon de echo wel naar een paar dagen eerder verzetten, maar dat neemt mijn zorg van dit moment niet af. Het is dus even aankijken en rustig aan doenmet klussen :D
    Vanmiddag naar een verjaardag. Even mijn gedachte verzetten en uit huis zijn. Lekker :) fijne middag allemaal! (Sorry voor het lange ego berichtje ;))

13. Janna

Janna Fanatiek lid

@foofer: Oeh, dat is even schrikken dan! Gelukkig hoeft bloedverlies tijdens het begin van de zwangerschap niet te betekenen dat het fout gaat. (Weet er alles van... ;)) Wel fijn dat het wat beter gaat met je mannetjes!

14. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Foofer; mijn nichtje wilde hello kitty en het kaarsje er af graaien :) heb er veel leuke reacties op gekregen.
    Fijn dat iedereen bij je thuis weer aan het opknappen is.
    Snap dat je geschrokken bent! Hoop dat je even lekker afleiding hebt vanmiddag en dat het bloeden niet meer terug komt.

Janna; lastig als je het niet volledig naar je zin hebt met je werk en dat je niet weet wat je anders zou willen.
    Lekker dat je nu boven gewoon je ding kan doen en je dochter rond kan. Ik vond dat ook heel fijn toen we een traphekje kregen.

Mcm; dank je wel. Was er zelf ook wel trots op :)
    Jammer dat je je onzeker voelt maar wel begrijpelijk, die eerste weken zijn dan zo dubbel. Wat fijn dat de uroloog zo tevreden was over je zoontje!

Nancy; wat balen zeg!

Marlous; wat rot zeg dat je bonje hebt gehad en dat je hem dan een paar dagen niet ziet. Dan kun je het ook niet echt face to face uitspreken. Vreselijk vind ik dat altijd als mijn man een paar dagen weg is heb ik dat ook wel eens en alles wat via mail of sms gezegd word wordt hier dan ook niet altijd even goed geïnterpreteerd.

Beetjemama; ik ben ook zwanger getrouwd, was 27 weken zwanger en dat is ook heel speciaal hoor :) heb altijd gezegd dat ik niet zwanger wilde trouwen maar kindje was toch echt belangrijker. Dus hopen dat je mooi en gezond zwanger de mooiste dag van je leven mag hebben :)

Fryskfamke; dank je :)

Hier vandaag helemaal niks. Heerlijk na zo'n drukke week. Lekkere luie zondag met mijn mannen :)

15. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Even jullie meningen nodig:
    13 maart was mijn NOD.
    14 maart de eerste druppeltjes bloed zichtbaar, dat blijft tot vandaag (dagelijks een paar druppeltjes op het toilet, meer niet). vandaag pas echt een ongi te herkennen. Nu twijfel ik wanneer mijn nieuwe cyclus begint.... Is dat 14 maart of vandaag 17 maart???

16. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    17 maart denk ik. Dacht altijd dat druppeltjes niet tellen. Pas vanaf het moment dat het echt vloeit is het doorgezet volgens mij.
    Ik had dit keer ook twee dagen druppeltjes en de derde dag pas echt ongi. Ik heb pas vanaf die dag geteld.

17. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt allemaal;) nog steeds geen ongi trouwens:(

@ foofer, dan baal je even!! maar hoop dat de vk gelijk heeft en de beeb lekker blijft plakken:)

18. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier weer even ego (sorry alvast), ik bloed nog steeds.. Wel alleen bij het afvegen (maakt dit eigenlijk verschil?). Nog steeds geen krampen, maar ik an mijn gedachte gewoon niet verzetten. Wordt er echt gek van.. Heeft iemand van jullie dit meegemaakt tijdens je eerste zwangerschap? Hoe lang hield het aan? Wat voor kleur? Elke ervaring is welkom :)

Bedankt voor het luisteren/lezen :)

19. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, wat balen meis..ik heb er geen ervaring mee, maar is het niet zo dat als je geen krampen hebt het vaak wel goed zit??

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ja daar houd ik me nu ook aan vast. Het is gewoon eng om te lezen dat het bij vrouwen ook weleens begint met bloeden en daarna de krampen komen. Pfff waarom kun je je gedachte gewoon niet even uitschakelen :)

Fijn trouwens dat je ongi er nog niet is nancy!! We blijven duimen!!

Deel Deze Pagina