Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lovely24, Oct 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier gewerkt tot 18.30, daarna gegeten bij mijn ouders.
    Net snel gedoucht en nu even GTST kijken, en dan snel mijn bedje in.
    Morgen om 7.00 beginnen :$
    Hopen dat ik een beetje slaap, heb daar altijd meer moeite mee als ik 7.00 begin, dan ben ik denk onbewust bang dat ik me verslaap ofzo.

Verder de hele dag buikpijn gehad.
    Niet onderin gelukkig maar echt mijn buik zelf, darmen ofzo denk ik.
    Of misschien zitten me broeken te strak :p

2. Janna

Janna Fanatiek lid

#4002 Janna, Mar 18, 2013
    Last edited: Mar 18, 2013
    Oh foofer, wat erg! :( Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik vind het heel verdrietig voor je.

@beetjemama en Marlous: Ja gevoelsmatig neig ik ook wel naar het laatste jaar afmaken en het goed afsluiten met de leerlingen. Ik wil alleen dat dat een goede beslissing is, gebaseerd op de overweging om te stoppen. Snappen jullie wat ik bedoel? Ik wil gewoon niet dat ik doorga, omdat ik de mogelijkheid om aan het eind van dit schooljaar te stoppen nooit werkelijk ter discussie heb gesteld. Want dat laatste jaar gaat hoe dan ook een zwaar jaar worden.

@meis23: iets nieuws bedenken ben ik nu nog niet mee bezig. Ik moet nu eerst nog wennen aan het idee dat ik ga stoppen met het onderwijs.

@beetjemama: wat fijn dat het helpt om hier niet zo vaak te zijn en dat je er nu wat rustiger in kunt staan. Wel leuk om weer eens van je te horen.

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@foofer heel veel sterkte.helle dikke knuffel.

4. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

Jan 22, 2010
    1,594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Foofer
    Neeeeeee :'( !! wat erg :( ik zat met tranen dit verhaal van je te lezen ! ik wil je een hele dikke knuffel geven ! ik denk aan jullie !!

vond dat ik echt op je moest reageren.. heb er verder weinig woorden voor.. vind het echt verschrikkelijk voor je !

@rest
    Ga morgen even iedereen reageren ! ook knuf voor jullie allemaal

5. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,125
    0
    0
    @ Marlous; ik wilde eigenlijk 6 weken wachten voor de zekerheid (mocht ik dan uberhaupt nog niet ongi zijn) maar mijn 'zwanger worden' pillen zijn met 5 weken op :p Dus dan moet ik weten of ik nieuwe moet hebben of 'zwanger zijn' pillen. Haha. Domme reden, maargoed!

@ Mamsie; ja dat kan ook nog inderdaad! Dankjewel voor het duimen ;)

@ Meis; ja op zich wel aan het idee gewend haha. Vind het wel erg leuk, ook al vind ik trouwen niet zo'n must. Hopelijk trouw ik met een dikke buik ja!
    We willen gewoon een gezellige bruiloft...gezellig eten met onze meest dierbare mensen. Niets grootst of zo!

Spannend bij jou! Ik duim voor je !!

@ Foofer; ik zal speciaal voor jou nu een foto gaan maken! Hoop dat je dan nog even blij bent op deze rot dag!

@ Nancy; jij houdt het echt spannend he... het klinkt veelbelovend, ik hoop het echt voor je!

@ Janna; jij bent de enige die deze keus kan maken. Denk aan jezelf.. en wees eerlijk naar jezelf. Jij moet 100% achter de keuze staan, niet wij ;)

Zo... nou ga ik even een foto maken voor Foofer (en de rest ook wel hoor).

6. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,125
    0
    0
    In het echt is hij nog veel mooier!
    Niet zo'n heldere foto. Beter kreeg ik hem niet helaas!

14 karaats witgoud met echte 8pt briljant!

Attached Files:

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

Apr 19, 2009
    7,238
    570
    113
    Female
    Gastouder zzp
    meis23 hij is al goed hersteld ik ben weer aan het werk ben geen thuis zitter hihi. Dochter is nog steeds van slag. Maar al minder als in begin is wel heel lief inderdaad hoe ze voor hem zorgt op haar manier.

foofer heel veel sterkte meid is niet fijn zo een miskraam.

hier nog geen ongie te bekennen... na werkweek ga ik naar de huisarts toe kijken hoe en wat het zit.

Beetje mama hij is mooi hoor! Geniet er maar van :D

8. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @beetjemama super mooi!!! Die mag je wel met trots showen en dragen :) maakt mij wel weer even blij! Dank je :)

@janna, fryskfamke en littlewonder dank je wel. Ik heb vandaag zoveel steun en liefde gehad, dat heeft me echt goed gedaan. Tuurlijk gaan er nog wel een aantal dagen overheen om het te verwerken, maar het voelt goed om te weten dat we er niet alleen voor staan.
    Een ding is heel duidelijk, de tweede is echt meer dan welkom.
    Ik heb begrepen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, hopelijk kan ik dat bewijzen :D

9. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,125
    0
    0
    @ Foofer; geen dank!
    Nu even rustig aan doen, even een plekje geven en dan weer lekker klussen! Hopelijk is het snel raak!

10. nancy82

nancy82 Actief lid

Dec 30, 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @beetjemama, mooi hoor!!!

@foofer, deal ga jij dat maar mooi ff bewijzen:D

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi, hier ben ik ook weer even.
    Tis eventjes hectisch op werk en m'n zoontje was ziek,d us even geen puf om te lezen/reageren. Ik heb nu ook nog lang niet alles gelezen, maar zag dat er iets heel naars gebeurd is bij Foofer :(

Jeetje, wat een schrik, meis! Heel veel sterkte en wat knap dat je toch positief denkt en gaat proberen of je inderdaad extra vruchtbaar bent nu! Heel veel succes!!

En Beetjemama gaat trouwen, zie ik. Wat een mooie ring!

Van Janna lees ik dat je gaat stoppen in het onderwijs. Pittige beslissing (ik heb 'm zelf een jaar of 10 geleden genomen :) ) Succes met het wennen aan het idee en daarna met bedenken wat ervoor in de plaats gaat komen. Ik weet wel dat er bij mij een heleboel stress wegviel!

Sorry, maar de rest weet ik niet zo goed meer.
    Hier alles verder wel ok. Hoop dat ik snel wat meer energie heb en dat de echo donderdag goed is.

Groetjes!

12. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

Jul 11, 2012
    652
    2
    18
    Hoi dames,

Wij gaan dit jaar voor een tweede..echt weer heel spannend. Mijn dochter is net 1 jaar geworden en een klein leeftijdsverschil vinden we leuk.

Ik weet nog niet precies wanneer ik ga stoppen met de pil..misschien pas na de zomer of al na deze strip haha. Vorige keer was het direct raak, maar dat hoeft nu natuurlijk niet zo te zijn.

Dus vanaf nu lees ik hier mee en als ik nieuws heb, zal ik het delen.

13. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    ♥[/COLOR]Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde [/FONT]♥ (2) :
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥ (11) :
    Yasmin84 (28) * Heeft al een zoontje (02-07-2012) * 1e ronde * NOD: 9 maart 2013
    Nancy82 ()*Heeft al een dochter (23-09-2007) * 3e ronde * NOD: 16 maart 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 3e ronde * NOD: 22 maart 2013 (cyclus van slag)
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*2e ronde* NOD: 24 maart 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 2e ronde * NOD: ?
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: ? maart 2013
    Dmj (24) * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 9e ronde * NOD: 4 april 2013(wel in afwachtende van uitslag gyn ...)
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 9e ronde * NOD: 14 april 2013
    Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *3e ronde * NOD: 18 april
    Mara81 () * Heeft al een zoon () * 1e ronde* NOD:
    Veroniekske () * Heeft al een zoon () * 1e ronde * NOD:

♥ZWANGER♥ (12) :
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 06 oktober
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 18 oktober 2013
    Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 23 oktober 2013?
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 15 oktober 2013
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * Uitgerekend 21 november 2013

Afspraken & controles ♥ :
    18-03: Littlewonder23, intake en eerste echo VK
    20-03: Lovely24, intake en termijn echo VK
    21-03: Sanny87: Combinatietest
    28-03: Joan84, intake vk
    03-04: Marlous, termijnecho vk
    04-04: Joan84, 1e echo vk
    23-04: Sanny87, afspraak vk

Lijstje weer even naar voren gehaald en aangepast :(
    Wil iemand mij bij het juiste lijstje zetten? Op de iPad lukt dat niet met die mooie kleurtjes etc :). NOD mag op ??

14. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @summer welkom en veel plezier en succes!!

@sanny alvast veel succes met de echo donderdag!!

@hier vandaag gaan werken, was wel fijn voor de afleiding. Een aantal collega's in vertrouwen genomen. Dat was ook wel prettig. Verder geen buikpijn gehad en het bloeden begint ook af te nemen.
    Vanavond lekker rustig avondje!

15. nancy82

nancy82 Actief lid

Dec 30, 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @foofer, fijn dat het redelijk gaat en dat je op je werk ook wat steun hebt.

Hier toch in twijfel om morgenochtend nog te testen?
    Maarja als ie dan weer wit is....
    Heb er nog 2 dus kan dan alsnog zondag testen...
    Vind het lastig.

16. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Mij lijkt het simpel nancy, gewoon testen :)

17. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

Jan 22, 2010
    1,594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @beetjemama
    waaaauw zeg wat een beauty ! *blingbling*
    echt super !!!!

@hartendiefje
    jeetje zeg nog niks !!!

@sanny
    inmiddels je kleine man opgeknapt ? vandaag op 12 weken zie ik Gefeliciteerd !

@summer
    Welkom meid ! en veeeeel klus plezier ! haha grappig.... of nu ? of in de zomer hahaha :) zit nogal een tijd tussen ;)

@foofer
    wat fijn dat je toch wat afleiding hebt kunnen vinden, heb veeeel aan je gedacht vandaag :( knuffie voor jou !

18. Foofer

Foofer Bekend lid

Jul 25, 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat lief!!!! Dank je wel :)

19. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hai!

Fijn dat je kon gaan werken, Foofer! Afleiding helpt altijd wel en helemaal fijn dat je lieve collega's hebt die je in vertrouwen kunt nemen!

@Frysk: Steven is gelukkig inderdaad weer opgeknapt. Hij had een ontstoken piemeltje... echt zoooo zielig! Het komt vaak voor zei de huisarts. We moesten 'm 3x per dag badderen in biotex en er verder niks opsmeren. Nu is het gelukkig over. Hij hoest wel heel erg trouwens, maar da's weer wat anders. Hopelijk slaapt 'ie toch lekker vannacht, want zelf val ik bijna om :)

Welkom Summer!

@Nancy: lastig om te beslissen of je moet testen haha. Kun je het nog uithouden om het niet te doen? Ik herken het wel hoor!

20. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

Sep 10, 2012
    3,187
    0
    0
    Noord Holland
    We hebben het er al paar dagen over...
    Maar kan me hier toevoegen of net niet toevoegen...
    Eind dit jaar gaan we voor 2e (3e eigenlijk, maar mijn 2e)

Willen dus wel dat Kiann 11mnd-12mnd is.
    Dus echt eind dit jaar :D
    Dat het dan ook echt nog dit jaar word is afwachten...

Share This Page