@beetjemama: wauw, die is mooi zeg! Echt heel mooi! @Sanny: goh, jij ook al gestopt met het onderwijs! Ik vind het zo'n slechte zaak dat het onderwijsbeleid in Nederland er voor zorgt dat docenten zo'n hoge werkdruk hebben. Ik bedoel, ik ben volgens mij een goede docent, ik heb onwijs veel plezier in het lesgeven, ik heb een eerstegraadsbevoegdheid en ze willen graag meer jonge eerstegraders vanwege de vergrijzing onder docenten, maar toch voel ik mij nu gedwongen te stoppen, omdat het vele thuiswerken gewoon niet meer te combineren is met de zorg voor mijn dochter. Eigenlijk ben ik daar nog het meest boos over! Wel fijn dat er voor jou toen veel stress weg viel. Ik hoop en verwacht dat dat voor mij ook zo zal gaan. Wat ben jij eigenlijk voor werk gaan doen toen je stopte met lesgeven? Wat zielig trouwens voor je zoontje dat hij een ontstoken piemeltje had. En het lijkt me voor jou ook wel een belasting om het drie keer per dag in bad te moeten doen! @summer en kirasese: welkom! @foofer: fijn dat je vandaag wat afleiding kon vinden in je werk. Daardoor kom je soms de dag gewoon wat beter door. De tijd gaat sneller. Je hebt wat om handen...
Hey lieve dames! Allereerst wil ik Foofer een hele dikke digi knuf geven echt zo k*T meis!!! @nieuwe ladies Welkom @beetje mama leuk meis trouwen @de rest ga ik morgen even op reageren ben erg moe... @hier vanmorgen hartfilmpje gehad en bloeddruk weer laten meten bloeddruk was iets te hoog nog en hartslag was normaal... gelukkig is de oorzaak gevonden! STRESS.....beter gezegd te veel moet nu gas terug nemen van me HA @school en examen helaas nog geen bevestiging in huis van me examen , alleen het goede nieuws is heb vandaag mijn verplichte stage uren erop zitten ..... jippie !!! weer een hoofdstuk dat gesloten kan worden! @bezoek ziekenhuis gyn 29e deze maand moet ik er heen ,,, ben benieuwd!
@foofer, dat zij je de vorige keer ook..maar toen was ie wit @ sanny, ja ik denk toch dat het verstandiger is om te wachten als ie morgen weer wit is dan denk je...er zou nog een kans kunnen zijn en weet je nog niks...als ie zondag nog wit is dan is die kans al veel minder denk ik..alhoewel er in het nod topic iemand was die pas na 2 weken positief teste
@ Frysk; Dankjewel haha. @ Kirasese; Welkom. Duurt nog lang!! Spannend hoor. @ Janna; dankjewel! @ Dmj; fijn dat je hartslag goed was en nu nog zorgen voor wat minder stress! Komt helemaal goed joh. En fijn dat je stage klaar is nu! Wat meer rust nu? @ Lovely; spannend!! Heeeeel veel plezier!! @ Hier; Dag 30 van cyclus en nog geen ongi. Maar of dat iets te betekenen heeft, weet ik niet. Ik ga er gewoon nog van uit dat ik ongi word. Wel een blaasontsteking te pakken denk ik (werkelijk nog noooit in mijn leven gehad!) dus zometeen even plasje brengen bij de HA.
Lovely veel succes meid! dmj, fijn dat je zo snel terecht kunt bij de gyn! Misschien heeft de stress daar ook wel mee te maken. Rustig aan meis, even aan jezelf denken. Fijn dat je schooleinde in zicht komt! Hopelijk heb je snel goed nieuws van je examen. Nancy... maar je had toch nog 2 testjes liggen...? Dan zou ik er een bewaren voor zondag... Janna, misschien kun je op een andere manier lesgeven, het kan ook op andere locaties dan een school? Wat is je vak? Dan blijf je toch bij je liefde voor het lesgeven, maar hou je ook meer tijd voor jezelf. Nieuwe meiden, welkom! En veel plezier met klussen! Beetjemama, wauw wat een mooie ring. Dat heeft manlief mooi uitgezocht Het sneeuwt hier... wanneer mag die lente nu eens komen...?
Hoi hoi, Ik kom hier ook graag mee kletsen. Ik met 27 jaar. In januari 2012 moeder geworden van onze zoon. Nu in de eerste ronde voor een brusje. Ik vind het weer erg spannend allemaal. Hoop dat mijn cyclus zich weer goed terug pakt.
Goedemorgen, hier dan vanmorgen eindelijk ongi geworden...dan was mijn gevoel toch juist om niet meer te testen gek he maargoed we gaan zien wat de volgende ronde ons weer brengt
Hoi allemaal even een paar drukke daagjes gehad maar eens kijken of ik nog op iedereen kan reageren Mamsie; je bent nu lekker aan je 5 vrije dagen begonnen of niet? Geniet ervan! Meis; bedankt voor het compliment en spannend al die klachten en als die nod dan weer in de buurt komt ben je er natuurlijk automatisch weer veel mee bezig. Marlous; nog lekker samen aan de kaasfondue gezeten? Foofer; hoe is het nu? Fijn dat je hier steun ervaart en dat je familie er ook voor je is! Beetjemama; wat een prachtige ring! Ben je al lekker aan het rondsnuffelen voor bruiloftdingen? Hartendiefje; fijn dat je vader al weer goed hersteld. En nog geen ongi te bekennen? Summer; welkom! Kirasese; welkom! Dmj; fijn dat je al snel bij de gyn terecht kan. En goed om even gas terug te nemen! Lovely; veel plezier bij de echo vanmiddag! Marlous; hier ook alweer van die vieze natte sneeuw, van mij mag het nu ook wel lente worden. Deesjedees; welkom! Nancy; fijn dat er duidelijkheid is, wel apart dat je gevoel dat eigenlijk al dacht. Vanavond komt mijn man weer een avondjes thuis, hij is deze weken op cursus en kan dan niet iedere avond naar huis. Dus ik heb gevraagd of hij dan in ieder geval de woensdag naar huis kan. Midden in de week dat is toch het handigst ivm het klussen want mijn vruchtbare dagen komen er weer aan dus dan moeten we het zo maar een beetje plannen Als ik uit ga van mijn laatste cyclus dan is mijn nod 6 april. Hoe kan ik dit in de lijst zetten? Wat betreft mijn schoonvader zijn er ook ontwikkelingen, er zijn meer uitslagen bekend. Hij heeft twee verschillende tumoren, dus 1 in zijn darmen en 1 in zijn longen, dit zijn geen uitzaaiingen van elkaar. Vandaag heeft hij een petscan om te kijken of er evt uitzaaiingen zijn. Als dit niet het geval is, blijkt er toch behandeling en evt genezing mogelijk te zijn. Wat de eerste arts dus anderhalve week geleden gezegd heeft dat hij niet meer te genezen is, dat is nu dus nog maar de vraag. We zijn natuurlijk heel blij dat er nu dit nieuws is dat er nu toch een mogelijkheid van genezing aan de orde is. Maar het is wel een achtbaan van emoties! Vrijdag krijgt mijn schoonvader de uitslag van de petscan en dan weten we wat het plan van aanpak zal zijn. Er gaat in ieder geval een klacht naar de arts die het eerste gesprek gevoerd heeft!!
Janna: Nee, natuurlijk ben je daar nog niet mee bezig. Het is een hele stap om de beslissing te nemen, en helemaal als je het zo met plezier doet. Beetjemama: Wauw, wat een mooie ring zeg! Hartediefje: Nog steeds geen menstruatie? Summer en Kirasese: Welkom! Foofer: Wat fijn al die steun die je krijgt. Gaat het een beetje? Sanny: Wat zielig een ontstoken piemeltje. Jeetje, je bent al 12 weken joh! Leuk.. Dmj: Wat fijn dat je bloeddruk nu goed was. En ik snap, nu je geen stage meer hoeft te lopen een stukje rust is. De 29e is ook al bijna!! Marlous: Heb je nog gezellig kunnen fonduen Nancy: Balen dat je ongesteld bent geworden. Had goede hoop voor je. Op naar de volgende ronde! Lovely: Hoe was het bij de echo? Ik hoop dat je een mooie echo hebt gehad! Mara: Heftig van je schoonvader zeg. Maar ook fijn dat de kans op genezing er nu wel is. Moeilijk dat het om 2 soorten gaat. Hopelijk hebben jullie snel een behandelplan, want de onzekerheid en de emoties blijven zich opstapelen als je zo weinig weet. Sterkte! Hier: Zit echt niet lekker in mn vel, kortaf, emotioneel. Spierpijn in buik/liezen en benen, moe. En voel me gewoon niet zo lekker, weeïg en misselijkachtig gevoel blehh! Zwangerschap en menstruatie lijken zoveel op elkaar, wbt klachten dus je lichaam neemt gewoon een loopje met je
Heel even snel tussendoor, reageer straks ofzo nog op de rest. Ik heb vanmorgen toch even getest, voor de zekerheid, ivm blaasontsteking en antibiotica. Test was negatief, maar na een uur ofzo (dus veeeel te laat) kwam toch wel een heel licht streepje erbij. Ik ga dus gewoon van harstikke negatief uit, maar heb voor de zekerheid toch een kuur gevraagd die met een eventuele zwangerschap gegeven mag worden. De vorige keer toen ik dit ook zo had, met die test (en dus van nega uitging) werd hij na een week wél posi. Ik ga er niet van uit, maar sluit het ook nog niet uit. De keren dat het echt nega was en bleef, kreeg ik ook na úren nog geen streepje namelijk. Maar we zullen zien! Afwachten nu... zit op dag 30 nu.
@ Marlous; dankjewel, we hebben hem samen uitgekozen. We waren het wel direct er over eens dat het de mooiste was, dus als hij het alleen had gedaan had hij hem ook gekozen! Gelukkig heeft hij smaak haha. Hier ook sneeuw, wel natte sneeuw, blijft niet liggen. Zeiknat geworden met wandelen. @ Deesje; welkom! @ Nancy; super shit zeg! Had nog zo hard voor je geduimt! Ik hoop echt voor je dat je de volgende ronde meer geluk hebt! @ Mara; ja we zijn wel het een en ander aan het bekijken. Locaties om te trouwen, locaties voor het feest en waar we het beste kunnen kijken voor een jurk enzo. Volgende week ofzo misschien eens gaan kijken naar jurken. Ik moet eens even nagaan wat je wanneer precies moet regelen, omdat het nog maar een dik half jaar is haha. Jij heel veel klusplezier vanavond haha! Maak dr een heerlijke avond van samen! Ik hoop dat je schoonvader goed nieuws krijgt. Fijn in ieder geval dat de longen en darmen niet met elkaar in verbinding staat (wat betreft uitzaaiing). @ Meis; dankjewel Ja, er zijn echt te veel kwaaltjes die je zowel krijgt als je ongi moet worden als dat je het niet meer moet worden haha. Houdt het wel spannend he
Dees welkom en veel pelzier met klussen! Nancy, ik geloof niet meer in pendels. Bij deze is het officieel... . Beetjemama, ook al zo'n wonderlijke test! Bij mij was wit gewoon wit en werd geen streep... Misschien dan toch, ik duim voor je! Je hebt veel checklists voor trouwerijen op internet. Belangrijkste is locaties, stadhuis. Veel pelzier! De fondue was inderdaad goed gelukt Mara wat heftig, maar gelukkig relatief beter nieuws... Het zal sowieso een achtbaan blijven, want die behandelingen zijn ook niet mis... Veel sterkte en kracht voor de komedne tijd gewenst. Meis, ja die klachten kunnen alles zijn, lastig he?! Ik duim voor geen ongie IK WIL LENTE! Dus ga ikzo een lekker vissig pastaatje maken, alsof de zon schijnt...
Ja hier tot nu toe ook bij geen zwangerschap echt nega testen die ook écht wit bleven. De enige keer dat ik na een uur ofzo toch een heeeeeel licht streepje begon te zien, was ik achteraf ook zwanger, alleen te kort voor een goede test. Maar ik wil mezelf niet gek maken, dus ik ga er gewoon van uit dat ik ongi ga worden. En zo niet, dan heb ik geluk!
@marlous *proest* @ de rest thnx ach het had leuk geweest..maar drukt je wel weer ff met je neus op de feiten dat het dus totaal geen zin heeft om je druk te maken over allerlei buikpijntjes en symptomen vanaf nu gaan we het gewoon rustig afwachten
@nancy hè?? Wat balen meid!! Had zo'n goede hoop voor jou. We gaan er gewoon samen weer tegenaan deze maand. En het blijft gewoon moeilijk om niet op alle signalen te letten. Het is gewoon lastig dat het allemaal zoveel op elkaar lijkt. @beetjemama spannend hoor!! Wat zou dat mooi zijn voor je. Ga voor je duimen. Wbt het regelen van de bruiloft, zou inderdaad even googlen. Dan heb je zo den checklist gevonden. Ik denk dat je de volgende dingen al wel moet gaan regelen: afspraak voor jurken passen (als ze moeten bestellen kan het vaak 4 tot 5 maanden duren voordat ie binnen is), stadhuis, locatie, dj/band, fotograaf. Als je dit ook allemaal wilt Ik vond het echt leuk om onze bruiloft te regelen. Zou ook heel graag weddingplanner willen worden, maar durf nog het risico niet te nemen in deze tijd. As je nog tips wilt of wat dan ook, ik denk heel graag mee! @meis en mara ja het gaat al wel wat beter met me. De bloeding is echt nog maar heel weinig en we beginnen eraan te wennen dat we een nieuwe ronde ingaan. Bedankt voor het vragen @meis Bleh klinkt niet fijn. Zie dat 24 maart je NOD is, ooeee spannend! @mara fijn dat het nieuws toch een lichtpuntje geeft. Wel schandalig dat je schoonvader 1,5 week geleden een totaal ander bericht heeft gekregen. Dat moet toch eigenlijk niet kunnen! Maar goed, wel fijn dat er misschien toch een behandeling mogelijk is. Succes!! @marlous oh ja ik wil ook zo graag dat de lente gaat beginnen. Ik kan nog een sneeuwbui gewoon niet mee zien. @lovely hoe was het bij de vk? Heb je het hartje kunnen horen? Vond dat altijd zo mooi @deesje welkom en veel plezier!! @dmj let goed op jezelf meis, stress doet inderdaad veel en kan er gemeen insluipen. Nog maar 9 daagjes wachten dan, ben echt benieuwd! En bedankt voor je knuffel, lief van je! @sanny hoe laat heb je morgen de echo? Geniet ervan! En foto's zijn welkom @hier vandaag lekker gewerkt en een fijn gesprek met mijn baas gehad, die weet nu dus dat we bezig zijn voor een tweede. Best raar, maar het geeft me wel rust. Maakte me een beetje druk over het vertellen. Ik ben door privé omstandigheden vorig jaar 4 maanden uit de running geweest. Voel me dus een beetje schuldig dat ik (hopelijk snel) weer 4 maanden weg ben. Hij reageerde echt heel lief. Hij wilde de volgende keer goed nieuws horen en me voor 4 maanden weg kunnen sturen was wel lief om te horen. Verder test ik nog wel positief. Hoe lang zal hcg in je lijf blijven? Het streepje was toch nog wel duidelijk zichtbaar.
sorry meiden. ben momenteel niet zo aktief. voel me echt niet fijn. zo misselijk steeds. beetje mama, prachtige ring!! en bij mij bleven de testen ook helemaal wit als ik negatief testte, dan kwam er echt geen streepje. maar snap je voorzichtigheid. nancy jammer van je ongesteldheid. dmj, fijn dat de testen goed waren. mara, jeetje nog een spannende week dus maar het klinkt positief. hoop dat de uitslag het nieuws ondersteund en je sv beter kan worden. janna, lijkt me fijn dat je de knoop door hebt gehakt. kan je je nu gaan concentreren op wat je dan wilt gaan doen. hoop dat je er snel uit bent. voor de nieuwe, welkom. x
@foofer, dank je wel ach we zien wel..vorige keer bijna 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was..dus ga me dr nu maar even niet meer op vastzetten fijn dat het op je werk zo goed opgenomen wordt daar heb je vast heel veel steun aan
hallo , wij hebben op 15 april een afspraak met de gyn om terug te starten voor een 2e kindje ... het is allemaal heel erg spannend omdat we voor onze dochter 2 jaar geprobeerd hebben voor het ons lukte. daarom wil ik wel graag meebabbelen in dit groepje ... ik heb de vorige pagina's niet gelezen omdat het er zoveel zijn dus pik ik even op vanaf hier .