Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Je kunt nog wijzigen, en anders komt dat wel ;)

2. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Gelukt! :) haha wat een gedoe

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik ben ineens weer verjongd in de lijst. Ben Sanny76, niet 87 :)
    En ben uitgerekend op 1 okt. zit nu via tel. wil iemand het aanpassen?
    nu op weg naar echo. spannend!
    Hou jullie op de hoogte!

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik pas het voor je aan.
    Succes bij de echo

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    ♥Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013!♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ (2) :
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * Nog onbekend

Al begonnen ♥ (16) :
    Yasmin84 (28) * Heeft al een zoontje (02-07-2012) * 1e ronde * NOD: 9 maart 2013
    Nancy82 ()*Heeft al een dochter (23-09-2007) * 3e ronde * NOD: 16 maart 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 3e ronde * NOD: 22 maart 2013 (cyclus van slag)
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010)*2e ronde* NOD: 24 maart 2013
    Dmj (24) * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 9e ronde * NOD: 4 april 2013 (wel in afwachtende van uitslag gyn.)
    DeesjeDees (27) Heeft al een zoon (20-01-2012) * 1e ronde * NOD 11 april 2013
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 9e ronde * NOD: 14 april 2013
    Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *3e ronde * NOD: 18 april 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 2e ronde * NOD: ?
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: ? maart 2013
    Mara81 () * Heeft al een zoon () * 2e ronde* NOD: 6 april 2013
    Veroniekske () * Heeft al een zoon () * 1e ronde * NOD:
    Foofer () Heeft al een zoon * ronde * NOD: ?
    Grace20 () Heeft al een dochter * e ronde * NOD?
    Kirasese () Heeft al een * e ronde * NOD?
    Summer
    () Heeft al een * e ronde * NOD?

♥ZWANGER♥ (12) :
    PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk * Uitgerekend: 12 augustus 2013
    Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 25 augustus 2013
    Jerami (27) * Heeft al een zoon (01-12-2010) * 1e ronde * Uitgerekend: 27 augustus 2013
    Sus79 () * Heeft al een zoon (26-05-2010) * 2e ronde * Uitgerekend: 02 september 2013?
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober
    Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 18 oktober 2013
    Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 23 oktober 2013?
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 15 oktober 2013
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * Uitgerekend 21 november 2013

Afspraken & controles ♥ :
    21-03: Sanny76: Combinatietest
    28-03: Joan84, intake vk
    29-03: DMJ afspraak gyn
    03-04: Marlous, termijnecho vk
    04-04: Joan84, 1e echo vk
    11-04: Lovely24, Termijnecho
    23-04: Sanny76, afspraak vk
    02-05: Lovely24, controle vk

Ik heb het veranderd voor je. Zo goed denk ik he?

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Foofer klopt! Was 10februari de testdatum maat niets nog.

Hier vandaag met dochter de klas naar Zaanse schans geweest, was erg gezellig maar ben helemaal gesloopt.
    ga dus lekker slapen zo.

7. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Sanny, hoe was je echo?

8. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier nog de echo van gisteren.
    Nog steeds niet echt heel duidelijk iets te zien :p
    Volgens mij ligt het hoofdje rechts.

9. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Deesjedees; ja dat weet ik niet, vorige ronde was een MK dus ik heb geen idee hoe mijn cyclus nu is. Als ik maandag nog niet ongi ben (dag 35) dan ga ik testen.

@ Marlous; het kan inderdaad zeker! Na de bevalling is mijn langste cyclus ooit geweest en dat was 39 dagen, de cyclus daarna was al meteen 30 dagen. Maar we zullen zien. Ik ga er gewoon van uit dat ik ongi wordt.

@ Lovely; wat een mooie pasfoto! :D

Ik zie nu pas dat ik van de lijst gehaald ben :p hihi.

10. Lovely24

Serieussss, nou dat hoeft natuurlijk helemaal niet :D

Weet eigenlijk niet eens of ik het gedaan heb, misschien wel, met oog op dat het misschien vervelend of pijnlijk is om jezelf bij zwanger te zien staan ofzo?

Waar wil je jezelf hebben :D
    Je hoort er natuurlijk gewoon bij!!!

11. Janna

Janna Fanatiek lid

@sanny: ja basisonderwijs is wel anders. Wel leuk dat je nu in je werk toch nog iets doet met je ervaring in lesgeven aan schoolkinderen. Het klinkt als een leuke baan! Leuk trouwens dat je in het Haags Gemeentearchief werkt. Ik kom oorspronkelijk uit Den Haag. Mijn ouders en zus wonen er ook nog steeds.

@foofer: fijn dat het werken je zoveel afleiding geeft.

@lijst: voel me ineens wel een beetje alleen in het lijstje "aftellen tot eerste ronde". :p Heb Dreamer hier iig al heel lang niet meer gezien. Ach ja, onze tijd komt ook wel. Voor nu zijn we er gewoon echt nog niet mee bezig. Er gebeurt gewoon te veel. Echt raar hoe je kunt beslissen om te beginnen en dat dan ineens de omstandigheden zo veranderen, dat je er helemaal niet mee bezig wilt. Ik kan me iig niet voorstellen dat wij de komende twee of drie maanden al weer willen beginnen. Ach we zien wel.

@hier: Ons meisje begint te lopen! Echt zo lief. En trots dat ze is! Nog geen hele einden hoor en ze doet het ook lang niet altijd op commando, maar wel af en toe een meter of anderhalf. En ze gaat steeds beter "praten" en begrijpen. Ze zegt "ajo" (=hallo) als ze ons weer ziet en "da" (=dag) bij het afscheid nemen. En daar zwaait ze dan bij. Ze begint ook te wijzen en zegt "ja" als je haar iets vraagt. Daarbij kan ze ook ja knikken. En ze kan nee schudden. Ik vind het zo knap! :)

12. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @foofer
    Graag gedaan meid ! hoe gaat het nu met je ! ?

@sanny
    aaaaah wat sneu zeg :( !! gelukkig dat het beter gaat !

@kira
    Welkom meid !!

@deedje
    Welkom meid !!

@nancy
    dus toch !! nou gelukkig eindelijk ! nu kunnen jullie weer verder !

@beetjemama
    jeetje wat een misser zeg ! vind het knap van je dat je je zo sterk hebt gehouden ! je houd het wel spannend :) duim voor je topper !

@lovely
    wauw wat een mooie echo :D !! klein beertje hihi

@janna
    wauw wat goed zeg :D !!! trotse momenten he !!!! geniet er van.. en vergeet de filmcamera niet :p !!

@ hier

weinig tijd om te reageren ect..... onze kat is al vanaf dinsdag niet meer thuis gekomen :( ben verdrietig !!!!!!!!!!!!!!!!!

13. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    #4073 meis23, 22 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2013
    Beetjemama: Toch weer spannend voor je. Als de test toch licht positief is, zit er wel degelijk hcg in je urine. Wat goed dat je toch even het zekere voor het onzekere neemt, door te wachten met testen. Ik duim voor je.

Joan: Ben je inmiddels al wat minder misselijk? Wat rot zeg.

Sanny: Hoe was de echo??

Lovely: Aaah, wat een mooie echo zeg:D Gefeliciteerd!!

Foofer: Wat fijn dat je baas zo reageerde. Gelukkig dat het wat beter gaat. Ik duim voor je!

Mamsie: Heb je nog kunnen shoppen voor je dochter? Ik ga dit weekend ook even, en ook voor mezelf:D

Hartediefje? Heb je al meer duidelijkheid?? Spannend!!

Mara: Spannende dag vandaag voor jullie. Ik hoop toch nog enigszins positief nieuws voor jullie.

Dees: Welkom!

Janna: Wat leuk dat je meisje gaat lopen. Wij vinden het nog spannender dat zij zelf haha. Houdt de fotocamera maar goed bij de hand dan. Hier praat hij momenteel de oren van m’n hoofd af (27mnd), maar het is zo gezellig;)

Fryskfamke: Aaah:( wat sneu zeg. Snap echt dat je daar verdrietig over bent. Misschien ergens in schuur/tuinhuisje verstopt vanwege de kou? Ja, ik weet het ook niet hoor. Je zult vast al overal gezocht hebben. Ik hoop dat jullie hem snel vinden!

Hier: Vanmorgen ongesteld geworden:(.. Baal flink, omdat ik echt hele andere dingen voelde die ik normaal voel. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. 1 voordeel, cyclus is 2 dagen korter dan vorige keer. Hoop echt dat het nog korter wordt, want door de lange cyclussen zijn 2 rondes bijna 3 maanden. Ik pas het lijstje even aan, als het lukt!

Niet gelukt dus, krijg ook bericht is te kort:) Wilt iemand het aanpassen? 3e ronde, NOD 29 april Bedankt..

14. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Lovely; nee laat me nog maar even er af. Als ik ongi ben of zwanger ben dan meld ik me wel dan weet ik waar ik bij gezet moet worden haha.

@ Janna; wat knap van je meisje!!! Super hoor, wat zul je trots zijn :D

@ Frysk; de vorige keer dat ik bij de huisarts was kreeg ik iemand die ik nog niet gehad had, die vroeg hoe het met de kleine ging.

Ik duim voor je kat! Wat verschrikkelijk zenuwslopend zeg! Hopelijk komt hij snel thuis!

@ Meis; maar de test werd pas ná de afleestijd licht positief, dus dat hoeft niets te betekenen helaas :p

Hier nog geen ongi. Dag 32 nu. Wordt steeds spannender!
    Morgen de puppy halen!! Kan niet wachten!! Lekker wat afleiding, heerlijk :D

15. Lovely24

@Janna
    Leuk Janna!!
    Ik vind tot nu toe elke leeftijd/fase wel wat hebben.
    Ik ben gek op die hele kleine babytijd, maar nu zijn ze zo grappig af en toe (op de driftbuien na dan :p)

@Beetjemama
    Leuk! Dat zal inderdaad wel even wat afleiding geven ja, fijn!!

16. Janna

Janna Fanatiek lid

@fryskfamke: Wat vervelend zeg, van je kat. Heeft ie wel vaker dat ie een paar dagen niks van zich laat horen? Of is dit niks voor hem?

@fryskfamke en meis: ja, die camera schiet hier nooit zo op. Zodra ik daarmee aan kom zetten, stopt ons meisje met datgene waar ze mee bezig is en komt ze zeer geïnteresseerd naar ons toe kruipen om te inspecteren wat we aan het doen zijn! ;)

@meis: vervelend van je ongi. Toch een teleurstelling, juist als je zulke andere dingen voelde dan anders.

@lovely: ja, ik vind de fase waar mijn dochter nu in zit ook zo grappig! Ze doet gewoon zulke knappe en/of komische dingen! :D

17. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Lovely, leuke echo, klein nog hè. Ik kan er nooit zoveel van maken :) zelfs niet als ze groter zijn haha moeten ze me echt aanwijzen.

Janna, leuk dat je dochter begint te lopen, wat kun je trots zijn op die kleintjes hè

Fryskfamke; wat rot dat de kat niet meer thuis gekomen is. Is dat al vaker gebeurd dat het langer duurde voor die terug kwam? Of ben je bang dat hij nooit meer terug komt?

Meis; mijn schoonvader heeft gelukkig geen uitzaaiingen! Dus dat is heel fijn nieuws. Nu maandag weer gesprek met de arts over hoe nu verder.
    Balen dat je ongesteld bent geworden, zeker omdat je andere dingen voelde.

Beetjemama, leuk een puppy. Wat voor ras?

Hier vandaag gewerkt en het weekend mag ik ook. Man is weer gezellig thuis :)

18. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Mara; een Petit Brabancon.

19. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Beetjemama; heb het even gegoogeld want kende het ras niet. Leuk hondje :) wordt ook niet zo heel erg groot of wel?

20. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Mara, gelukkig zeg dat je schoonvader geen uitzaaingen heeft.

Janna, wat gaaf dat je dochter loopt. Lizzy loopt nu ook steeds beter en ik vind het nog steeds grappig om te zien. Ze loopt zo met dr armpjes omhoog om dr evenwicht te bewaren:)

Meis23, balen dat je ongesteld geworden bent! Shoppen helpt goed om je weer wat op te beuren hoor!:) Ben goed geslaagd bij de V&D, het is nou prijzencircus, heb zulke leuke dingen gekocht voor man en dochter! Een roze tule rokje, heel zoet maar zooo gaaf..en dan denk ik wie weet krijg ik maar 1 dochter en dan moet ik er maar van genieten ook!

Beetjemama, misschien had je het al gezegd, maar wanneer ga je nu weer testen? Ik duim voor je hoor!

Hier, vandaag dus lekker wezen shoppen in Breda. Voel me alleen helemaal niet fit;buikpijn en heel de dag zooo koud. Ga lekker vroeg naar bed zo..oh het is nu al bijna 22.00 dan kan ik beter maar meteen gaan! Truste!

Deel Deze Pagina