Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ene kant wel, maar kan me er nog wel bij neerleggen nu. Weet niet of dat in januari nog steeds zo is, maar dat zien we dan wel. Hij heeft gewoon altijd wat tijd nodig om te wennen. Was met trouwen en bij eerste keer zwanger willen worden ook zo. Dus hij zal nog wel bijdraaien. Hij stelt het iig niet heel lang uit, dus dat overleven we wel.

Weesje: haha, herkenbaar van de billendoekjes. Succes met opruimen! :p

2. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    beebielove- NOD 10 dec?

3. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    haha hmm hopelijk zijn de doekjes nog niet droog geworden...

4. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    10 dec ja dat zou vast kunnen (haat dat altijd uitrekenen.. ben/ was ook zeer onregelmatig, hopelijk nu beter al was mijn prolactine veeeel te hoog (vorige week wezen prikken max mag je 500 hebben had 900 ofzoiets;))

5. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    @beebielove: niet meteen weer aan de medicijnen ervoor dan?

6. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    @ vgg nee ff afwachten nog (ik ben wel ongi, dat is redelijk een wonder ;) anders over 2 a 3 maand weer prikken is waarde dan nog zo hoog dan meds.. wel prima om ff te kijken (kan nml ook nog komen door bv.)

NOg wat leuks doen dit weekend??

7. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ok, hopelijk zakt de waarde vanzelf dan.

Weekend: zaterdag hele dag in de sporthal (eerst zelf wedstrijd volleyballen, daarna nog lijnrechter zijn) en zoontje dus bij schoonmoeder (man heeft eigen zaak (winkel), dus moet altijd op zaterdag werken), 's avonds niks en zondag volgens mij nog vrij op de planning. 'S ochtends naar de kerk, da's echt schandalig lang geleden door drukte en 's middags komt vast nog wel een invulling voor. :p

8. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Als ik het goed heb wordt het dan 10 dec?

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hihi! Leuk die kleintjes :D

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nope, de terugplaatsing zal rond 20-11 zijn gok ik :)
    Ik moet nog even geduld hebben ;)

11. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    @ vgg best druk weekend dus :) hier niet naar de kerk was er 2 weken geleden nog.. (en dat is voor mij bijna rendabel om de rest van het jaar niet meer te gaah ;) haha)

@ avon, dank!! :)

@ m-i-l oehh spannend dan nog even aftellen (nog minder dan 2 weken! yes!!)

12. Janna

Janna Fanatiek lid

JAAAAAAAAH, klaar met bijlezen. Ongelofelijk wat een geklets hier zeg! :p:D Ik heb het deze week zo druk gehad, dat ik amper tijd had voor mezelf. Nu ligt mijn dochter te slapen, dus heel even tijd voor mezelf. Hoewel ik lees dat ik hetzelfde dillemma heb als anderen: eigenlijk wil ik als ze slaapt iets in huis doen, want daar moet nog zo veel gebeuren. Maarja, als ik alleen maar achter elkaar door ga, word ik gek en daar heeft ook niemand wat aan.

Duurt het middagslaapje trouwens langer, wanneer ze nog maar één slaapje op de dag hebben?

Wij hebben hier nog geen namen voor een tweede kindje. Met mijn dochter was ik al blij dat we het eens waren over één naam. Een jongensnaam hebben we nooit gehad. Dat is trouwens ook de reden dat we wel tijdens de zwangerschap het geslacht al wisten. Mijn man wilde het geslacht namelijk niet weten, dus we hebben het heel lang niet geweten. Toen ik de 30 weken gepasseerd was, hadden we echter nog steeds geen jongensnaam en toen begon ml hem wel een beetje te knijpen. De avond voor ik weer een echo zou krijgen zei hij ineens: "nou, zullen we dan morgen toch maar vragen of het een jongen of een meisje is?" Ik zei: "jij hoop zeker dat het een meisje is, zodat we geen jongensnaam meer hoeven te verzinnen!" Dat bleek inderdaad de reden van zijn omslag te zijn! :D

Ik denk dat ik het een volgende keer wel weer wil weten. Ook in verband met veel saaie sekse-neutrale kleertjes.

@mamv1: ja dat is vast nog wel redelijk nauwkeurig, maar om nou elke dag mijn wekker om 6 uur te zetten om te tempen… Dus ook op mijn vrije dagen!

@Kip: spannend, een verrassing! Ben benieuwd wat hij voor je in petto heeft! En nog gefeliciteerd met jullie jubileum!
    Wat vervelend trouwens dat jullie kleine juist op je vrije dagen zo vroeg wakker is!

@Bibi: Wat vervelend dat je hond is overleden. Gecondoleerd.

@Verkouden kindjes: Hier ook zo een. We horen haar 's nachts veel hoesen en ze wordt 's ochtends wakker met allemaal aangekoekt snot onder haar neus, maar o wee als we dat weg willen poetsen! ;)

@beebielove: Ik moet inderdaad pillen nemen om het bloeden te verminderen. Ik ben gisteren ongesteld geworden, dus vandaag begonnen. Nu maar eens kijken of het helpt. Ik hoop het maar, want ik was vanochtend na 1 uur en drie kwartier al aan het doorlekken, terwijl ik dus de grootste maat tampon van ob gebruik.

@bubble: ja, ik vraag me ook af wat die kleinsten vanaf 0 jaar bij babymoves doen.
    Ik lees dat sommigen zich afvragen of ze een tweede kindje wel weer even leuk zullen kunnen vinden als hun eerste. Ik zie het juist andersom: omdat ik mijn dochter zo leuk vind en zo veel van haar hou, wil ik er nog wel zo een! Ik snap natuurlijk dat een tweede niet precies zo als mijn dochter zal zijn, maar ik ben wel benieuwd wat voor kindjes mijn man en ik nog meer kunnen maken! :D

Mijn dochter heeft trouwens helemaal (nog) niks met knuffels of poppen. Ze is wel heel erg sociaal naar de andere kindjes op het kdv. Je ziet aan haar dat ze het zo leuk vindt om met andere kindjes te spelen. Daarom denk ik dat ze een broertje of zusje wel leuk zal vinden.

Nou, ik ga hopen dat mijn dochter nog even drie kwartier ofzo doorgaat met slapen, zodat ik toch nog wat kan opruimen, stoffen en zuigen.

13. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @slapen,
    casper slaapt 1x per dag. Schema:
    7.00 uit bed
    11.00 hond uitlaten
    12.00 eten
    ergens tussen 12.30 en 15.00 gaat hij naar bed dat verschild per dag. Als hij dan slaapt slaapt hij met gemak 2/2.5 uur. 's avonds gaat hij tussen 19.00 en 19.30 naar bed.

14. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoooooi,

Wij zijn om 11.30 even richting een winkelcentrum gegaan, was 15 minuten rijden ofzo en ja hoor mevrouwtje viel in slaap in de auto.
    Daarna in de kinderwagen, wakker, niet meer geslapen. Toen was het schoenen uit, sokken uit en vervelen maar :p

Nu net toen we thuis kwamen hem ik dr meteen verschoond en op bed gelegd. Dus nu even mama-tijd.

Eens even bijlezen hier, stelletje kletskousen :D:D

15. Lovely24

@Weekend;
    Hier niks bijzonders op de planning.
    Morgen boodschappen doen & misschien even naar een indoor speeltuin ofzo.
    Zondags ben ik meestal thuis bezig met opruimen, de was enz.

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Weekend, heb ik niet helaas, ik moet gewoon werken (kraamverzorgster). ook leuk hoor maar ja baal wel telkens van dat geen lekker weekend vrij heb met dochter. Maar gata verandering in komen :D

17. Lovely24

Wat leuk Queen je bent kraamverzorgster!

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ja in totaal al 4 jaar ;)

19. Lovely24

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Maar niet voor lang meer hoor ;) als zwanger ben ga ik alles omgooien en verder als gastouder ;) heb alles om dat te gaan doen :p kan ik mijn eigen kindjes dag en nacht zelf opvangen en verzorgen. want je loopt wel wat mis vind ik als je zoveel werkt, dat wil ik nu dus niet.
    Bij geboorte dochter ook gestopt en eerst een jaar thuis gebleven, toen pas weer leren en werken ;)

Deel Deze Pagina