Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Mara
    Oh balen, zie aan je onderschrift dat je helaas toch ongesteld bent geworden :(

@hier
    Zo de stad in met een collega. Even lekker de KBS er doorheen jagen :D
    Fijne dag allemaal!!

2. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mara
    Aaaah balen zeg :( !! knuffie !

@lovely
    hahaha heeeel veel plezier met shoppen :p ! altijd fijn he zn extraatje :p !!

3. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meis balen ja va licht bloedverlies
    hie precies netzo!
    helaas alweer ronde 10 :(

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    Hallo iedereen , hier is de ongi er alweer vandoor :) .

@ mara81 en dmj : spijtig meiden. Op naar de volgende ronde ...
    en hopelijk is deze dan wel raak !

@ lovely24: heel veel plezier vandaag!

Hier vandaag een dagje thuis met de dochter. Wat moet je anders gaan doen met dit weer pffff ... Een beetje opruimen en kuisen en daarna koekjes bakken met haar nieuwe hello kitty tupperware koekjesbakken set. Zal ze vast leuk vinden

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@lovely
    Wauw wat een mooie echo's!

@Dank je wel Foofer
    Fijn dat het goed is gegaan bij de kapper

@fryskfamke
    Hopelijk word ze snel gevonden!
    Enne ik kan het niet beloven ;)

@joan
    Fijn dat de echo goed was! Hopelijk voel je je snel beter

@Babyboom
    Heb hem net terug gekeken met uitzending gemist. Maar het was idd een tranentrekker hoor.. pfff Echt een heftige uitzending!
    Vond het ook jammer dat ze die gezamelijke tet niet meer deden :(

@Mara
    Dat is echt balen! Succes in de volgende ronde!

@Lovely
    Shopze!

@dmj
    Oh jij ook al :( Dat is echt balen!

@grace
    Oh leuk koekjes bakken :D Veel plezier!

@hier
    Nog steeds erg beroerd.. gisteren ook zwaar beroerd in de auto toen we op cadeautjesjacht waren.. pffff Van het weekend toch maar weer een testje doen denk ik.

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    @Janna: grote verbouwing op komst! Succes daarmee. Vorige week bij de bekkentherapeut geweest en die heeft me flink gekraakt ofzo. Deed op het moment zelf best zeer, maar daarna was ik wel van de pijn af gelukkig. Ook weer nieuwe oefeningen gekregen en als het weer de kop opsteekt en de oefeningen helpen niet, dan moet ik weer bellen. Fijn dat het weer beter gaat bij jullie! Bij allebei een stijgende lijn!!

@DMJ: jeetje, hopelijk is alles inmiddels al beter met je zoontje! Oh, gelukkig uiteindelijk geen opname en weer een normale temp lees ik. Wist de huisarts nog te vertellen wat er aan de hand is geweest? Balen dat je toch ongesteld geworden bent :(

@Grace20: gelukkig voel je je weer wat beter en waren de koekjes lekker!

@Mam v 1: ik weet niet precies waar het streepje hoort te staan bij deze, haha. Weet dus niet waar ik moet turen... Maarruh... ik had deze keer dus ook het gevoel dat ik elk moment ongesteld kon worden (zelfs een avondje biertjes gedronken omdat ik dacht dat de ronde toch mis was) en toen bleek het toch raak...

@Marlous, fijn dat jouw eerste trimester er ook al op zit! En mooie echo!

@Foofer: ik zit ook op lvl 110! :D Bij Steven doet een doosje rozijntjes wonderen bij de kapper. Oh, lees al dat het goed ging!

@Fryskfamke: sip dat de poes nog steeds niet thuisgekomen is :( En spannend met al je symptomen!

Babyboo92: welkom!

@Mara81: Wij hebben Babyboom opgenomen. Moet dus nog kijken. Lig er elke avond zo vroeg in, dat het er nog niet van is gekomen. Balen dat je ongesteld geworden bent!

@Lovely: hoe is de echo gegaan gisteren? Ah, ik lees het al. Fijn dat het goed ging!

@Mamsie: er hoeven geen symptomen te zijn. Je weet het nooit...

@Joan1984: fijn dat alles goed was, maar wat naar dat je je nog steeds zo beroerd voelt! Rustig aan hoor!

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoop dat ik niemand vergeten ben!
    Ik word intussen helemaal sufgebeld door mensen met vragen over het evenement morgen. Heb wel vrij, maar mijn nummer staat op de site enzo, en ons secretariaat is er niet, dus is toch wel belangrijk om op te nemen. Wel leuk dat er ook kranten bellen voor info om een berichtje te plaatsen en vanmiddag word ik geïnterviewd op Den Haag fm en morgen m'n collega voor radio West. Vorige week ook Radio Discus al. Wel allemaal regionale zenders, maar wel heel leuk!

Ik ge nog even m'n werkmail in duiken en dan een was ophangen en dan zal Steven intussen wel weer wakker zijn :)

Groetjes!

8. Janna

Janna Fanatiek lid

@sanny: 't komt nu echt dichtbij morgen! Spannend hoor, al die media-aandacht. En op zich wel logisch dat vooral regionale pers zich er mee bezig houdt. Ik kan morgen trouwens niet komen. Baalde een beetje, maar kwam erachter dat we al een verjaardag hebben van vrienden. Ze hebben de uitnodiging per ongeluk alleen naar mijn man gestuurd (mail), dus het was bij mij niet aangekomen... Ik heb wel mijn moeder en zus getipt.

9. Lovely24

Hoi meiden!

Hier heerlijk geshopt :D
    Leuke shirtjes gekocht, en ook een aantal broeken en een jasje onder andere...

Bedenk me nu dat ik helemaal geen dingen zoals rompers en pyjama's heb gekocht ofzo :p

Ze heeft ieder geval genoeg leuke dingen voorlopig, nu nog een beetje mooi weer erbij, dat zou wel fijn zijn!

Oh gisteren trouwens de vakantie geboekt, we gaan in juni een weekje naar de Huttenheugte (CP), dus hopen op mooi weer!

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier net weer een testje gedaan, en die is negatief.. Dus het is toch wachten op mijn ongi ;)

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mamv1 :x balen!! Dan heb je nu wel weer een lange cyclus zeg. Heb je dat altijd al gehad?

@lovely leuk! Wij gaan daar 15 april naar toe. Kun je een dagpas kopen van Plopsaland en dan kun je er het hele verblijf gebruik van maken.

@sanny heel veel succes en plezier morgen!

@dmj en mara :x ook al ongi.. Gewoon klote!

@grace20 waren de koekjes lekker?

@hier lekker gewerkt vandaag, nu even rustig eten en vanavond een filmpje kijken ofzo. We hebben een 3D tv gekocht, is echt leuker dan gedacht!!

12. Lovely24

@Foofer
    Ja las er iets over, die moet je wel van te voren kopen toch??
    Kon het nog even niet zo snel vinden.

13. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een hoop berichten weer!

@dmj en mara: balen dat jullie weer ongesteld zijn geworden! :(

@mamv, jammer zeg! Is de ongi er al?

Verder mooiere foto's van echo's gezien, super meiden!

@hier: heel moe na 2 zware dagen werken...Gelukkig weer lekker weekend nu. Weinig te melden eigenlijk. Nog een weekje wachten op ei, dus voorlopig nog maar druk aan de klus;)

Fijn weekend allemaal!

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Foofer
    Heb ik wel vaker gehad, het is bij bij heel erg onregelmatig, al zijn er wel (langere) periodes geweest dat het rond de 33 dagen was.. (Mijn kortste was 12, en de langste was 78)
    Dus ben benieuwd hoelang deze is ;)

Moet je dan ten alle tijde met een brilletje kijken? (Of zeg ik nu iets heel doms..:))

@bloempje
    Nee nog niet, maar heb wel het gevoel dat het elk moment kan doorbreken..

15. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mamv1 ja moet je inderdaaddoor een brilletje kijken, maar dat is niet vervelend.

@lovely ja je moet de kaartjes vooraf bestellen. Kost 45,-

16. Lovely24

@Foofer
    Hmm.. okee thnx!
    Is dat per persoon of gezin?

Hoop natuurlijk op mooi weer eind juni, dat we lekker veel buiten kunnen doen!
    Maar wel ideaal dat het er echt naast zit.

Jullie gaan dus al bijna?! Lekker hoor.
    Hebben jullie nog een bepaald huisje, premium of vip of gewoon comfort?

17. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Lovely, ja helaas ongesteld geworden, ik hield mijn cyclus al enkele maanden bij en het wordt elke maand een dagje korter, heel apart. Maar goed vol goede moed weer op naar de volgende ronde.
    Heb je lekker geshopt vanmiddag?

Fryskfamke, bedankt voor de knuff :)

Dmj, balen dat bij jou ook de ongi weer aanwezig is :(

Grace, zijn de koekjes gelukt en waren ze lekker?

Mamv1, ja heftig voor een eerste aflevering weer hè, babyboom. Balen dat je test weer negatief was. En dat je je zo beroerd voelt.

Sanny, veel plezier met het evenement morgen.

Foofer, veel plezier met je filmpje. Moet je nu altijd alles met een brilletje op kijken, dat lijkt me wel apart.

Bloempje, geniet lekker van je weekend en van het klussen ;)

Hier nu even lekker bank hangen en op tijd naar bed, moet morgen ook weer werken. Fijne avond allemaal!

18. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @lovely dit is wat je betaald voor je gezin. Wij hebben een vip geboekt. Met de babybox actie en we hadden nog cadeaubonnen liggen van ons huwelijk, heeft het ons bijna niks gekost :D
    En jullie?

@mara je kunt ook normaal tv kijken nog, maar als je eenmaal een film in 3D kijkt ben e gewoon verkocht :)

19. Lovely24

Oh dat is dan niet veel geld.
    Ga er nog eens voor kijken. Gewoon via de Centerparcs site??

Wij hebben een Premium huisje.
    Was alleen nog maar een 6 persoons, dus heb het maar gedaan. Hebben we lekkee de ruimte hahah!
    Wel met Prenatal bon. Alleen staat er op de bon dat je bij een week verblijf 50% krijgt maar ik heb toch echt maar 40% gehad...
    Wilde een mail sturen maar die liep steeds vast. En bellen is natuurlijk 50cent per minuut...

Denk we zitten er toch een hele week dus is het wel lekker een wat luxere huisje.

20. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    @sanny76: spannend morgen is het dan zover voor jou. na waarschijnlijk heel wat planning vooraf :) veel succes gewenst .

@lovely24: een dagje shoppen kan echt een mens zijn humeur bepalen hé :) en voor rompertjes enzo heb je nog tijd genoeg :))

@mamv1: spijtig , wie weet dat er de komende dagen geen bloed komt en inneens een super posi test !!

@foofer: leuk zo een 3D tv maar ik begrijp het nog steeds niet 100% denk ik. moet je dan telkens met zo een brilletje op?
    oh ik lees het net ... inderdaad telkens een brilletje op.

hier zijn de koekjes dan niet doorgegaan ik kreeg telefoon van de brillenwinkel dat mijn nieuwe bril en zonnebril op sterkte binnen waren dus hebben we die geweest gaan ophalen. de koekjes zullen ergens in de loop van volgende week zijn want vanaf morgen zijn het hier weer volop werken aan de keukenmuur en boiler. pfff kheb er bijna genoeg van. telkens weer die opkuis. en die mannen trekken hun van niets aan he. als je een dweil legt om hun voeten aan te vegen stappen ze erover om je dweil niet vies te maken ...

Deel Deze Pagina