@pcomama Dat is zeker een latertje! @middagslaapje Vaak komt K. hier pas om 10 uur/half 11 (soms iets later)uit bed, en doet dan geen middagslaapje meer.. Vandaag hebben we hem om 8 uur uit bed gehaald, want we moesten weg. En dan doet hij wel ff een slaapje van een uurtje @kip Lekker wentelteefjes!! @pcomama Dat lijkt me wel zwaar werk zeg.. @Jiz Dat is zeker een hint haha @MAma-in-love Ik dacht eerst dat het een meisje zou worden, en daarna een jongen. Het werd dus een jongen @avon Succes met klussen @queen Hopelijk hoef je niet te ontpillen, en gewoon lekker beginnen met klussen @beebielove Het komt hier van beide kanten. Aan mijn moeders kant 2lingen en aan mijn vader kant 2 en 3lingen.. Ik heb geen idee of het via de man zijn kant moet komen.. Volgens mij is het ook net hoe de eicel zich deelt (dacht ik) Kan het ook fout hebben hoor @vgg ff lekker relaxen is ook wel lekker @beebielove Ik heb altijd al een zwak gebit gehad (familiekwaal), 6 jaar beugel en een zwangerschap waren niet echt bevorderend voor mijn gebit. En daarbij heb ik ook angst voor de tandarts. En idd alles gaat eruit dus een volledig kunstgebit @weEsJe Herkenbaar van de billendoekjes! Heb nu steeds die van de aldi met zo;n plastic dekseltje dus die krijgt hij niet zo gauw open @Janna Jan dan word het wel minder he om de wekker te zetten.. @verkouden Hier ook een hoestend kereltje.. zo zielig! @Jiz Heeft ze nog wel eventjes geslapen. Hier wil K ook echt niet in de kinderwagen slapen.. @queen Leuk dat je kraamverzorgster bent! Ik vind het heerlijk dat ik de hele dag (op de ochtendkrant na dan, maar dan slaapt hij nog) thuis ben bij mijn kleine mannetje! Zo alles weer bijgelezen. Vandaag wel een emotionele dag, want vandaag was de crematie van mijn vriend zijn tante.. Het gaat hier momenteel niet erg lekker.. 1,5 maand terug mijn opa van 90 begraven, in oktober 2 katten in 5 dagen tijd, en afgelopen zondag zijn tante. En nu is de 8 jarige hond (de staff) ook al haarzelf niet meer.. eet slecht, sloom, slaapt veel, wil er niet uit om te wandelen.. Ze heeft het vaker gehad en dan was het na een paar dagen weer goed en fit! Moeten maar weer zien het het afloopt.. pfff
mamav1 dat hoop ik ook dat we gewoon als we willen kunnen gaan beginnen Gaat idd neit echt lekker nee minder zge sterkte in iedergeval
@queen: heerlijk dat je dan die overstap kan maken die je graag wil! @mamv1: zo, da's wel een heftige maand die jullie achter de rug hebben. Hopelijk gaat hond snel weer gewoon doen. Net gewoon liggen slapen op de bank. *shame* gelukkig de rest vd dag al wel nuttige dingen gedaan.
@Queen Fijn dat je het straks zo kan combineren! @Mam1 Jeetje zeg! Alles tegelijk! Sterkte meid. Op naar 2013 dan maar! @Vvg Moet af en toe kunnen toch
@mamv1: pff, heftige tijd heb jij achter de rug zeg. Hopelijk wachten er nu mooiere tijden op jullie. @queen: wat leuk in de kraamzorg. Lijkt me alleen heel erg moeilijk met rammelende eierstokken @vgg: heerlijk toch slapen op de bank, gebeurt hier regelmatig Voor de rest nu even geen puf om te reageren, er is weer een hoop geschreven. Vandaag moesten we toevallig in de prenatal zijn, oef.. dat was niet goed voor mijn hormonen, wat klein weer die kleertjes allemaal! Verder een beetje een offday wat betreft babykriebels, ik begrijp eigenlijk niet meer zo goed waarom we wachten tot 2013 misschien omdat ik het lullig vind voor m'n werk waar ik echt net een contract voor onbepaalde tijd heb? Pff, ik weet 't even niet. Morgen zal vast weer een betere dag zijn. Bij jullie ook weer een VI avond? Er is een hoop voetbal geweest deze week zeg.
Nee op vrijdag gelukkig geen voetbal maar altijd The Voice. Kleintje ligt net op bed. Ze was erg gezellig vanavond. Ennnnnnnn..... ze heeft vandaag 5 stappen los gezet
Wauw, wat goed Jiz! Daarna gaat het echt heel snel met lopen, hier had hij het binnen 1,5 week helemaal door en hobbelt hij tegenwoordig steeds soepeler de kamer rond.
Hoi hoi, Mag ik ook mee kletsen? Wij hebben een meid van 9jaar en een zoon van bijna 11weken maar het kriebelde heel snel voor een 3e. Mijn man en ik hebben besloten in 2013 voor de volgende te gaan Wanneer precies weten we nog niet .iig ergens tussen januari en september (wil niet weer hoogzwangerde zomer door) Ben zo blij,kan niet wachten!!!
Dank jullie meiden! Idd hopelijk gauw 2013! Weer een frisse nieuwe start Vanavond heeft ze eindelijk weer wat gegeten na 4 dagen. Hopelijk blijft het ook zo! Dat is al een pak van me'n hart! pfff Ga nu ff op iedereen reageren.
@vgg Is wel lekker toch ff op de bank slapen hihi @kip Hier geen VI, maar mijn vriend kijkt TVOH met zijn ogen dicht.. Beetje jammer.. Ah al die lieve kleertjes, herkenbaar hoor! Dan zou je toch een zo een aantal setjes mee willen nemen.. Knuff! @Jiz Wat goed van haar!! Dan gaat het nu snel! Hier bleef K. de hele tijd maar door proberen, en hij loopt nu alweer bijna 6 maanden. @Jamietje Welkom en hopelijk kunnen jullie snel beginnen Zo maar op bed denk ik, vanmorgen ging de wekker om half 5 en na de kranten ben ik niet weer op bed gegaan wat ik normaal wel doe. Alvast trusten voor de meiden die op bed gaan
@jamietje: welkom. Wat leuk dat jullie zo snel klaar zijn voor de 3e. @mamv1: fijn dat hij gegeten heeft! Vast een goed teken. @slapen op de bank: is ook heerlijk, maar er lag (eehhh... ligt dus...) nog een megastapel strijkgoed en dat stond eigenlijk nog op m'n tot do-lijstje. @voetbal: gelukkig heeft man helemaal niks met voetbal. Ik had geen zin in he voice, dus lekker een filmpje gekeken samen. Nu bedtijd. Welterusten!
Zoo ben weer thuis van mn werk.. @jamietje welkom!Gezellig dat je mee komt kletsen hier @hier-weet niet wat ik heb hoor..d8 gister ongesteld te zijn maar was na 1 tampon over. Nu vandaag alleen een veeg oud bloed en wat kleine stolseltjes verloren bij het plassen soms wat hele kleine menstruatie-achtige krampjes. Heb n beetje gegoogeld..het kan een zwangerschap zijn, of juist een vroege miskraam, maar ook kan het een reactie zijn op bijv. een wondje aan je baarmoedermond.Een test is nog te vroeg.Ik zou het dan nog even afwachten. Als het vloeien verergerd, wel even langs de huisarts gaan. Stopt het, dan over een week of 2 een zwangerschapstest doen. afwachten maar duss.. ga lekker mn bedje in. Weltrusten allemaal!
Dank jullie wel! We willen er nog zeker 2(groot gezin lijkt me druk maar wel heeeel leuk). @slapen Ik lag al vrij vroeg te slapen want was met de baby in bed in slaap gevallen. Werd net wakker van een nachtmerrie,kijk naast me...zoon klaarwakker lachend naar me. Manlief is nog aan het gamen op zolder.
@Jiz Oee leuk dat ze begint te lopen! @Jamientje Welkom!!! @weesje Ohh zo irritant als je niet weet waar je aan toe bent met je menstruatie. Heb ik voor de vorige zwangerschap ook gehad, was de hele maand dag wel/ dag niet. Aan ht einde van die maand werd ik zwanger........ dus wie weet. @tv kijken. Hier hebben we lekker knus naast elkaar de voice gekeken @weekend Hier houden we het rustig. Vriendlief wil studeren.
Welkom! Ik dacht dat ik er weer snel bij was maar jij spant de kroon haha!! Leuk hoor, een groot gezin. Zou ik ook wel willen maar denk niet dat mijn vriend het geweldig vind... Bovendien zouden we dan moeten verhuizen en dat is ook niet makkelijk in deze tijd met een koophuis.. Succes en hopelijk is het snel raak!!
@mamainlove Ja wij moeten ook verhuizen hahaha maar voorlopig kan er nog wel 1 baby bij. Is inderdaad niet makkelijk met huizen nu. Kopen is nu lekker cheap maar verkopen is n ander verhaal
Zo, ik ben trots: productief dagje tot nu toe. Tweede was is nu bijna klaar, boodschappen gedaan, keuken opgeruimd, toilet schoongemaakt en uk z'n bedje verschoond. Ik ga straks even lekker bijlezen en reageren op iedereen.