Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, mijn nod is de 22-ste, maar heb mezelf voorgenomen om pas de 24-ste te testen. Als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk...Bij mij is het sowieso lastiger, omdat ik standaard 10 dagen na mn eisprong al ongesteld word. Dan is het op mn nod volgens mij sowieso al te vroeg om te testen. Iemand hier ervaring mee?
    Fijne vakantie foofer!

2. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden
    hier vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een follikelmeting (kijken of eisprong eraan komt)
    helaas was er niets te zien bij mij.... waardoor ik nu wel erg begin te twijfelen aan mezelf...
    ik moet dinsdag alweer terug komen dan gaan ze kijken of er wel een eitje heeft ontwikkeld ... zo niet ben ik bang dat het niet op de natuurlijke weg gaat lukken
    sorry ben een beetje teneer geslagen...

3. Janna

Janna Fanatiek lid

@djm: Jeetje, wat verdrietig. Ik kan me heel goed voorstellen dat je gaat denken dat er misschien iets niet goed is en dat het daardoor moeilijk gaat worden om op de natuurlijke manier zwanger te worden. Sterkte de komende dagen en vooral dinsdag!

@bloempje: Waarom is dat lastiger? Dat is toch juist heel duidelijk? Het kan zijn dat het dan nog vroeg is om te testen, maar testen is eigenlijk helemaal niet nodig als je ongesteld wordt. En als dat standaard 10 dagen na je eisprong gebeurt, hoef je dus niet te testen. Tenzij de menstruatie uitblijft, maar als dat twee of drie dagen duurt, zal er bij een zwangerschap zo langzaam maar zeker ook wel hcg in je urine zitten.

@hier: ik ga nu lekker de tuin in. Nee, niet om in het zonnetje te zitten (is hier nauwelijks), maar om de boel aan kant te krijgen. Ik heb gisteren toen mijn dochter sliep de voortuin gedaan. Nu ligt ze weer op bed en is de achtertuin aan de beurt.

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Pff, na twee middagen hard werken zijn onze voor- en achtertuin dan toch eindelijk winterklaar! :D:)

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Voelt wel goed om de tuinen weer te kunnen doen he! Zeker met dit weer, wat was het weer genieten :)

6. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Foofer
    Wat balen meid :(
    Kan me voorstellen dat het je gek maakt af en toe.
    Heb denk ik geen tips voor je, ben nog niet echt op dat punt gekomen, dat had jij waarschijnlijk voor je miskraam ook nog niet, omdat het vrij snel raak was.
    Ieder geval heel veel plezier met het weekje weg!
    Lekker even genieten!

7. Lovely24

@Dmj
    Dat is wel even een tegenslag zeg :(
    Sterkte!
    Ik hoop toch op goed nieuws dinsdag!

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Foofer, balen meid! Gelukkig heb je vandaag lekker kunnen genieten van de mooie dag!

Dmj, voor jou ook balen maar wie weet wat er dinsdag op je wacht, geef de moed nog niet op meid!

Hier, het weekend gewerkt, ben erg moe 's avonds. Gister lag ik er om 21.00 al op..en als ik er dan op lig lig ik overal aan te denken, of het wel goed zal gaan met mn kleine frummel..zucht..vrouwen maken zich overal druk om

9. Lovely24

Heel herkenbaar Mamsie,

Het lijkt aan de ene kant zo kort geleden, en aan de andere kant ook weer een hele tijd geleden dat ik zelf zo zat elke dag na mijn positieve test.
    Denk dat ik vanaf nu eigenlijk pas echt geniet ervan.

Moet zeggen dat de zorgen ook wel minder worden, al heb je nooit de garantie natuurlijk.
    Maar bijv. ik denk wel eens zal ik een Angelsound bestellen? Maar ik doe het dan eigenlijk niet... bij mijn dochter ook niet gedaan.
    Iets in me zegt dat toch dat het wel goed zit ofzo.

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    @DMJ, hopelijk brengt dinsdag beter nieuws. Kan me voorstellen dat je nu een beetje uit het veld geslagen bent! Hou je ons op de hoogte?

@Foofer: er is nog een klein kansje toch? En anders hopelijk in de volgende ronde. Gelukkig een weekje weg, dus lekker afleiding. Hoop dat je ervan kunt genieten!

@Mamsie, heel herkenbaar hoor, dat het nog moet doordringen. Dat had ik dit keer ook heel erg, omdat ik eigenlijk dacht dat ik ongesteld moest worden en ineens zwanger bleek... Ik kan ook niet wachten tot ik eindelijk voor het eerst het hartje (hopelijk) zal gaan horen op 23 april. De echo van de combinatietest is alweer o lang geleden (21 mrt) en ik voel ook nog niks bewegen. Wil zo graag weer even bevestiging dat het nog goed is daarbinnen...

@Lovely: ik denk er soms ook over om een angelsound te kopen, maarja, straks wordt de frequentie van de vk-bezoekjes weer hoger en dan hoor je het daar ook weer vaker, dus ik denk dat ik me inhou, hihihi.

@Janna: oh, jullie zijn al een heel eind met dingen uitzoeken voor de verbouwing dan! Het wordt op een gegeven moment echt zo'n sftreeplijst, haha. En goed zeg, allebei de tuinen alweer klaar! Bij ons is de voortuin een wildernis, haha. Maar er komen allerlei lentebloemen op nu, dus we laten het even zo. Achter is m'n vriend gisteren samen met Steven bezig geweest met onkruid wieden en bolletjes planten. Echt leuk om ze zo samen bezig te zien!

Hier: niet veel nieuws. Was weer een beetje bijgekomen van de Dag vd Haagse Geschiedenis. Nu wel weer moe van het optreden in Paradiso gisteren. Het was nog best druk en er was op allerlei plekken heel veel te doen voor kinderen. Echt een heel leuk happening, maar wel erg druk en lawaaierig. Ik was echt helemaal gaar toen ik eenmaal thuis was!

Nou, ik ga maar weer aan het werk. :D
    Groetjes!

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha Kletskousjes!

Mamsie die zijn niet te missen! Mooie testjes hoor ;)

Foofer, heb je een lekker etentje gehad? Logisch dat je miskraam door je hoofd speelt, maar het kan ook echt gewoon goed gaan hè? Collegaatje is nu zwanger na 2 miskramen, en heeft net een hartje gezien. Heel fijn en dat staat jou ook vanzelf te wachten!
    Oeh, je hebt wel klachten… slijm had ik ook in het begin, echt natte derrie. En misselijk… spannend meid!
    Och meid, probeer wat afleiding te zoeken, zo maak je jezelf dol… Wel fijne vakantie, geniet ervan!

Janna, en wanneer zijn jullie klaar met het ene klussen om verder te gaan met het andere klussen…? :p Of is die vraag wat brutaal? :D
    Wat een leuke schoentjes! Houdt ze de veters dicht?
    Fijn, een opgeknapte tuin. Wij gaan deze week het balkon weer een beetje oppimpen. Die dooie bloembakken straalt ook niets uit :D

Deesjedees, hartstikke positief :D Gefeliciteerd!

Bloempje, op naar een spannende 2 weken dus!

Sanny wat leuk, hoe is het gegaan zondag? Zo mooi was de eerste helft van het weer niet… Aah, het was ook lekker druk, leuk! Nu uitrusten meid!

Lovely, hoe was het lentefeest? Klinkt erg leuk!

DMJ, jeetje meid, wat een teleurstelling. Ik hoop dat ze morgen wel wat zien ontwikkelen.

Heb vanmorgen speeddate gehad voor een vacature maar het heeft helaas niet zo mogen zijn. Had er een gemengd gevoel over, de ene helft klikte enorm, de andere helft vond ik moeilijk te peilen. Dat klopte dus wel aardig, ik kreeg een afwijzing. Ach, het was een enorme ervaring en ik had mijn kansen door mijn buik ook niet zo hoog ingeschat. Weet trouwens niet of dat ook een deel van de reden van afwijzing was, dat stond er niet bij.
    Heb het wel tot de laatste 11 van de 160 gered :)

12. Lovely24

@Sanny
    Ja ik twijfel soms ook nog hoor....
    Aan de ene kant zou ik nu bijv graag de dingen doen die ik bij L. niet heb gedaan :p
    Bijvoorbeeld de angelsound, maar ook een wiegje kopen.
    Ik denk namelijk dat dit onze laatste zwangerschap is, dus dan denk ik ach, doe het gewoon!

Dus....wie weet bestel ik hem nog :p

@Marlous
    Balen van de sollicitatie! Maar wel super dat je toch bij de laatste 11 zat, al koop je daar niks voor, maar goed zegt toch ook wel iets.
    Hoe is het verder? Voel je je goed?

13. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames!

@marlous het eten was echt lekker! Lekker Grieks :)
    Wat leuk speeddate solliciteren. Heb ik nog niet eerder van gehoord. En toch een mooi eindresultaat, doet toch wel wat met je zelfvertrouwen :)

@sanny ja klopt, er is nog geen bloed maar heb er toch geen vertrouwen mee in. Je hebt het goed druk gehad, lekker even rustig aan doen nu of zit dat niet in je aard? :D

@mamsie heel herkenbaar hoor, je zult toch pas geruster worden als je de eerste echo hebt gehad. En als het gebeurd is het natuurlijk ontzettend klote, maar je kan het ook niet tegenhouden. We gaan gewoon van het positieve uit!

@dmj succes morgen bij de gyn! Ik hoop dat er nu wel iets te zien gaat zijn. En mocht je het medische traject in moeten gaan; misschien is dat net het duwje wat je nodig hebt, mijn zus heeft het nodig gehad maar was beide keren in de eerste ronde zwanger. Hoeft dus niet altijd negatief te zijn. (Om ook maar even het positieve te laten horen, mensen vertellen eerder het negatieve) ik duim voor je in ieder geval.

@hier vanmiddag aangekomen, en wat is het toch een mooi park, we hebben echt een super locatie, zal straks een foto maken.
    Verder nog niet ongi geworden. Nog steeds erg veel last van afscheiding (al vanaf vrijdag). Denk elke keer ongi te zijn geworden. Hebben jullie dat weleens gehad zo lang voor NOD en dan ongi geworden? Ik tot nu toe alleen bij zwangerschappen, maar daar heb ik gewoon niet zoveel vertrouwen meer in :(

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Mooi uitzicht he :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,2 KB
      Weergaven:
      6
  15. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hmm sorry, weet niet waarom hij hem op zijn kop laat zien. Misschien door de iPad?

16. Lovely24

Heerlijk Foofer!!

Dat vind ik het enige nadeel van een Premium huisje dat wij straks in juni niet die mooie BBQ hebben :D

Sorry vergeetachtig. ...welk park zat je ook alweer :D ??

17. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    hiiii lady's !!!

hier ben ik ook weer ! zou iemand mij op ronde 3 willen zetten??

hoera!!! weer nieuwe zwangere dames erbij! gefeliciteerd !!

@dmj
    jee wat balen zeg !! snap dat je erg geschrokken bent :(
    heb je toevallig ook pcos?? suc6 bij de gyn

@foofer
    zoooo dat is een mooie locatie !! geniet ervan!! hoop dat je ons
    snel een knaller kan laten zien.!

@lovely
    ook alweer 13 weken . wat gaat de tijd
    alweer snel zeg!!

zit nu op de foon .. dus erg lastig om verder te reageren..
    zal de laptop er zo ff bij pakken

18. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @lovely zelfde park als waar jij naar toe gaat :D huttenheugte! Echt een mooi park!

19. Lovely24

Leuk!!
    Jammer dat ik mijn cottagenummer nog niet weet, had je even voor me kunnen gaan inspecteren :D:D

Geniet ervan!
    Ik ben gek op weekjes weg, lekker in zo'n huisje..
    Kan niet wachten!

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Heb je die nog niet gekregen dan? Volgens mij kun je die zien bij je boeking als je online inlogd.

Deel Deze Pagina