@dmj van harte gefeliciteerd met jou bday !!!!! fijne dag gewenst! ! @kledingmaat.... ons mannetje zit al geruime tijd in 92 ! broekjes waren vaak nog iets aan de lange kant.. maar shirts zijn sommige al weer aan de krappe kant. .. ook een lang mannetje hihi :-D
Bubble, wat spannend, al bijna 2!! Wbt voorbereidingen, ik was toch wel druk en ook wat gespannen (leuke spanning) en zoon kreeg er weinig van mee haha. Heb je al een cadeau (in gedachten)? Frysfamke: Wat naar Dmj: Gefeliciteerd!!! Een hele fijne dag gewenst.. Kledingmaat: Ik vond dat mijn zoontje lang was, maar al maat 110!! Lang kereltje .. Zoontje zit hier in 98. Hij is lang en slank, en in zn taille is het vaak te groot. Zoon is 2 jr en 4 maanden..
Hoi meiden, Wat een hoop verhalen weer! Ik zie allemaal leuke dingen als centerparcs en de efteling voorbij komen. Leuk hoor! Foofer, fijn dat je er wat relaxter in staat! Ik zag ook kledingmaten voorbij komen. Mijn zoontje is nu bijna 2 jaar en 9 maanden en heeft kledingmaat 98/104. Maar wel enorme voeten, maat 26!! @hier: ik zit nu 5 dagen na mn eisprong en voel van alles. Steekjes/krampjes, gevoelige borsten en stond vanmorgen misselijk op. Ik hoop echt dat dit nu eens een goed teken gaat zijn en dat mn lichaam me niet voor de gek houdt... Fijne dag allemaal!
DMJ Gefeliciteerd, een kwartje, mooie leeftijd! Fijne dag vandaag. Centerparcs: jaaa we gaan vrijdag! Zin in! En wij gaan ook N's idool ontmoeten, bumba N heeft nu ongeveer maat 92 en ze is 22 maanden, bijna 2 dus. maar volgens mij zijn jongens ook wat groter dan meiden, in onze omgeving zijn alle knullen echt groter. Schoenmaat van N is wel GROOT, maat 24 al! Bigfoot... Bloempje, rustig aan meid, over 5 dagen weet je het! Foofer geniet van je rust! Opschonen lijst: ik vind het prima zo, als deze meiden weer mee willen kletsen prima, dan zetten we ze er weer bij. Ben snot verkouden... Wordt het eindelijk lente... Niet zo gek ook, N was al 4 dagen bezig met snotteren en kuchen, nu doen we dus mee...
@ Marlous, fijn hè, dat gesnotter! Bij mij schijnt het de laatste jaren trouwens ook iets hooikoortserigs te zijn. M'n ogen prikken ook erg enzo. Eerder nooit last van gehad. Misschien speelt dat bij jou ook mee? @ DMJ: gefeliciteerd met je verjaardag! 25 vond ik een erg leuke leeftijd. Zo'n mooi getal! @Bloempje: hopelijk zijn het goede signalen! Nog even wachten en dan weet je het! @ Fryskfamke: sip van de kat! @grote voeten: die van Steef zijn geloof ik wel gemiddeld. Hij zit nu in 23/24. (verschilt per merk) Het ziet er in elk geval niet raar uit, haha Hier: ik had me vanmorgen verslapen. Vergeten de wekker te zetten en omdat Steven een nachtje uit logeren was, werden we dus rond half 8 ook niet wakkergekwebbeld! M'n vriend hoefde pas laat te beginnen en ik heb maar even twee uurtjes verlof gepakt, haha. Wel erg vast geslapen en nu al sinds ik opstond erge hoofdpijn... Veel drinken en hopen dat het overgaat. Dit wilde ik nog even delen: Maandag haalde ik Steef op van het kdv en hij was heeeeel vies van het buitenspelen! Het zag er zó tof uit! Zwarte handen, zand op z'n gezicht, zwarte knieën en kont (van z'n broek) van het glijden vd heuvel, hahaha! Ik was vroeger zelf ook zo'n smeerpoets, dus herken het heel erg. Kan daar erg van genieten! En vrijdag waren we naar intratuin en begon het te plenzen. Op een gegeven moment moesten we wel naar de fiets lopen om naar huis te gaan, want het was echt tijd om te lunchen en Steefs middagslaap. Er lagen allemaal plassen bij het fietsenrek en Steven leefde zich helemaal uit. Springen! Thuis de zeiknatte kleren en schoenen uitgetrokken en lekker z'n pyjamaatje aan Heerlijk geslapen daarna! Tijdens dit soort dingen vind ik mama zijn echt leuk!
@ Lovely: Jij hebt de lijst opgeslagen hè? Wil je misschien mij 20-weken-echo erbij zetten? Die heb ik op 16 mei. Dankjewel!!
Oooooh wat heerlijk Sanny! Zo'n heerlijke smeerkees Ik zie het helemaal voor me! N. valt heel erg mee, maar ze mag van mij vies worden zoveel ze wil. Alleen vieze handen vindt ze zelf niet lekker... tutje Wel zit alles onder het zand na een uurtje speeltuin
he meiden, Dat is een tijdje geleden. hoe is het met iedereen? Wat heb ik veel gemist zeg. Het zijn nogal wat pagina's. Echt te veel om even terug te lezen. Als jullie het goed vinden dat wil ik vanaf nu weer instromen. Ik heb nu ook echt momenten dat ik me goed voel. Nog wel dagelijks kokhalzen maar is al twee weken geleden dat ik voor het laatst over gegeven heb. Op mijn werk weten al mijn collega's al dat ik zwanger ben omdat ik daar ook kotsmisselijk rondgelopen heb. Dit weekend gaan we een weekendje weg met schoonouders en dat gaan we het vertellen aan hun en kort daarna ook aan mijn ouders. genieten jullie ook zo van het mooie weer? echt lekker hoor. L. wil de hele dag naar buiten. Die blijft maar met haar schoenen aankomen . Ik spreek jullie snel weer!!
Ha meiden, ik lees wel alles mee maar doe even rustig aan..ben nogal onzeker over de zwangerschap. Heb 1 nacht lichte buikkrampen gehad, betekent misschien niks maar doordat ik eerder ook een miskraam heb gehad maar t me onzeker. Ik hoop dat het allemaal onnodig is maar probeer nu even er niet te veel aan te denken.
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ : Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) Grace20 () Heeft al een dochter * Al begonnen ♥ : Dmj (25) * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 10e ronde * NOD: Mara81 () * Heeft al een zoon () * 2e ronde* NOD: 6 april 2013 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 9e ronde * NOD: 14 april 2013 Foofer (30) Heeft al een zoon *3e ronde * NOD: 16 april 2013? Bloempje (29) Heeft al een zoon * 5e ronde * NOD 22 april 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 3e ronde* NOD:29 april 2013 Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * NOD: 1 mei 2013 Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* NOD 9 mei 2013 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 3e ronde * NOD: 14 Mei 2013 Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 3e ronde * NOD: 21 mei 2013 Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: Onbekend. ♥ZWANGER♥ : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013 Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * Uitgerekend 21 november 2013 Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *3e ronde * Uitgerekend: 20 december 2013 DeesjeDees (27) Heeft al een zoon (20-01-2012) * 1e ronde * Uitgerekend: Afspraken & controles ♥ : 23-04: Sanny76, afspraak vk 02-05: Lovely24, controle vk 02-05: Mamsie86 intake vk 03-05: Marlous, controle vk 10-05: Lovely24, geslachtsbepaling 16-05: Sanny76, 20 weken echo 31-05: Marlous 20 weken echo
Dmj, ik heb je ronde wel aangepast, en je leeftijd meteen maar Wanneer zou nu weer je NOD zijn, voor zover je weet?
Hoi! Ik wou me hier ook graag melden. Wij gaan ook voor een 2e kindje. We hebben al een zoontje van 3,5 jaar. Ik heb er een tijdje over na moeten denken, ik wou erg graag een 2e, maar door mijn gezondheid (CVS) twijfelde ik. Maar ik wil er nu echt voor gaan! Vandaag is mijn mirena verwijderd, en had ik ook een positieve ovulatietest. Groetjes nicole
Hoi meiden, Even kort een berichtje van mij hihi. Vandaag lekker gewerkt nog 2 dagen en dan weekend! @lovely24, altijd leuk roze ballonnen en slingers! Wij gebruiken ook de slingers van vorig jaar (bumba slingers haha) maat 92 is voor mij doen lekker klein haha. De zomershirtje s van vorig jaar zijn maat 92 en die zijn echt te klein voor mijn mannetje hahaha. Dus ik moet gauw even inkopen doen! @Sanny76, dank je wel!! Van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap 16 weken zie ik, geniet ervan!! Maat 92 en 98 is de gemiddelde maat voor de leeftijd van 2 jaar. Mijn mannetje zit iets boven de groei curve hahaha. Volgende week dinsdag brengen wij een bezoekje aan het consultatiebureau. @dmj, Van harte gefeliciteerd met jouw 25e verjaardag!! Ik hoop echt voor je dat het raak mag zijn deze maand, ik duim voor je!
Van harte welkom bij ons clubje! Leuk dat jullie een zoontje hebben van 3,5 jaar! Spannend dat jullie er ook voor besloten hebben om ervoor te gaan, ik duim voor jullie!! Liefs,
Goedemorgen allemaal! @dmj hiep hiep hoera! Gefeliciteerd met je 25e verjaardag. Heb je leuke cadeau's gekregen? @niicci welkom en veel succes! Waar staat cvs precies voor? @hier gisteren echt een leuke dag gehad, we zijn naar dierenpark Emmen geweest. Was precies groot genoeg en mooi aangelegd. M'n zoontje had echt super veel gelopen, vond het echt knap! Daarna nog lekker gaan zwemmen en gebarbecued Vandaag zullen we naar het nabij gelegen dorpje gaan en weer naar Plopsaland. En.. Ik heb vanochtend getest! Het streepje is donkerder dan zondag en op de foto te krijgen. Hij is nog steeds erg licht hoor, maar ik denk dat mijn eisprong echt veel later is geweest dan ik dacht en dat ik vorige keer een tuurstreepje van m'n miskraam had. Ik ben benieuwd of jullie hem zien. Mijn man in ieder geval wel en dat is altijd al een mooie test met mannen haha. Fijne dag allemaal!!!
Spannend Foofer! Kan het niet goed zien op mijn telefoon. Al lijk ik wel weer wat te zien als ik hem een beetje draai.