Mamsie, misschien heb je last van je darmen? Die slaan ook op hol als je zwanger bent Heb je verder geen enge dingen gehad, dubbelslaande krampen, bloedverlies? Dan zou het mee moeten vallen. Maar als je onzeker bent, kun je altijd even de vk bellen, die staan daar echt niet gek van te kijken hoor! Joan welkom terug! Fijn dat je je zoveel beter voelt. Kokhalzen is vervelend maar niet zo erg als spugen! Niici, welkom hier! Leuk al een flinke zoon van 3,5 En ook meteen een positieve ovulatietest, aan de slag dus Verjaardag. N wordt 2 in onze vakantie. Vorig jaar hebben we groot feest gehouden, maar daar heb ik eigenlijk dit jaar niet zon zin meer in Zal eens met manlief overleggen edit: ik dans vandaag het 14 weken dansje!!! jeej Foofer, ik heb even flink ingezoomd op photoshop en zie een heel klein tuurstreepje! Dat is iets om voor te duimen! Wanneer test je nog een keer? Hier heerlijk verkouden, hopelijk doet het zonnetje ons dit weekend goed Ik hoest echt als een oude sigarenrokende opa N schijnt wel weer wat op te knappen, we hebben in ieder geval heel goed geslapen. Merk eindelijk dat ik iets meer energie krijg, das wel heel fijn
@foofer jaaa ik zie ook een 2e streepje. Zie dat ik van de lijst af ben gehaald. Jammer, ik heb helaas ook maar 2 handen
hey meiden even niet lang geweest maar ja soms is dat wel even lekker eerlijk gezegt. heir drukke periode gehad, vanaf zaterdag nog 8 dagen werken en dan gaan we naar drenthe op vakantie dit keer geen huttenheugte naar de jungle camping die daar ook zit. Zouden met mijn oma gaan maar die is momenteel erg ziek dus gaat niet mee meer dus ga nu alleen met mijn dochtertje helaas maar is neit anders. NU hopen op mooi weer brrr moet niet aan denken om in een tent nu te staan emt deze wind... Verder geen ongie nog steeds, huisarts heeft vanmorgen ook bloed afgenomen om te kijken of toch de pcos niet weer mee speelt aangezien de ongie nu weer weg blijft en daarvoor gewoon mooi regelmaat in zat. Volgende week hoor ik er meer over.
Lekker hoor Drenthe, gaan wij morgen heen, vervelend dat je oma zo ziek is... Ben benieuwd of je ha wat duidelijkheid kan geven!
Ik zou me heel graag erbij willen zetten weer maar lukt echt niet met me iPad.weet niet wat ik verkeerd doe.
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ : Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) Grace20 () Heeft al een dochter * Al begonnen ♥ : Dmj (25) * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 10e ronde * NOD: Mara81 () * Heeft al een zoon () * 2e ronde* NOD: 6 april 2013 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 9e ronde * NOD: 14 april 2013 Foofer (30) Heeft al een zoon *3e ronde * NOD: 16 april 2013? Bloempje (29) Heeft al een zoon * 5e ronde * NOD 22 april 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 3e ronde* NOD:29 april 2013 Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * NOD: 1 mei 2013 Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* NOD 9 mei 2013 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 3e ronde * NOD: 14 Mei 2013 Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 3e ronde * NOD: 21 mei 2013 Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: Onbekend. ♥ZWANGER♥ : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013 Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * Uitgerekend 21 november 2013 Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *3e ronde * Uitgerekend: 20 december 2013 DeesjeDees (27) Heeft al een zoon (20-01-2012) * 1e ronde * Uitgerekend: Afspraken & controles ♥ : 23-04: Sanny76, afspraak vk 02-05: Lovely24, controle vk 02-05: Mamsie86 intake vk 03-05: Marlous, controle vk 10-05: Lovely24, geslachtsbepaling 16-05: Sanny76, 20 weken echo 31-05: Marlous 20 weken echo
Drukke week hier, dus geen enkele tijd gehad om bij te lezen en te reageren. Nu toch nog reacties, al zal het op sommige onderwerpen/vragen wat laat zijn... @Marlous: Zoals het er nu naar uit ziet beginnen we half juni met de verbouwing en is het eind juli klaar, dus dan zouden we augustus van het ene naar het andere klussen kunnen gaan. Al willen we het eigenlijk ook af laten hangen van hoe het met mijn man's pfeiffer gaat, dus dat is nog een onzekere factor. @foofer: Moest echt lachen om jouw foto die op de kop staat! haha! Maar wel fijn dat jullie van het uitzicht genieten! Je treft het deze week ook wel met het weer! Waaaah, en lees nu dat je een licht streepje had, die door je man gespot werd! Gaaf zeg! Hopelijk is het een blijvertje! Ik moet zeggen dat ik het hier niet goed zie. Ik dacht heel even: "ja, ik zie hem!", maar meteen daarna was ik hem weer kwijt... @sanny: gefeliciteerd met je neefje. Gaat alles nu weer goed met je schoonzusje? Wat beschrijf je op een leuke manier over Steven die buiten aan het spelen was. Lekker vies worden! @mara: pff, het blijft maar pech-pech-pech met je schoonvader zeg! Gaat hij nu een beetje de betere kant op? @BUBBLE: JE BENT ER WEER?!!! Welkom terug! Gefeliciteerd met je baan (knap hoor, met zo veel sollicitanten!) en leuk dat jullie weer voor een kindje gaan. (Ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij nog steeds eerder begint dan wij... ) Ik hoop dat het snel raak is. @dmj: Wat fijn dat er een eitje was en dat het met het zaad van je man gewoon prima gesteld is. En nog gefeliciteerd met je verjaardag! @frysfamke: wat rot dat je poes nog steeds niet thuis is. Hopen jullie nog steeds dat ze ineens weer op de stoep zal staan, of denken jullie eigenlijk dat ze niet meer terug zal komen? @mamsie: wat vervelend dat je zo onzeker bent over je zwangerschap door je mk. Ik hoop dat je je er snel beter over gaat voelen en dat die krampen niks te betekenen hadden. @niicci: welkom. Pittig hoor, een tweede kindje met cvs. Hopelijk scheelt het dat je zoontje al wat groter en zelfstandiger is en maakt dat het iets minder zwaar. @hartediefje: Lekker hoor, kamperen in Drenthe! Ik hou echt ontzettend van kamperen, al zou ik er met deze wind ook niet echt op zitten te wachten! @kledingmaten: Aan de maten die ik hier voorbij zie komen zie ik wel dat mijn dochter wat jonger is dan jullie kindjes. Ze zit nu in mt 80 en gaat naar 86 toe. Wel lastige overgang: een heleboel kleertjes in mt 80 zijn haar echt te klein, terwijl het meeste dat ik voor haar heb in 86 echt nog te groot is. Dat had ik vorige keren minder, toen leek die overgang veel makkelijker. Maar misschien heb ik in mt 80 net veel kleertjes die klein vallen en van 86 die juist groot vallen... @hier: vooral heel druk geweest dus. Ben nu dan ook doodop. Mijn man heeft weer een stap gemaakt in zijn reïntegratietraject. Hij werkt nu sinds vorige week weer 28 uur per week. We merken dat dat misschien toch nog iets te veel is, want hij is er weer een stuk slechter aan toe dan eerst. Het gevolg is dat ik weer veel uit handen moest nemen, terwijl het net weer een drukke periode is op mijn werk (toetsweek, dus toetsen maken en nakijken; inleveren planners nieuwe periode; examentraining; en ik heb nog een stapel verslagen liggen waar ik maar niet aan toe kom om het na te kijken... ). Het komt dus eigenlijk niet zo goed uit dat we nu steeds in onze vrije tijd dingen moeten uitzoeken voor de verbouwing, maar ja, we hebben met de aannemer afgesproken welke datum hij gaat beginnen, dus tegen de tijd dat die aan het werk gaan, moeten alle materialen die we zelf uit moeten zoeken wel binnen zijn. En je zit natuurlijk met levertijden, waardoor we het niet te lang uit kunnen stellen. Maar goed, we zijn er voor de tegels en sanitair nu bijna uit. Hopelijk kunnen we volgende week een knoop doorhakken daarover. Dan hebben we daarna weer wat ruimte om dingen rustiger aan te doen.
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ : Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) Grace20 () Heeft al een dochter * Al begonnen ♥ : Mara81 () * Heeft al een zoon () * 2e ronde* NOD: 6 april 2013 Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 9e ronde * NOD: 14 april 2013 Foofer (30) Heeft al een zoon *3e ronde * NOD: 16 april 2013? Bloempje (29) Heeft al een zoon * 5e ronde * NOD 22 april 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 3e ronde* NOD:29 april 2013 Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * NOD: 1 mei 2013 Dmj (25) * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 10e ronde * NOD: 4 mei 2013 Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* NOD 9 mei 2013 Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 3e ronde * NOD: 14 Mei 2013 Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 3e ronde * NOD: 21 mei 2013 Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: Onbekend. ♥ZWANGER♥ : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013 Mcm78 (34) * Heeft al een zoon * 1e ronde * Uitgerekend 21 november 2013 Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *3e ronde * Uitgerekend: 20 december 2013 DeesjeDees (27) Heeft al een zoon (20-01-2012) * 1e ronde * Uitgerekend: Afspraken & controles ♥ : 23-04: Sanny76, afspraak vk 02-05: Lovely24, controle vk 02-05: Mamsie86 intake vk 03-05: Marlous, controle vk 10-05: Lovely24, geslachtsbepaling 16-05: Sanny76, 20 weken echo 31-05: Marlous 20 weken echo
Janna ik houd er ook van wij kampeerde toen mijn moeder nog leefde elk jaar in frankrijk wel 11jaar gedaan! Was super... Hard hopen dat beter word anders dikke kleding mee en veel dekens hihi.
@marlous ik test morgenochtend weer, maar dan wel met een ander merk (action). Ik ben vandaag wel met vlagen misselijk geweest en nog steeds geen bloed. Nu dat de test is opgedroogd zie je het streepje nog beter, ik heb er wel een goed gevoel over Balen van je verkoudheid! Ik hoop dat het niet doorzet naar een griepje. Mijn man is al bijna 2 weken verkouden het is heftig bij iedereen op het moment. Beterschap en laat je maar goed verzorgen En ik dans met je mee, 14 weken!! Yoooohoooooo. Veel plezier morgen op vakantie, misschien zie ik je wel @bloempje hoe is het met jou? Kun je er al iets beter mee omgaan allemaal? Heb je er nog met je man over gehad? @littlewonder Hey welcome back! Geen zorgen over de lijst, je staat er weer op zag ik fijn dat het weer wat beter met je gaat. En leuk dat je weer mee komt kletsen! @hartediefje heel begrijpelijk hoor meis, dit forum kan je af en toe ook iets te en maken. Fijn dat je arts er meteen werk van maakt. Hopelijk ben je snel geholpen en kun je ermee aan de slag @janna Hey meis, ik heb zo met je te doen! Je blijft maar doorgaan en doorgaan. Echt heel knap gezien je situatie!! Het is in ieder geval goed dat je man het geprobeerd heeft, de motivatie is er, maar de energie dus nog niet helemaal. Wie weet heeft hij nog maar een paar weekjes extra nodig. M'n streepje was ook moeilijk op de foto te krijgen, maar dat is altijd wel met die testjes. Ik hoop dat ik een dezer dagen een duidelijke kan plaatsen Jij veel succes met deze drukke tijd! Knuffel!! @hier wat een leuke dag hebben we weer gehad. De huttenheugte is echt een aanrader hoor! Leuke omgeving, mooi park en echt genoeg te doen. Vanavond nog mee gedanst in de kids disco haha en daarna nog lekker gegeten. Nu ga ik even babyboom kijken! Hopelijk houd ik het deze keer droog Xxx!
Ben benieuwd naar je test morgen foofer! Ik heb het er inderdaad met mn man over gehad en hij blijkt er net zo mee bezig te zijn als ik! Maandag mn NOD, ben benieuwd. Ik wil het zoooooo graag! Maar heb besloten te wachten met testen tot woensdag, mits ik nog niet ongesteld geworden ben natuurlijk! Succes morgen, denk aan je!
Heb weer getest, maar wel met een ander merk (action). Met dit merk had ik zondag ook getest en vergeleken daarmee is hij donkerder geworden!!! Oohh zou het dan echt? Ik vind het wel weer spannend hoor
Net de kruidvat testjes gehaald en meteen eentje gedaan, is toch wel duidelijker ooooohhh ik ben helemaal happy en misselijk haha