Jaaa, ik zie 'm ook Foofer.. Gefeliciteerd!!!! Hoe gaat het hier verder? Gisteren intake gehad voor de peuterspeelzaal, zoontje wilde niet meer mee .. Dinsdag mag hij voor het eerst en donderdag is de fotograaf al. Zo leuk allemaal. En dan te bedenken dat hij over 1,5 jaar al naar school gaat. Zit op dag 29 vandaag. Voel weinig, behalve wat trekkerig in de liezen. En na die paar dagen bloeding ga ik toch een beetje twijfelen. Ik sluit me ook graag volgende week aan
@foofer: nee ik ga niet eerder testen. Sterker nog, wil tot woensdag wachten als er nog geen ongi is. Voel eigenlijk vrij weinig. Wel wat krampjes, maar dat had ik vorige rondes ook...Ga er dus maar gewoon vanuit dat het niet raak is Verder ben ik behoorlijk beroerd, strontverkouden en duizelig. Ben echt heel blij voor je!
JAAAAA foofer!!!!! Gefeliciteerd! Wat fijn dat het alweer zo snel raak is! Geniet ervan!!!! Bloempje, bij jou ook spannend! Knap als je kan wachten tot woensdag. Op mijn banner stond dat ik afgelopen woensdag mijn ovulatie had, maar had net pas een positieve ovulatie test dus dan heb ik vandaag of morgen pas mijn eisprong dus alles schuift een paar daagjes op.
@Mamv1 Leuk, je maakt ze echt zelf! Wel origineel, maar zou niks voor mij zijn Ik heb trouwens net de uitnodigingen besteld via internet! Leuk!! Hoop dat ze morgen al binnen komen dan ga ik ze meteen versturen denk, het duurt nog een maand, maar kreeg nu al de vraag wanneer haar verjaardag gevierd werd, dus doe ze maar lekker de deur uit. @Foofer Ja dat had ik inderdaad ook hoor, maar ze zijn erg duur. En als je toch nog 3 KV testjes hebt, kan je wel het streepje donkerder zien worden. Dat is ook leuk om te zien Wel fijn, dat je al zo snel een echo hebt, de komende weken zullen best spannend voor je zijn! Wel een super afsluiting van jullie weekje weg he?! Had nog gekeken trouwens, cottage nummer was nog niet beschikbaar Maar goed ook, straks zitten we ergens achter in het park op een rot plek, dan weet ik dat nu tenminste nog niet @Meis Leuk! Spannend hoor! L. staat ook ingeschreven voor de PSZ. Pas vanaf december, en zal waarschijnlijk wel januari worden denk ik. Hoop dat ze het leuk zal gaan vinden, ze gaat ook nog een dag naar het KDV dus hoop dat het niet teveel voor haar zal zijn. Maar dat zien we tegen die tijd wel. @Bloempje Ik voelde deze zwangerschap ook nog niks voor NOD. We kunnen alleen maar afwachten he, maar duim wel voor je hoor!! @Mara81 Nou wel fijn dat je een positieve test hebt gehad, das toch altijd wel fijn om te zien! Dusse, succes
Zucht... Net klaar met nakijken van de laatste toets van havo 5 voor het eindexamen: gemiddelde is een 3.9. :x Daar word je toch strontchagrijnig van?! Zit ik dan op mijn vrijdagavond... :x (Het is wel een klein groepje: 7 leerlingen, maar 1 heeft de toets nog niet gemaakt.) @lovely: ik dacht ook niet dat je er aan twijfelde dat foofer zwanger was hoor. Sorry, ik had het anders / niet moeten zeggen. Ik irriteer me er soms echter aan dat we elkaar hier op het forum helemaal gek maken met al dat getest, terwijl het nergens voor nodig is en een hoop geld kost, en dan heb ik het nog niet eens over de verspilling van materialen en wat dat (en het bijbehorende afval) met het milieu doet. Ik heb toen ik zwanger was van mijn dochter maar één keer getest. Daarna niet meer, want door vaker te testen word je echt niet meer of minder zwanger. Maar goed, ik heb vandaag niet helemaal mijn dag (heel moe, maar moet van alles), en reageerde iets te impulsief. Sorry daarvoor... Wat is eigenlijk de reden dat je dochter straks naar de psz gaat, als ze ook al naar het kdv gaat? Ik heb me eigenlijk nooit zo verdiept in psz-en, dus zie niet echt wat daarvan de meerwaarde is voor een kind, als het ook al naar het kdv gaat. Vandaar dat ik het me afvroeg. @meis: Leuk dat je zoontje het zo leuk vond op de psz! En jullie vallen meteen met je neus in de boter, met de fotograaf die volgende week al komt!
@pco wat leuk, het laatste nummer van pink vind ik echt heel mooi. Verder vind ik er niet veel aan, maar vind het ook geen verkeerde muziek. Veel plezier!! @lovely je kunt gewoon bijna niet verkeerd zitten hier, de meeste liggen aan het meer. En je kunt vlakbij je bungalow parkeren (in de buitenring zeg maar) dus je kunt ook altijd de auto pakken als je te ver zou moeten lopen En ja, het is echt een geweldig einde van de vakantie we zijn weer zo in de wolken. Ook nog wel een beetje onwerkelijk af en toe dat het zo snel weer gelukt is. Daar ben ik zo dankbaar voor! @mara dank je , echt heel happy dat het inderdaad weer zo snel raak is. Het klopt dus wat ze zeggen; je bent extra vruchtbaar na een miskraam. Jij lekker aan de klus! Succes en veel plezier @bloempje knap hoor! Ik hoop dat je woensdag kunt gaan testen, want dat zou al positief zijn! Ik ga voor je duimen. @meis heb je een paar dagen bloedverlies gehad? Misschien van de innesteling? @mamv1 heb je een foto van je uitnodiging? Vind het altijd leuk om de creativiteit van andere te zien. Mijn zoontje wordt over 2 weken ook alweer 2 wij moeten nog alles regelen..
Bloempje: Spannend voor jou.. Ik duim.voor. je. Mara: Succes!! Lekker gebruik van nemen Lovely: Wat leuk! Ik hoop voor jullie op mooi weer op de verjaardag van je dochter. Lekker vooruitzicht ook CP. Janna: Jee, dat is niet mis nee. Je zou toch denken dat het wat hoger mag. Foofer: Mooie banner. Ik denk eerder van de eisprong eigenlijk. Vorige menstruatie 22 maart en 4 t/m 7 april licht bloed/bruinverlies. Ik wacht het maar af
Klussen wordt hier ws niks vanavond, mijn man heeft zich vandaag bij de sport op zijn werk geblesseerd aan zijn knie en heeft hier veel pijn aan. Dus hij is niet echt in de stemming Gisteren nog wel geklusd dus hoop dat dat genoeg is want moet morgen ook de hele dag werken dus dat wordt ook niks. Voelde eind van de dag wel wat pijn rechts onder in mijn buik dus hoop dat dat mijn ei was dan is het van gisteren goed genoeg
@Janna Maakt niet uit, we zijn daarin ook gewoon verschillend denk ik Het klinkt misschien een beetje rot zo, maar ik heb met het gebruik van zwangerschapstestjes eigenlijk niet nagedacht over het milieu En het zegt ook niks over het verloop van je zwangerschap, maar goed ik deed het zo, en zo werkte het voor mij Mijn dochter gaat maar 1 dag naar het KDV. Ik denk dat er wel een verschil zit in een KDV of PSZ. In mijn ogen is een KDV echt een opvang, een beetje een tweede thuis op de dagen dat papa&mama aan het werk zijn. Natuurlijk leren ze hier ook een hoop, maar op de PSZ zijn ze toch wat meer bezig met het voorbereiden op de basisschool enzo. Hele andere manier van werken. Ook is de PSZ hier tegenover de school waar ze straks heen zal gaan, en ik denk dat het ook wel leuk dat ze dan al bij kindjes speelt waar ze daarna weer bij in de klas komt misschien. Ieder geval, het is omdat ze ook maar 1 dag naar het kdv gaat hoor. Zou ze nou 3 dagen gaan, zou ik het er niet nog eens bij doen. En ik kijk wel hoe het gaat, vindt ze het echt niet leuk, of is het teveel voor d'r. Dan doen we het lekker niet.
Aha, dan snap ik het. Mijn dochter gaat drie dagen naar het kdv, dus heb er nooit bij stilgestaan dat ik haar daarnaast ook nog naar de pzs zou kunnen brengen. Ik wil haar op de dagen dat ze thuis ik gewoon niet wéér weg brengen. Wat betreft de testjes: we zijn daarin denk ik inderdaad gewoon heel verschillend. De belangrijkste reden waarom ik niet van dat herhaalde testen houd is overigens niet de verspilling en het milieu. (Al ben ik soms wel een beetje een milieu-freak, maar wat wil je, biologie docent hè!) De belangrijkste reden om niet te veel te willen testen, en om dat anderen ook niet aan te raden, is dat ik hier op het forum zie dat veel vrouwen zichzelf er meer mee opfokken, dan dat ze er rust door krijgen. En dan kan het voor sommige meiden, zoals jou, best werken om vaker te testen, maar dan vind ik eigenlijk wel dat je voorzichtig zou moeten zijn met anderen aan te raden vaker te testen. En aangezien foofer net van de week vroeg hoe ze hierin wat rustiger kon blijven, omdat ze merkte dat ze zichzelf helemaal gek maakte (en ik niet mijn beste dag had gisteren), reageerde ik wat geïrriteerd. Maar zoals ik gisteren al zei: ik had gewoon beter niet kunnen reageren. Sorry.
@Janna Nee dan snap ik het hoor. Dan is 3 dagen ook genoeg. Ze gaat sowieso een ochtend naar de PSZ als ze bij mijn moeder is. Dus heeft zij in de ochtend alleen de baby. En merk ik daar dan niks van zeg maar. En dan een ochtend of middag als ze bij mij is. Dus heb ik ook even alleen de baby.
toppie meid ik zie hem nu ook ,, gefe!!! @hier donderdag weer naar gyn geweest me eitje was toen net gesprongen ,,, dus afgelopen dagen even ons best gedaan ,, dus we zullen zien, mocht het deze maand niet lukken gaan we over op iui heb in ieder geval nu eerst 2 weken rust mbt ziekenhuis,,, heerlijk! oh ja en goed nieuws,,, afgelopen dinsdag gesolliciteerd voor telefoniste (iets heel anders dan schoonmaak ) en eergister uitslag gekregen ,,, mag aankomende donderdag al beginnen! was van stuk of 40 kandidaten als beste uit de bus gekomen (geeft je toch een goed gevoel!) verder leuke verjaardag gehad,,, druk maar hebben we ook weer gehad @beetje mama hoe gaat ie met jou dan meid? ik hoop goed ! *knuf*
Goed nieuws dmj! En gefeliciteerd met je nieuwe baan! @hier: vanochtend weer erop uit geweest voor tegels en sanitair. We zijn er nu bijna uit. Volgende week moeten we nog één tegel (voor op de muur waar het inbouwreservoir van de stortbak achter zit, en de toiletpot aan hangt). Dan gaan we de bestelling plaatsen van de vloer- en wandtegels, pot, fonteintje, kraan en drukknop. De keuken is gisteren besteld, dus dan moeten we alleen de houten vloer voor in de huiskamer nog uitzoeken. 't Komt nu echt dichtbij allemaal, superspannend! We moeten binnenkort gaan beginnen om vanalles vast in dozen te doen en op te slaan op zolder. Dat wordt nog wat! Oh, dl wordt wakker, dus nu ff lekker drinken met een tussendoortje en dan samen de tuin in.
@mamv1 oh wat leuk!! Ik ga maandag thuis ook eens wat proberen. Lijkt me wel leuk. Er zullen vast genoeg ideeën en filmpjes op internet te vinden zijn hierover @janna heerlijk gevoel dat je bijna alles besteld hebt he! In het begin is het winkelen hiervoor leuk, totdat je niet tegen komt wat je zoekt. Maar dat is bij jullie volgens mij geen probleem geweest, meer dat je zoveel moest uitzoeken. Over een paar weken dus aan de slag? Lekker hoor, en wie weet daarna de pil aan de kant zou leuk zijn als je daarover ook je ervaringen kunt delen @dmj dubbel gefeliciteerd; met je baan en je ei . Nu op het wachtbankje, succes meis! Wanneer start je met je nieuwe baan? Succes alvast! @beetjemama dank je wel. Hoe is het met jou? @mara hopen dat het goed is geweest dan! @meis kun je van een eisprong ook bloedverlies krijgen? Dat wist ik niet. Toch hoop ik stiekem dat het gewoon van de innesteling is @hier vandaag weer naar Plopsaland geweest en de Bumba show gezien. Echt geweldig om de reactie van mijn zoon te zien. Morgen ons laatste dagje hier, we gaan morgenavond al naar huis omdat mijn man maandag moet werken. Vind ik op zich niet erg, ga ik maandag even bij de vk langs om het formulier op te halen voor de echo
@ Dmj en Foofer; hier gaat het wel. Beetje wisselend. Op zich wel happy enzo. Blij met de kleine pup (en de andere hond natuurlijk). Probeer daar wel echt van te genieten en dat doe ik ook. Maar van de andere kant ook erg verdrietig en 'leeg'. Ik weet het niet goed te omschrijven, maar snel emotioneel en niet zo lekker in mn vel. Vind het gewoon zwaar k*t dat ik niet meer zwanger ben en hoop dat dat gewoon wel weer erin zit in de toekomst, zodat ik weer ergens naar uit kan kijken! Heb dat nu gewoon nodig.
hoop houden meissie , ik ga heel hard voor je duimen dat jij ook snel mama mag worden ! dikke knuf vanuit hier !