Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

@mamv1: ziet er leuk uit!

@foofer: Een paar weken is wel weer erg optimistisch: 17 juni begint de aannemer. Die doet er ongeveer drie weken over, maar dan moet het stucwerk drie weken drogen, voordat de keuken erin kan. (De muren waar de keuken tegenaan komt, moeten allemaal gestuct, dus dat moet goed droog zijn.) Eind juli gaat de keuken er dus in en dan moet de houten vloer er nog in, maar dat zal waarschijnlijk binnen een dag gebeurt zijn. En op zich, als de keuken erin zit en de vloer nog niet, komen we al weer behoorlijk op orde in huis. We zullen dus wel zeker anderhalve maand zonder keuken zitten. :$:( Maar goed, dat is op te lossen.
    Ik ben trouwens niet aan de pil, dus we kunnen direct beginnen als we willen... ;)

@beetjemama: 't is ook niet niks wat je de afgelopen maanden hebt meegemaakt! Logisch dat je snel emotioneel bent en niet lekker in je vel zit. Maar dat het logisch en begrijpelijk is, maakt het natuurlijk niet minder verdrietig. :( Sterkte meid!

2. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte beetjemama, ik denk aan je! Hopelijk mag je gauw weer zwanger zijn!

3. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @beetjemama het is niet leuk natuurlijk, maar wel heel begrijpelijk dat je je zo nog regelmatig voelt. Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. En je hebt al mogen proeven van iets wat je zo graag wilt. Dat zorgt ervoor dat je het alleen maar nog sterker wil.
    Neem je tijd en je mag hier altijd je verdriet/twijfel/irritatie/vreugde kwijt :) knuffel meis!

@janna ja dat duurt nog wel ff haha. En jullie willen beginnen met proberen als de complete verbouwing af is, toch?

@iedereen vraagje nav het topic in de lounge over vriendschappen die ontstaan zijn via zp. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen. Ik kom uit Eindhoven, een echte gezellige brabo :D

4. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Janna: Wat een voorbereidingen he. Maar alleen maar fijn als het straks af is, en je dan het eind resultaat ziet.

Dmj: Wat een goed nieuws. Ik hoop echt dat het deze keer raak is. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Mam: Wat een lieve kaartjes.

Beetjemama: Begrijpelijk dat je jezelf zo voelt. Iets waar je al zolang naar verlangt en niet komt.Hoop van harte dat je binnekort mooi nieuws krijgt, waar je naar toe kan leven. Sterkte!!

Foofer: Wat gaat het snel he, als je het naar je zin hebt. Geniet nog lekker van jullie laatste dag. En een afspraak voor een echo :D helemaal leuk toch?! Hoe voel je je.

Ja, ik heb begrepen dat je wel een bloeding kan hebben tijdens de ovulatie, en dat zal ook wel wat logischer zijn dan een innesteling, omdat het op dag 14 begon. Ik weet het ook niet ;)

5. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @foofer
    ik kom uit groningen,,,
    heb zelf laatst afgsproken met een dame uit de stad ook via hier , en zijn inmiddels druk bezig een vriendschap op te bouwen !

@ felicitaties
    dankjewel meiden!

6. Janna

Janna Fanatiek lid

@foofer: Dat is nu wel de planning ja, maar het hangt ook af van in hoeverre mijn man nog last heeft van zijn pfeiffer. En oorspronkelijk was onze planning om afgelopen november te beginnen, wat we ook gedaan hebben, maar toen bleek het allemaal toch anders te gaan dan we gepland hadden... :D:p
    Ik woon trouwens in Hoofddorp, al kom ik daar oorspronkelijk niet vandaan. We wonen hier bijna drie jaar. Geen vrienden via zp.

@meis: Ja we hebben er wel zin in dat het achter de rug is! Overigens vind ik de voorbereidingen nu wel druk, maar waarschijnlijk is het nog niets vergeleken bij de troep waar we straks in zitten! Ik denk dat ik dan pas echt met recht kan zeggen dat we er aan toe zijn dat het achter de rug is! :$

7. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    @ Dmj; dankjewel! En ik ben al mama he ;) Maar snap wat je bedoelde haha.

@ Janna; ja dat klopt wel. Alleen het leek steeds beter te gaan, tot de miskraam. En nu weer beetje bergafwaarts, dus dat is gewoon even balen. Maar komt wel weer! Dankjewel.

@ Bloempje; dankjewel.

@ Foofer; lief van je, dankjewel.

@ Meis; dankjewel.

Bedankt allemaal lieverds! Ik vind het lu.llig om hier even zo binnen te vallen, maar goed... ik vind het toch fijn om weer even jullie 'gesproken' te hebben. Doet me goed, bedankt!

Ook hier iedereen heel veel succes, sterkte en plezier met alles! Mocht ik nieuws hebben, zal ik jullie even op de hoogte stellen!

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    zo bedoelde ik het ook hoor meis,,,:D:D fijn dat je ff weer ''aanwezig '' was

9. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Iik ben even een paar dagen weggeweest van het forum, maar ik ben nu terug. Ons mannetje was de afgelopen ziek geworden. Gisteren waren we maar voor de zekerheid naar de huisartsenpost gegaan, want hij had erg last van rechteroortje, het bleek dat hij aan zijn rechteroor een oorontsteking had. Zoo zielig zeg!!:( Maar hij heeft gelukkig heel goed geslapen vannacht ondanks de pijn, wij hebben hem een paar oordruppels gegeven op advies van arts. Antibiotica kuur was niet nodig. Wonder boven wonder is hij vandaag de oude geworden!:D

@ dmj, wat goed dat je bent aangenomen!! Gefeliciteerd!!:D

@ beetjemama, heel veel sterkte de komende tijd, ik snap echt heel goed dat je je beter in je vel wilt voelen!! Dikke knuffel van mij!! En je kan alles hier bij ons kwijt!

@ janna, je hoeft niet jaloers te worden hoor hahaha, er is tot nu toe nog steeds niet geklust haha, maar mijn ei begint wel te naderen, want dat voel ik altijd hihi. Dus we moeten echt aan de slag!
    Ik lees dat jullie druk met de verbouwingen zijn! En ook een maand even zonder keuken zitten! Maar als het klaar is, ben je alle stress en drukte zo vergeten!:)

@ vriendschappen op forums heb ik wel via een andere site. Ik kom zelf uit utrecht, maar ons appartement staat sinds feb 2012. vorig jaar te koop!:D

Meiden genieten jullie lekker van het weekend!! Ik kom vanavond terug!

10. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL

Van harte gefeliciteerd!!! Ik zie twee streepjes!!!:D:D:D

11. Mara81

Mara81 Actief lid

4 mrt 2013
    435
    0
    0
    Hoi meiden,

Even snel een berichtje van mij, net thuis van het werk en nu spullen bij elkaar pakken en op ziekenbezoek bij mijn schoonvader ruim een uur rijden dus onderweg maar even ergens een hapje eten.

Dmj zie dat je een nieuwe baan hebt, gefeliciteerd!

De rest reageer ik volgende keer weer op.

Doei doei

12. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    He dames, kom ook nog even aanwaaien. Lees trouw mee, maar ben nog steeds flink beroerd, en erg moe, dus weinig energie. Heb nu pilletjes tegen de misselijkheid, werken een beetje, en hopelijk wordt het snel beter.

Foofer: Jaaaaa! Super, gefeliciteerd!

Janna: ik heb met mijn zoontje destijds 2 keer getest (meer omdat ik er twee van het kv had), nu maar een keer. Ben het wel met je eens, hier zitten mensen elkaar soms echt op te naaien met al dat getest.

DMJ: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Lekker. Duimen draaien voor je!

Mara: succes met het bezoeken van je svader.

Beetje mama: ach meis, wat vervelend dat je je zo leeg en emo voelt. is wel te begrijpen, maar prettig is anders. Dikke knuff, en ik duim voor je dat het snel raak mag zijn!

Rest: denk aan jullie! :)

13. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier ook even snel voor ik ga slapen.

@Foofer
    Hier omgeving Rotterdam.

@Dmj
    Gefeliciteerd!! Goed gedaan meid!

@Hier
    In bed. ...alweer veeel te laat natuurlijk.
    Morgen weer vroeg op om te gaan werken!

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    goedemorgen dames
    ja ik weet ben er behoorlijk vroeg bij straks op de fiets na me werk:p
    verder nu al 3 dagen ontzettend misselijk bij vlagen word er soms in die zin niet goed van ,,,
    werkse voor diegene die gaan werken!

15. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Nou vanochtend is de ongi weer doorgebroken:( na 5 rondes er alles aan te hebben gedaan om zwanger te worden, begin ik de moed een klein beetje op te geven...Ik weet echt niet wat we er nog meer aan hadden kunnen doen:(
    Ik denk dat ik me voorlopig even een beetje op de achtergrond houd op dit forum, voel me echt ellendig..
    Ik wens jullie allemaal het beste! Hopelijk ben ik hier ook weer binnen niet al te lange tijd weer terug met positiever nieuws.

Liefs

16. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Dat is minder:(.
    Heel veel succes in de volgende ronde.
    Dat het dit keer raak mag zijn.

17. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb voor morgenochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts. De periode vanaf mijn eisprong tot aan mn menstruatie is gewoon erg kort en heb gelezen dat dat een zwangerschap behoorlijk kan bemoeilijken. Wellicht kan hij me doorverwijzen naar een gynaecoloog die me kan helpen of in ieder geval geruststellen, zodat ik er wat meer rust in krijg...
    Heb wel mn banner veranderd. Wil iemand alsjeblieft mijn NOD aanpassen naar 19 mei? Alvast bedankt!

Cyclus: 27-26-26-27-27-ronde 6

18. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps die banner ging niet goed. Nog een keertje dan...

19. Janna

Janna Fanatiek lid

@mara: hoe was het met je schoonvader?

@mcm: succes met de misselijkheid. Ik weet nog wel van mijn eerste zwangerschap dat ik me zwaar beroerd voelde en zie wat dat betreft ook nog wel een beetje tegen een nieuwe zwangerschap op. Vervelend dat jij er nu ook zo'n last van hebt.

@dmj: waarom zo onwijs vroeg?! :$ Alleen maar omdat je op de fiets naar je werk gaat? Of moest je vandaag ook vroeg beginnen? Ik hoop dat de misselijkheid bij jou een goed teken is!

@bloempje: Wat vervelend zeg. Zeker als je dan een dag over tijd bent, dan ga je toch denken "zou het?" Ik kan me voorstellen dat dat echt een teleurstelling is, waarvan het weer even tijd kost om het te verwerken. En waarschijnlijk hadden jullie er ook niet meer aan kunnen doen. Ook als je er alles aan doet dat je kunt, levert dat nu eenmaal geen garanties op succes. Wij zijn voor mijn dochter een jaar bezig geweest, voor ik zwanger werd. Aangezien het een spontane zwangerschap was, ga ik niet uit van een verminderde vruchtbaarheid, maar toch duurde het een tijdje. En elke maand rond eisprong klussen hoor! Zeker de helft van dat jaar getempt, waarbij mijn ovulatie precies bleek te vallen op de dag dat ik dacht. Het klopte allemaal, maar het duurde gewoon even.
    Sterkte!

@hier: Ik ben vandaag ziek thuis. Dl is gewoon door ml naar het kdv gebracht dus het is hier heerlijk rustig. Gisteren heb ik de hele dag in bed gelegen, behalve die ontelbare keren dat ik naar de wc moest (diarree en overgeven). Ik heb ook bijna niks gegeten en gedronken. Vandaag voel ik me gelukkig al weer een stuk beter, al ben ik nog wel slap en weeïg. Ik denk dat ik morgen weer naar mijn werk ga, al ga ik i.v.m. de diarree wel vragen of ze me uitroosteren. Lijkt me niet tof om voor de klas te staan en te voelen dat je heeeeeel nodig moet... :$

20. Janna

Janna Fanatiek lid

@bloempje: hoe lang is je periode van ovulatie tot menstruatie precies dan?
    Als dat echt heel kort is, snap ik het wel dat je naar de ha gaat, maar anders vind ik het wel erg snel. Je bent nog maar 5 rondes bezig hoor, dat is ook weer niet zo lang! Natuurlijk is elke maand dat het niet lukt te lang, want je wil het heel graag, maar het is in ieder geval nog geen teken dat er iets mis zou zijn.

Deel Deze Pagina