Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha dames, ik lees wel mee, maar voel me redelijk beroerd. Heb bijholteontsteking en heb dus hoofd- kies en oorpijn... alles zit dicht en het lijkt wel of de druk er via mijn oren uit moet. Dus nu maar aan de zoutoplossing en stomerij... veel meer mag ik niet...

PS zomerjasjes, bij V&D hadden ze wel leuke, ook bodywarmertjes.

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Hier ook even een kort bericht, alles gaat goed wel drukke dagen gehad. Gister een nieuwe auto gekocht, die andere startte niet meer maar had er al rekening mee gehouden dat die niet zo lang meer mee kon. Heb nu een zwarte hyundai Atos. Straks weer werken. Heb qua zwangerschap nog weinig klachten, wel snel trek en 's avonds moe maar verder niks!

Marlous, beterschap!

Mara, wat jammer dat je schoonvader achteruit is gegaan, is verschrikkelijk om te zien he.. Sterkte hoor!
    En super leuke kleertjes, daar wordt je helemaal blij van he als je zo lekker geslaagd bent!

Janna, hoe gaat t met jou allemaal? En het klussen(in huis;)?

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Sanny
    Lekker aftellen om weg te gaan!
    Heerlijk hoor! Heb er ook wel weer zin in. We gaan eind mei gelukkig al een weekendje weg met mijn kant van de familie :D
    Fijn dat je toch de auto mee kan nemen, had dat denk ik ook wel gedaan hoor.
    En natuurlijk ook fijn dat alles goed is met de baby!

@Bloempje
    Fijn! Goed nieuws dus!
    Geeft toch weer een geruststelling denk ik.

@Bubble
    Leuk! Ben benieuwd hoe je zoontje het vind!!
    Hier was de laatste keer het sprookjesbos favoriet, samen met de Carnaval Festival natuurlijk.
    Merkte dat ze bewuster was van dingen dan vorig jaar.
    Nu zaten we bijvoorbeeld in die draaiende ketels, en ineens zegt ze na 1 minuut "Nee....uit??" haha!

@Meis
    Fijn dat hij het zo goed gedaan heeft!!
    Blijf duimen voor je dat het raak is!

@Mara
    Lekker geshopt!!
    Allemaal leuke dingen zie ik!
    Heb laatst ook behoorlijk wat geshopt voor L.
    Zo leuk!

@Marlous
    Ohh bah dat is echt naar idd!
    Heb bij L. toen ook een flinke holteontsteking gehad. Voelde me er zo beroerd door.
    Heb toen zelfs nog een keer s'nachts ofzo de HAP gebeld of er echt echt echt niet ergens iets bestond wat ik wel mocht nemen :p
    Beterschap ermee!

4. Lovely24

Zooo ben weer bij!
    Hier inmiddels weekend dus!

Morgen voor het eerste deze zwangerschap eens lekker neuzen bij Babypark. Alvast kijken voor leuke dingen die ik straks wil, voor zowel een jongen als meisje nu nog natuurlijk.
    Hopelijk wordt het ook nog een beetje lekker weer!

Vandaag over 2 weken weten we het geslacht!!
    Ben zo benieuwd!
    Vriendlief moet toch onverwacht werken 10 mei, dus hebben we de echo 2 dagen vervroegd :D

5. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @dmj oh spannend, al een paar dagen misselijk! Hoe gaat het nu met je? En wanneer is je NOD ook alweer? Kan de lijst zo snel even niet terugvinden.

@bloempje wat balen meis dat het niet gelukt is deze ronde. Ik zie dat je bij de huisarts bent geweest, hopelijk geeft je dat iets meer rust.
    Succes in de volgende ronde!

@joan leuk he om te vertellen! hoe was de echo?

@mara wat ben je goed geslaagd zeg! Waar ben je allemaal geweest?
    Een zomerjasje, ja die speurtocht moet ik ook nog gaan houden. Erg vermoeiend. Zelfde met schoentjes, gelukkig zijn we daar nu snel mee geslaagd. (zalando heeft ook leuke schoentjes! :D)
    Balen dat het wat minder goed gaat met je schoonvader. Ik hoop dat deze manier van voeding wel gaat werken en hij snel aansterkt. Maar vooral dat hij er psychisch nog helemaal achter staat.

@sanny wat lekker dat je een weekendje weggaat. Wij zijn er nog nooit geweest, ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. Veel plezier alvast!

@bubble leuk de efteling, wij gaan er binnenkort ook naar toe met mijn schoonouders. Veel plezier alvast!

@meis ja ben er weer :D Heb hele drukke dagen op het werk en thuis gehad. Morgen weer lekker vrij dus genoeg tijd om van alles bij te werken.
    Wat fijn dat je zoontje het zo leuk heeft gehad op de psz. Blijft toch altijd spannend als je je kindje ergens voor de eerste keer ergens naar toe brengt/gaat. En al wat symptoompjes zo te lezen! Ik ga voor je duimen!!

@janna en hoe is het vandaag met je? Is de misselijkheid helemaal weg? Wat is het dan lastig om voor een kindje te moeten zorgen als je zelf niet lekker bent he! En ik zou ook echt geen thuisblijfmoeder kunnen zijn.

@marlous hoe was je weekendje weg? En beterschap :(

@mamsie heb hem even gegoogled, geinig autotje!

@lovely oh leuk!! Nog maar 2 weekjes wachten joh, dat is al echt snel! Hebben jullie zelf nog een echo geregeld dan? Normaal is dat toch pas bij 20 weken? Ga je het ons vertellen wat je krijgt? :D (ben niet nieuwsgierig hoor ;))

@hier nou meiden, voel me echt anders zwanger dan de laatste keer. Eigenlijk net als bij m'n zoontje. Ben weer elke dag misselijk en het wordt met de dag erger. Ben er bang voor dat ik er wel voor een aantal weken zoet mee ben. Maar het maakt me op dit moment niks uit! Het is alleen maar een goed teken :D Over 2 weken krijg ik ook al een echo. Dan weet ik m'n exacte termijn en hopelijk zien we dan al een hartje kloppen.
    Ik heb het ook al aan m'n baas verteld. Vond het de vorige keer echt niet fijn om over de telefoon te moeten melden dat ik zwanger was en dat het misschien mis was. Nu was hij er toch al van op de hoogte dus mocht het weer misgaan dan weet hij er al van. Hij reageerde wel heel leuk! Is toch ook altijd weer spannend.
    Dit weekend gaan we het aan mijn schoonouders en schoonzusje vertellen. Heb ik echt zin in!

6. Lovely24

@Foofer
    Ja we hebben zelf een afspraak bij een echobureau gemaakt voor een geslachtsbepaling.
    Ten eerste omdat het kan :p
    En ik ongeduldig ben natuurlijk!

Maar ook zodat het bij de 20 weken echo echt bijzaak is, en we gewoon puur voor de gezondheid kunnen gaan, zonder dat toch in mijn achterhoofd steeds speelt wat zou het zijn?
    In de eerste plaats is de 20 weken echo natuurlijk best een serieuze echo, vind ik zelf dan.

Jullie krijgen het ook meteen te horen hoor :D
    Ga dat echt niet nog zoveel weken voor me kunnen houden, haha!

7. Lovely24

En wat fijn dat je je zo 'lekker' zwanger voelt :D:D

8. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Jannam ja inderdaad. je moet altijd maar weer kijken hoe die kleintjes reageren. Gelukkig ging het prima. Hoe is het met jou? Opgeknapt?

Mara, wat rot dat je schoonvader weer een stapje terug heeft moetsn doen. Zooo wat een berg kleding, leuke stukken hoor! Zomerjasje is hier ook moeilijk te vinden. Met de wat warmer dagen doe ik een vest met bodywarmer aan.

Marlous, beterschap!

Mamsie, leuke auto hoor!! En fijn dat je je zo goed voelt.

Lovely, wat leuk de geslachtsbepaling!! Heb je een voorgevoel?

Foofer, ja daar ben je weer!! :) Fijn dat je je goed voelt en ook prettig dat je baas zo reageerde. Hoop dat de 2 weken gauw om zijn voor je echo.

Hier, vanavond lekker sushi gaan eten. Was erg gezellig, wel voor de zekerheid wat opgelet. Voel me toch wel wat beroerd. Misselijk en kokhalzen. En die spierpijn aan de zijkant van m'n buik voelt ook wat vreemd, vooral met liggen.

Ik ga lekker slapen, morgen ochtend vroeg op. Zoon krijgt de fotograaf op de psz! :D

9. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @lovely ik geef je groot gelijk, als het kan waarom niet! Altijd leuk om je kleintje weer even te zien. Zoals meis ook al vroeg, heb je een voorgevoel?

@meis ik zag dat je NOD 29 april is. Dan zou je al vroeg symptomen hebben. Ga je wachten tot 29-04 om te testen?
    Hmm sushi lekker hoor. Veel plezier op de psz, hopelijk krijg je een mooie foto!

@hier vandaag een dagje vrij. Ga onze vakantiefilm in elkaar zetten. Heb een eindshotje dat mijn zoontje de test vasthoud en laat zien. En dan vraag ik hem of hij een broertje of zusje krijgt. Zo willen we het gaan vertellen aan mijn schoonouders. Is echt een leuk filmpje geworden. Verder nog even de boodschappen doen en vanavond uit eten met collega's. Gelukkig staat er genoeg op de kaart om geen excuusjes te hoeven verzinnen :D

10. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Foofer, mn NoD met 38 dagen is 28 april. Maar als ik uit zou gaan van die bloeding zou mn NOD eerder geweest zijn. Ik hoop dat ik tot maandag volhou.

Aaah, wat een leuk idee zeg!! Echt origineel, ben benieuwd hoe de reacties zijn. Heel veel plezier!!

11. Lovely24

Goedemorgen meiden,

Ik heb niet echt een sterk voorgevoel.
    Neig meer naar een meisje dat wel. Misschien omdat dat ook al bekend is voor me ofzo?

De NUB experts op ZP zeggen 5x meisje, 1x jongen
    Zwangerschap is vrijwel hetzelfde als bij L.

Maar ik droom wel steeds over dat het een jongen is.
    En soms heb ik ook wel weer sterk het gevoel dat dat zo is :p

Gewoon afwachten dus :D
    Over 2 weken weten we het (hopelijk haha)

12. Lovely24

Leuk idee Foofer!!

Hier trouwens nu 3x het hartje gevonden met een angelsound.
    Zo leuk!
    Moet zeggen dat het best goed gaat. Probeer om de paar dagen even te luisteren dus ben er gelukkkg niet heel obsessief mee bezig ofzo.
    Kon hem dit weekend ook 2x niet vinden maar dan is er ook geen paniek gelukkig.

13. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    ♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ :
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Grace20 () Heeft al een dochter *

Al begonnen ♥ :
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 9e ronde * NOD: 14 april 2013
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 5e ronde * NOD 22 april 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 3e ronde* NOD:28 april 2013
    Mara81 () * Heeft al een zoon () * 2e ronde* NOD: 1 mei 2013
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * NOD: 1 mei 2013
    Dmj (25) * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 10e ronde * NOD: 4 mei 2013
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* NOD 9 mei 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 3e ronde * NOD: 14 Mei 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 3e ronde * NOD: 21 mei 2013
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: Onbekend.

♥ZWANGER♥ :
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013
    Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013
    Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *3e ronde * Uitgerekend: 20 december 2013
    DeesjeDees (27) Heeft al een zoon (20-01-2012) * 1e ronde * Uitgerekend:
    Foofer (30) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 28-december 2013?

Afspraken & controles ♥ :
    02-05: Lovely24, controle vk
    02-05: Mamsie86 intake vk
    03-05: Marlous, controle vk
    08-05: Foofer, 1e echo (termijnbepaling)
    10-05: Lovely24, geslachtsbepaling
    16-05: Sanny76, 20 weken echo
    29-05: Foofer, intake vk
    31-05: Marlous 20 weken echo

Even het lijstje weer naar voren gehaald en mezelf verplaatst :D

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @lovely Ik heb dat bij mijn zoontje hier ook op het forum gevraagd nav het NUB. Ik had toen maar 2 of 3 reacties en ze zeiden toen een meisje. Mijn foto was ook niet heel goed had ik begrepen.
    Maar ben echt benieuwd! Wie weet komt je droom/gevoel uit!
    We hadden het er in het begin over, maar heb je een voorkeur?
    Leuk dat de angelsound goed werkt. Lijkt me best verslavend ;)

15. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foofer, wil jij mijn NOD aanpassen naar 19 mei? Bedankt alvast!

16. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Even een ego berichtje. Ik ben toch ongesteld geworden, toch weer balen:(. Ik wil denk ik toch eens ovulatietesten gebruiken? Hebben jullie ervaringen en welke adviseren jullie?

Wilt iemand het lijstje even aanpassen? 4e ronde, nod 30 mei! Dank je

17. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥

Aftellen tot eerste ronde ♥ :
    Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)
    Grace20 () Heeft al een dochter *

Al begonnen ♥ :
    Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 9e ronde * NOD: 14 april 2013
    Bloempje (29) Heeft al een zoon * 5e ronde * NOD 22 april 2013
    Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 3e ronde* NOD:28 april 2013
    Mara81 () * Heeft al een zoon () * 2e ronde* NOD: 1 mei 2013
    Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * NOD: 1 mei 2013
    Dmj (25) * Heeft al een zoon (17-12-2010) * 10e ronde * NOD: 2 mei 2013
    Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* NOD 9 mei 2013
    Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 3e ronde * NOD: 14 Mei 2013
    Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 3e ronde * NOD: 21 mei 2013
    Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: Onbekend.

♥ZWANGER♥ :
    Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober
    Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013
    Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013
    Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013
    Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013
    Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013
    Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *3e ronde * Uitgerekend: 20 december 2013
    DeesjeDees (27) Heeft al een zoon (20-01-2012) * 1e ronde * Uitgerekend:
    Foofer (30) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 28-december 2013?

Afspraken & controles ♥ :
    02-05: Lovely24, controle vk
    02-05: Mamsie86 intake vk
    03-05: Marlous, controle vk
    08-05: Foofer, 1e echo (termijnbepaling)
    10-05: Lovely24, geslachtsbepaling
    16-05: Sanny76, 20 weken echo
    29-05: Foofer, intake vk
    31-05: Marlous 20 weken echo

Even mijn nod veranderd moet 2 mei zijn...
    sinds gister geen misselijkheid meer oid .... dus zal me benieuwen of dat een goed teken is of niet....
    hooop van wel heb eig niet zoveel zin in de iui

@verder
    ben net een kreeft! ben echt zo gigantisch verbrand ,,, dat beloofd nog wat voor de zomer... en verder weer sinds gister last van slijmbeursontsteking ben net wel getelt 1 week ervanaf geweest morgenvroeg weer HA

18. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen voor je zeg! Als je ovulatietesten wil gebruiken, dan zou ik de sensitest dipsticks gebruiken! Succes en het komt zeker goed!

19. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ mamsie86, wat leuk dat jullie een nieuwe auto hebben gekocht!!

@Lovely24, wat spannend zeg de geslachtsbepaling!! De kleertjes uitzoeken wordt een heel stuk leuker!! Maar dat is het sowieso al! hihi
    Ik ben trouwens ook echt benieuwd wat ons mannetje ervan gaat vinden van de Efteling!

@ Foofer, wat een super idee van het filmpje zeg, ben benieuwd naar de reacties!!

Dank jullie wel meiden voor de reacties! Sorry dat ik niet op jullie allemaal persoonlijk reageer!

Hier even een kort berichtje van mij...

Vandaag gewerkt, daarna borrel gehad en thuis snel gegeten en alles ingepakt voor het weekendje weg naar de Efteling!
    Morgen vertrekken wij rond 12.00, want wij mogen pas om 14.30 het landhuys appartement in. Maandag op N. zijn verjaardag zijn wij weer terug. Ik wens jullie een heel goed weekend toe!!

En tot volgende week!!

Liefs,

20. Lovely24

@Meis
    Balen :(
    Ik heb weleens van die dipsticks gebruikt van Internet.
    Weet alleen even niet meer de site...

@Bubble
    Nogmaals, veel plezier dit weekend :D

@Foofer
    Over een voorkeur, dat vind ik altijd een lastige. Zeker hier op ZP een gevoelig onderwerp.
    Laat ik het zo zeggen zou je me de keus geven zeg ik meisje. Is bekend voor me, en het meest praktisch qua spulletjes die ik nog heb.

Maar dat betekent niet dat ik minder blij ben met een jongen.

Deel Deze Pagina