Dmj: Hopelijk heb je binnekort een knaller!! Ben benieuwd. Joan, wat rot dat je nog steeds zo misselijk bent. Ik hoop dat het gauw minder is. Jij ook binnekort een geslachtsbepaling? Foofer, wat leuk de reacties. Het is altijd toch een emotioneel iets. Klein he die rompers?! Ik heb het eerste pakje van zoon nog, zo lief en klein! Mamsie: Aah gecondoleerd! Ovulatietesten, zwanger en kids is inderdaad niet zo duur, 15 testen voor 9,95. Hier: Net thuis van werken, druk weekend geweest. Morgen een dagje vrij en dan dinsdag weer werken. Ook wel gezellig zo met de inhuldiging!
Hoi allemaal! even heeeel kort en heeeeel ego: afgelopen dagen erg druk gehad met van alles en nu aan het inpakken, want morgen vertrekken we naar Ameland tm vrijdag. Jullie allemaal een heel leuke koninginnedag gewenst en tot over een weekje!
Ha meiden, Na een hoop stomen, snotteren, stomen, neus sprayen, stomen en gesnotter ben ik er weer aardig! Ben nog wat doof, maar ach zo lang de oorpijn weg is en weer kan bukken, vind ik het al best. Wel jammer dat N nu weer begint te snotteren Hardnekkig virusje Foofer: weekendje weg was heerlijk! Echt genoten van de rust, het mooie weer en Bumba Volgens mij zijn we er op dezelfde dag geweest, alleen zijn wij voor de show naar huis gegaan, N moest na 3 uur rondrennen en al die ritjes in de draaimolen toch echt even slapen En dromen over haar held, Bumba wat was ze onder de indruk! Anders zwanger, dan blijft hij plakken! Blijf nu maar op het onderste rijtje!!! Meis spannend hoe is het nu ? Ach shit, toch ongesteld Ovulatietesten, ik heb ze nooit gebruikt maar ken een paar meiden met goede ervaringen. Je weet gewoon precies wanneer je aan de klus moet Bubble oooh leuk, de efteling! Veel plezier! Mara gefeleiciteerd!!! Janna, met een abonnementje hoef je niet te zoeken, dan staat het gewoon in je mail of bij je gebruiksinstellingen heb je hele post gelezen hoor! Fijn dat je zo alles klaar hebt voor de verbouwing, je moet er even doorheen maar als het af is zal je er wel heel blij mee zijn! Maar het is wel lastig dat het nu even zo slecht uitkomt, gelukkig heb je een weekje vrij. DMJ oooooeeeh dat zou leuk zijn!!! Ik zag hem, toen weer niet, toen weer wel Ik ga voor een streepje! En die laatste test is overduidelijk: van harte gefeliciteerd, jij bent vreselijk ZWANGER! Gisteren ook wat plantjes gekocht en de kruidentuin bijgewerkt, ziet er meteen een stuk leuker uit op ons balkonnetje. Blij mee Bloempje, ach meid, sterkte Hoop dat het gauw weer wat beter gaat (met een beetje zonnestralen?) Joan, ja dank je Fijn dat de echo goed was! Ik ben nu bijna 16 weken en voel me eindelijk weer meer mezelf, dus ik heb goede hoop voor je! Blijf kleine beetjes drinken, dan valt het niet zo zwaar. Ik doe het goed op aanmaaklimo, rivella, melk, water, thee en soms een sapje. De rest staat me tegen of boeit me niet. Vriendin van me zweert bij Crystal clear. Misschien heb je er iets aan Sanny veel plezier!!!! Lekker hoor Ameland! Hier ook een dagje werken en dan weer vrij Geniet ervan, we gaan lekker rondje stad lopen, er is veel te doen. Heerlijk
iemand ervaring met suikertesten tijdens de zwangerschap? Ik krijg die test omdat mijn vader diabetes type 2 heeft, maar bij N was aleen extra prikken genoeg. Nu moet ik echt getest worden, weet iemand hoe?
dankjewel meiden ben zo blij! en test is nu al mooi duidelijk terwijl ik nog maar op 11 dpo zitt! nu hopen dat kleine frummeltje blijft plakken!
Sorry verwaardeloos jullie echt. Druk bezig 3 kamers te verbouwen voor 1 kinderkamer. Werken en de huishouding. Kom echt handjes te kort. @dmj jaaaa voorzichtig gefeliciteerd!! @foofer hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? @love waneer heb jij de geslacht bepaling?
SSanny, fijne vakantie!! Het wordt mooi weer!! Dmj, jaaaa duidelijk hoor!!! Gefeliciteerd!!! Marlous, gelukkig ben je weer opgeknapt. Bij mij heeft de verkoudheid en hoesten wel 2 weken geduurt. Zoon is hier ook erg verkouden. Suikertest heb je (gelukkig) geen ervering mee. Heb je er ook klachten van?
Nee, geen klachten, maar verhoogd risico... En het schijnt dat het protocol daarin veranderd is, dus nu moet ik aan een of ander suikerdrankje... Maar hoe of wat, ik was gewoon nieuwsgierig Ben trouwens qua verkoudheid nu een week onderweg n ben er nog niet, dus die 2 weken klinkt wel aannemelijk...
die suikertest valt mee hoor meid! je moet heel flesje suikergoed opdrinken op nuchtere maag , moet je 2 uur blijven zitten en dan prikken ze je bloed om te kijken of de waardes goed zijn en voor dat je dat flesje opdrinkt...
aaah, oke dat klinkt niet heel erg. Zal vast boekjes verzamelen voor die 2 uur heb nog geen afspraak, maar dan heb ik vast voorraad
haha okee,, waarschijnlijk moet je dan smorgens om 8 uur al aanwezig zijn... ik heb die test gehad in laaste van me zwangerschap aangezien ik niet de dunste ben en in mijn hele fam diabetes voor komt...(ik ben tot nu toe de enige die het nog niet heeft ) en hopelijk blijft dat ook zo
@mamsie: gecondoleerd. En het kan best zijn dat het er al een tijdje aan zat te komen, maar op het moment dat het dan gebeurt, komt het vaak toch als een schok en is het toch verdrietig. Sterkte deze week. @sanny: veel plezier op Ameland! @dmj: Ja, nu zie ik hem ook!!! Gefeliciteerd meid! @Marlous: fijn dat je weer beter bent. @joan: Die misselijkheid kan echt lang duren. Ik heb hier volgens mij wel eens verteld dat het bij mij tot de 25ste week duurde. Ik dacht net dat het de hele zwangerschap zou blijven en toen was het ineens over! Maar het is echt heel vervelend en beperkend in je dagelijks leven. Bovendien kan je zo moeilijk genieten van de zwangerschap, terwijl je dat zo graag wil... Sterkte meid! @hier: vandaag is mijn eerste "vakantiedag", waarop dl gewoon naar het kdv gaat en ik dus vrij ben. Ik heb vanochtend een toets nagekeken (van een hele klas dus). De week voor de vakantie was het namelijk toetsweek, dus nu heb ik een enorme stapel toetsen liggen om na te kijken. Voor de vakantie had ik er gelukkig al drie gedaan, dus nu nog "maar" van drie klassen. En dan nog van een klas een stapel verslagen en dingen voorbereiden voor de nieuwe periode na de vakantie. Toch geloof ik dat ik vanmiddag eerst maar eens wat leuks voor mijzelf ga doen, want ik had aan het eind van de ochtend wel meer moeite me te concentreren. (Komt eigenlijk niet door het vele werk, maar meer door wat gebeurtenissen hier van het weekeind.) Met koninginnedag ga ik trouwens op tijd naar de vrijmarkt, om te kijken of ik goedkoop speelgoed voor dl kan scoren. Ze is haar huidige speelgoed echt een beetje aan het ontgroeien. Ik wil graag zo'n kassa van fisher price en een loopautootje/-fietsje o.i.d., waar ze in de tuin op kan rijden. Verder gewoon kijken of ik leuke dingen zie. Ik ga straks vast contant geld pinnen, dan heb ik dat vast in huis! Daarna wil ik natuurlijk iets van de kroning zien op tv, dat vind ik toch wel leuk. Eind van de middag vertrek ik met dl naar mijn ouders, waar ik blijf slapen. Ik ga namelijk woensdag gezellig met mijn moeder shoppen en mijn zus (woont vlak bij mijn ouders) past dan op mijn dochter. Ik heb sinds de geboorte van mijn dochter nauwelijks meer nieuwe kleren gekocht, omdat ik de mode afgelopen tijd erg moeilijk vond, maar vooral ook omdat ik mijn dochter altijd mee moet nemen en ik haar niet alleen in de wandelwagen buiten pashokjes durf te laten staan als ik dingen moet passen. Ik ben dus ernstig aan een aantal nieuwe dingen toe!
Janna, dan heb je vakantie en het toch nog heel druk! Leuk hoor morgen een dagje shoppen, ben je er lekker even uit. Hopelijk slaag je goed
Ja, zo werkt dat in het onderwijs. Ik word dan ook altijd heel boos als mensen zeggen (of suggereren) dat docenten maar een luizenleventje hebben met hun lange vakanties, want het is een sigaar uit eigen doos: gedurende schoolweken moet je meer uren werken, om vakantie-uren te sparen voor de schoolvakanties. Die uren heb je dus wel degelijk gewerkt! En vervolgens zit je tijdens je vakanties nog van alles te doen voor school. :x Dit is dan ook een van de redenen waarom ik ga stoppen in het onderwijs.
@dmj ja hij is echt duidelijker geworden! Gefeliciteerd hoor meid, super leuk!! @marlous gelukkig weer opgeknapt, wat kun je je dan beroerd voelen! Huttenheugte is een mooi park he. Wij gaan er zeker een keer terug naar toe. Met suikertesten heb ik geen ervaring. @sanny heeeeel veeeeel plezier! @hier niet veel bijzonders te melden. Ben nog met vlagen misselijk en m'n borsten doen echt zeer. Ben heel blij met deze symptomen Nog een weekje wachten en dan al de eerste echo! Erg veel zin in.
@Joan Ja wij (vooral ik) willen het graag weten, nog een week en 2 dagen wachten Nog niet echt dingen gezien bij Babypark, is toch nog best lastig vind ik als je nog niet weet wat het is. Heb al wel een mooie wieg gekocht, in een andere winkel. Hoop dat de misselijkheid snel minder word voor je! @Foofer Ja heb ook wel het idee dat het hier wel bespreekbaar is. Denk dat iedereen wel in zijn hoofd een bepaald beeld heeft bij een kindje, in mijn hoofd was dat vroeger altijd een meisje. Weet niet waarom. Het is maar net tot hoe ver zo'n voorkeur gaat en hoe je je erbij voelt. @Mamsie Gecondoleerd meid! @Sanny Veel plezier!! @Dmj Ik durf je nu te feliciteren hoor Super! En al zo vroeg te zien! Hopen op een blijvertje, het is jullie heel erg gegund, zeker na 10 maanden (al weet ik inderdaad dat het voor sommige mensen nog langer duurt) @Marlous Ik ben in mijn zwangerschap 2x geprikt op suiker. Zoals Dmj zei, nuchter prikken, vies drankje drinken, 2 uur stil zitten en weer prikken. Tot 2x toe niks aan de hand trouwens... @Littlewonder 8 mei hebben we de echo!