Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden

Fijne Moederdag!

hier even een ego berichtje ...
    gister behoorlijk wat angst gehad hier , werd zomaar ineen super duizelig en dreigde flauw te vallen,,,, en had er ook hartkloppingen bij ... wist niet waar ik kruipen moest...
    nu gaat het redelijk alleen ga morgen wel de gyn bellen voor een eerdere afspraak om te zien of alles goed zit in me buik en wil me laten bloedprikken op evt ijzertekort of diabetes ....

2. Janna

Janna Fanatiek lid

@littlewonder: wat leuk, een tweede meid! Gefeliciteerd hoor!

@sanny: wat een leuk idee voor een traktatie! Die ga ik misschien wel van je pikken hoor! ;)

@les voor volgend jaar: Niet de dag voor moederdag je bed verschonen... :);) (Had ik misschien ook wel van te voren kunnen bedenken.) Ml had dl beneden al de helft van haar ontbijt gegeven, terwijl hij bezig was met mijn ontbijtje op bed. De andere helft heeft ze dus bij ons in bed gegeten. Wie doet er dan ook pindakaas op een boterham van een 1-jarige, als je van plan bent die 1-jarige in bed te laten eten!? :(:$ Het was trouwens wel lekker: warme broodjes, croissantjes en versgeperste jus. En het was fijn dat ik wat langer kon blijven liggen soezen.

@dmj: Jeetje, dat klinkt best eng. Heb je al met de gyn / hap gebeld, of op internet gezocht, om te controleren of het niet iets ernstigers zou kunnen zijn, waar je sneller bij moet zijn?

@hier: Alle emoties die deze week naar boven zijn gekomen blijven maar komen. Ik ben steeds zo verdrietig, al is het vaak ook op de achtergrond, als ik dingen moet doen, maar het komt bij vlagen weer boven. Ik ben dan amper in staat om met iets bezig te zijn en zit maar een beetje voor me uit te staren.

3. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    heb net hap gebeld mag straks om half 2 komen voor hartfilm etc mocht de arts het nodig vinden dan word er ook nog een echo gemaakt kijken of alles goed is,,,,

jij meissie rustig aan he !!

4. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Dank je wel dames

5. Janna

Janna Fanatiek lid

@dmj: succes bij de hap dan! Wel goed dat je het even laat controleren hoor! Je moet met zulke symptomen geen risico's nemen.

Ik doe m'n best om rustig aan te doen, maar het is moeilijk, want er moet zo veel gebeuren. Sommige dingen kan ik natuurlijk wel even laten liggen, maar bepaalde dingen die voor school gewoon voor morgen of overmorgen gebeurd moeten zijn, die kan ik eigenlijk niet langer laten wachten. Dat is verschuiven van het probleem, waardoor de druk later alleen maar groter is. :(

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Littlewonder, leuk :D
    Hartediefje, hopelijk niks al te ernstigs.. sterkte iig meis!

Hier een rustige moederdag.. even bij oma geweest en nu thuis.. met n beetje geluk zo nog shoppen ;)

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dmj, succes bj de hap.. hopelijk valt t mee!

8. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Fijne moederdag allemaal!! Klinkt alsof iedereen er wel een leuk dagje van maakt!

Hier ook, al was ik natuurlijk weer voor iedereen wakker, dus toen stuurde ik het ontbijt op bed een beetje in de war tot mijn man's frustratie, haha! ;) Gisteren was ook al mijn verjaardag, en dan zijn we vrijdag ook drie jaar getrouwd...mijn man heeft het maar druk in deze tijd van het jaar haha!

dmj: jeetje dat klinkt eng, rustig aan, en hopelijk valt het allemaal mee bij de ha! Sterkte!

Sanny: oeh, spannend meedoen aan zo'n festival. Succes met de repetitie en het spelen. Veel plezier ook :)

Janna: ach arme, zo'n neusje. hier ook zo'n brokkenpilootje, ook hier weer een blauwe/geschaafde knie, en ik weet eigenlijk niet eens waarvan.

Hier: Had ik al gezegd dat de echo donderdag helemaal goed was? Ben errug opgelucht. En ook blij :)

9. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Mcm
    Nog gefeliciteerd :D
    En fijn van de echo!

En de 12 weken voorbij zie ik!

10. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden
    nou ben heen geweest ik maakte me veel te druk omdat ik toch wel bang ben dat het weer mis kan gaan,
    gelukkig was het dus gewoon door de stress dat me lichaam zo reageerde, morgen mag ik de gyn bellen of de echo eerder kan zodat ik zelf wat rustiger word, en verder rust nemen en jaa nu al minder hooi op mijn vork nemen

11. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Nou meid, hoe moeilijk het is, toch maar rustig aan doen dan :(
    Gelukkig was er verder niks aan de hand, en hopen dat de gyn de echo wat eerder kan doen!

12. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    jaah en anders verzin ik wel een smoesje haha

13. Janna

Janna Fanatiek lid

@dmj: Gelukkig is er dus niets ernstigs. Maar komt de stress nu doordat je je zorgen maakt over het idee dat het fout kan gaan, of doordat je te veel hooi op je vork neemt?

@hier: Ik heb me net toch ziek gemeld voor morgen. Ben vandaag echt zo'n emotioneel wrak: ik zie het niet zitten om zo voor de klas te staan. Mijn dochter kan gelukkig gewoon naar het kdv, dus ik ga mijn tijd gebruiken om een en ander te doen, waardoor ik me ook weer beter voorbereid voor om te gaan werken. Hopelijk kan ik me daar morgen op concentreren.

14. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    beide , ik maak me in die zin teveel zorgen ( gedeeltelijk onbewust) en ik kan in die zin niet stil zitten en ben totaal niet iemand die zegt van ik ga ff uurtje rusten ,,, dus ja dat moet ik nu leren !

en meid toch!! jeetje ik hoop voor je dat het zeer snel ook weer zonnig in gaat zien voor jou...*knuf* vanuit hier!

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Janna, vind het echt rot dat je je zo voelt!! Zit zelf ook totaal niet lekker in mn vel, gespannen en ook emotioneel dus zal je niet echt op kunnen peppen..maar hoop echt dat je je snel weer wat gelukkiger voelt want het is zo zonde van je leven om je zo ongelukkig te voelen, helaas hebben we niet alles zelf in de hand, zit er geen knopje die we even 'om' kunnen zetten.

16. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lovely
    Wat fijn dat je een lief pakje gevonden hebt :D echt super leuk :D
    dat voor onze zoon ook zn shirtje.. maar dan in maatje 62

@foofer
    Aaaah wat vervelend meid :( hoop dat de misselijkheid snel over is !

@dmj
    Al wat gehood van mvm? hoe voel jeje verder ?? :D jeetje heftig zeg ! las laatst ergens dat flauwvallen wel vaker voor kan komen, maar dit was dus pure stress ! Take care you girl !

@janna
    aaaah wat zielig !! ik gebuik hier met regelmaat vallen en stoten zalf ! ik zweer erbij :p !! is haar neusje al wat bij getrokken ?

@hatendiefje
    jammer dat je ons gaat verlaten !! sterkte !!

@mamsie
    fijn dat je eerder heen kan/mag !! geeft voo jou ook vast meer
    rust !

@littlewonder
    aaah een meisje lief !!! is het weer de periode voor de meisjes haha :D !! ben benieuwd hoeveel nieuwe dames er nog gaan komen haha :D

@mcm
    Wat fijn meid dat de echo goed was :D

@janna
    :( hoop dat jeje snel beter gaat voelen ! dikke knuf voor jou !! Verstandig dat jeje toch ziek hebt gemeld..

Iedereen een fijne moederdag gehad? !! hier wel igg :D lekker rustig aan gedaan... en moederdag lekker thuis geviert met mn eigen gezin :D geen gevlieg HEERLIJK !!

17. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hey meiden

heb gebeld , mag morgen naar mijn oude vk dus lekker snel en mag volgende week dinsdag al komen bij de gyn....
    zal me benieuwen!
    straks eerst beginnen bij me nieuwe baan ....

groetjess en werkse voor diegene die moet werken!

18. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Dmj, wat schrikken zeg. Gelukkig kan je al snel terecht, dat is toch wel een geruststelling. Veel succes op je eerste werkdag. Hopelijk voel je je vandaag niet zo beroerd.

Litllewonder, Ook een tweede dochter. Wat leuk:) Gefeliciteerd!!

Janna, fijn dat je zo hebt kunnen geniete van het ontbijtje en langer slapen. Haha pindakaas op brood in bed. Zie al voor me hoe heel het onderlaken onder zit:D Maar wat verdrietig dat je je zo somber voelt. Inderdaad wel de juiste beslissing om je te hebben ziek gemeld. En door je leidinggevende erover te mailen eerder deze week, wist hij ook al hoe jij je voelde. Sterkte:(

Mcm, Wat fijn dat de echo goed is, en ook al over de 12 weken heen. Gefeliciteerd. Haha jullie zijn maar druk met alle dingen:) Nog gefeliciteerd!!

Lovely, toch het eerste pakje gekocht;) Klein dan weer he!?

Fryskfamke, bijna je NOD? Oh zie nu volgende week. Heb je een gevoel?

Hier, ik heb gewerkt met moederdag. Op zich niet heel erg, moederdag is voor mij wel dubbel. Heel erg blij dat ik zelf moederdag kan vieren, met m'n zoon. Maar had ook graag naar m'n eigen moeder gegaan. Dus ik had lekker afleiding gisteren en ben lekker verwend met cadeautjes, voordat ik ging werken:D. Het allermooist was wel het zelfgemaakt tegeltje met kusjes erop van de psz:D..

19. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @dmj
    hoe was je eerste werkdag? ?

@meis
    fijn dat je zo verwend bent !! heerlijk
    kan me voorstellen dat het dubbel is..
    of ik iets voel nee helemaal niks haha
    zal ook.een wonder zijn eig niet geklust
    deze maand !! we zullen zien haha !

20. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    @ 1e werkdag
    ging goed was meer een training , mag aanstaande woensdag voor het eerst de lijn in!
    moet wel zeggen viel me erg zwaar ben nu echt letterlijk en figuurlijk bek af!
    @mvm
    vanmiddag hebben ze mij gebeld! morgenvroeg komen ze al om half 11
    @vk
    vandaag gyn en vk gebeld voor eerdere echo
    gyn heeft niet eerder plek dan volgende week dinsdag
    maar me vk (die ik had bij deylano) heeft morgenvroeg plek om 08:45!

Deel Deze Pagina