Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @dmj
    dus je mag morgen ff bij komen
    van het werk!! wauw wat snel zeg me
    mvm ! krijg je morgen dan ook een echo?
    spannend

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hoooi allemaal!

Even snel voor het slapen :p

Succes morgen Dmj!!

Welterusten!

3. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ja is echt supersnel van mvm had ik niet verwacht!

en ja morgen krijg ik ook een echo! hoop stiekem dat er wel een hartje kloppend valt te zien... maar we zien wel! zo lang er maar iets zit haha!

4. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    succes dmj !! ben ook erg benieuwd !!
    succes vandaag met drukke dagje haha

fijne dag allemaal !!!!

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ik mag om 9.45 straks naar de vk voor de 2e echo..hou mn hart vast

6. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes mamsie, denk aan je!

Voor jou ook spannend dmj!

7. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Jij ook veeel succes mamsie !!

@bloempje
    jij mag bijna testen zie ik :) spannend !!
    moet steeds 2x kijken als ik jullie foto zie haha
    van wie is nou wie ;)

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    mamsie ik hoop dat nu alles goed is! ga hard voor je duimen!

@hier na vk geweest
    heb helaas nog geen hartje kunnen zien maar dat was te verwachten!
    verder was ze erg tevreden op de omvang van de vruchtzakje en het eitje wat erin zat! die was gewoon perfect
    en ze heeft gelijk gekeken of het 1 of 2 waren , het bleek gewoon 1 te zijn! dus nu wachten tot dinsdag en dan hopen we echt een hartje te zien! ben in ieder geval stukken rustiger nu omdat ik weet tot zoverre dat het goed zit

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    #4889 Marlous, 14 mei 2013
    Laatst bewerkt: 14 mei 2013
    Mamsie, denk aan je!

Ben verder een beetje afwezig vandaag, het is de laatste dag van Vienna, dat kleine meisje met de hartafwijking, ze heeft het niet gered... Ben nu op mijn werk, dus dat is wel wat lastig... zwangere emoties zijn net even wat meer aanwezig dan 'normale...'

DMJ, succes vandaag, ik hoop dat ze zien wat ze moeten zien met jouw termijn!

10. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    meid toch jeetje , het leven is soms ook zo oneerlijk!
    vanuit hier een digi knuffel!

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Allemaal bedankt voor het meeleven en de lieve woorden. Ik zit nu voor de tweede dag thuis. Het voelt best als een opluchting om even op een heel laag tempo af en toe wat te werken en ook veel te ontspannen. De druk is er even af. Gisteren heb ik me de hele dag verdrietig gevoeld. Vandaag voel ik me - tot dusver - een stuk beter.

Ik ga donderdag wel naar mijn werk (woensdag ben ik vrij) maar dan word ik wel uitgeroosterd. Ik ben dus aanwezig en aan het werk, maar heb geen taken. Ik hoop dat dat goed gaat en dat ik vanaf volgende week weer gewoon aan het werk kan.

@dmj: helpt het misschien om een hobby te beginnen waarbij je stil zit? Ik ben ook niet echt het type om heel lang stil te zitten. Toen ik rust moest houden tijdens de zwangerschap van mijn dochter zei een vriendin: "ik wil je wel leren hoe je een quilt moet maken!" Ik dacht even: "moet dat nou, zoiets sufs", maar ik bleek het heel leuk te vinden! Het was echt afleiding voor mijn gedachten, bezigheidstherapie, waarbij ik uren achter elkaar stil zat.
    Fijn trouwens dat alles er goed uit zag op de echo!

@mamsie: Als het goed is zit jij nu bij de echoscopist. Ik denk aan je. Sterkte! Ik hoop dat ze een kloppend hartje zien / dat ze kunnen zien dat de vrucht verder is gegroeid t.o.v. vorige echo.

@Frysfamke: Ohh, pfff, wat goed dat jij dat ziet zeg! Het was me nog nooit opgevallen! :) (Blijkbaar kijk ik altijd naar de naam i.p.v. de avatar.)

@Marlous: Ja, ik heb het topic ook enigszins gelezen (de berichten van de moeder dan). Wat een rotsituatie. Lijkt me zo bizar als je als moeder weet: "vandaag gaat mijn kind sterven". :$:( Echt onwerkelijk.

12. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    mvm net geweest hierbij me test,, ben goed gekeurd haha

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Wat fijn dat je je wat rustiger voelt nu je even tijd hebt... rustig aan meid, goed aan jezelf denken!

Ik heb het topic niet echt gevolgd, maar we zijn beide juli 2011 mama's. Vanaf de 20 weken echo leven we als clubje al mee met alles wat die kleine meid meemaakt. Heel raar idee dat onze meid gewoon verder groeit terwijl vien ermee stopt... ze gaat over een half uur van de beademing af... pfff :(

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36

Super fijn! Hou hem vast!

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    DMJ, gefeliciteerd met je goede echo, altijd een opluchting.

Hier; helaas geen goed nieuws..geen kloppend hartje. Vruchtzakje wel iets gegroeid(kan door de hormonen komen?!) voel me niet minder zwanger, geen bloedverlies/krampen gehad, dus ze kon nog niet met 100% zekerheid zeggen dat het een mk wordt. Maar voor mij is het klaar, hoop dat het snel vanzelf afkomt. Moet nu 2 weken wachten, als het niet af gekomen is moet ik een echo, en dan evt curretage.

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    He wat verdrietig mamsie... knuff...

17. Janna

Janna Fanatiek lid

He wat rot. :( Sterkte hoor!

18. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    mamsie wat vervelend! sterkte!

19. Bloempje15

26 mrt 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    He mamsie wat vreselijk rot voor je:( dikke knuffel!

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mamsie oh nee :( :( :( wat klote meis! Sterkte ermee, knuffel!!

@dmj mooie test van mvm. Ook fijn dat het er tot nu toe alles goed uitziet bij je!

@janna goeie beslissing! En als het donderdag nog niet gaat, dan niet he?! Denk goed aan jezelf.

@marlous heb het topic gezien ja, dat kun en wil je je toch niet voorstellen dat zoiets überhaupt gebeurd. Echt heftig.

@de rest sorry als ik iets vergeten ben..

@hier drukke dagen gehad (verjaardag, Moederdag en druk op het werk). Ben nog steeds heel erg misselijk :( 's avonds is het het ergst. Ik moet dan ook echt gaan liggen! Dat is het enige wat een beetje helpt. Ik reageer later wat uitgebreider, m'n man komt nu thuis.

Deel Deze Pagina