Mamsie, bah wat naar!! Had het zo voor je gehoopt, dat t goed.was. Sterkte!! Dmj, mooie test. Wat goed dat de echo er mooi uit zag! Janna, de juiste beslissing denk ik. Ook wel fijn dat ze rekening houden met je op school! Marlous, ja erg he Ik ken ze niet hoor, maar de verhalen wel. Zo erg Foofer, vervelend die misselijkheid. Neem maar lekker.je rust als dat mogelijk is. Fryskfamke, haha wie weet!! Ik duim voor je
de reden van dat hier weg ga is omdat ik de relatie heb beëindigt met vriend. Dus heb ik hier niets te zoeken meer vind ik....
Hoi meiden, @Mamsie Vreselijk zeg Hoop ook dat het toch vanzelf komt dan, dat wachten met nog het gevoel zwanger te zijn is natuurlijk helemaal rot! Sterkte!! @Dmj Fijn zeg! Spannend om af te wachten wat het gaat doen verder, maar tot dusver goed, is al een goed teken! @Hartendiefje Jeetje.. sterkte zeg! @Hier Inmiddels de 17 weken gepasseerd, Vandaag een dagje gewerkt en vergadering gehad dus pas laat thuis. Straks maar weer naar bed en morgen een laatste dagje en dan ben ik volgende week lekker een weekje vrij! Wordt ook aftellen naar L. haar tweede verjaardag! @
Hoi meiden, Even een snel teken van leven van mij, reageer volgende keer weer wat uitgebreider. Mamsie, wat rot voor je zeg sterkte! Hier drukke dagen achter de rug, en de plannen voor de uitzending van mijn man veranderen ook voortdurend wat dat betreft heb ik een hekel aan defensie, weet nooit waar je aan toe bent Maar goed doordat het continu veranderd ziet het er wel naar uit dat we toch op vakantie kunnen dus dat is wel een hele opluchting Fijne avond allemaal en tot snel
Hallo dames, Mag ik me hier ook melden we zijn bezig voor onze tweede ukkie. Hopen dat het deze maand al raak is.
Hartediefje, wat rot.allemaal Dat is.toch iets wat je niet voor ogen had. Sterkte!! Lovely, jeetje al 17 weken!! .. Veel plezier met de voorpret van je dochters verjaardag. Geniet van je weekje vrij!! Mara, wat leuk voor jullie!!. Toch een fijn vooruitzicht, jullie hebben t verdiend!! Froetsel, welkom hier!!
@foofer: wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Bij mij was zo rond 7 / 8 wk de piek. Daarna bleef ik nog wel lang misselijk, maar minder heftig. Rond die tijd heb ik me ook echt een week ziek gemeld. Misschien dat het bij jou zometeen ook minder wordt! Ik hoop het maar! In ieder geval lekker rustig aan doen hoor! @hartediefje: He, wat vervelend! Ging het al langere tijd niet goed, of is er plotseling iets gebeurd? Sta je achter de beslissing? Door je vorige berichtje dacht ik wel dat het misschien zoiets was, want je was zo kort, maar ik hoopte dat het iets anders was. Veel sterkte hoor meid! @lovely: Heb je nog plannen voor je weekje vrij? En waar ik ook benieuwd naar ben: wat geven jullie L. voor cadeau voor haar tweede verjaardag? (Inspiratie is nooit verkeerd!) @mara: fijn dat het er naar uit ziet dat jullie toch op vakantie kunnen! Hoeveel maanden gaat je man eigenlijk weg. En hoe doen jullie dat dan met de zwangerschapswens? Gewoon een paar maanden niet? Lijkt me best moeilijk! @froetsel: welkom! @hier: vandaag laatste dagje rustig thuis. Morgen rustig naar mijn werk: wel aanwezig zijn, maar geen les geven en zelfs niet surveilleren bij eindexamens! Ik hoop dat ik dan weer in het werkritme kom en volgende week weer normaal mee kan draaien. Dl heeft vanochtend ontdekt dat ze de la van de box open kan doen en dat er veeeeeeeeel speelgoed in zit. Weten jullie nog dat ik laatst zei dat ik speelgoed regelmatig wissel? Nou, een groot gedeelte gaat dus regelmatig een tijdje in de la. Tot dusver kwam ze er dan niet bij, maar vandaag was ik een tijdje in de keuken bezig en ik hoorde haar lief geluidjes maken in de kamer. Op een gegeven moment dacht ik: goh, laat ik eens even kijken wat ze doet. Zat ze gewoon in de la! De grond er omheen lag bezaaid met speelgoed en ze was de laatste dingen uit de la aan het halen. Het zag er zo lief uit! Ik heb eerst een paar foto's gemaakt en toen haar maar lekker verder laten spelen. Ik moet zo maar wel even een aantal speeltjes vanuit de la naar boven brengen ofzo, want er zitten een paar dingen in waar ze nog niet mee mag spelen. Die lagen daar meer te wachten tot ze iets ouder is.
@Janna Wij hebben een nieuwe Baby Born voor haar gehaald, ze had er al eentje van mijn oppaskindje nog, maar het hoofd zit los en deze is nogal zwaar. Ze speelt er echt bijna heel de dag mee, dus vandaar een nieuwe. Echt de dingen die je ermee kan doen zoals plassen enzo doet ze niet nog, maar ze is de hele dag luiers aan en uit aan het doen (moet nog wel helpen dan ) Mijn ouders hebben het Ikea keukentje voor haar gekocht en hebben hem vandaag ook geverfd met verf die ik van het weekend ervoor heb gekocht, hij is zo leuk geworden!! Zal na haar verjaardag een foto plaatsen
Haha, ik weet nog dat ik altijd persé een box met een lade wilde. Had er al snel spijt van, ze kon hem al snel open maken en haalde er idd van alles uit! Nu staat de box tussen 2 banken dus heb ik niks aan die la
Hoi meiden, Ik pak het vanaf de laatste pagina weer op anders is het teveel om op te reageren: Welkom froetsel Meis, vind het erg fijn dat we nu wel op vakantie kunnen! Hoop dat er niet weer wat veranderd. Janna, goed dat je even je rust genomen hebt en dat je morgen rustig aan kan beginnen. Wij hebben ook een la in de box maar daar liggen alleen zijn leesboeken in en die pakt hij alleen als wij er om vragen, tot nu toe dan haha De uitzending van mijn man is nu weer erg onzeker, maar als hij gaat dan is het voor drie maanden. En dan moet de zwangerschapswens even drie maanden op slot maar ja... Dat hoort erbij helaas. Mijn schoonvader mag eindelijk zaterdag naar huis als het goed is, kan hij even thuis bijtanken. Hier is Jurre in een knuffel fase ofzo, heerlijk haha, dan krijg ik kusjes en komt hij lekker tegen me aan hangen. Even lekker genieten voor die fase weer voorbij is
@lovely: Oja, dat van die baby bjorn pop had je eerder geschreven. Nu je het zegt, herinner ik me weer. Moet je dat keukentje van Ikea verven dan? Wij wilden hem ook gaan kopen, maar ik wist niet dat ik hem dan eerst nog zelf moest verven! Ik dacht, ik zet 'm gewoon in elkaar - á la Ikea - en klaar! Wat voor verf heb je ervoor gebruikt? Ik vind het trouwens niet zo'n ramp dat ze de la leeghaalt. Ze laat al het speelgoed rondom de la liggen, dus dat ruimt heel snel weer op. Als ze in de kamer speelt, verspreidt ze haar speeltjes altijd over de hele kamer en keuken, dus dat is veel meer werk! Al zal er vast nog wel een moment komen dat ze de spullen uit de la ook gaat verspreiden, maar het is nog maar voor een paar weken. Half juni begint de verbouwing en dan gaat de box naar zolder. We zetten hem daarna niet meer terug. Wel willen we misschien een leuke houten speelgoedkist neerzetten, dus dan krijgen we weer hetzelfde probleem! @mara: wat fijn dat je schoonvader zaterdag naar huis mag! Dat moet betekenen dat het beter met hem gaat. Gaan ze binnenkort dan ook starten met de behandeling van de kanker? Heerlijk trouwens he, als ze zo lekker met je komen knuffelen! Mijn meisje wil meestal liever erop uit. Ze is niet zo'n knuffelkont. Ik ga even strijken. (Heb daar gelukkig geen cursus voor nodig!)
Ooooooh Janna nee joh! Je hoeft hem niet te verven Maar ik had eens op internet van die 'gepimpte' Ikea keukentjes gezien en vond ze zo leuk Dus heb zelf een kleurtje erbij uitgekozen. Vandaar
Janna, ze hebben nu de darmkanker aangepakt en de tumor verwijderd maar dat duurde dus allemaal langer als gepland. Nu gaan ze verder met de longen. Hij heeft van de week gehoord dat het ook in een klier zit van de long dus daar al wel wat uitgezaaid is. Nu moet hij eerst weer voor nieuwe scan en onderzoek omdat het andere ondertussen door alle complicaties alweer verouderd is en aan de hand daarvan gaan ze behandelen, zal ws bestraling en chemo zijn. Dus nog een lange weg te gaan.
@dmj Wauw wat een knaller zeg gefelicteerd met de mooie test @marlous Dikke knuf ! je weet wel waarom Heb gisteravond nog gezocht zo bewolkt als wat.. Zal het vanavond opnieuw proberen ! @mamsie Neeeeee :'( Wat vreselijk !! Heel veel sterkte !! @hartendiefje he meid ! wat naar zeg ! Heel veel sterkte ! je mag hier altijd komen kletsen he !! @froetsel Welkom meid ! leuk dat ook bij ons komt ''wonen'' hihi @mara hopelijk ben je voor zijn uitzending gewoon lekker zwanger hoe is het verder met schoonvader? oooh heerlijk he dat geknuffel !! hier ook 1 !! enorm genieten !!! lees nu het verhaal van schoonpa.. jeetje zeg ! idd een lange weg ! @hier Zou iemand het lijstje weer kunnen aanpassen? Gister ongi geworden ! deze maand 29 dagen dus ja de nod.... ga maar gewoon weer van 5 weken uit... rond 18 juni ? kan altijd weer eerder zijn zo zie je maar
Goedemorgen meiden, Froetsel welkom hier! Leuk dat jullie het avontuur ook weer aan gaan! Hartediefje, knuff meid. Hopelijk meer geluk in de toekomst voor jou. Mara, wat een verhaal zeg! Wat hebben ze al veel gedaan, maar er is nog een lange weg te gaan... Hopelijk zijn de uitzaaiingen beperkt, je svader zal nog een hoop behandelingen krijgen... Wat fijn dat je je heerlijke knuffelkont bij je hebt! Janna, wat schattig dat ze in de la kroop, haha! Hier worden ook vaak de bakken geplunderd, maar dan komt ze een voor een showen wat ze nu weer heeft gevonden... Heel schattig, maar een vreselijke bende Succes vandaag met werken! Ik doe vandaag een 18 weken dansje Frysk, je bent lief. Ik weet zeker dat volgende week woensdag de zon zal schijnen... Trouwens mijn wordfeud is stuk, krijg alleen een zwart scherm...
Nou meiden, hier alweer ongi. Nu met een cyclus van maar 24 dagen met een eisprong op dag 16 begin me steeds meer zorgen te maken...op naar ronde 7
♥ Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot eerste ronde ♥ : Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011)* Al begonnen ♥ : Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * 3e ronde * NOD: 14 Mei 2013 Bloempje (29) Heeft al een zoon * 7e ronde * NOD: 14 juni 2013? Fryskfamke22 () * Heeft al een zoon (16-10-2011) * 4e ronde * NOD: 18 juni 2013 Meis23 (26) * Heeft al een zoon (12-2010) * 4e ronde* NOD: 31 mei 2013 Dreamer (23) * Heeft al een dochter (02-04-2012) * 2e ronde * NOD: 1 juni 2013 Mara81 () * Heeft al een zoon () * 3e ronde* NOD: Hartediefje1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) *4e ronde * NOD: Onbekend. Froetsel () * Heeft al een * 1e ronde * NOD ♥ZWANGER♥ : Sanny76 (36) * Heeft al een zoon (10-05-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 01 oktober Marlous (32) * Heeft al een dochter * 2e ronde * Uitgerekend: 17 oktober 2013 Lovely24 (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * 2e ronde * Uitgerekend: 21 oktober 2013 Littlewonder23 (24) * Heeft al een dochter (22-11-2009) *1e ronde *Uitgerekend: 23 oktober 2013 Joan1984 (28) * Heeft al een dochter (09-10-2011) * 1e ronde * Uitgerekend: 05 november 2013 Mcm78 (34) * Heeft al een zoon *1e ronde* Uitgerekend 21 november 2013 Mamsie86 (26) * Heeft al een dochter (29-11-2011) *3e ronde * Uitgerekend: 20 december 2013 Foofer (30) Heeft al een zoon (05-2011) *3e ronde* Uitgerekend: 28 december 2013? Dmj (25) Heeft al een zoon (17-12-2010)*10e ronde* Uitgerekend: 09 januari 2014 Bubble84 (28)* Heeft al een zoon (29-04-2011)*1e ronde* Uitgerekend: 17 januari 2014 Afspraken & controles ♥ : 16-05: Sanny76, 20 weken echo 23-05: Dmj, 1e echo (termijnbepaling) 29-05: Foofer, intake vk 05-06: Marlous 20 weken echo 06-06: Marlous, controle vk 07-06: Lovely24, controle vk + 20 weken echo Sanny succes vandaag!
Vervelend meid! Je cyclus onder je banner lijkt wel regelmatig, of zie ik het verkeerd? Heb je NOD op de lijst een beetje gegokt... Wat zei de dokter ook alweer de vorige keer?
Janna, haha wat leuk van die la. Als ze het hebben ontdekt dat ligt inderdaad de kamer vol. Zoon heeft er hier een handje van om z'n hele kast te plunderen en nergens mee te spelen Lovely, wat leuk een gepimpt keukentje Mara, Sterkte. Nog een hele weg te gaan. Hopelijk krijgt hij niet te veel last van de behandelingen. Marlous, Zoo 18 weken alweer.. Ik vind het zo hard gaan voor jullie! Bloempje, wat balen meid Dus dan is van de eisprong tot menstruatie 8 dagen? Snap dat je je ongerust maakt. Je bent hier toch al eens voor naar de huisarts geweest? Hier, zoon weer naar de psz geweest, hij heeft het zo erg naar z'n zin. Leidsters geven aan dat hij erg beleefd is en een hele ruime woordenschat heeft voor z'n leeftijd. Ik ben trots, maar dat ben ik altijd Ben aan t brainstormen hoe ik z'n kamer nou wil doen. Ik heb bij de gamma even kleurstaaltjes gehaald, groen en blauw maar wil het niet te kinderlijk maken. Nog even verder zoeken.