Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat is ook weer zo. En iedere fase in je leven komt wanneer het moet komen denk ik. Als ik zie hoe groot ons zoontje alweer is maakt me dat ook super trots en deze dreumesfase is ook weer super. :)

@ mam1; wat een naar bericht hebben jullie gekregen...:( Heel veel sterkte voor morgen en de komende tijd!

@ tweede zwangerschap; ik ben ook steeds aan het rekenen hoor. :D En aan het bedenken; ik zal ongeveer in de eerste week van januari ongesteld worden dus dan raak ik half in de maand zwanger en dan ben ik dan en dan uitgeteld. Haha :D Denk dat dat ook normaal is hoor en het is ook gewoon leuk om ermee bezig te zijn. :)

2. Janna

Janna Fanatiek lid

:D

Zo ver was ik nog net niet!

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Dank je!

En of het geholpen heeft?! Geen idee, maar ik moest in ieder geval wel lachen! :D

Nou, ik ga naar bed, want ik kan geen pap meer zeggen! 't Is momenteel nogal druk op m'n werk. Ik heb afgelopen week heel veel gewerkt en ondanks dat heb ik vrijdag- en zaterdagavond ook nog zitten werken, en vanochtend en vanavond ook... :$ En er staat me nu weer een drukke week te wachten, dus nu lekker m'n bedje opzoeken!

4. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @mamv1: oh wat heftig zeg! Heel erg veel sterkte!

@avon: wat goed van hem, jullie zullen vast heel trots zijn.

@Jiz: haha, jij kan jezelf ook helemaal gek maken geloof ik hè, met wanneer te beginnen? Heel erg herkenbaar.. *twijfel twijfel*

@lootje: heel begrijpelijk hoor, er té veel mee bezig zijn is ook niet goed.

Ik denk ook niet dat ik de juiste persoon ben om jullie af te remmen, haha. Mijn vruchtbare periode is "gelukkig" voorbij, mijn volgende vruchtbare periode zou van 30 november tot 4/5 december zijn (=18 december NOD).

5. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Welterusten meiden!
    Ik werk morgen tot 18.30. Daarna eet ik bij mijn moeder om me meisje nog te zien die slaapt daar omdat ik dinsdag weer om 7.30 moet beginnen.

Fijne dag morgen & voor degene die moeten werken, werkse!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank jullie wel meiden, het zal ook een heel gemis worden. Het is de eerste hond van ons saampjes. (we hebben beide wel eerder honden gehad, maar nooit van ons samen..) We hebben haar nu 7,5 jaar. En volgende maand (11 dec.) zou de 8 worden.

We hebben morgen gelukkig oppas op de kleine jongen en de andere hond (geen idee hoe die gaat reageren, en die is bij zijn vorige baasjes ook nooit alleen geweest..)

We krijgen haar wel weer mee naar huis toe, en gaan we haar thuis begraven.. En dan kan de andere hond ook nog ff ruiken dat ze er niet meer is..

pfff nou al zo geen zin in morgen. Maar ja het is beter voor haar!

Ik heb niet ff de puf om overal op terug te reageren. Sorry

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

#487 mamv1, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2012
    Dat heb ik ook, en ben nog niet eens begonnen.

8. Lovely24

Sterkte vandaag mamv1!

9. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @Mamav1
    Heel veel sterkte vandaag!!

Gisteravond begon vriendlief uit zichzelf te rekenen, "als het nu raak is ben je in aug uitgeteld.. Tja is wel in de vakantie.... Maar ja dan hoef ik geen vrije dag op te nemen met die verjaardag:D" Mannen blijven praktisch:cool:

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @mamv1
    Ontzettend veel sterkte gewenst vandaag!

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    mamv1 heel veel sterkte meid!

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank jullie wel.

13. Lovely24

Zooo ik heb pauze en de foliumzuur tabletten zijn binnen :D

14. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @mam1 heel veel sterkte! Dikke knuffel!!

@jiz you go girl! :D Had je weer even kriebels? Voor mij was het toch wel weer een extra bevestiging en heerlijk om weer samen zo'n mooi geheimpje te hebben :)

@janna werken de medicijnen een beetje?

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jippie!!! Starten maar!!:D

16. kip87

kip87 Actief lid

1 nov 2012
    137
    0
    0
    Zuid-holland
    @mamv1: heel veel sterkte op deze moeilijke dag, het zal en flink gemis zijn :(

@Jiz: jaa, foliumzuur! Hihi spannend hè! Heb je het ongezien kunnen kopen? ;)

Ik heb net Davitamon zwangerschapvitaminen gekocht, ze waren in de aanbieding dus ik 'moest' wel. :p Bij de eerste zwangerschap heb ik die ook geslikt in plaats van foliumzuur. Begint steeds verleidelijker te worden om te beginnen...

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Spannend meiden die gaanbeginnen!

mamav1 heel veel sterkte, vorig jaar is onze boevier overleden in mijn armen. Das ook erg heftig op zo een moment.

hier ongie en aan de laatste pilstrip begonnen! Vind wel spannend worden nu. Nog 20 dagen pil slikken en dan ongie en dan gaan we ervoor :D

Zat vanmiddag op het werk met een baby van nu 4 dagen in mijn armen (krampjes) het blijft zo leuk, kon alleen maar denken als mee zit mag ikzelf ook volgend jaar weer zo zitten en zelf voeden :D kijk er erg naar uit. En dan lang zelf voeden ipv 6maandjes.
    Hebben via internet al wat spulletjes aangeschaft, voor onze serie tigger aan te vullen (ik heb er nog heelveel van mijn dochter staan) En willen dat thema nu gaan gebruiken voor uk 2, enomdat we geslacht neit willen weten kunnen we dmv tigger het neutraal houden.

Foliumzuur heb ik vorige maand al gehaald en op aanraden van de huisarts een vitamine pil erbij.

18. Lovely24

Hoi meiden!

@kip
    Nou mijn ene collega weet er inmiddels van ;)
    Ook wel leuk om het met iemand te kunnen delen. Dus zij was er wel bij.

Nou, even GTST afkijken en dan denk ik vroeg mijn bedje in.
    Kleintje slaapt bij oma, hoef ik dr morgen niet zo vroeg te brengen.
    Ze had erge luieruitslag ineens dus ze was ineens in paniek vanavond dus heb dr zelf even op bed gelegd en gelukkig sliep ze snel. Voel me dan wel weer een beetje schuldig om dr achter te laten maar goed..hopen op een goede nacht voor d'r.

Morgen dag 2 van 3. Heb zin in het weekend!
    Lekker 2 dagen en een nacht naar de Efteling :D:D

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    oh leuk! veel plezier

20. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Oh wat leuk Liz! Ik ben benieuwd hoe je dochtertje er op reageerd. Wij zitten er ook over na te denken om naar de winter Efteling te gaan. Heb het zelf ook nog niet eerder gezien in de winter, het blijkt dan erg mooi te zijn.

Deel Deze Pagina