Wie nog meer voor een (2e) kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lovely24, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    dag dames !
    ben heen geweest alles was goed :D
    ben alleen 2 daagjes terug gezet ben dus nu 6 week en 3 dagen , en hebben ook kloppend hartje gezien :D
    verder laten bloedprikken vanwege me klachten het kon misschien ook mijn schildklier zijn?!

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Oooooh mamsie, wat een martelgang! Wat goed dat je om een doorverwijzing hebt gevraagd! Je wil nu gewoon weten waar je aan toe bent, en als het klaar is, moet het ook klaar zijn... Knuff meid!

*eet ondertussen te veel fudge...*

DMJ, dat is wel heel fijn! Schildklier zou goed kunnen, die krijgt nog wel eens kuren na of tijdens een zwangerschap.

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Mamsie, goed dat je een verwijzing hebt gevraagd!
    Succes alvast voor morgen!

Dmj, super goedzeg!! Jammer van die twee daagjes, maar dat kan natuurlijk de volgende echo weer anders zijn!

4. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Lovely, Gefeliciteerd met je dochter!!

Dreamer, spannend zeg!! Ik duim.

Dmj, goed zo.. En wbt je klachten,.goed dat je het aangegeven hebt.

Mamsie, toch niet :(.. Gelukkig kan je morgen naar de gyn. Dit moet zo wel heel zwaar zijn ja.

Foofer, geen gezeur joh;) Ik weet niet wat het is om misselijk te zijn in de zwangerschap. Heb bij zoontje 1 keer moeten spugen, en verder niet. Snap wel dat het vervelend moet zijn ja.

Marlous, fijn dan N haar billetjes weer beter zijn. Altijd zo zielig. Haha, nee hoor dat je daad naar uitkijkt is niet erg hoor. Logisch:D

Ja, ik weet niet precies wat het is. Heb vrijdag en t weekend wel waterige afscheiding gezien. En nu is het gewoon wit en niet korrelig ofzo. ( lekker onsmakelijk ook) Vermoed dat mn ei dus vrijdag of het weekend is geweest, maar het is toch afwachten. We hebben het wel bewuster gezellig gehad ;)

5. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mamsie
    jeetje zeg :( wat fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan !! vreselijk die onzekerheden

@marlous
    hahahah snoepert !!!! ze lagen ook bij de action mmmmmmmm
    nee is toch niet erg ?? ik zag al erg uit toen ik nog niet eens zwanger was 2 jaar terug hahahaha :p !!

@lovely !
    Van harte gefeliciteerd met je dochter haar Bday ! leuke keuken zeg !!! mooi geworden zo !!

@janna
    Hoe is het gegaan ? Knuff !!

@dmj
    Aaaah wat fijn !! wanneer krijg je de uitslagen daar van dan ?

@hier
    Weinig te melden haha ;) mn ongi is weer over ! dus we kunnen er weer tegen aan :p grappig.. ik sta er nog steeds zo in van we zien het wel wanneer het zover is,..... maar mn mannetje was al druk aan het rekenen wanneer ik ongeveer vruchtbaar was ;) hahaha hij heeft blijkbaar ff op internet gezocht :p !!

6. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    als er iets mis mee is dan krijg ik zo snel mogelijk bericht en anders hoor ik het over 5 a 6 week

7. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @dmj
    okej ff afwachten dus ! spannend ! hoe voel jeje verder ?

8. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ha dames! Kom ook weer even bijlezen... Zit helaas met griep thuis, bah.

Mamsie: wat naar allemaal. Goed dat je hebt gevraagd om een doorverwijzing. Hopelijk snel duidelijkheid, want hier word je natuurlijk echt niet vrolijk van. Sterkte!

Foofer: oh zo naar die misselijkheid. Echt geen gezeur hoor. Hier wordt het eindelijk beter, maar heb me zo ellendig gevoeld. Ik heb er uiteindelijk pilletjes voor gekregen, omdat ik alleen nog maar heel stil wilde zitten. Andere tips die ik kreeg (ze hebben hier een 'pregnancy nausea helpline' ;), en die hebben me echt geholpen): alleen ijskoud drinken, dus veel ijsblokjes, slushies, ijslollies etc. Iedere anderhalf tot twee uur een klein beetje eten en dan altijd een combi van proteine (eiwit, dus yoghurt, kaas, beetje vlees, nootjes, zaden etc.) met wat koolhydraat (een volkoren cracker, wat gedroogd fruit, etc.). Daarmee kon ik het in ieder geval wat onder controle krijgen. Succes!

meis: vreemd zulke afscheiding. Welke dag zit je nu? Ik kreeg het zo'n 13 dagen na mijn ei, en was dus zwanger...

dmj: fijn dat alles goed was, hoe voel je je verder? PAs goed op jezelf hoor!

Lovely: gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

Fryskfamke: ik duim voor je voor deze ronde!

Hier: ziek dus, bah. Ben vandaag maar thuisgebleven van mijn werk, hopelijk gaat het morgen weer zo goed dat ik wel kan gaan. Verder wordt de misselijkheid nu eindelijk echt minder gelukkig. We hebben het nu ook aan mijn zoontje verteld. Heel grappig, hij blijft nu maar zeggen dat hij heeeeeeeeeeeeel lang moet wachten, tot de baby er klaar voor is, en dat hij dan een baby-broer of zus krijgt :)

9. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    voel me wel redelijk , valt me wel op nu ik de echo gehad heb waarop ik een kloppend hartje heb gezien is er een hele last van me schouder maar ja kan nog steeds van alles gebeuren ....maar in ieder geval op dit moment super blij!

10. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    hierbij de foto van de echo :D

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @dmj yes je hebt het hartje zien kloppen! Leuk :)

@mcm Thx voor de tips! Ga ik zeker uitproberen!! Als het niet genoeg helpt ga ik toch ook eens de huisarts bellen voor pilletjes. Ik wil ook niks anders doen dan liggen.
    En jij nu ziek?! Blah, balen is dat. Wat een leuke reactie van je zoon! Willen jullie straks het geslacht weten?

@lovely vandaag mag het echt: GEFELICITEERD :D:D

@fryskfamke haha wat leuk en lief dat je man er zo mee bezig is! Dan moet het toch helemaal lukken deze maand ;)

@meis ik had na mijn ei ook waterige afscheiding, maar dat ging niet over naar plakkerig. Ven benieuwd wat het voor jou betekend :D

@mamsie wat een rare reactie van je vk! Raar om je zo toch nog wat hoop te geven. Goeie zet om de gyn te bellen, succes alvast morgen!

@janna is het gelukt om te werken?

@marlous ik ben minder ver maar ook ik kijk nu al uit naar mijn verlof :), zal voornamelijk komen door hoe ik me nu voel :p

@hier vandaag gewerkt, morgen nog een dagje en dan gaan we dit weekend een weekendje weg met mijn zus en haar gezin. Heel veel zin in!!

12. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    @dmj onvoorstelbaar dat zoiets kleins gewoon een hartactie heeft he! Geweldig!

13. Janna

Janna Fanatiek lid

@mamsie: wat balen dat het toch niet doorgezet heeft! :x

@dmj: Wat fijn dat bij de echo bleek dat alles goed gaat! Maar wat duurt het lang voor je de uitslagen krijgt zeg!

@mcm: Ahh, wat schattig, dat heeeeeeeel lang wachten! Het is voor ons natuurlijk al best lang wachten, maar voor zo'n kleintje is het natuurlijk bijna niet te overzien! Hoop dat je je snel weer beter voelt.

@hier: vandaag gewerkt. Het viel me mee. Aan het eind van de middag (nadat de lessen waren afgelopen) stortte ik emotioneel wel een beetje in, al heb ik me groot weten te houden. Eén collega zei - toen ik weer een keer ergens over zuchtte - dat ze me die middag nog niet een keer vrolijk had gezien, maar voor de rest heeft volgens mij niemand iets gemerkt. Mijn lessen gingen prima, geen leerling die wat gemerkt heeft en lesgeven geeft ook wel afleiding, want tijdens het lesgeven kun je echt even niet met jezelf bezig zijn. Nu ben ik wel helemaal op. Ben niet meer in staat een gesprek te voeren met mijn man, dus gelukkig laat hij me even met rust. Hopelijk gaat het volgende keer nog beter.

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Mcm, beterschap hoor!
    Dmj, spannend dus nog even.. komt vast goed meid!

Janna, klinkt zwaar :( hopelijk elke werkdag een beetje beter..

15. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Deel Deze Pagina