@Foofer Jaa heb er zo'n zin in!! We zijn er met mijn dochters 1e verjaardag geweest! Was zo'n leuke dag! En een tijdje geleden ook nog een keer gegaan met mijn moeder, vriendin enz. En ze vind het echt geweldig, al die attracties en muziek overal! Vooral de carousel, en het sprookjesbos was een succes! Winterefteling ben ik ooit eens geweest, was super druk en heel koud! Wel mooi inderdaad. Ben benieuwd hoe het dit keer is. Vind het stiekem wel jammer dat ze niet loopt, leek me wel leuk door dat sprookjesbos dat ze een beetje kan lopen. Maar goed volgend jaar loopt ze vast hahaha! Nou meiden ik ga naar bed! Morgen vroeg op! Welterusten alvast..
@mamv1: hoe is het gegaan vandaag? @foofer: Ja, tot nu toe werken de medicijnen als een tierelier! Ik weet alleen niet zo goed wat er gebeurt als ik zou stoppen. Zoals het nu gaat, zou ik denken dat mijn menstruatie alweer bijna voorbij is. Maar ik was gisteren een keer laat met het innemen van een volgende pil en toen begon het direct weer veel heftiger te bloeden. Nog even afwachten dus, maar op zich ben ik optimistisch. @jiz: Ik vroeg pas wie mij af ging remmen, maar volgens mij ben jij helemáál niet meer te houden!
@foliumzuur ik slik nog steeds zwangerschapsvitamine dus dat krijg nog steeds binnen @winterefteling 1x nooit meer, heel mooi en gezellig maar zooooo koud. @hier Zoon wil niet slapen dus nu maar lekker clusteren..nog eens gegooglet en gekeken naar de beste manier van een baby (de volgende baby dus ) en n klein manneke vervoeren (naar bijv supermarkt). Kom toch op een dubbele wandwagen uit. @mamv1 Hoe gaat het met jou,je gezin?
Goedemorgen op deze vroege morgen! Pff, 't valt niet mee? @Efteling: oh zo leuk!! Ik ben helaas al een aantal jaar niet meer geweest, wordt tijd om weer eens in te plannen. Winterefteling ben ik helaas nooit geweest, lijkt me super leuk. Verder ben ik een beetje druk deze week, vandaag en morgen nog werken, donderdag een studiedag en dan donderdag op vrijdagnacht op vakantie. Morgenavond gezellig de koffers inpakken, dus er blijft redelijk weinig tijd over. Maar agh, vrijdag zit ik lekker met m'n kont op het strand dus ik mag niet klagen. @mamv1: hoe gaat 't met jullie?
@kip Oh wat een heerlijk vooruitzicht!! Is het de eerste keer dat jullie met de kleine gaan vliegen? Ik zit alweer klaar. Over 5 minuutjes de deur uit om te gaan werken. Voor je het weet is het alweer 17.00 en nog maar 1 dagje werken.... Fijne dag allemaal!
@ Jamietje; wow, zie nu pas dat je nog een baby van 2 maanden hebt! En dan nu alweer ervoor gaan? Knap hoor! Toen Stef zo oud was moest ik er echt nog niet aan denken. @ Efteling; geweldig!! Wij hebben al sinds januari een abbo dus we zijn er zeer geregeld te vinden. Stef vindt de Sprookjesboom helemaal leuk en die paddenstoelen die muziek maken. We moeten bij elke paddenstoel stoppen en dan zit meneer te dansen in de wagen. De draaimolens zijn ook heel leuk met een dreumes en natuurlijk de carnaval festival. Heb er thuis blokken van en dan zit Stef steeds 'Tatata' en dan moet ik het melodietje zingen, haha. Dus Jiz: heel veel plezier, het wordt vast een top-weekend! @ foliumzuur; daar heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht. Moet sowieso nog naar de ha want ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb tegen waterpokken (heb ze nooit gehad namelijk) en die blijk ik dus niet te hebben. Ik werk al een aantal jaar met kinderen en ben nooit besmet,maar ja, je wil het in je zwangerschap niet krijgen natuurlijk. Dus nu moet ik me laten inenten, getver.
Hoi meiden, Heb even niet gereageerd, maar ik probeer echt van nu af aan iedere dag te reageren! @mamv1, jeetje zeg heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel! @ Jiz, leuk dat jullie naar de Efteling gaan en nog lekker blijven overnachten! Nu is het ook een mooie periode om te gaan! @ Kip87, lekker jullie op vakantie, weg uit dit koud, grijze landje! Lekker genieten! @jamietje, scheelt hoef je niet apart nog aan het foliumzuur beginnen. Ik slikte met de zwangerschap ook de zwangerschapsvitaminen en ik moet zeggen, je krijgt er wel veel energie van. Dus ik zit te denken om daar ook aan te beginnen in december. Even en kleine update: De laatste dagen slaapt onze uk niet helemaal door s nachts, hij is dan lekker aan het spellen op de muur aan het kloppen en te lachen. Ik moest er vannacht 3 x eruit. Wat water gegeven, nieuwe luier en daarna weer laten liggen. Ik hoop echt dat hij vannacht doorslaapt, want hij slaapt nu 1 x op een dag. Gisteren heb een functioneringsgesprek gehad en het gesprek verliep best wel goed. Had namelijk erger verwacht. Ze hadden wel aangegeven dat zij op de hele afdeling hebben opgemerkt dat iedereen gedemotiveerd aan het werk was. Aan mij hebben ze het ook gezien. Nou moet ik zeggen, heb een heftig jaar achter de rug. Mijn vader, waar ik 3 jaar geen contact mee heb gehad, is plots overleden aan een streptokokken bacterie. Heb hem nog voor die tijd gesproken in het ziekenhuis en alles gelukkig nog kunnen zeggen tegen hem en hij tegen mij. Maar de dag dat zij die bacterie hadden ontdekt, ging het razendsnel achteruit met mijn vader. Zij hebben hem bij mekaar 12 uur geopereerd om die bacterie te verwijderen, maar het had al zijn organen aangetast. 4 april is hij overleden (op onze 1e trouwdag) Het was vreselijk en ik kan het nog steeds niet bevatten. Op mijn werk waren ze wel meelevend, maar toen het gebeurde zaten wij precies in een verhuizing (qua andere werkomgeving). Mijn leidinggevende gaf meteen al aan; Ik begrijp dat het moeilijk is, maar het heeft niet veel zin om thuis erover na te gaan denken op een gegeven moment moet je toch door. De dag van overlijden en de begrafenis van mijn vader werden alleen als bijzonder verlof gezien en de rest van de dagen waren gewoon vrije dagen. Met als gevolg dat ik nu niets meer heb. Ik raakte daardoor erg gedemotiveerd. Heb in totaal 3 weken thuisgezeten. Ik wilde nu ook echt weten wat zij met mij gaan doen i.v.m. mijn contract. Heb nu 3 jaarcontracten erop zitten. Eind januari 2013 loopt ie af en dan zou het betekenen dat ik een vaste aanstelling moet gaan krijgen of ik wordt eruit gegooid. Ik had na mijn gesprek toch daar geen goed gevoel over en ben toen naar mijn leidinggevend gestapt en ik heb gevraagd van hoe en verder. Zij kon mij daar geen antwoord op geven en ze zou erop terug komen. Pff nu weet ik nog niets. Als ik er volgend wordt uitgegooid dan is het zeer teleurstellend en dat zou ook betekenen dat wij dan niet voor een 2e kindje kunnen gaan. Het kan wel, maar dat wordt een stuk moeilijker. Dus ik hoop het zo meiden!! Dit is geen kleine update meer geworden, moest het denk ik van mijn afschrijven sorry!
@Kip Jeutje wat ben jij vroeg wakker!!! Oeehh lekker ik wil ook met mn kont opt strand!!! Waar ga je heen? @Bibi Ja nu nog niet helaas.. manlief wil iig wachten tot na nieuwjaar hahaha hij wil echt pas in 2013 beginnen. Alst aan mij lag was ik al zwanger hoor hahaha Inenten tegen waterpokken? ik wist niet eens dat dat kon! @Bubble Ja ik vind het wel fijn om zwangerschapsvitamine te slikken! Zit veel in en zo heb ik energie en de stoffen die je wel nodig hebt. Wow wat een verhaal van je vader.. nog gecondoleerd! Wat een rot situatie zeg... vooral ivm met je plannen voor nog een kindje. Maar als iedereen gedemotiveerd is, waar ligt het probleem dan? @ Hier Manneke ligt lekker in bed en ik heb gepoetst etc etc. Ze zijn nu een glasvezel kabel naar mn voordeur aant "schieten". Luie flikkers hebben net ruim een uur in de auto zitten chillen.. Als ik weg had gemoeten had ik n probleem gehad! Grond voor het huis open, mn auto geblokkeerd door hun auto.. zucht! Zal blij zijn als ze weg zijn met hun herrie apparaat! Heb het ijs en ijs koud en warm maar niet op.. misschien toch ff iets van sport ofzo gaan doen
@jamietje, ooh wat vervelend van die mensen die het moeten plaatsen. Dan denk je toch ook van schiet eens op!! Zwangerschapsvitaminen zit meteen alles in, alleen ik had die van Davitamon en die is vrij prijzig maar wel goed! Dank je wel! Ja, het is zeker een rot situatie en ik hoop deze week nog antwoord te kunnen krijgen. Ik denk dat het meer komt daar enorme veranderingen qua werkomgeving nieuwe systemen en andere gang van werkwijze, alles is eigenlijk uit onze handen genomen. Eerst was mijn functie en van iedereen afwisselend. We deden zelf de administratie, een stukje magazijn gedeelte, declaratie. Maar nu is het alleen de telefoon oppakken en bestellingen aannemen. De rest van de taken die hadden zijn overgenomen. Het is omdat ik er 3 dagen werk, maar anders had ik het ook niet volgehouden. Dit jaar zijn er 2 collega's weggegaan en volgend jaar gaat een collega met pensioen en een andere collega/vriendin , die heeft gisteren nog aangekondigd dat zij 9 weken zwanger is, dus volgend jaar gaat zij ook met zwangerschapsverlof en dan hebben zij ook mensen nodig.
@Bubble Ik hoop echt van harte dat je je baan houd! En inderdaad snel antwoord krijgt. Onzekerheid doet een mens ook geen goed. Maar ja dat werkt toch niet, een systeem veranderen en zorgen dat de mensen minder werk hebben? Dan hou je een soort lopende band werk over.
@Jamietje, Super bedankt voor jou lieve woorden!! Nee, dat kan inderdaad niet en daar is niemand het bij mij op de afdeling mee eens. Het bedrijf die ons heeft overgenomen hanteert deze regel, accepteren of gewoon weggaan! Wat leuk trouwens dat jullie trouwens voor een 3e kindje gaan!!
@bubbel Heftig en spannend. Ik hoop dat je hier mag blijven en door kunnen met jullie wens voor een 2e wondertje @hier Ik merk dat ik nu steeds meer denk aan mijn NOD datum grrr wil er helemaal niet zo mee bezig zijn . Ik slik ook folium maar ik denk dat ook maar overga op de zwangerschapvitamine. @slapen. S nacht slaapt ie als een ottertje klok rond, maar overdag is het vaak drama, Vandaag maakt ie er ook weer een feestje van
Wij gaan voor een (2e) kindje in 2013! ♥ Aftellen tot 2013: Jiz (24) * Heeft al een dochter (21-05-2011) * Mama4life () * Heeft al een zoon * Bubble84 (28) * Heeft al een zoon (29-04-2011) * Bibi26 () * Heeft al een zoon * Vgg () * Heeft al een zoon * Janna (30) * Heeft al een dochter (09-12-2011) * Foofer () * Heeft al een zoon * Kip87 (24) * Heeft al een zoon (?-08-2011) * Mamv1 (26) * Heeft al een zoon (21-05-2011) * Mumm84 (28) * Heeft al een dochter (07-07-2011) * Jamientje ( ) * Heeft al een dochter en een zoon * Queen 1988 (24) * Heeft al een dochter (07-09-2008) * Al begonnen: PCOmama (30) * Heeft al een zoon (09-06-2007) * 1e ronde na mk NOD: 21 november 2012 * Avon (36) * Heeft al een zoon (24-11-2010) * 5e ronde NOD: 24 november 2012 * Mama-in-love (30) * Heeft al een zoon (jun '12) * 3e ronde NOD: 2 december 2012 * Beebielove () * Heeft al een dochter * 1e ronde * NOD: Weesje24 (27) * Heeft al een dochter (17-05-2011) * 1e ronde * NOD: ? MamavanRoy () * Heeft al een zoon * 2e ronde * NOD: Happy83 () * Heeft al een dochter * 2e ronde * NOD: Lootje (28) * Heeft al een zoon (08-09-2011) * 1e ronde * NOD: Heb mijn leeftijd erbij vermeld!
@Avon, dank je wel!! I hope so!! Kan mij heel goed voorstellen, dat jij er nu al aan denkt haha, het is ook gewoon zo spannend! 24 november is jou NOD toch? Ik hoop dat het raak is voor jullie!! Spannend!! Lekker dat jouw kleine snachts lekker doorslaapt!! Slaapt hij ook nog overdag?
Overdag slaapt hij heel wisselend, sommige dagen maar een uurtje, soms helemaal niet. af en toe ligt ie zo 2/2,5 uur te ronken. er is cht geen peil op te trekken. Ik kijk per dag wat we doen m.b.t zijn middagdutje
Ja, zo doe ik het nu ook tegenwoordig, mijn kereltje slaapt ook zo af en toe overdag. Er is idd echt geen peil op te trekken. Wij zijn echt afhankelijk van zijn slaapje overdag en soms doet hij er ook 2 slaapjes, maar ligt ook hoe actief ze zijn overdag! Denk je niet?
mamv1 nog veel sterkte! voor de rest weer bijgelezen..(jullie raden het al, een vrije dag vnadaag ) net ff nr consultatiebureau geweest.. mijn meissie heeft wat borstvorming hopelijk wordt het niet erger dan het nu is..